Schoonheid!quote:
Jij bent nieuw hierquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef obsama het volgende:
[..]
Foto ? Ben nu wel benieuwd naar die misplaatste arrogantie.
sinosje is wel een knap meisje hoor, trust me.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef obsama het volgende:
[..]
*staart*quote:
Denk niet dat je die gaat krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef obsama het volgende:
[..]
knap is relatief natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef dawg het volgende:
[..]
sinosje is wel een knap meisje hoor, trust me.
Welke misplaatstheid en welke arrogantie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef obsama het volgende:
[..]
Zonder die arrogantie is er in deze context niets misplaatst natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Welke misplaatstheid en welke arrogantie?
dan geloof je me niet. wtf ben jij eigenlijk?quote:
Primaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:06 schreef dawg het volgende:
[..]
dan geloof je me niet. wtf ben jij eigenlijk?
ik vind haar wel aantrekkelijk. en ze post ook wel leuk meestal, kan dus niet stuk in het echt zou je dan denken.
sinosje.
Tussen de 18 en denk max 25?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:12 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
snel in bed.wat waren de juiste knopjes dan?
hoe oud was je toen?
Niet happon schatje, we nemen het al voor je opquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:05 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Welke misplaatstheid en welke arrogantie?
Zo, we gaan bijdehand doen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
daar is je haar toch te kort voor
niet gaan doen, was ik alquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet happon schatje, we nemen het al voor je op
[..]
Zo, we gaan bijdehand doen?
Nooit iets van gemerktquote:
Merk 't jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:10 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Niet happon schatje, we nemen het al voor je op
omg wat erg ik begin jongens/mannen nu in een ander licht te zienquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Tussen de 18 en denk max 25?
Juiste knopjes? Ja heel verschillend. Maar gevoel geven dat ze heel speciaal is voor jou en de mooiste vrouw ooit is.
Had het meisje met zorg haar kleding en sierraden uitgekozen, dan daar complimentjes over geven hoe geweldig ze er wel niet uit zag. Vervelen omzekere meisjes de hemel inprijzen. Zeggen dat ze speciaal zijn. Via gesprekje achter komen wat ze belangrijk vind aan een man en daar helemaal op inspelen enz enz enz.
"misbruik" maken van haar zwaktes en precies zijn wie zij zoekt. En je hebt een grote kans van slagen. Maar dat is natuurlijk wel voor 1x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |