Meh, heb ook wel eens wat gehad met een trolletje, hoor. Maar goed, als je beter kan krijgen, dan blijft dat trekken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef Neymarrr het volgende:
Hangt ervanaf hoeveel waarde je hecht aan maatschappelijke "normen"
Ik snap dat je het niet zo bedoelt, maar er zijn ook van die types die dan een relatie beginnen met iemand om vervolgens alle "negatieve" punten aan te pakkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Als je zo denkt ts, dan verdien je haar niet eens, als JIJ haar echt geweldig vindt, waarom dan naar anderen luisteren?
En aan haar gewicht kan er wat aangedaan worden als zij het ook wilt.
En ik heb dat ook wel hoor. Daar niet van.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Hallmark het volgende:
Een man wil toch ook trots kunnen zijn op zijn vrouw? Ik wel, in ieder geval. Mijn genen denken lul denkt "ik wil een lekker wijf", en die luisteren niet naar bovenstaande politiek correcte uitspraken.
Ja, daar dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet zo bedoelt, maar er zijn ook van die types die dan een relatie beginnen met iemand om vervolgens alle "negatieve" punten aan te pakkenErger dan dat wordt het niet.
Hunne?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Lieverd, als jij haar aantrekkelijk vindt, (en dat vind je dus) moet je er voor gaan. Wat maakt het uit wat de rest denkt? Het is jouw leven, niet het hunne. Jij moet uiteindelijk gelukkig worden met jouw leven, niet zij.
Wat ik zelf zou doen: me niets aantrekken van wat de rest denkt en ervoor gaan. Kan mij het schelen wat de rest denkt. En als iemand tegen mij zou zeggen: 'wat moet je met zo'n dikke of lelijke jongen', zou ik antwoorden: 'wat moet ik met een oppervlakkige vriendin als jij'.
Reageer maar eens op je eigen topic, prutser.quote:
Ja precies, en dat kan alleen als de relatie dieper gaat dan uiterlijk. Dan heb je helemaal gelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan.
Maar misschien wilt ze zelf ook wel afvallen, ik kan dat me voorstellen als je daar veel kritiek over krijgt.
Dan kan ts haar daar eventueel in helpen en steunen.
Jij hebt gelijk hoor, uiterlijk is ook wel belangrijk, hoewel sommige mensen het ontkennen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Meh, heb ook wel eens wat gehad met een trolletje, hoor. Maar goed, als je beter kan krijgen, dan blijft dat trekken.
Een man wil toch ook trots kunnen zijn op zijn vrouw? Ik wel, in ieder geval. Mijn genen denken "ik wil een lekker wijf", en die luisteren niet naar bovenstaande politiek correcte uitspraken.
Jij komt ook overal posten waar ik het toe he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Reageer maar eens op je eigen topic, prutser.
Wat kan jou dat schelen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Jeetje wat veel reacties zo snel!
Kun je je niet voorstellen dat mensen mij dan als loser gaan zien? Zo van: die kan niet beter krijgen.
Ik ben natuurlijk verliefd op haar, maar ze schijnt echt enorm lelijk te zijn in de ogen van anderen.
Waarom is de mening van een ander zo belangrijk voor jou?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Kun je je niet voorstellen dat mensen mij dan als loser gaan zien? Zo van: die kan niet beter krijgen.
Ik ben natuurlijk verliefd op haar, maar ze schijnt echt enorm lelijk te zijn in de ogen van anderen.
Ja, huuuu, ik stalk je.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij komt ook overal posten waar ik het toe he?
Zeg jij daar maar niks over.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom is de mening van een ander zo belangrijk voor jou?Onzeker?
Ik zie je nu al als een loser, als dat helptquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, huuuu, ik stalk je.
Huuuu.
[..]
Zeg jij daar maar niks over.![]()
Ik zeg wat ik wil zeggenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, huuuu, ik stalk je.
Huuuu.
[..]
Zeg jij daar maar niks over.![]()
Vraagje, ben JIJ wel knap denk je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Je gevoel volgen / geen kritiek krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij zegt zeker ook altijd hullie ofnie dan
Blijf maar eens OT met je geouwehoer.quote:
Jeetje, als je verliefd op haar bent (en zij op jou) wat kan jou het dan schelen wat anderen vinden? En je zegt zelf: in ogen van anderen, jij vindt het dus niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Sorry jij komt hier gelijk bashen op mij en dan reageer ik op hetgeen jij suggereertquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Blijf maar eens OT met je geouwehoer.
Als je dat al bashen vindt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Sorry jij komt hier gelijk bashen op mij en dan reageer ik op hetgeen jij suggereert
Inderdaad OT nu...
Korte termijn: lekker wijfquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje, als je verliefd op haar bent (en zij op jou) wat kan jou het dan schelen wat anderen vinden? En je zegt zelf: in ogen van anderen, jij vindt het dus niet?
Wat heb je liever: een hele mooie meid waar je niet verliefd op bent maar die je aan je arm hebt hangen voor de sier, of een niet zo mooie meid waar je hardstikke gek op bent?
Mee eens, maar Ik snap wel wat je bedoelt ts. Je moet er ook mee over straat kunnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:33 schreef Tangledup het volgende:
Ik moet altijd een beetje kotsen van mensen als jij.
Doe in vredesnaam nou gewoon wat jij wil. Als je haar leuk vindt, prima toch? Make your move.
Ik zou het wel weten, 100x liever nummer 2quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Korte termijn: lekker wijf
Lange termijn: lekker karakter
Ik begrijp je gevoelens zeker wel. Een van de menselijke behoeftes is om geaccepteerd te worden door anderen. Maar hierbij moet je jezelf afvragen wat nu belangrijker voor je is: die lieve sociale meid waar jij je toe aangetrokken voelt en waar je gelukkig mee kan worden, of de mening van een paar vrienden. Trouwens, misschien stellen die vrienden hun mening wel bij als ze zien dat jij gelukkig bent met haar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Niet slecht bedoeld hoor, maar jij bent dan ook een vrouw. Jullie kijken toch anders tegen relaties aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, 100x liever nummer 2
Ik ook hoor, een balans tussen een leuk uiterlijk EN innerlijk zou natuurlijk perfect zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, 100x liever nummer 2
Ik zit in ieder geval niet te wachten op een vent die mij alleen maar "wil" omdat ik een mooi koppie heb (niet dat ik dat heb, maar ALS ik dat zou hebben).quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:52 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Niet slecht bedoeld hoor, maar jij bent dan ook een vrouw. Jullie kijken toch anders tegen relaties aan.
Daar zijn het mannen voor. Ze is waarschijnlijk "one of the guys" geworden. En mannen treiteren elkaar altijd, maar menen het eigenlijk niet echt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
Het scheelt dat de groep haar in ieder geval wel accepteert qua persoonlijkheid. Jammer genoeg maken ze wel kwetsende opmerkingen,... erg jammer.
Een relatie die daarop gebaseerd is kan ook nooit lang stand houden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval niet te wachten op een vent die mij alleen maar "wil" omdat ik een mooi koppie heb (niet dat ik dat heb, maar ALS ik dat zou hebben).
Trouwens, hoe zou jij het vinden als je vriendin jouw alleen maar wilde omdat je er lekker uitziet? Lijkt me geen fijn gevoel.
Precies, als de karakters botsen dan is het al snel afgelopen met de pret. Hoe mooi die persoon er ook aan de buitenkant uitziet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een relatie die daarop gebaseerd is kan ook nooit lang stand houden.
Nee ok, maar nu maak je het wel heel zwart en wit. Hoe zou jij je voelen als je vriend je alleen maar wilde om je leuke karakter en met veel moeite zich erdan maar over heen zet dat hij je niet lichamelijk aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval niet te wachten op een vent die mij alleen maar "wil" omdat ik een mooi koppie heb (niet dat ik dat heb, maar ALS ik dat zou hebben).
Trouwens, hoe zou jij het vinden als je vriendin jouw alleen maar wilde omdat je er lekker uitziet? Lijkt me geen fijn gevoel.
Daar heb je dan ineens helemaal niks meer aan inderdaad, aan dat uiterlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, als de karakters botsen dan is het al snel afgelopen met de pret. Hoe mooi die persoon er ook aan de buitenkant uitziet.
Heb je haar stamboom ook even aandachtig nagekeken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:55 schreef dubbelpech666 het volgende:
ik weet niet, ze doet een studie informatica op universitair niveau en haalt daarbij mooie cijfers. hiervoor heeft ze een hbo-opleiding afgerond. dus weinig doorzettingsvermogen, denk ik persoonlijk niet.
Dat gaat samen, als je verliefd bent op iemand dan vind je diegene ook lichamelijk aantrekkelijk, tenminste dat heb ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:55 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Nee ok, maar nu maak je het wel heel zwart en wit. Hoe zou jij je voelen als je vriend je alleen maar wilde om je leuke karakter en met veel moeite zich erdan maar over heen zet dat hij je niet lichamelijk aantrekkelijk vindt.
Klinkt als een slimme meid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:55 schreef dubbelpech666 het volgende:
ik weet niet, ze doet een studie informatica op universitair niveau en haalt daarbij mooie cijfers. hiervoor heeft ze een hbo-opleiding afgerond. dus weinig doorzettingsvermogen, denk ik persoonlijk niet.
Dat is dan weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar bij de situatie van TS geloof ik niet. Dus hoe eerlijk is het dan om een relatie met haar aan te gaan, als haar uiterlijk een mogelijk struikelblok was?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat samen, als je verliefd bent op iemand dan vind je diegene ook lichamelijk aantrekkelijk, tenminste dat heb ik
Het is niet eens het uiterlijk, maar de reactie van mensen om TS heen over haar uiterlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Ja maar bij de situatie van TS geloof ik niet. Dus hoe eerlijk is het dan om een relatie met haar aan te gaan, als haar uiterlijk een mogelijk struikelblok was?
Een leuk koppie boeit mij echt niet, maar ik ben ook al wat ouder dan de rest hier gok ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste.
Het beste is natuurlijk een leuk persoon waar je het echt goed mee kan vinden op alle vlakken, EN een leuk koppie.
Dat ben ik met je eens. Echter; ik hoef iemand niet direct woest aantrekkelijk te vinden om verliefd te worden op die persoon. Als ik verliefd wordt op iemand om zijn karakter, dan 'groeit' dat uiterlijk er als het ware bij en ga ik dat vanzelf aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat samen, als je verliefd bent op iemand dan vind je diegene ook lichamelijk aantrekkelijk, tenminste dat heb ik
Maar er zijn altijd wel mensen in je omgeving die het niet eens zijn met je keuzes. Dus als je je heel afhankelijk opstelt van anderen, dan zal je zelf nooit helemaal tevreden zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Skv het volgende:
Ik zou niet settelen voor iets waar je niet helemaal tevreden mee bent.
Daar heb je wel gelijk in, als je twijfelt over iets, wat dan ook (in dit geval dus het uiterlijk), dan is het al gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Ja maar bij de situatie van TS geloof ik niet. Dus hoe eerlijk is het dan om een relatie met haar aan te gaan, als haar uiterlijk een mogelijk struikelblok was?
Nee welnee, op een gegeven moment zie je het uiterlijk niet eens meer, hoe gek dat ook klinkt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Echter; ik hoef iemand niet direct woest aantrekkelijk te vinden om verliefd te worden op die persoon. Als ik verliefd wordt op iemand om zijn karakter, dan 'groeit' dat uiterlijk er als het ware bij en ga ik dat vanzelf aantrekkelijk vinden.
Volgens mij is dat het probleem van TS jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is niet eens het uiterlijk, maar de reactie van mensen om TS heen over haar uiterlijk.
Tsja, ik ben zoals ik ben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is altijd zo gemakkelijk om te roepen dat iemand moet doen wat hij wil en zich niets aantrekken van anderen
Als je weet dat je omgeving er 'problemen' mee heeft, is het niet altijd gemakkelijk om te doen wat jij wil. Sterker nog, het kan zo zijn dat je helemaal niet wil als je alles meeweegt.
Ook dan. Hoe stevig is je relatie als de mening van anderen ervoor kan zorgen dat je het liefst zou willen dat ze er anders uit zag?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is niet eens het uiterlijk, maar de reactie van mensen om TS heen over haar uiterlijk.
Hoe stevig is je zelfvertrouwen kun je jezelf dan beter afvragen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:01 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Ook dan. Hoe stevig is je relatie als de mening van anderen ervoor kan zorgen dat je het liefst zou willen dat ze er anders uit zag?
Het is natuurlijk gelul dat je relatie alleen jullie 2 nodig heeft. Als je hele omgeving er kut mee omgaat is het over het algemeen alsnog geen lang leven beschonken. Ik vind het altijd wel belangrijk dat mijn vriendin het ook met mn vrienden kan vinden. Met mn laatste vriendin ging dat maar deels goed, en dat leverde ook best wel wat gezeik op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar er zijn altijd wel mensen in je omgeving die het niet eens zijn met je keuzes. Dus als je je heel afhankelijk opstelt van anderen, dan zal je zelf nooit helemaal tevreden zijn
Lichamelijke aantrekkingskracht vind ik toch wel een belangrijk onderdeel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Een leuk koppie boeit mij echt niet, maar ik ben ook al wat ouder dan de rest hier gok ik.
Zolderkamerautist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:02 schreef laforest het volgende:
HEEFT ze DIKKE TIETEN???
Kijk als ze enorm vet is en ook nog eens plat, dan zeg ik: NIET DOEN.![]()
Heeft ze enorm grote tieten en zijn ze in verhouding tot het lichaam ook groot, dan zeg ik: DOEN!
en je neemt er dan ook alles bij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:02 schreef laforest het volgende:
HEEFT ze DIKKE TIETEN???
Kijk als ze enorm vet is en ook nog eens plat, dan zeg ik: NIET DOEN.![]()
Heeft ze enorm grote tieten en zijn ze in verhouding tot het lichaam ook groot, dan zeg ik: DOEN!
Ik ook. Met een stijve lul.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lichamelijke aantrekkingskracht vind ik toch wel een belangrijk onderdeel.
Dat betekent niet dat ik heel erg oppervlakkig ben, totaal niet.
Maar ik moet er blij mee zijn, op zo veel mogelijk vlakken. Ik wil mijn vriendin trots aan mijn vrienden kunnen voorstellen.
Het hoeft geen fotomodel te zijn, maar ik wil kunnen glimlachen als ik naast haar wakker word.
Helemaal mee eens. En het is een beetje oneerlijk om een meid daar dan de dupe van te laten zijn. Vind ik dan. Je gaat er vol voor of je gaat er niet voor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe stevig is je zelfvertrouwen kun je jezelf dan beter afvragen.
Fat and flat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik moet er blij mee zijn, op zo veel mogelijk vlakken. Ik wil mijn vriendin trots aan mijn vrienden kunnen voorstellen.
Het hoeft geen fotomodel te zijn, maar ik wil kunnen glimlachen als ik naast haar wakker word.
TS het is vrij normaal dat ze dat zeggen omdat het systeem in deze maatschappij gebaseerd is op stereotype meid: Blond, slank en vruchtbaar. Dus wees niet zo een massadier ( sorry zei massaquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:30 schreef dubbelpech666 het volgende:
Ik heb altijd hard geroepen dat ik op slanke en strakke meiden val. Nu hebben die ook echt een enorme aantrekkingskracht op me als er ook een mooi hoofdje op zit.
Maaaar...
Sinds twee maanden ken ik een meisje waar ik echt gevoelens voor heb intussen. Ze heeft humor, is sociaal en slim. Studeert informatica.
Alleen nu is het probleem...dat meisje is enorm dik. En, om het zacht uit te drukken vreselijk lelijk (naar de maatstaven). Mijn vrienden (die ze ook kent) vinden haar allemaal heel tof, maar zouden "het" er niet op kunnen. Ze geven ook aan dat ze zich zouden schamen met haar hand in hand door de stad te moeten. gewoon naar de stad met haar en een groepje is dan weer geen probleem.
Ze krijgt ook enorm veel kritiek op haar uiterlijk en zit daar best mee volgens mij (laat ze niet merken). Ze wordt zelfs misvormd genoemd door gasten in haar buurt (dit gaat dan om haar gezicht).
Persoonlijk vind ik dat ze mooie ogen heeft en ik val gewoon hoe cliche ook op haar karakter. Omdat ik die gevoelens heb voor haar vind ik het ook niet moeilijk voor te stellen dat wij op seksueel gebied wat met elkaar zouden doen.
Ik zit met enorm veel schaamte. Aan de ene kant denk ik: fuck de wereld, wij gaan er samen voor (als zij ook wil, nog niet gevraagd). Aan de andere kant zal ik enorm veel kritiek krijgen
Wat zouden jullie mij adviseren? Of zelf doen in mijn situatie?
quote:
Lichamelijke aantrekkingskracht hoeft niet persé te betekenen dat de ander, zoals YouCanLeaveYourHeadOn het al treffend zei, woest aantrekkelijk is! Er moet een klik zijn, hoe cliché dat ook klinkt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan dat halfbakken gedoe heeft niemand wat inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En het is een beetje oneerlijk om een meid daar dan de dupe van te laten zijn. Vind ik dan. Je gaat er vol voor of je gaat er niet voor.
Ik denk dat niemand een dikke meid werkelijk aantrekkelijk vind...quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
TS, even een vraagje aan jou: voel je je aangetrokken tot haar? Vind jij haar aantrekkelijk? De mening van anderen buiten beschouwing gelaten.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
en je neemt er dan ook alles bij?
Prima dat jij bent zoals je bent, maar sommige andere mensen kunnen wel degelijk moeite hebben met de mening van anderen. En als je dat hebt, kun je maar beter afwegen of je om kan gaan met afkeurende geluiden om je heen, met 'gesprekken' over hoe je wel wat beters kan krijgen en waarom je dit in hemelsnaam doet, of je kan omgaan met gegiebel achter je rug en stomme opmerkingen door je vrienden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, ik ben zoals ik ben.
En daardoor heb ik inderdaad weleens botsingen met mijn omgeving. Ouders die jaren niet mij wilden spreken, vrienden die mij voor gek verklaarden, enzovoorts. Maar ik doe toch altijd wat ik wil uiteindelijk, dus waarom zou ik mij er dan druk om maken? Fuck it.
Ik zeg: Niet doen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Pfff... Ik word altijd een beetje moe van jouw reacties.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een dikke meid werkelijk aantrekkelijk vind...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
TS blijkbaar wel en hij moet gewoon zijn zet zetten, zou leuk zijn op een date : je bent heel aardig maar ik wil je toch iets vragen, wat dan? mag ik jou eten opeten rolf. Sorry ik kon het niet latenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wat een overtrokken reactie zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zeg: Niet doen!![]()
Je bent haar niet waard. Zij kan beter krijgen dan jou.
Als jij je druk maakt om wat anderen van haar vinden i.p.v. op je eigen gevoel af te gaan.... heb je wat mij betreft geen backbone. Wanneer je met dit meiske gaat en er komt wat strakkers/lekkerders/mooiers/geilers op je pad, dan ben je weg.
Dit meisje verdiend iemand die voor haar gaat zonder twijfel en de meningen van anderen belangrijk vindt.
Jawel manquote:
Dat zeg ik dan ook niet. Maar het gaat erom dat TS zich net wat te veel aantrekt van wat anderen vinden. Zo komt het in ieder geval wel over.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gelul dat je relatie alleen jullie 2 nodig heeft. Als je hele omgeving er kut mee omgaat is het over het algemeen alsnog geen lang leven beschonken. Ik vind het altijd wel belangrijk dat mijn vriendin het ook met mn vrienden kan vinden. Met mn laatste vriendin ging dat maar deels goed, en dat leverde ook best wel wat gezeik op.
Sorry daarvoor, maar ik vind een meid aantrekkelijk als ze dat zowel qua innerlijk als uiterlijk is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Pfff... Ik word altijd een beetje moe van jouw reacties.
De een houdt van blond, de ander van donker, de een van lange benen, de andere van mooie borsten, enzoverder. Hij vindt dit meisje niet aantrekkelijk om haar gewicht, maar om wie zij is.
Ga eens kijken in het volle(re) vrouwen topic.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hoezo wereldvreemdquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik twijfel er gewoon sterk aan dat je perfecte meid cellulitis heeft en een dikke buik...
En dat boeit jou omdat...? Ooit weleens bij nagedacht dat de mensen die je dan als loser zien zelf de grootste losers zijn omdat ze zo op uiterlijk afgaan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Dat zijn vollere vrouwen he..quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga eens kijken in het volle(re) vrouwen topic.
Dus wat jij knap vind is dan gelijk een standaard opzich ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Sorry daarvoor, maar ik vind een meid aantrekkelijk als ze dat zowel qua innerlijk als uiterlijk is.
En je hebt natuurlijk gelijk dat iedereen een andere meid voor ogen heeft...
Ik twijfel er gewoon sterk aan dat je perfecte meid cellulitis heeft en een dikke buik..., feeders bijv.
Er zit ook veel tussen voller en obesitas, ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat zijn vollere vrouwen he..
Dat is wel heel iets anders dan amerikaas dik.
Ik ben een groot fan van vollere vrouwen, maar amerikaans dik is gewoon naar.
Theoretisch heb je gelijk, maar je kan alle lijstjes met eisen en wensen de prullenbak in gooien als je een meid ontmoet waar je opeens wat voor gaat voelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Sorry daarvoor, maar ik vind een meid aantrekkelijk als ze dat zowel qua innerlijk als uiterlijk is.
Ik twijfel er gewoon sterk aan dat je perfecte meid cellulitis heeft en een dikke buik...
Maar moet je dan alleen settelen met de perfecte meid? De kans dat je jouw perfecte meid tegenkomt is zo klein. Iedereen heeft wel iets wat minder aantrekkelijk is. Voor jou ligt de nadruk blijkbaar heel erg op gewicht. Voor mij ligt dat meer op karakter, en ook de uitstraling van de persoon.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Aspirantspierbundel heeft wel een punt btw, waarom denk je dat mannen het liefst een knappe meid willen? Als is ze blond of brunette dat doet er niet we zijn zo ingesteld dat wat er knap uitziet vruchtbaar is en dat word als aantrekkelijk gezien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:14 schreef aspirantspierbundel het volgende:
sorry maar lijkt hier wel de omgekeerde wereld...
cellulitis lijkt iedereen mooi te vinden hier
PS: ik dacht dat de TS Amerikaans dik bedoelde?
Ik denk dat zulke zaken er vaak genoeg ook niet toe doen. En gelukkig maar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
het hele idee van de perfecte meid is imo iets van voordat je daadwerkelijke relaties bent aangegaan. Dan creeër je een soort beeld van de zij lijn. Het bestaat niet. Als je opeens een meid leuk gaat vinden, ga je echt niet meer je lijstje langs om te kijken of ze voldoet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar moet je dan alleen settelen met de perfecte meid? De kans dat je jouw perfecte meid tegenkomt is zo klein. Iedereen heeft wel iets wat minder aantrekkelijk is. Voor jou ligt de nadruk blijkbaar heel erg op gewicht. Voor mij ligt dat meer op karakter, en ook de uitstraling van de persoon.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:14 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Maar moet je dan alleen settelen met de perfecte meid? De kans dat je jouw perfecte meid tegenkomt is zo klein. Iedereen heeft wel iets wat minder aantrekkelijk is. Voor jou ligt de nadruk blijkbaar heel erg op gewicht. Voor mij ligt dat meer op karakter, en ook de uitstraling van de persoon.
yepquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:16 schreef Skv het volgende:
[..]Oh jij bent zo gevoelig.
Flikker toch op man, je gaat toch niet met zo'n snoeidik wijf over straat lopen. Als ze er zelf mee zit komen daar ook alleen maar extra issues van. Plus dat ze op dr dertigste doodgaat aan een lekke hartklep. En dan zit je daar lekker te koekeloeren met je gevoelige instelling. Het is niet voor niets natuurlijk om op mooie, gezonde mensen te vallen.
Dit is de harde realiteit op een manier welquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:16 schreef Skv het volgende:
Flikker toch op man, je gaat toch niet met zo'n snoeidik wijf over straat lopen. Als ze er zelf mee zit komen daar ook alleen maar extra issues van. Plus dat ze op dr dertigste doodgaat aan een lekke hartklep. En dan zit je daar lekker te koekeloeren met je gevoelige instelling. Het is niet voor niets natuurlijk om op mooie, gezonde mensen te vallen.
Imperfecties zijn niet erg, maar de meeste fokkers settelen waarschijnlijk sowieso voor het eerste het beste om maar iemand te hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik denk dat zulke zaken er vaak genoeg ook niet toe doen. En gelukkig maar.
Laat TS liever even zeggen hoe dik ze is. Want ik neem niet aan dat ze niet uit bed kan komen en alleen kan ademen met een zuurstofmasker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:16 schreef Skv het volgende:
Inderdaad. Aantrekkelijkheid is altijd een combinatie van innerlijk en uiterlijk. TS heeft gevoelens voor dit meisje, hij vindt haar aantrekkelijk. Dat betekent dat haar innerlijk opwoog tegen haar uiterlijk, om het zo maar even te zeggen. En daar is niets mis mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:16 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
het hele idee van de perfecte meid is imo iets van voordat je daadwerkelijke relaties bent aangegaan. Dan creeër je een soort beeld van de zij lijn. Het bestaat niet. Als je opeens een meid leuk gaat vinden, ga je echt niet meer je lijstje langs om te kijken of ze voldoet.
Alsnog is het onnatuurlijk. Geef dat mens gewoon het gevoel dat iedereen dr vies vindt, wie weet gaat ze dan aan zichzelf werken. Vriendin van me was ook erg dik en die heeft zichzelf op een gegeven moment een trap onder dr hol gegeven en 30 kg afgevallen. En nu ziet ze er beter uit, heeft ze geen issues meer en kan ze weer normale kerels scoren. Dat is veel beter dan dat er iemand naast gaat zitten, een aai over dr bol geeft en zegt: 'komt wel goed schatje, je innerlijk is zo mooi'. En vervolgens niet met dr mee wil gaan stappen omdat hij zich aan gort geneert.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:19 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Laat TS liever even zeggen hoe dik ze is. Want ik neem niet aan dat ze niet uit bed kan komen en alleen kan ademen met een zuurstofmasker.
Dat laatste punt heb je gelijk in, maar je gaat er nu vanuit dat iemand die dik is per definitie een schande is, aan zichzelf moet werken, en pas weer blij met zichzelf kan zijn wanneer iedereen haar weer accepteert.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Alsnog is het onnatuurlijk. Geef dat mens gewoon het gevoel dat iedereen dr vies vindt, wie weet gaat ze dan aan zichzelf werken. Vriendin van me was ook erg dik en die heeft zichzelf op een gegeven moment een trap onder dr hol gegeven en 30 kg afgevallen. En nu ziet ze er beter uit, heeft ze geen issues meer en kan ze weer normale kerels scoren. Dat is veel beter dan dat er iemand naast gaat zitten, een aai over dr bol geeft en zegt: 'komt wel goed schatje, je innerlijk is zo mooi'. En vervolgens niet met dr mee wil gaan stappen omdat hij zich aan gort geneert.
Dan nog helpt iemand naar beneden praten echt niet hoor. Ze moet het zelf zien, zelf willen en zelf nodig vinden. En niet 'omdat anderen het van haar verlangen' dan werkt het echt niet. En als het wel werkt.. dan is het tijdelijk en heb je er nog niets aanquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Alsnog is het onnatuurlijk. Geef dat mens gewoon het gevoel dat iedereen dr vies vindt, wie weet gaat ze dan aan zichzelf werken. Vriendin van me was ook erg dik en die heeft zichzelf op een gegeven moment een trap onder dr hol gegeven en 30 kg afgevallen. En nu ziet ze er beter uit, heeft ze geen issues meer en kan ze weer normale kerels scoren. Dat is veel beter dan dat er iemand naast gaat zitten, een aai over dr bol geeft en zegt: 'komt wel goed schatje, je innerlijk is zo mooi'. En vervolgens niet met dr mee wil gaan stappen omdat hij zich aan gort geneert.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:23 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Dat laatste punt heb je gelijk in, maar je gaat er nu vanuit dat iemand die dik is per definitie een schande is, aan zichzelf moet werken, en pas weer blij met zichzelf kan zijn wanneer iedereen haar weer accepteert.
Nee dit klinkt fijn.quote:Ze krijgt ook enorm veel kritiek op haar uiterlijk en zit daar best mee volgens mij (laat ze niet merken). Ze wordt zelfs misvormd genoemd door gasten in haar buurt (dit gaat dan om haar gezicht).
Euh, dat is toch niet zo gek? Doe ik ook wel eens.quote:
Zie mijn quote uit de OP uit mijn bovenstaande post. Plus dat mensen een natuurlijke drang naar acceptatie hebben. En dan kan je wel zeggen dat de 1 dat minder heeft dan de ander, maar iedereen wil ergens wel mooi/leuk/aardig gevonden worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan nog helpt iemand naar beneden praten echt niet hoor. Ze moet het zelf zien, zelf willen en zelf nodig vinden. En niet 'omdat anderen het van haar verlangen' dan werkt het echt niet. En als het wel werkt.. dan is het tijdelijk en heb je er nog niets aan
Jij misschien niet, ik zie een hoop mannen die dit wel doen. Jij probeert liefde op een hele rationele,evolutionaire manier te benaderen, en ik doe dat niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:16 schreef Skv het volgende:
Triest, autistisch gevalletje vind ik jou.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:22 schreef Skv het volgende:
[..]
De realiteit is dat haters blijven haten. Zo zitten mensen in elkaar. Beter werkt ze aan haar zelfbeeld dat totaal los zou moeten staan van hoeveel ze weegt. Anders blijf je je aanpassen aan de wensen van anderen, net zoals TS trouwens.quote:
De vraag is of ze dat rechtstreeks in haar gezicht hoort of dat ze het hoogstens eens heeft horen vallen via via. En natuurlijk is het niet leuk en natuurlijk trek je je altijd wel iets aan van wat andere mensen vinden. MAar mocht ze er zelf tevreden mee zijn, of he tniet zo'n issue vinden als anderen dan werkt het niet om er wat aan te doen alleen omdat anderen dat willen. Simple as that.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
Zie mijn quote uit de OP uit mijn bovenstaande post. Plus dat mensen een natuurlijke drang naar acceptatie hebben. En dan kan je wel zeggen dat de 1 dat minder heeft dan de ander, maar iedereen wil ergens wel mooi/leuk/aardig gevonden worden.
Hij is helemaal niet autistisch hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Triest, autistisch gevalletje vind ik jou.
Je vindt maar een eind weg. Jij leeft in een overromantische droomwereld.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je kan ook je best doen op aardig gevonden te worden en er zelf totaal geen mening meer op nahouden. Dat iets natuurlijk is, betekent niet je dat je die drang automatisch moet volgen. Er zijn een heleboel dingen die van nature in de mens zitten, maar die we bewust binnen de perken houden in deze maatschappij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:25 schreef Skv het volgende:
[..]
Euh, dat is toch niet zo gek? Doe ik ook wel eens.
[..]
Zie mijn quote uit de OP uit mijn bovenstaande post. Plus dat mensen een natuurlijke drang naar acceptatie hebben. En dan kan je wel zeggen dat de 1 dat minder heeft dan de ander, maar iedereen wil ergens wel mooi/leuk/aardig gevonden worden.
Nouja goed, ik zou het prettiger vinden als mensen achter mn rug om zouden zeggen dat ik een leuke kerel ben dan dat ik hoor dat ze me vinden lijken op Jabba. Ik ken overigens een gast die alleen valt op dikke en lelijke wijven. Want die zijn veel makkelijker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De vraag is of ze dat rechtstreeks in haar gezicht hoort of dat ze het hoogstens eens heeft horen vallen via via. En natuurlijk is het niet leuk en natuurlijk trek je je altijd wel iets aan van wat andere mensen vinden. MAar mocht ze er zelf tevreden mee zijn, of he tniet zo'n issue vinden als anderen dan werkt het niet om er wat aan te doen alleen omdat anderen dat willen. Simple as that.
Dat bepaal ik zelf wel. Er is niets romantisch aan om te zeggen dat aantrekkelijkheid een combinatie is van innerlijk en uiterlijk. En dat het mogelijk is om gevoelens te ontwikkelen die geen prachtig uiterlijk heeft maar wel een mooi innerlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:30 schreef Skv het volgende:
[..]
Je vindt maar een eind weg. Jij leeft in een overromantische droomwereld.
Yup het blonde en slanke stereotype vrouw die iedereen zou moeten hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:32 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Je kan ook je best doen op aardig gevonden te worden en er zelf totaal geen mening meer op nahouden. Dat iets natuurlijk is, betekent niet je dat je die drang automatisch moet volgen. Er zijn een heleboel dingen die van nature in de mens zitten, maar die we bewust binnen de perken houden in deze maatschappij.
Of dat zegt ie enkel omdat ie weet dat jij hem anders voor loser zou uitmaken wanneer ie toegeeft het gewoon aantrekkelijk te vinden.quote:
Oh, had ik deze post helemaal over het hoofd gezien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:27 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Jij misschien niet, ik zie een hoop mannen die dit wel doen. Jij probeert liefde op een hele rationele,evolutionaire manier te benaderen, en ik doe dat niet.
Volgens mij mis je het punt ook volledig. Het gaat niet om jou, maar om TS. TS heeft gevoelens voor deze meid gekregen, ondanks dat hij normaal gesproken op slanke meiden valt. Punt uit.
Wat wil je hiermee zeggen?
Hiermee geef je aan dat je moet settelen met iets waar je eigenlijk niet tevreden mee bent, omdat de kans klein is dat je iemand tegenkomt die beter is. Met inachtneming van het walgverhaal uit de OP lijkt het met niet moeilijk om met een blinddoek om een willekeurig weiland een lekkerder wijf tegen te komen dan wat er werd beschreven.quote:Maar moet je dan alleen settelen met de perfecte meid? De kans dat je jouw perfecte meid tegenkomt is zo klein. Iedereen heeft wel iets wat minder aantrekkelijk is. Voor jou ligt de nadruk blijkbaar heel erg op gewicht. Voor mij ligt dat meer op karakter, en ook de uitstraling van de persoon.
Autistisch omdat hij feitelijk eerst naar het uiterlijk kijkt? Vind ik niet. Het is alleen jammer dat hij het meteen op een harde manier duidelijk wil maken bij zo'n dikke vrouw.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:28 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nouja, hij vindt dat ook wel echt geil ja. Ik snap daar niks van. Het is ook geen vriend van me verder, sterker nog, ik erger me altijd stuk aan die gast.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of dat zegt ie enkel omdat ie weet dat jij hem anders voor loser zou uitmaken wanneer ie toegeeft het gewoon aantrekkelijk te vinden.
Ik zou het ook niet zo zeggen, maar het zou voor mij wel een kritiek punt zijn om er niet verder mee door te gaan. Voor een avond zou misschien nog kunnen, maar een relatie zou wel moeilijk zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:37 schreef Ziba het volgende:
[..]
Autistisch omdat hij feitelijk eerst naar het uiterlijk kijkt? Vind ik niet. Het is alleen jammer dat hij het meteen op een harde manier duidelijk wil maken bij zo'n dikke vrouw.
Geester, wat de fuck jonge.quote:
Ehm. Nee. Het uiterlijk is de reden dat je in eerste instantie op iemand afstapt, niet de reden dat je op iemand verliefd wordt. Misschien zou TS niet afgestapt zijn op dit meisje als hij haar op een feestje oid tegen kwam. Maar zo is het ook niet gebeurt. Hij heeft haar beter leren kennen, en zo zijn er gevoelens ontstaan. En dit gebeurt onwijs veel, dat mensen die elkaar in eerste instantie niet fysiek aantrekkelijk vonden elkaar beteren kennen en toch verliefd worden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hij is helemaal niet autistisch hoor.
Het gaat heel vaak om de eerste indruk in de liefde.....
Ik kan zeker wel op uiterlijk op iemand verliefd worden. En met mij wel meer denk ik. En ja, je hebt gelijk, als het innerlijk kut is dan wordt het alsnog niks. Maar dan biedt het wel meer opties op de korte termijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ehm. Nee. Het uiterlijk is de reden dat je in eerste instantie op iemand afstapt, niet de reden dat je op iemand verliefd wordt. Misschien zou TS niet afgestapt zijn op dit meisje als hij haar op een feestje oid tegen kwam. Maar zo is het ook niet gebeurt. Hij heeft haar beter leren kennen, en zo zijn er gevoelens ontstaan. En dit gebeurt onwijs veel, dat mensen die elkaar in eerste instantie niet fysiek aantrekkelijk vonden elkaar beteren kennen en toch verliefd worden.
Als je al zolang maagd bent kan ik het me voorstellen dat je standaarden wat laag zijn.quote:
Maar jij bent waarschijnlijk een chick die (deels) voldoet aan de omschrijving van TS.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ehm. Nee. Het uiterlijk is de reden dat je in eerste instantie op iemand afstapt, niet de reden dat je op iemand verliefd wordt. Misschien zou TS niet afgestapt zijn op dit meisje als hij haar op een feestje oid tegen kwam. Maar zo is het ook niet gebeurt. Hij heeft haar beter leren kennen, en zo zijn er gevoelens ontstaan. En dit gebeurt onwijs veel, dat mensen die elkaar in eerste instantie niet fysiek aantrekkelijk vonden elkaar beteren kennen en toch verliefd worden.
damn dan kunnen alle dikke meiden aspirantspierbundel van hun lijstje afstrepen. Je breekt harten G.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:43 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik kan met zekerheid zeggen, en misschien klinkt dit hard maar het is de realiteit voor me: ik zou nooit afstappen op een dikke meid...
Maar hoe zie jij het voor je op het seksgebied? Aangezien hij haar dus totaal niet aantrekkelijk vindt. Hoe moet hij dan geil worden enzovoort? Ik word ook niet opgewonden van iemand waar ik het uiterlijk afzichtelijk van vind.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ben onwijs dik zonder tieten 1.45 lang en heeeeeeeeel erg lelijk met een misvormde vissenkop.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Maar jij bent waarschijnlijk een chick die (deels) voldoet aan de omschrijving van TS.
Zucht kijk mijn bestequote:Op donderdag 3 mei 2012 10:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je al zolang maagd bent kan ik het me voorstellen dat je standaarden wat laag zijn.
Maar natuurlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Zucht kijk mijn beste
Ik had een chick we gingen wat zoenen ze deed mijn hand op dr tiet en ze lag op me en op een gegeven moment schoof ze em dr in en toen ging het goed en 5 min. later was het klaar...
Leuk voor je. Maar nu is je mening wel te verklaren, je hoopt gewoon dat mannen ook zo tegen jou aankijken, dat ze voor je innerlijk gaan en dat je zo'n mooie sterke krachtige mening hebt enzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:46 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik ben onwijs dik zonder tieten 1.45 lang en heeeeeeeeel erg lelijk met een misvormde vissenkop.
En het leuke is: ik blijf bij mijn mening.
lolwut? Hij zegt toch dat hij verliefd is oid? Ze is gewoon lelijk (zegt hij) maar hij vindt d'r wel doenbaar want je kan toch niet verliefd zijn op iemand die je niet fysiek leuk vindt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij het voor je op het seksgebied? Aangezien hij haar dus totaal niet aantrekkelijk vindt. Hoe moet hij dan geil worden enzovoort? Ik word ook niet opgewonden van iemand waar ik het uiterlijk afzichtelijk van vind.
dudequote:Op donderdag 3 mei 2012 10:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Zucht kijk mijn beste
Ik had een chick we gingen wat zoenen ze deed mijn hand op dr tiet en ze lag op me en op een gegeven moment schoof ze em dr in en toen ging het goed en 5 min. later was het klaar...
Dit is een zeer plausibel scenario en het was ook echt zo gebeurd ik zweer het!!!!!! Please geloof mequote:
Eens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Lees de OP nog eens door. Er staat duidelijk dat TS, omdat hij gevoelens voor haar heeft, best kan voorstellen dat hij seks met haar heeft. Ook vindt hij haar ogen mooi. Wat is het probleem dan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij het voor je op het seksgebied? Aangezien hij haar dus totaal niet aantrekkelijk vindt. Hoe moet hij dan geil worden enzovoort? Ik word ook niet opgewonden van iemand waar ik het uiterlijk afzichtelijk van vind.
Aha, je hebt dus plausibiliteit meegenomen in de fabricatie van je verhaal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Dit is een zeer plausibel scenario en het was ook echt zo gebeurd ik zweer het!!!!!! Please geloof me
Kom op man, heb jij nooit gehad dat je een meisje wel ok vond en dat je haar beter leerde kennen en dat ze toen meer werd dan wel ok?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Leuk voor je. Maar nu is je mening wel te verklaren, je hoopt gewoon dat mannen ook zo tegen jou aankijken, dat ze voor je innerlijk gaan en dat je zo'n mooie sterke krachtige mening hebt enzo.
Maargoed, niet mijn probleem. Hoop dat het werkt voor je.
Haha ik ken ook mensen die enorm kritisch zijn naar vrouwen toe.. ze vinden iedereen lelijk, dik, enzovoorts. En als je dan later hun vriendin ziet, dan begrjip je de wereld niet meer.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ken ook een man die dikke vrouwen aantrekkelijk vindt btw, vind het voornamelijk triest dat hij altijd zegt dat hij ze NIET aantrekkelijk vindt.
Ik denk het wel. Maar wat is het hele probleem dan? Hij vindt haar dus wel aantrekkelijk (quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:48 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
lolwut? Hij zegt toch dat hij verliefd is oid? Ze is gewoon lelijk (zegt hij) maar hij vindt d'r wel doenbaar want je kan toch niet verliefd zijn op iemand die je niet fysiek leuk vindt?
Okee propje. Misschien moet je eens gaan bewegen en minder eten dan hoef je die discussie niet meer te voerenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Sommige mannen kunnen het zich niet voorstellen dat je verliefd kan worden op een dikke vrouw, omdat ze dat lelijk vinden. Dat is jouw gevoel/mening, en dat mag je best hebben, maar het gaat nu niet om jou. TS heeft gevoelens voor dit meisje. Dat is het probleem niet en ik begrijp dan ook niet waarom we die discussie nog voeren.
Dude jouw suggestie dat ik geen pussy heb gehad wekt de plausibiliteit.. Ik weet zeker dat het een feit wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:51 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Aha, je hebt dus plausibiliteit meegenomen in de fabricatie van je verhaal.
Het is geen suggestie.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:52 schreef Geester het volgende:
[..]
Dude jouw suggestie dat ik geen pussy heb gehad wekt de plausibiliteit.. Ik weet zeker dat het een feit was
\volgen mij kunnen zij dat wel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
heel eerlijk, een vraag voor de vrouwen:
zouden jullie kunnen verliefd worden op een dikke man?
Ik vind het gewoon triest en sneu voor die vriendin. Hij vindt haar echt wel lekker, waarom dan zeggen dat hij haar lelijk vindt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Haha ik ken ook mensen die enorm kritisch zijn naar vrouwen toe.. ze vinden iedereen lelijk, dik, enzovoorts. En als je dan later hun vriendin ziet, dan begrjip je de wereld niet meer.
Natuurlijk kunnen ze dat. Dat komt nog veel vaker voor dan andersom.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
We hebben een dikke onzekere man in het topic gevonden!quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ja natuurlijk wel, maar niet bij chicks die voldoen aan de omschrijving van TS. Dan gaat er al snel een lampje branden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kom op man, heb jij nooit gehad dat je een meisje wel ok vond en dat je haar beter leerde kennen en dat ze toen meer werd dan wel ok?
als je me nog begrijpt...
Ja hoor, heeft prima voor me gewerkt en ik ben erg gelukkig met mijn schatquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Leuk voor je. Maar nu is je mening wel te verklaren, je hoopt gewoon dat mannen ook zo tegen jou aankijken, dat ze voor je innerlijk gaan en dat je zo'n mooie sterke krachtige mening hebt enzo.
Maargoed, niet mijn probleem. Hoop dat het werkt voor je.
Tuurlijk, want vrouwen worden niet verliefd op dikke mannen denk ik, maar vrouwen worden verliefd op mannen die dikker worden met de jaren.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
We hebben een dikke onzekere man in het topic gevonden!
Nee, ik vind dikke naakte buiken van mannen super ranzig en ik knap d'r behoorlijk op af. Gaat 'm dus niet worden. Dit is een eerlijk antwoord.
Als vrouw misschien. Ik ken geen enkele jongen die "valt voor karakter" eigenlijk, behalve hele trieste sneue wanhopige figuren (die ken ik niet maar ik zou me kunnen voorstellen dat 't bestaat).quote:
Puntkomma misbruik alom tegenwoordig. Mensen, als je niet weet hoe de puntkomma werkt dan gebruik hem ook niet. Verder tsja, als TS ook gewoon kklelijk is dan is het misschien wel een goede match...quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:52 schreef Ziba het volgende:
[..]
Sterker nog; die afkeuring komt sowieso wel dus moet je daar maar mee om leren gaan. Tenzij hij gewoon niet beter kan krijgen, dat kan ook nog. Misschien passen die twee qua uiterlijk perfect bij elkaar.
Nee, ik ben niet dik...quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
We hebben een dikke onzekere man in het topic gevonden!
Nee, ik vind dikke naakte buiken van mannen super ranzig en ik knap d'r behoorlijk op af. Gaat 'm dus niet worden. Dit is een eerlijk antwoord.
Ja nou, nu heb je me enorm goed te pakken, ik ga wel kwijlen in een hoekje met mijn rugzakje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:54 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ja hoor, heeft prima voor me gewerkt en ik ben erg gelukkig met mijn schatDus: er is geen probleem. Jammer voor jou heh, dat het voor mij wél kan werken en geen probleem vormt?
Echt dik dik?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik vind het in eerste instantie zeker niet aantrekkelijk, dus de kans is klein dat het gebeurd. Maar als de man verder geweldig is zie ik het wel gebeuren dat ik hem lichamelijk ook mooier ga vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Dat is gewoon een kwestie van andere standjes uitproberenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:55 schreef Cue_ het volgende:
Er zijn natuurlijk grenzen. Want als ik 'het' er niet op kan doen, ja dan houdt het op.
Ja, hallo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Kijk: heerlijk die eerlijkheid want ik zou niet kunnen vallen op dikke vrouwen...
En toch zeggen de meesten van jullie dat een man wel op een dikke vrouw kan vallen???
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja nou, nu heb je me enorm goed te pakken, ik ga wel kwijlen in een hoekje met mijn rugzakje.
TS valt er toch op? Trouwens niet iedereen valt op slanke meiden soms zie je ook wel is dik + dikquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Kijk: heerlijk die eerlijkheid want ik zou niet kunnen vallen op dikke vrouwen...
En toch zeggen de meesten van jullie dat een man wel op een dikke vrouw kan vallen???
En ook moeilijk lelijk, maar dat sport je niet weg helaasquote:
Met je leuke karakter.quote:
Je kan beter een 5 dan een 3 zijn toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:57 schreef Skv het volgende:
[..]
En ook moeilijk lelijk, maar dat sport je niet weg helaas
Dat het fysiek mogelijk is betekend het nog niet dat ik het mentaal wilquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:56 schreef Tangledup het volgende:
Dat is gewoon een kwestie van andere standjes uitproberen
Begrijp me niet verkeerd, ik zou zelf ook niet vallen op dikke vrouwen en de meerderheid van de bevolking ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Ik houd ook niet van olijven.
Dat betekent dus in jouw redenatie dat niemand olijven lust?
Nee hoor, ik blijf lekker op mijn bankje zitten chips eten. Heeeeeeeerlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:52 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Okee propje. Misschien moet je eens gaan bewegen en minder eten dan hoef je die discussie niet meer te voeren
Ja een man KAN op een dikke vrouw vallen.. hij KAN ook van olijven halen (zoals JB zegt) maar het HOEFT nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:56 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Dat moet wel. Misschien dat ik ooit wel verliefd word op een super lelijke nerd die ik heel erg mag en helemaal fantastisch vind. Ik ken een lelijke nerd die ik eigenlijk wel heel tof vind.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:55 schreef Hijsbakkie het volgende:
[..]
Als vrouw misschien. Ik ken geen enkele jongen die "valt voor karakter" eigenlijk, behalve hele trieste sneue wanhopige figuren (die ken ik niet maar ik zou me kunnen voorstellen dat 't bestaat).
Troll je of is het echt zo?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf lekker op mijn bankje zitten chips eten. Heeeeeeeerlijk.
Wauw wat 'n zelfvertrouwen. Jij hebt eg een mooie karakter!quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:58 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Nee hoor, ik blijf lekker op mijn bankje zitten chips eten. Heeeeeeeerlijk.
Maar dat komt ook omdat jij een ijdeltuit bent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:58 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik work namelijk niet out om thuis te komen bij een obese vrouw. Sorry dit klinkt misschien hard maar ik denk er zo over
Wat ik daarmee bedoel is dat een ander ook best een andere mening kan hebben dan jij en dus wel op dikke vrouwen vallen, het is achterlijk om te zeggen dat dat niet kan omdat jij het zelf niet kunt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:58 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik zou zelf ook niet vallen op dikke vrouwen en de meerderheid van de bevolking ook niet.
Ik work namelijk niet out om thuis te komen bij een obese vrouw. Sorry dit klinkt misschien hard maar ik denk er zo over
Omdat je jong bent denk je zo. als je 50 bent is t uiterlijk sowieso al weg... COPRENDE?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:00 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat moet wel. Misschien dat ik ooit wel verliefd word op een super lelijke nerd die ik heel erg mag en helemaal fantastisch vind. Ik ken een lelijke nerd die ik eigenlijk wel heel tof vind.Ik denk alleen dat ik dan niet doorzet aangezien ik niet met zo iemand over straat wil lopen (hoe erg dat ook klinkt) en ik gewoon een aantrekkelijk iemand wil
Nee, ik geef gewoon alsmaar meer om m'n lichaam... Daarom ben ik ook drie dagen geleden gestopt met rokenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Maar dat komt ook omdat jij een ijdeltuit bent.
Er zijn vrouwen die wél verliefd kunnen worden op dikke mannen. En wat weet je nu precies?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:54 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Tuurlijk, want vrouwen worden niet verliefd op dikke mannen denk ik, maar vrouwen worden verliefd op mannen die dikker worden met de jaren.
Is iets anders toch?
Doch heb ik bevestiging nodig van eierstokdragers.
Nee. Ik wil gewoon geen lelijkerd, dunnerd of dikkerd. Iemand moet voor mij helemaal perfect zijn. Punt uit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat je jong bent denk je zo. als je 50 bent is t uiterlijk sowieso al weg... COPRENDE?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef Geester het volgende:
Het gaat uitendelijk toch om wat er in t broekje zitDraai dr maar niet omheen mensen
Slaat idd nergens op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, hallo.
Ik houd ook niet van olijven.
Dat betekent dus in jouw redenatie dat niemand olijven lust?
More power to ya gurlquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon geen lelijkerd, dunnerd of dikkerd. Iemand moet voor mij helemaal perfect zijn. Punt uit.
waar kan ik me inschrijvenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon geen lelijkerd, dunnerd of dikkerd. Iemand moet voor mij helemaal perfect zijn. Punt uit.
Dat is op zich prima.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nee, ik geef gewoon alsmaar meer om m'n lichaam... Daarom ben ik ook drie dagen geleden gestopt met roken
Waarom begrijpen ze dat maar niet in dit topic?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja een man KAN op een dikke vrouw vallen.. hij KAN ook van olijven halen (zoals JB zegt) maar het HOEFT niet
in dit geval vindt TS het zelf geen probleem, voelt zich fysiek momenteel aangetrokken tot haar. Enkel problemen met wat z'n matties ervan zullen vinden.
Ok succes met het zoeken naar de perfecte persoon voor je.. Hoop niet dat je al te hoge eisen hebtquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb hele hoge eisen. Niks mis met hoge eisen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:04 schreef Geester het volgende:
[..]
Ok succes met het zoeken naar de perfecte persoon voor je.. Hoop niet dat je al te hoge eisen hebt
Ik zeg toch niet dat er wat mis mee is ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik heb hele hoge eisen. Niks mis met hoge eisen.
Wat is er mis met in ieder geval de relatie te proberen? Als de relatie toch niet zo is wat je denkt, dan is het wellicht niet leuk, maar je KAN ook weer de relatie verbreken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:55 schreef dubbelpech666 het volgende:
Inderdaad, heb ik ook.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Daar hebben ze een programma van gemaakt. Met van die lelijke vrouwen die zichzelf helemaal top vinden en die dan met een paar gasten in een huis gaan zitten en een begeleider die ze moet helpen om van hun onrealistische eisen af te komen ofzoiets.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:02 schreef Ziba het volgende:
[..]
En die dame uit je Fobo ben jij ook echt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:06 schreef Ziba het volgende:
[..]
Meestal wel ja, plus, al eerder gezegd, als je 5 jaar met iemand samen bent of langer, dan interesseert je dat uiterlijk helemaal niet meer hoor. En dan bedoel ik of iemand "knap" of "lelijk" is uiteraard, niet of iemand er onverzorgd uitziet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:01 schreef Geester het volgende:
[..]
Omdat je jong bent denk je zo. als je 50 bent is t uiterlijk sowieso al weg... COPRENDE?
Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat er wat mis mee is?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:06 schreef Geester het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat er wat mis mee is ?
Ik vind t toch ook niet erg dat jij zegt dat jij het niet erg vind wat ik zei dat ik zei dat ik niet zei dat ik het erg zou vindenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:07 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat er wat mis mee is?![]()
Heb ik gezien. De mensen daar zijn enigszins verbitterd denk ik. Hebben ook vreemde eisen trouwens. Het uitmaken omdat iemand een lelijke riem om heeft gaat wel ver toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:07 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Daar hebben ze een programma van gemaakt. Met van die lelijke vrouwen die zichzelf helemaal top vinden en die dan met een paar gasten in een huis gaan zitten en een begeleider die ze moet helpen om van hun onrealistische eisen af te komen ofzoiets.
Er zit zo'n zwaar opgemaakt wijf bij waar iedereen lyrisch over is.. nou ik zou haar voor geen goud willen aanraken.
Ik ben niet perfect maar ik zoek wel iemand die perfect voor mij is. Maar dat doet iedereen toch? Maar goed, de situatie van TS is wel erg eigenlijk vind ik. Twijfelen bij iemand die je graag wil omdat je bang bent voor de reacties van de omgeving.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:07 schreef Karina het volgende:
[..]
@Ziba: jij bent helemaal perfect? Maar wat is perfect, misschien heb je wel blond haar en vind jouw ideale man blond haar verschrikkelijk, dan heb je mooi pech.
Oke noem jouw eisen eens op ik ben wel benieuwd wat je onder 'hoog' verwachtquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:09 schreef Ziba het volgende:
[..]
Heb ik gezien. De mensen daar zijn enigszins verbitterd denk ik. Hebben ook vreemde eisen trouwens. Het uitmaken omdat iemand een lelijke riem om heeft gaat wel ver toch?Zo erg ben ik ook weer niet maar ik heb simpelweg bepaalde eisen, wie weet word ik ooit helemaal verliefd op iemand die totaal niet aan die eisen voldoet. Kan ook nog.
Ik zou nou echt niet kunnen gaan met een man die rookt. Totaal niet gezond. En ik moet er al helemaal niet aan denken om met zo'n schoorsteen over straat te lopen, sjeesus. Die stinken dan ook heel erg uit hun bek. Zoenen moet ik al helemaal niet aan denken. BAH.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:01 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Nee, ik geef gewoon alsmaar meer om m'n lichaam... Daarom ben ik ook drie dagen geleden gestopt met roken
In dat geval dus ook om niet op dikke mensen te vallen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik zou nou echt niet kunnen gaan met een man die rookt. Totaal niet gezond. En ik moet er al helemaal niet aan denken om met zo'n schoorsteen over straat te lopen, sjeesus. Die stinken dan ook heel erg uit hun bek. Zoenen moet ik al helemaal niet aan denken. BAH.![]()
Nee echt, ik kan me niet voorstellen hoe iemand op een rokend persoon kan vallen. Het is gewoon evolutionair bepaald om op gezonde mensen te vallen. En dan heb je ook nog pecht als zo iemand op z'n veertigste dood neervalt omdat zijn aderen zijn dichtgeslibd.
Volledig mee akkoord, daarom ben ik zo verstandig om op m'n 20ste al te stoppen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:11 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ik zou nou echt niet kunnen gaan met een man die rookt. Totaal niet gezond. En ik moet er al helemaal niet aan denken om met zo'n schoorsteen over straat te lopen, sjeesus. Die stinken dan ook heel erg uit hun bek. Zoenen moet ik al helemaal niet aan denken. BAH.![]()
Nee echt, ik kan me niet voorstellen hoe iemand op een rokend persoon kan vallen. Het is gewoon evolutionair bepaald om op gezonde mensen te vallen. En dan heb je ook nog pecht als zo iemand op z'n veertigste dood neervalt omdat zijn aderen zijn dichtgeslibd.
Dat was haar punt..quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef Moofasah het volgende:
[..]
In dat geval dus ook om niet op dikke mensen te vallen.
Dankjewel!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
Waarom is dit topic verzand in een discussie over het wel of niet mooi mógen vinden van dikke mensen? TS zit niet met het feit dat ze niet aan het ideaalbeeld voldoet, maar wel met het feit wat z'n vrienden er van zullen vinden als hij een relatie met haar aangaat.
Mijn tip: begin er dan maar niet aan. Groepsdruk kan bij sommige mensen aardig werken en als jij dan straks met haar en vrienden die haar bijvoorbeeld niet van de studie kennen in de kroeg zit en zij van die steken onder water gaan zitten geven (of gewoon grofweg lomp doen over haar uiterlijk) en jij dat niet volmondig tot een halt kunt roepen omdat de mening van je vrienden belangrijker is dan jouw eigen gevoelens en mening voor een/je vrouw, dan levert dat vooral voor haar klotesituaties op.
Ja was meer haar punt om het in het belachelijke te trekken denk ik zoals eerder in het topic, maar goed ik praat nu voor een anderquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:21 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Dacht dat zij juist alle vormen van lelijkheid acceptabel vond.
Nee, jij ziet van geen enkel topic de meerwaarde, maar je bent een van de hards werkende om ze vol te postenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me af of het voor TS wel zo'n goed idee was om zijn vraag hier neer te leggen. Hij is kennelijk al gevoelig voor wat zijn vrienden of omgeving ervan zal vinden. Ik zie niet wat het oplost om dan ook hier nog eens de bevestiging te krijgen dat mensen daar een oordeel over kunnen hebben en dat het soms oordelen zijn waar de honden geen brood van lusten.
Dit. Al zou ik nooit een partner willen die puur alleen op mijn innerlijk valt, er moet toch iets zijn wat je aan uiterlijk aantrekt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:33 schreef Tangledup het volgende:
Ik moet altijd een beetje kotsen van mensen als jij.
Doe in vredesnaam nou gewoon wat jij wil. Als je haar leuk vindt, prima toch? Make your move.
Dat is echt flauwekul.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:30 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Nee, jij ziet van geen enkel topic de meerwaarde, maar je bent een van de hards werkende om ze vol te posten
Haar ogen dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef kikkerbril het volgende:
[..]
Dit. Al zou ik nooit een partner willen die puur alleen op mijn innerlijk valt, er moet toch iets zijn wat je aan uiterlijk aantrekt?
Hij zegt toch dat hij haar ogen wel oke vindt en haar ook wel kan neuken als het moet. Dus. Uiterlijuk vindt hij ook wel oke ondanks dat ze obese is en een onnoemelijke vissenkop heeft. Doen dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef kikkerbril het volgende:
[..]
Dit. Al zou ik nooit een partner willen die puur alleen op mijn innerlijk valt, er moet toch iets zijn wat je aan uiterlijk aantrekt?
Krijg je dan ook de indruk dat hij op misvormde hoofden valt of dat dan weer niet? Aangezien dat ook in de OP staat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haar ogen dus.
Bovendien krijg ik de indruk dat TS misschien wel op vollere vrouwen valt maar dat niet durft te zeggen omdat dat niet de norm is en z'n vrienden hem dan gaan uitlachen enzo
Dat dan weer niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:47 schreef zibster het volgende:
[..]
Krijg je dan ook de indruk dat hij op misvormde hoofden valt of dat dan weer niet? Aangezien dat ook in de OP staat.
En dit natuurlijk. Anders rol je sowieso niet met iemand die er zo uitziet. Hijzelf is waarschijnlijk geen haar beter als we het over de looks hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:40 schreef Id_do_her het volgende:
Ik denk eerder dat er nu eens een keer iemand is die TS niet afwijst en hij twijfelt of hij dit moet aanpakken of niet.
Dat vind ik dan wel vreemd. Ze is dik en heeft een misvormde kop. Waarom geilt hij dan wel op dikke wijven en niet op misvormde hoofden?quote:
Voor ieder wat wils he.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:49 schreef zibster het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel vreemd. Ze is dik en heeft een misvormde kop. Waarom geilt hij dan wel op dikke wijven en niet op misvormde hoofden?
Het is juist heel slim van hem. Nu ziet hij dat hij het gewoon moet doen omdat hij zelf ogenschijnlijk net zo lelijk is als deze vrouw. En natuurlijk gaan die meningen van de mensen in zijn omgeving een keer ophouden en raken de mensen aan het lelijke stel gewend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Lienekien het volgende:
Ik vraag me af of het voor TS wel zo'n goed idee was om zijn vraag hier neer te leggen. Hij is kennelijk al gevoelig voor wat zijn vrienden of omgeving ervan zal vinden. Ik zie niet wat het oplost om dan ook hier nog eens de bevestiging te krijgen dat mensen daar een oordeel over kunnen hebben en dat het soms oordelen zijn waar de honden geen brood van lusten.
Zo komt het wel over ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:40 schreef Id_do_her het volgende:
Ik denk eerder dat er nu eens een keer iemand is die TS niet afwijst en hij twijfelt of hij dit moet aanpakken of niet.
Dik zijn is net zoiets als FOK!ken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:48 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Het ergste vind ik dat 'dik zijn' een way of life is, net zoals je gewicht op peil houden...
Als het echte vrienden zijn houden ze wel op met die opmerkingen zodra duidelijk wordt dat hij gelukkig is met haar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:50 schreef zibster het volgende:
[..]
Het is juist heel slim van hem. Nu ziet hij dat hij het gewoon moet doen omdat hij zelf ogenschijnlijk net zo lelijk is als deze vrouw. En natuurlijk gaan die meningen van de mensen in zijn omgeving een keer ophouden en raken de mensen aan het lelijke stel gewend.
Natuurlijk is ze geïnteresseerd. Ze is dik en lelijk. Ik denk dat ze dan van alle aandacht die ze krijgt spontaan klaarkomt en dus ook iedere man wel ziet zitten. Zo gaat at vaak.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zo komt het wel over ja.
Maar we weten nog niet eens of deze meid wel geinteresseerd is in hem.
Ik zou niet geneukt willen worden omdat mijn ogen wel oke zijn... maar dat kan voor het meisje in kwestie misschien wel anders zijn. Ik vind ts een lul, blijf gewoon vrienden met het meisje als je echt verliefd ben ga je er namelijk niet over twijfelen of je het wel of niet moet doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:46 schreef zibster het volgende:
[..]
Hij zegt toch dat hij haar ogen wel oke vindt en haar ook wel kan neuken als het moet. Dus. Uiterlijuk vindt hij ook wel oke ondanks dat ze obese is en een onnoemelijke vissenkop heeft. Doen dus.
True.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef zibster het volgende:
[..]
Natuurlijk is ze geïnteresseerd. Ze is dik en lelijk. Ik denk dat ze dan van alle aandacht die ze krijgt spontaan klaarkomt en dus ook iedere man wel ziet zitten. Zo gaat at vaak.
Ik begrijp ts wel. Jij wil toch ook niet hand in hand over straat met iemand die misvormd wordt genoemd en obese is?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef kikkerbril het volgende:
[..]
Ik zou niet geneukt willen worden omdat mijn ogen wel oke zijn... maar dat kan voor het meisje in kwestie misschien wel anders zijn. Ik vind ts een lul, blijf gewoon vrienden met het meisje als je echt verliefd ben ga je er namelijk niet over twijfelen of je het wel of niet moet doen.
Ik sta hand in hand met iemand waar ik mij toe aangetrokken voel. Als ik er niet mee hand in hand wil lopen, ga ik ook niet twijfelen of ik het er wel of niet op zou kunnen...quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef zibster het volgende:
[..]
Ik begrijp ts wel. Jij wil toch ook niet hand in hand over straat met iemand die misvormd wordt genoemd en obese is?
Je hebt mij niks gevraagd, misschien vergis je je, Garincha12. ON TOPIC.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef Garincha12 het volgende:
@ Zibster je hebt mijn vraag nog steeds niet beantwoord waar ik kan me bij jou inschrijven?
TS ga er gewoon voor hoe meer jij op de reacties van andere let hoe moeilijker jij het voor jezelf maakt.
Ja, maar TS voelt zich aangetrokken tot een lelijke vrouw. Een vrouw die super lelijk is over het algemeen. Snapje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:57 schreef kikkerbril het volgende:
[..]
Ik sta hand in hand met iemand waar ik mij toe aangetrokken voel. Als ik er niet mee hand in hand wil lopen, ga ik ook niet twijfelen of ik het er wel of niet op zou kunnen...
Verder interesseert het mij niet wat voor een kop er op mijn vrienden zit, als ze zich maar verzorgen.
Dan kan hij zelf ook niet echt knap zijn denk ik danquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:59 schreef zibster het volgende:
[..]
Ja, maar TS voelt zich aangetrokken tot een lelijke vrouw. Een vrouw die super lelijk is over het algemeen. Snapje?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
True.
Tevens zou dit een mooie omschrijving van TS kunnen zijn.
Precies.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:00 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dan kan hij zelf ook niet echt knap zijn denk ik dan
Want soort zoekt soort?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:00 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Dan kan hij zelf ook niet echt knap zijn denk ik dan
Niet qua uiterlijk in ieder geval. Qua karakter deels, ik hoef niet iemand die echt precies hetzelfde over alles denkt als ik, lijkt me nogal een saaie boel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:02 schreef zibster het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik eigenlijk wel (vaak). Jij niet?
Dit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:27 schreef Lienekien het volgende:
Qua uiterlijk denk ik ook wel. Je ziet niet vaak een super lelijk iemand met een knap persoon. Denk dat het elkaar in zekere zin wel aantrekt; dus knap-knap, normaal-normaal, lelijk-lelijk. En qua innerlijk ligt eraan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Niet qua uiterlijk in ieder geval. Qua karakter deels, ik hoef niet iemand die echt precies hetzelfde over alles denkt als ik, lijkt me nogal een saaie boel.
De echte uitdaging ligt er voor TS in, of hij kan stoppen met invullen voor andere wat zij van zijn vriendin zullen vinden. Als dat nu al in zijn hoofd zit, zal dat niet zomaar weg zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:52 schreef Sinosappel het volgende:
Als het echte vrienden zijn houden ze wel op met die opmerkingen zodra duidelijk wordt dat hij gelukkig is met haar.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:24 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ken ook zo'n jongen, eerst altijd grote praatjes over lekkere wijfuh dit dat alles. Nu heeft hij 'naar maatstaven enorm dikke' vriendin waar hij superlief mee is en zich nergens voor schaamt en met trots hand in hand over straat mee loopt. En de omgeving heeft daar alleen maar respect voor
lijkt me dat zulke relaties procentueel een heel klein deel uitmaken van de totale hoeveelheid relaties. Maar het kan dusquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:24 schreef Sinosappel het volgende:
Ik ken ook zo'n jongen, eerst altijd grote praatjes over lekkere wijfuh dit dat alles. Nu heeft hij 'naar maatstaven enorm dikke' vriendin waar hij superlief mee is en zich nergens voor schaamt en met trots hand in hand over straat mee loopt. En de omgeving heeft daar alleen maar respect voor
Denk dat dat enorm meevalt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
lijkt me dat zulke relaties procentueel een heel klein deel uitmaken van de totale hoeveelheid relaties. Maar het kan dus
Wat bedoel je precies met 'zulke relaties'?quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:29 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
lijkt me dat zulke relaties procentueel een heel klein deel uitmaken van de totale hoeveelheid relaties. Maar het kan dus
Hey Murquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:28 schreef Murdera het volgende:
[..]![]()
Een vriend van mij ook, maar gvd, ik zou me geen betere vriendin kunnen voorstellen voor hem.
Echt een topwijf.
relaties die vooral gebaseerd zijn op het innerlijk bedoel ik dan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:31 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'zulke relaties'?
Ze is verder niet lelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:32 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
relaties die vooral gebaseerd zijn op het innerlijk bedoel ik dan.
Althans dat is wat ik in mijn omgeving zie
Liever een beetje minder mooi dan een slecht innerlijk eerlijk te zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:34 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ze is verder niet lelijk.
Ik denk dat relaties die vooral gebaseerd zijn op het uiterlijk het slechter doen. Maar dat zie ik eigenlijk nooit zo in m'n omgeving.
Daaromquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Liever een beetje minder mooi dan een slecht innerlijk eerlijk te zijn
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:35 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Liever een beetje minder mooi dan een slecht innerlijk eerlijk te zijn
Dan wel jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:52 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
wat?
doe jij ook sowieso als je van plan bent met iemand door te gaan op de lange termijn
Sinosje van me.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hey Mur
Ja die van hem ook, echt een schatje. En dat is hij zelf ook.
Wanneer je dit in de topic titel schrijft vind je haar helemaal niet leuk. Doe haar en jezelf een plezier en laat haar met rust.quote:Enorm dikke en naar maatstaven vreselijk lelijke meid...doen of niet?
Inderdaad, die titel vind ik nogal respectloos.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:13 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Wanneer je dit in de topic titel schrijft vind je haar helemaal niet leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |