Meh, heb ook wel eens wat gehad met een trolletje, hoor. Maar goed, als je beter kan krijgen, dan blijft dat trekken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef Neymarrr het volgende:
Hangt ervanaf hoeveel waarde je hecht aan maatschappelijke "normen"
Ik snap dat je het niet zo bedoelt, maar er zijn ook van die types die dan een relatie beginnen met iemand om vervolgens alle "negatieve" punten aan te pakkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Als je zo denkt ts, dan verdien je haar niet eens, als JIJ haar echt geweldig vindt, waarom dan naar anderen luisteren?
En aan haar gewicht kan er wat aangedaan worden als zij het ook wilt.
En ik heb dat ook wel hoor. Daar niet van.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Hallmark het volgende:
Een man wil toch ook trots kunnen zijn op zijn vrouw? Ik wel, in ieder geval. Mijn genen denken lul denkt "ik wil een lekker wijf", en die luisteren niet naar bovenstaande politiek correcte uitspraken.
Ja, daar dacht ik ook al aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Ik snap dat je het niet zo bedoelt, maar er zijn ook van die types die dan een relatie beginnen met iemand om vervolgens alle "negatieve" punten aan te pakkenErger dan dat wordt het niet.
Hunne?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:40 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Lieverd, als jij haar aantrekkelijk vindt, (en dat vind je dus) moet je er voor gaan. Wat maakt het uit wat de rest denkt? Het is jouw leven, niet het hunne. Jij moet uiteindelijk gelukkig worden met jouw leven, niet zij.
Wat ik zelf zou doen: me niets aantrekken van wat de rest denkt en ervoor gaan. Kan mij het schelen wat de rest denkt. En als iemand tegen mij zou zeggen: 'wat moet je met zo'n dikke of lelijke jongen', zou ik antwoorden: 'wat moet ik met een oppervlakkige vriendin als jij'.
Reageer maar eens op je eigen topic, prutser.quote:
Ja precies, en dat kan alleen als de relatie dieper gaat dan uiterlijk. Dan heb je helemaal gelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan.
Maar misschien wilt ze zelf ook wel afvallen, ik kan dat me voorstellen als je daar veel kritiek over krijgt.
Dan kan ts haar daar eventueel in helpen en steunen.
Jij hebt gelijk hoor, uiterlijk is ook wel belangrijk, hoewel sommige mensen het ontkennen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:39 schreef Hallmark het volgende:
[..]
Meh, heb ook wel eens wat gehad met een trolletje, hoor. Maar goed, als je beter kan krijgen, dan blijft dat trekken.
Een man wil toch ook trots kunnen zijn op zijn vrouw? Ik wel, in ieder geval. Mijn genen denken "ik wil een lekker wijf", en die luisteren niet naar bovenstaande politiek correcte uitspraken.
Jij komt ook overal posten waar ik het toe he?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:44 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Reageer maar eens op je eigen topic, prutser.
Wat kan jou dat schelen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Jeetje wat veel reacties zo snel!
Kun je je niet voorstellen dat mensen mij dan als loser gaan zien? Zo van: die kan niet beter krijgen.
Ik ben natuurlijk verliefd op haar, maar ze schijnt echt enorm lelijk te zijn in de ogen van anderen.
Waarom is de mening van een ander zo belangrijk voor jou?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Kun je je niet voorstellen dat mensen mij dan als loser gaan zien? Zo van: die kan niet beter krijgen.
Ik ben natuurlijk verliefd op haar, maar ze schijnt echt enorm lelijk te zijn in de ogen van anderen.
Ja, huuuu, ik stalk je.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij komt ook overal posten waar ik het toe he?
Zeg jij daar maar niks over.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Geester het volgende:
[..]
Waarom is de mening van een ander zo belangrijk voor jou?Onzeker?
Ik zie je nu al als een loser, als dat helptquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, huuuu, ik stalk je.
Huuuu.
[..]
Zeg jij daar maar niks over.![]()
Ik zeg wat ik wil zeggenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, huuuu, ik stalk je.
Huuuu.
[..]
Zeg jij daar maar niks over.![]()
Vraagje, ben JIJ wel knap denk je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Je gevoel volgen / geen kritiek krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:47 schreef Geester het volgende:
[..]
Jij zegt zeker ook altijd hullie ofnie dan
Blijf maar eens OT met je geouwehoer.quote:
Jeetje, als je verliefd op haar bent (en zij op jou) wat kan jou het dan schelen wat anderen vinden? En je zegt zelf: in ogen van anderen, jij vindt het dus niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Sorry jij komt hier gelijk bashen op mij en dan reageer ik op hetgeen jij suggereertquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:48 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
[..]
Blijf maar eens OT met je geouwehoer.
Als je dat al bashen vindt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:49 schreef Geester het volgende:
[..]
Sorry jij komt hier gelijk bashen op mij en dan reageer ik op hetgeen jij suggereert
Inderdaad OT nu...
Korte termijn: lekker wijfquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Jeetje, als je verliefd op haar bent (en zij op jou) wat kan jou het dan schelen wat anderen vinden? En je zegt zelf: in ogen van anderen, jij vindt het dus niet?
Wat heb je liever: een hele mooie meid waar je niet verliefd op bent maar die je aan je arm hebt hangen voor de sier, of een niet zo mooie meid waar je hardstikke gek op bent?
Mee eens, maar Ik snap wel wat je bedoelt ts. Je moet er ook mee over straat kunnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:33 schreef Tangledup het volgende:
Ik moet altijd een beetje kotsen van mensen als jij.
Doe in vredesnaam nou gewoon wat jij wil. Als je haar leuk vindt, prima toch? Make your move.
Ik zou het wel weten, 100x liever nummer 2quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:50 schreef Geester het volgende:
[..]
Korte termijn: lekker wijf
Lange termijn: lekker karakter
Ik begrijp je gevoelens zeker wel. Een van de menselijke behoeftes is om geaccepteerd te worden door anderen. Maar hierbij moet je jezelf afvragen wat nu belangrijker voor je is: die lieve sociale meid waar jij je toe aangetrokken voelt en waar je gelukkig mee kan worden, of de mening van een paar vrienden. Trouwens, misschien stellen die vrienden hun mening wel bij als ze zien dat jij gelukkig bent met haar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Niet slecht bedoeld hoor, maar jij bent dan ook een vrouw. Jullie kijken toch anders tegen relaties aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, 100x liever nummer 2
Ik ook hoor, een balans tussen een leuk uiterlijk EN innerlijk zou natuurlijk perfect zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten, 100x liever nummer 2
Ik zit in ieder geval niet te wachten op een vent die mij alleen maar "wil" omdat ik een mooi koppie heb (niet dat ik dat heb, maar ALS ik dat zou hebben).quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:52 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Niet slecht bedoeld hoor, maar jij bent dan ook een vrouw. Jullie kijken toch anders tegen relaties aan.
Daar zijn het mannen voor. Ze is waarschijnlijk "one of the guys" geworden. En mannen treiteren elkaar altijd, maar menen het eigenlijk niet echt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:52 schreef Cue_ het volgende:
Het scheelt dat de groep haar in ieder geval wel accepteert qua persoonlijkheid. Jammer genoeg maken ze wel kwetsende opmerkingen,... erg jammer.
Een relatie die daarop gebaseerd is kan ook nooit lang stand houden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval niet te wachten op een vent die mij alleen maar "wil" omdat ik een mooi koppie heb (niet dat ik dat heb, maar ALS ik dat zou hebben).
Trouwens, hoe zou jij het vinden als je vriendin jouw alleen maar wilde omdat je er lekker uitziet? Lijkt me geen fijn gevoel.
Precies, als de karakters botsen dan is het al snel afgelopen met de pret. Hoe mooi die persoon er ook aan de buitenkant uitziet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:54 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een relatie die daarop gebaseerd is kan ook nooit lang stand houden.
Nee ok, maar nu maak je het wel heel zwart en wit. Hoe zou jij je voelen als je vriend je alleen maar wilde om je leuke karakter en met veel moeite zich erdan maar over heen zet dat hij je niet lichamelijk aantrekkelijk vindt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zit in ieder geval niet te wachten op een vent die mij alleen maar "wil" omdat ik een mooi koppie heb (niet dat ik dat heb, maar ALS ik dat zou hebben).
Trouwens, hoe zou jij het vinden als je vriendin jouw alleen maar wilde omdat je er lekker uitziet? Lijkt me geen fijn gevoel.
Daar heb je dan ineens helemaal niks meer aan inderdaad, aan dat uiterlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, als de karakters botsen dan is het al snel afgelopen met de pret. Hoe mooi die persoon er ook aan de buitenkant uitziet.
Heb je haar stamboom ook even aandachtig nagekeken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:55 schreef dubbelpech666 het volgende:
ik weet niet, ze doet een studie informatica op universitair niveau en haalt daarbij mooie cijfers. hiervoor heeft ze een hbo-opleiding afgerond. dus weinig doorzettingsvermogen, denk ik persoonlijk niet.
Dat gaat samen, als je verliefd bent op iemand dan vind je diegene ook lichamelijk aantrekkelijk, tenminste dat heb ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:55 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Nee ok, maar nu maak je het wel heel zwart en wit. Hoe zou jij je voelen als je vriend je alleen maar wilde om je leuke karakter en met veel moeite zich erdan maar over heen zet dat hij je niet lichamelijk aantrekkelijk vindt.
Klinkt als een slimme meid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:55 schreef dubbelpech666 het volgende:
ik weet niet, ze doet een studie informatica op universitair niveau en haalt daarbij mooie cijfers. hiervoor heeft ze een hbo-opleiding afgerond. dus weinig doorzettingsvermogen, denk ik persoonlijk niet.
Dat is dan weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar bij de situatie van TS geloof ik niet. Dus hoe eerlijk is het dan om een relatie met haar aan te gaan, als haar uiterlijk een mogelijk struikelblok was?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat samen, als je verliefd bent op iemand dan vind je diegene ook lichamelijk aantrekkelijk, tenminste dat heb ik
Het is niet eens het uiterlijk, maar de reactie van mensen om TS heen over haar uiterlijk.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Ja maar bij de situatie van TS geloof ik niet. Dus hoe eerlijk is het dan om een relatie met haar aan te gaan, als haar uiterlijk een mogelijk struikelblok was?
Een leuk koppie boeit mij echt niet, maar ik ben ook al wat ouder dan de rest hier gok ik.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat is dan weer het andere uiterste.
Het beste is natuurlijk een leuk persoon waar je het echt goed mee kan vinden op alle vlakken, EN een leuk koppie.
Dat ben ik met je eens. Echter; ik hoef iemand niet direct woest aantrekkelijk te vinden om verliefd te worden op die persoon. Als ik verliefd wordt op iemand om zijn karakter, dan 'groeit' dat uiterlijk er als het ware bij en ga ik dat vanzelf aantrekkelijk vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat gaat samen, als je verliefd bent op iemand dan vind je diegene ook lichamelijk aantrekkelijk, tenminste dat heb ik
Maar er zijn altijd wel mensen in je omgeving die het niet eens zijn met je keuzes. Dus als je je heel afhankelijk opstelt van anderen, dan zal je zelf nooit helemaal tevreden zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Skv het volgende:
Ik zou niet settelen voor iets waar je niet helemaal tevreden mee bent.
Daar heb je wel gelijk in, als je twijfelt over iets, wat dan ook (in dit geval dus het uiterlijk), dan is het al gedoemd te mislukken.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Ja maar bij de situatie van TS geloof ik niet. Dus hoe eerlijk is het dan om een relatie met haar aan te gaan, als haar uiterlijk een mogelijk struikelblok was?
Nee welnee, op een gegeven moment zie je het uiterlijk niet eens meer, hoe gek dat ook klinkt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:59 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Echter; ik hoef iemand niet direct woest aantrekkelijk te vinden om verliefd te worden op die persoon. Als ik verliefd wordt op iemand om zijn karakter, dan 'groeit' dat uiterlijk er als het ware bij en ga ik dat vanzelf aantrekkelijk vinden.
Volgens mij is dat het probleem van TS jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is niet eens het uiterlijk, maar de reactie van mensen om TS heen over haar uiterlijk.
Tsja, ik ben zoals ik ben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is altijd zo gemakkelijk om te roepen dat iemand moet doen wat hij wil en zich niets aantrekken van anderen
Als je weet dat je omgeving er 'problemen' mee heeft, is het niet altijd gemakkelijk om te doen wat jij wil. Sterker nog, het kan zo zijn dat je helemaal niet wil als je alles meeweegt.
Ook dan. Hoe stevig is je relatie als de mening van anderen ervoor kan zorgen dat je het liefst zou willen dat ze er anders uit zag?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is niet eens het uiterlijk, maar de reactie van mensen om TS heen over haar uiterlijk.
Hoe stevig is je zelfvertrouwen kun je jezelf dan beter afvragen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:01 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Ook dan. Hoe stevig is je relatie als de mening van anderen ervoor kan zorgen dat je het liefst zou willen dat ze er anders uit zag?
Het is natuurlijk gelul dat je relatie alleen jullie 2 nodig heeft. Als je hele omgeving er kut mee omgaat is het over het algemeen alsnog geen lang leven beschonken. Ik vind het altijd wel belangrijk dat mijn vriendin het ook met mn vrienden kan vinden. Met mn laatste vriendin ging dat maar deels goed, en dat leverde ook best wel wat gezeik op.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar er zijn altijd wel mensen in je omgeving die het niet eens zijn met je keuzes. Dus als je je heel afhankelijk opstelt van anderen, dan zal je zelf nooit helemaal tevreden zijn
Lichamelijke aantrekkingskracht vind ik toch wel een belangrijk onderdeel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Een leuk koppie boeit mij echt niet, maar ik ben ook al wat ouder dan de rest hier gok ik.
Zolderkamerautist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:02 schreef laforest het volgende:
HEEFT ze DIKKE TIETEN???
Kijk als ze enorm vet is en ook nog eens plat, dan zeg ik: NIET DOEN.![]()
Heeft ze enorm grote tieten en zijn ze in verhouding tot het lichaam ook groot, dan zeg ik: DOEN!
en je neemt er dan ook alles bij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:02 schreef laforest het volgende:
HEEFT ze DIKKE TIETEN???
Kijk als ze enorm vet is en ook nog eens plat, dan zeg ik: NIET DOEN.![]()
Heeft ze enorm grote tieten en zijn ze in verhouding tot het lichaam ook groot, dan zeg ik: DOEN!
Ik ook. Met een stijve lul.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Lichamelijke aantrekkingskracht vind ik toch wel een belangrijk onderdeel.
Dat betekent niet dat ik heel erg oppervlakkig ben, totaal niet.
Maar ik moet er blij mee zijn, op zo veel mogelijk vlakken. Ik wil mijn vriendin trots aan mijn vrienden kunnen voorstellen.
Het hoeft geen fotomodel te zijn, maar ik wil kunnen glimlachen als ik naast haar wakker word.
Helemaal mee eens. En het is een beetje oneerlijk om een meid daar dan de dupe van te laten zijn. Vind ik dan. Je gaat er vol voor of je gaat er niet voor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:01 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hoe stevig is je zelfvertrouwen kun je jezelf dan beter afvragen.
Fat and flat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar ik moet er blij mee zijn, op zo veel mogelijk vlakken. Ik wil mijn vriendin trots aan mijn vrienden kunnen voorstellen.
Het hoeft geen fotomodel te zijn, maar ik wil kunnen glimlachen als ik naast haar wakker word.
TS het is vrij normaal dat ze dat zeggen omdat het systeem in deze maatschappij gebaseerd is op stereotype meid: Blond, slank en vruchtbaar. Dus wees niet zo een massadier ( sorry zei massaquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:30 schreef dubbelpech666 het volgende:
Ik heb altijd hard geroepen dat ik op slanke en strakke meiden val. Nu hebben die ook echt een enorme aantrekkingskracht op me als er ook een mooi hoofdje op zit.
Maaaar...
Sinds twee maanden ken ik een meisje waar ik echt gevoelens voor heb intussen. Ze heeft humor, is sociaal en slim. Studeert informatica.
Alleen nu is het probleem...dat meisje is enorm dik. En, om het zacht uit te drukken vreselijk lelijk (naar de maatstaven). Mijn vrienden (die ze ook kent) vinden haar allemaal heel tof, maar zouden "het" er niet op kunnen. Ze geven ook aan dat ze zich zouden schamen met haar hand in hand door de stad te moeten. gewoon naar de stad met haar en een groepje is dan weer geen probleem.
Ze krijgt ook enorm veel kritiek op haar uiterlijk en zit daar best mee volgens mij (laat ze niet merken). Ze wordt zelfs misvormd genoemd door gasten in haar buurt (dit gaat dan om haar gezicht).
Persoonlijk vind ik dat ze mooie ogen heeft en ik val gewoon hoe cliche ook op haar karakter. Omdat ik die gevoelens heb voor haar vind ik het ook niet moeilijk voor te stellen dat wij op seksueel gebied wat met elkaar zouden doen.
Ik zit met enorm veel schaamte. Aan de ene kant denk ik: fuck de wereld, wij gaan er samen voor (als zij ook wil, nog niet gevraagd). Aan de andere kant zal ik enorm veel kritiek krijgen
Wat zouden jullie mij adviseren? Of zelf doen in mijn situatie?
quote:
Lichamelijke aantrekkingskracht hoeft niet persé te betekenen dat de ander, zoals YouCanLeaveYourHeadOn het al treffend zei, woest aantrekkelijk is! Er moet een klik zijn, hoe cliché dat ook klinkt.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Aan dat halfbakken gedoe heeft niemand wat inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef Neymarrr het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. En het is een beetje oneerlijk om een meid daar dan de dupe van te laten zijn. Vind ik dan. Je gaat er vol voor of je gaat er niet voor.
Ik denk dat niemand een dikke meid werkelijk aantrekkelijk vind...quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:05 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
TS, even een vraagje aan jou: voel je je aangetrokken tot haar? Vind jij haar aantrekkelijk? De mening van anderen buiten beschouwing gelaten.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
en je neemt er dan ook alles bij?
Prima dat jij bent zoals je bent, maar sommige andere mensen kunnen wel degelijk moeite hebben met de mening van anderen. En als je dat hebt, kun je maar beter afwegen of je om kan gaan met afkeurende geluiden om je heen, met 'gesprekken' over hoe je wel wat beters kan krijgen en waarom je dit in hemelsnaam doet, of je kan omgaan met gegiebel achter je rug en stomme opmerkingen door je vrienden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:00 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Tsja, ik ben zoals ik ben.
En daardoor heb ik inderdaad weleens botsingen met mijn omgeving. Ouders die jaren niet mij wilden spreken, vrienden die mij voor gek verklaarden, enzovoorts. Maar ik doe toch altijd wat ik wil uiteindelijk, dus waarom zou ik mij er dan druk om maken? Fuck it.
Ik zeg: Niet doen!quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Pfff... Ik word altijd een beetje moe van jouw reacties.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand een dikke meid werkelijk aantrekkelijk vind...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
TS blijkbaar wel en hij moet gewoon zijn zet zetten, zou leuk zijn op een date : je bent heel aardig maar ik wil je toch iets vragen, wat dan? mag ik jou eten opeten rolf. Sorry ik kon het niet latenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Wat een overtrokken reactie zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:09 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zeg: Niet doen!![]()
Je bent haar niet waard. Zij kan beter krijgen dan jou.
Als jij je druk maakt om wat anderen van haar vinden i.p.v. op je eigen gevoel af te gaan.... heb je wat mij betreft geen backbone. Wanneer je met dit meiske gaat en er komt wat strakkers/lekkerders/mooiers/geilers op je pad, dan ben je weg.
Dit meisje verdiend iemand die voor haar gaat zonder twijfel en de meningen van anderen belangrijk vindt.
Jawel manquote:
Dat zeg ik dan ook niet. Maar het gaat erom dat TS zich net wat te veel aantrekt van wat anderen vinden. Zo komt het in ieder geval wel over.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:02 schreef Skv het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gelul dat je relatie alleen jullie 2 nodig heeft. Als je hele omgeving er kut mee omgaat is het over het algemeen alsnog geen lang leven beschonken. Ik vind het altijd wel belangrijk dat mijn vriendin het ook met mn vrienden kan vinden. Met mn laatste vriendin ging dat maar deels goed, en dat leverde ook best wel wat gezeik op.
Sorry daarvoor, maar ik vind een meid aantrekkelijk als ze dat zowel qua innerlijk als uiterlijk is.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:09 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Pfff... Ik word altijd een beetje moe van jouw reacties.
De een houdt van blond, de ander van donker, de een van lange benen, de andere van mooie borsten, enzoverder. Hij vindt dit meisje niet aantrekkelijk om haar gewicht, maar om wie zij is.
Ga eens kijken in het volle(re) vrouwen topic.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:07 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Hoezo wereldvreemdquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
Ik twijfel er gewoon sterk aan dat je perfecte meid cellulitis heeft en een dikke buik...
En dat boeit jou omdat...? Ooit weleens bij nagedacht dat de mensen die je dan als loser zien zelf de grootste losers zijn omdat ze zo op uiterlijk afgaan?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:45 schreef dubbelpech666 het volgende:
Dat zijn vollere vrouwen he..quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ga eens kijken in het volle(re) vrouwen topic.
Dus wat jij knap vind is dan gelijk een standaard opzich ?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef aspirantspierbundel het volgende:
[..]
Sorry daarvoor, maar ik vind een meid aantrekkelijk als ze dat zowel qua innerlijk als uiterlijk is.
En je hebt natuurlijk gelijk dat iedereen een andere meid voor ogen heeft...
Ik twijfel er gewoon sterk aan dat je perfecte meid cellulitis heeft en een dikke buik..., feeders bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |