uit welke tijd kom je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, want toen waren er ook nog geen mobieltjes.
Onderscheid maken tussen ziektenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:29 schreef obsama het volgende:
Met kanker spotten is te zielig voor woorden.
Huilie doen om mensen die met kanker schelden is te triest voor woordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:29 schreef obsama het volgende:
Met kanker spotten is te zielig voor woorden.
dus datquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Mobiele telefoon was vanaf 1992 goed bruikbaar in Nederland, jullie zijn echt teringoud
van voor 1980, dus dat is wel even geleden ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:28 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
uit welke tijd kom je?
de 18e eeuw?
Snel een vluggertje!!!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:30 schreef Myraela het volgende:
Drommel. Ik ben over een kwartier weg uit Groningen. Groetjes.
mooi. wanneer ga je nu eens in op mijn eeuwige avances richting jouw tie persoontje, kankersletje van me?quote:
Nee hoor, van dichtbij meegemaakt wat het met mensen doet. En ja, je hebt gelijk dat je er niet iemand persoonlijk mee aanvalt, maakt het niet minder vervelend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:30 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huilie doen om mensen die met kanker schelden is te triest voor woorden
Was leuk!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:30 schreef Myraela het volgende:
Drommel. Ik ben over een kwartier weg uit Groningen. Groetjes.
toen waren ze nog duur, groot, onhandig, en bijna niemand had er een dus werd er toch niet gebeld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:29 schreef Drommeldaris het volgende:
Mobiele telefoon was vanaf 1992 goed bruikbaar in Nederland, jullie zijn echt teringoud
Al je kansen bij deze verkeken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
[..]
mooi. wanneer ga je nu eens in op mijn eeuwige avances richting jouw tie persoontje, kankersletje van me?
Tis gewoon een krachtterm.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:32 schreef obsama het volgende:
[..]
Nee hoor, van dichtbij meegemaakt wat het met mensen doet. En ja, je hebt gelijk dat je er niet iemand persoonlijk mee aanvalt, maakt het niet minder vervelend.
Daar ging het niet om anywayz bye bitchquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:33 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hou inderdaad ook echt niet van schelden met kanker.
niet zo gevoelig doen nu heh.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Daar ging het niet om anywayz bye bitch
Je moet het ook zelf weten, vind het alleen niet zo charmant.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Tis gewoon een krachtterm.
Iedereen kent wel mensen die er aan overleden zijn, dat moet je er los van zien.
/carequote:Op donderdag 3 mei 2012 18:51 schreef obsama het volgende:
[..]
Je moet het ook zelf weten, vind het alleen niet zo charmant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |