Ga jij erheen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Zo'n 80.000 mensen verwacht bij de huldiging
Natuurlijk, dat kan toch niet overtroffen wordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:50 schreef Afhaalchinees het volgende:
Feest was gisteren veel mooier waarschijnlijk, veel spontaner
Hm, nee. Met zo'n grote mensenmassa heb ik geen zin om te gaan. word je kapotgeperst en loop je het risico dat je helemaal achteraan staat. Dan blijf ik liever thuisquote:
Deze mag wel in de OP.quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:23 schreef DaveDave09 het volgende:
Leuk was het
En dit was natuurlijk epic..
[ afbeelding ]
Lijkt me best wel leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:38 schreef TJV het volgende:
Hopen dat het droog blijft, anders zwemmen we vanavond allemaal in de modder.
Hoelaat ga jij?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:38 schreef TJV het volgende:
Hopen dat het droog blijft, anders zwemmen we vanavond allemaal in de modder.
Geen flauw idee nog, zal wel 4 uur worden.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:55 schreef TJV het volgende:
[..]
Geen flauw idee nog, zal wel 4 uur worden.
quote:Jan Vertonghen heeft zijn laatste thuiswedstrijd voor Ajax naar alle waarschijnlijkheid gespeeld. De verdediger werd woensdagavond tegen VVV-Venlo voor het tweede jaar op rij kampioen van Nederland en wil in de zomer graag naar een sterkere competitie. Arsenal en Tottenham Hotspur hebben interesse: "Na zondag kan ik misschien meer over mijn toekomst zeggen."
Frank de Boer rekent op een vertrek van Vertonghen en 'gunt' de aanvaller een transfer naar Barcelona, zo zei hij woensdag al tegen Eredivisie Live. "Maar Tottenham Hotspur is ook een heel mooie club", zei de coach toen. Nu vult hij in gesprek met het ANP aan: "Jan vertrekt normaal gesproken, hetzelfde geldt, denk ik, voor Gregory van der Wiel. Dat weet je bij een club als Ajax. Nu moeten er weer andere jongens opstaan. Spelers als Vertonghen en Van der Wiel vervang je niet zomaar. Daarbij moeten we het volgend seizoen ook zonder de ervaring van André Ooijer stellen. Toch is het de bedoeling dat we nog sterker worden."
De Boer hoopt zijn selectie voor volgend seizoen al voor het aankomende EK rond te hebben. Lasse Schöne werd al transfervrij binnengehaald en Niklas Moisander, Simon Poulsen (beiden AZ) en Luciano Narsingh (sc Heerenveen) staan ook in de belangstelling van Ajax. "En nu maar hopen dat er niet meer spelers vertrekken", zei De Boer, voordat hij al een beetje werd gerustgesteld door Christian Eriksen: "Ik blijf bij Ajax", zei de Deen, "dat is honderd procent zeker."
Ik zie het wel, vorig jaar kwam ik ook laat en stond ik ook vrij ver vooraan. Maak me niet zo'n zorgen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:57 schreef vaagjunior het volgende:
[..]da's idd een mooie tijd ik ga denk proberen 3 uur er te zijn ofzo wil wel een beetje vooraan staan zo niet helemaal vooraan
Zal wel Amsterdamse muziek zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:04 schreef Saind het volgende:
Wat voor een muziek komt er voor de huldiging? Al iets over bekend?
Ik was er vorig jaar rond 5 uur ofzo, nja toen stond ik wel in het midden dus ik wil nu wel wat eerder zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:01 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik zie het wel, vorig jaar kwam ik ook laat en stond ik ook vrij ver vooraan. Maak me niet zo'n zorgen.
Heeft van der laan geluk dat die 100.000 er niet eens passenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:07 schreef TJV het volgende:
Ik denk dat het dit jaar wat rustiger zal zijn dan vorig jaar.. gisteren was al een aardig feestje toch? In combinatie met de locatie en het weer verwacht ik geen 100.000 man.
Stop deze in de OPquote:
Ik heb mijn broertje beloofd om hem mee te nemen, maar die is pas rond vier uur thuis. Kwartiertje met de trein ofzo. Anders klim ik toch gewoon in een geluidsmast?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:10 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Heeft van der laan geluk dat die 100.000 er niet eens passenmaarja als ik het plein zo heb gezien wil je niet aan de zijkant staan..
dus ik hoop gewoon vooraan te staan aangezien ik met niemand rekening hoef te houden kan ik gaan wanneer ik wil dus
Hij kan beter niet in een competitie gaan spelen waar ze een zware beker krijgen als ze kampioen worden. Beter blijft hij bij ons.quote:
Ahh okequote:Op donderdag 3 mei 2012 11:12 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik heb mijn broertje beloofd om hem mee te nemen, maar die is pas rond vier uur thuis. Kwartiertje met de trein ofzo. Anders klim ik toch gewoon in een geluidsmast?
NIET ZO NAAR VOREN LOPEN ALLEMAAL, DIT WORDT VEEL TE GEVAARLIJK JONGENS!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:13 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ahh oke, en Tuurlijk en dan komt die presentator weer: Ga maar met flesjes en blikjes gooien naar die jongen want hij heeft het duidelijk nog niet geleerd van vorig jaar DIE TOREN GAAAT INSTORTEN!!!
Zal die gast het dit jaar weer presenteren?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:14 schreef TJV het volgende:
[..]
NIET ZO NAAR VOREN LOPEN ALLEMAAL, DIT WORDT VEEL TE GEVAARLIJK JONGENS!
Hoezo? Top gozer toch.. Hem hadden ze op de bus moeten zetten toen ze vorig jaar de schaal lieten vallen had het zeker niet gebeurtquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:15 schreef Saind het volgende:
Hou op schei uit, word al moe als ik aan die gozer denk
NIET ZO DICHT BIJ DIE TRAMKABELS JONGENS, LEVENSGEVAARLIJKquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:16 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Hoezo? Top gozer toch.. Hem hadden ze op de bus moeten zetten toen ze vorig jaar de schaal lieten vallen had het zeker niet gebeurt
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:19 schreef TJV het volgende:
Wat vorig jaar trouwens wel werkte was via de zijkant naar voren lopen. Op de een of andere manier liet iedereen je erlangs.
Ik moet ook werkenquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:24 schreef Sala-adin het volgende:
KAMPIOENNNNNNNNNN!!!!!
Moet zo werken van 1 tot 10, geen huldiging voor mij
Laat het nieuwe seizoen maar beginnen voor de 32ste titel
Ik kom vanaf Flevoland dus helaas nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:23 schreef Rens-Reith het volgende:
Wie van dit topic gaan er allemaal heen vanmiddag dan? Iemand die via Utrecht Centraal moet? Ik kom vanuit Steenwijk alleen hier wilt niemand mee haha.
Zit te twijfelen om me AFCA Vest over me shirt te doen of een andere vest. Was vorig jaar veel gedoe met Utrecht harde kern tegen Ajax fans die langskwamen lopen haha.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:42 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ik kom vanaf Flevoland dus helaas nietmaar ik ga er wel heen
Haha nja zorgen dat je een snelle overstap heb danquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:44 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Zit te twijfelen om me AFCA Vest over me shirt te doen of een andere vest. Was vorig jaar veel gedoe met Utrecht harde kern tegen Ajax fans die langskwamen lopen haha.
Wil ongeveer rond 15:30 á 16:00 daar zijn. De totale reis vanaf mijn huis naar Amsterdam Bijlmer Arena is ongeveer 2 uur. Dus moet dan rond 13:30 weg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:46 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Haha nja zorgen dat je een snelle overstap heb danHoelaat was jij van plan er te zijn dan?
Ah mooiquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:51 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Wil ongeveer rond 15:30 á 16:00 daar zijn. De totale reis vanaf mijn huis naar Amsterdam Bijlmer Arena is ongeveer 2 uur. Dus moet dan rond 13:30 weg.
Heb er zin in!
Ja kan ik eigenlijk ook wel, zo als het er nu uit ziet ga ik me oude pa. Maakt die ook nog een eens feestje mee. Hij wilt zo al weg dus dan zijn we ook rond 3 uur daar. Ff kijken hoelaat die trein aan komt, want NS site doet het niet...quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:54 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Ah mooiik ben 15:02 op A'dam bijlmer
K DM'de je netquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Ja kan ik eigenlijk ook wel, zo als het er nu uit ziet ga ik me oude pa. Maakt die ook nog een eens feestje mee. Hij wilt zo al weg dus dan zijn we ook rond 3 uur daar. Ff kijken hoelaat die trein aan komt, want NS site doet het niet...
Oke vanaf Steenwijks station naar Amsterdam Bijlmer, waarschijnlijk moet je dan overstappen via Utrecht en anders Amersfoort.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:57 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
K DM'de je netik kan je wel ff screen sturen met de treintijden bij mij doet ns site het wel..
Prachtige foto, maar ben ik de enige die zich af en toe toch wel stoorde aan gasten zoals Lukoki? Hij heeft "maar" een paar wedstrijden gespeeld maar liep de hele fucking avond met die schaal alsof hij hem persoonlijk binnen had gehaald. Vergeleken met bazen zoals Vertonghen, De Jong, Alderweireld, Anita etc. heeft hij toch minder inbreng gehad.quote:
De schaal in glimmend en hij is zwar.............hihi nee geintjequote:Op donderdag 3 mei 2012 11:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Prachtige foto, maar ben ik de enige die zich af en toe toch wel stoorde aan gasten zoals Lukoki? Hij heeft "maar" een paar wedstrijden gespeeld maar liep de hele fucking avond met die schaal alsof hij hem persoonlijk binnen had gehaald. Vergeleken met bazen zoals Vertonghen, De Jong, Alderweireld, Anita etc. heeft hij toch minder inbreng gehad.
Inderdaad Lukoki is bij Ajax wat 422 op FOK isquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:01 schreef 16meter het volgende:
Lukoki is nog maar een kind, die weet niet beter.
Wat een onzinquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:59 schreef Syntix het volgende:
[..]
Prachtige foto, maar ben ik de enige die zich af en toe toch wel stoorde aan gasten zoals Lukoki? Hij heeft "maar" een paar wedstrijden gespeeld maar liep de hele fucking avond met die schaal alsof hij hem persoonlijk binnen had gehaald. Vergeleken met bazen zoals Vertonghen, De Jong, Alderweireld, Anita etc. heeft hij toch minder inbreng gehad.
Als ik amper een wedstrijd gespeeld zou hebben dan zou ik die schaal amper aanraken. Zou hem lekker bij de basisspelers en de spelers die regelmatig invallen laten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Wat een onzinAl die jonkies moeten juist meer blij zijn met zo'n schaal. Ze moeten proeven aan wat hun nog te wachten staat. Zo krijg je ze juist enthousiast!
Vind ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:04 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als ik amper een wedstrijd gespeeld zou hebben dan zou ik die schaal amper aanraken. Zou hem lekker bij de basisspelers en de spelers die regelmatig invallen laten.
Was jij ook in het stadion?quote:
Daar zijn het jeugdspelers voor hoor, geen problemen mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:05 schreef 16meter het volgende:
Lijkt me allemaal vrij normaal, maar enige bescheidenheid is dat soort jongens vreemd.
Janssen, Alderweireld en Boerrigter staan ergens op de achtergrond, terwijl Lukoki naast de aanvoerder plaatsneemt.Daarbij uiteraard een of ander negergebaar tonend.
Ookal scheelt het nu wel dat het op een werkdag is waardoor er genoeg mensen zijn die niet kunnen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:13 schreef Rens-Reith het volgende:
Er is voor 80.000 man plaats, vorig jaar waren er 110.000 dus het gaat krap worden.
Vorig jaar was het op het museumplein, dit jaar nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:13 schreef Rens-Reith het volgende:
Er is voor 80.000 man plaats, vorig jaar waren er 110.000 dus het gaat krap worden.
Zullen vandaag wel minder mensen zijn, het is donderdag + op een grasveldje ..quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:13 schreef Rens-Reith het volgende:
Ik snap dat ze het niet willen maar alsof ze dat tegen kunnen houden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:19 schreef Rens-Reith het volgende:
Geen fakkels toegestaan? wat is dat nou weer voor onzin! Kijk je bent ontzettend dom als je vuurwerkbommen gaat afsteken in zo'n massa en/of met dingen gaat gooien. Maar fakkels... dat hoort bij Ajax.
Heb er 6quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik snap dat ze het niet willen maar alsof ze dat tegen kunnen houden.
Fakkels zijn nooit toegestaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:19 schreef Rens-Reith het volgende:
Geen fakkels toegestaan? wat is dat nou weer voor onzin! Kijk je bent ontzettend dom als je vuurwerkbommen gaat afsteken in zo'n massa en/of met dingen gaat gooien. Maar fakkels... dat hoort bij Ajax.
Worden altijd gedoogd, nu niet. Niet erg neem er gewoon 2 mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Fakkels zijn nooit toegestaan
Gewoon afsteken zoals iedereen doet
Succes met je treinreisquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:25 schreef Rens-Reith het volgende:
Reisplanning veranderd. Nu van Steenwijk naar Duivendrecht die gaat rechtstreeks en ben dan 1 kwartiertje eerder.
@Vaagjunior misschien zie ik je nog, en anders val ik meer op denk ik haha. Veel plezier iedereen!
In het stadion zijn ze er ook nooit blij mee, en toch zijn er mensen die het doenquote:Op donderdag 3 mei 2012 12:26 schreef Rens-Reith het volgende:
[..]
Worden altijd gedoogd, nu niet. Niet erg neem er gewoon 2 mee.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
Jij wilt beweren dat in het algemeen PSV de sfeer van een Ajax kan evenaren?
Aldus een PSV'r.quote:
quote:Ajax werd woensdag kampioen van Nederland en niet alleen in sportief opzicht is dat mooi voor de Amsterdammers, ook op financieel vlak is het een zegen voor de club. De hoofdstedelingen hebben zich namelijk geplaatst voor de groepsfase van de Champions League en dat levert komend seizoen nog meer geld op dan andere jaren.
Sportmarketingdeskundige Frank van den Wall Bake meldt namelijk dat de media-inkomsten voor clubs in de Champions League de komende drie jaar een stuk hoger zijn. De clubs ontvangen vijftien procent meer dan voorheen.
In het geval van Ajax wil dat zeggen dat de club zeker kan rekenen op vijftien miljoen euro. Als het de ploeg van Frank de Boer lukt om goed te presteren zal dat bedrag flink hoger worden. Zo kreeg een club die zich dit voetbaljaar plaatste voor de knock out-fase al circa drie miljoen euro extra bijgeschreven.
Gast, dat heeft de UEFA zelf bekend gemaakt. Lekkere "sportmarketingdeskundige"quote:Sportmarketingdeskundige Frank van den Wall Bake meldt namelijk dat de media-inkomsten voor clubs in de Champions League de komende drie jaar een stuk hoger zijn.
Heb gister even alle posts zitten teruglezen... jij houdt je wel heel erg bezig met andere clubs he..quote:
Omdat ik een paar keer zei "helemaal niets in?"quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb gister even alle posts zitten teruglezen... jij houdt je wel heel erg bezig met andere clubs he..
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb gister even alle posts zitten teruglezen... jij houdt je wel heel erg bezig met andere clubs he..
Heb het wel wat meer posts van jou gezien.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat ik een paar keer zei "helemaal niets in?"
Hun genieten ervan als Ajax verliest, dus mogen ze het ook voelen als we kampioen zijn.
Hahaha, oh man die Lichtbak is zo sfeerloos als het stadion van een gemiddeld team in de Engelse 5e divisiequote:
gister werden gewoon op bijlmer fakkels en nitraten ofzo afgestoken waar de ME bjj stond, maar die vonden het prima volgens mij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:26 schreef Mavasc het volgende:
Gewoon afsteken die fakkels, schijt aan vd laan!
Vind het gewoon leuk om een beetje te provoceren, zag je me ook doen toen we 6de stonden hoor. Niets mis mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:07 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heb het wel wat meer posts van jou gezien.
Wees gewoon blij, en laat die gasten gaan joh. Maarja, als je zo het kampioenschap viert, ook prima.
Prima.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:10 schreef Tyron het volgende:
[..]
Vind het gewoon leuk om een beetje te provoceren, zag je me ook doen toen we 6de stonden hoor. Niets mis mee.
Die ME is hartstikke trots joh.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:08 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
gister werden gewoon op bijlmer fakkels en nitraten ofzo afgestoken waar de ME bjj stond, maar die vonden het prima volgens mij.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Prima.
Wat is er mis met teruglezen van posts?
Kut hoor als de kurk afbreekt :pquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:35 schreef Bieks het volgende:
kudtwedstrijd dan misschien wel gister, die beelden na afloop waren toch prachtig
en even een verplichte HAHAHAHAHAHAHA MONGOLS KRIJGEN NIET EENS DE CHAMPAGNEFLES OPEN HIHIHHIIHIHIHHHUHEUHEUHAUHEAUHEUHAUHEUAHEA
okee sorry. Wie gaan allemaal feestje bouwen @ huldiging zometeen boys?
Stone Island jas en vest aan, capuchon op en rellen maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:20 schreef Tarado het volgende:
Letterlijk iedere vierkante meter van het podium, het veld en de directe omgeving van de Arena staat donderdag tijdens de Ajax-huldiging onder cameratoezicht. Dit meldde een woordvoerder van de gemeente Amsterdam vandaag.
De politie heeft extra camera's opgehangen om geen plek onbespied te laten. Daarnaast werken ook bedrijven in de directe omgeving van de Arena mee aan het web van camera's, door hun eigen beveiligingscamera op de juiste manier te richten.
'De camera's zijn goed om toezicht te houden, maar vooral ook om relschoppers achteraf te kunnen herkennen en eventuele schade op hen te kunnen verhalen', aldus de woordvoerder.
quote:
zoals het hoort! Wel even eerst tweede worden dit seizoen hequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:50 schreef DonRaja het volgende:
Proficiat met de titel, volgend jaar gaan wij ook écht weer meedoen om het kampioenschap.
Zullen tegen die tijd wel weer een nieuw excuus vinden om het niet in de stad te houden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat als deze huldiging zonder rellen verloopt?
Volgende keer weer in de stad?
Dat gaat nooit meer gebeuren ben ik bangquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:53 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat als deze huldiging zonder rellen verloopt?
Volgende keer weer in de stad?
Volgens mij heeft Frank dat zelf ook al eens gezegd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef honkeytonk het volgende:
Dat Frank de Boer nog 10 jaar mag blijven.
Op de vraag of Barca niet wat voor hem was nu Pep weg is heeft hij geantwoord dat ze over 8.5 jaar mogen bellenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:59 schreef -Willempie- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Frank dat zelf ook al eens gezegd.
Jij bent die kale?quote:
haha nee, ik sta altijd voor aanquote:
Topper!quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef -Willempie- het volgende:
Gefeliciteerd met de landstitel! Kan niet anders zeggen dat het er bijzonder fraai uitzag gister in de Arena, niets dan respect! van een teleurgestelde PSV-supporter
aldus vd vaartquote:Ajax veroverde de landstitel en dat is volgens Rafael van der Vaart vooral de verdienste van hoofdtrainer Frank de Boer. Ook spelmaker Christian Eriksen kan rekenen op lovende woorden van de middenvelder van Tottenham Hotspur, al valt er volgens Van der Vaart nog wel het een en ander te verbeteren.
“In aanleg is hij een geboren voetballer, typische Ajax-speler”, laat de Oranje-international weten aan NUsport. “Ik vind wel: als je zo goed bent, moet je veel meer scoren. Zeker tussen de vijftien en twintig doelpunten.”
Eriksen maakte dit seizoen zeven treffers in competitieverband. Overigens was hij wel zeer belangrijk als aangever: liefst vijftien keer gaf hij een beslissende pass. Alleen Luciano Narsingh van sc Heerenveen deed het met twintig assists in dat opzicht beter.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef honkeytonk het volgende:
Dat Frank de Boer nog 10 jaar mag blijven.
Kaal wel, die 50jaar nietquote:
Levensgevaarlijkquote:
Ik hoorde dat steven zo gevaarlijk is dat hij beveiligers heeft ingehuurd om anderen tegen hem te beschermenquote:
Eberhardquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer gebeuren ben ik bang
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef Bieks het volgende:
[..]
Ik hoorde dat steven zo gevaarlijk is dat hij beveiligers heeft ingehuurd om anderen tegen hem te beschermen
De grote Verkankeraar van Amsterdamquote:
Godsamme wat ziet het er triest uitquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:13 schreef Papabear het volgende:
Lekker rustig (nog wel)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen die letters eromheen lijken me wel te etenquote:Op donderdag 3 mei 2012 13:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Hij ziet er fokking ranzig uit eigenlijk...
Marsepeinquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Alleen die letters eromheen lijken me wel te eten
Vraag me af of ze het ook zo hadden gedaan als AEGON in Rotterdam gevestigd wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:32 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze zijn nu eerst in Den Haag aan het huldigen met veel ME en politie
Eerste aanhoudingen zijn al verricht net als eerste ramen van Aegon eruit liggen. En spelersbus bekogeld isquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:36 schreef OverRated het volgende:
[..]
Vraag me af of ze het ook zo hadden gedaan als AEGON in Rotterdam gevestigd was
Je zit op de verkeerde site, Check ins is op facebook.quote:
Wat loop jij jou te lullen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je zit op de verkeerde site, Check ins is op facebook.
Volgens mij ben je de eerste daar.quote:
Tis op duivendrecht inderdaad zo rustig als maar kanquote:
Niet de hele FEBO leegtrekken he, ik moet ook nog eten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:46 schreef vaagjunior het volgende:
[..]
Tis op duivendrecht inderdaad zo rustig als maar kanbeter te vroeg dan te laat zullen we maar zeggen he
Ik zal me inhouden, wel op tijd zijn he voor je het weet komen jeroen en theo langsquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:47 schreef TJV het volgende:
[..]
Niet de hele FEBO leegtrekken he, ik moet ook nog eten.
Op zich een geinig filmpje maar ik vind dat nummer echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
Jongens, mijn filmpje is af. Veel plezier
Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
maak eens beschikbaar voor mobielquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
Mooi gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
Kan helaas niet omdat dir muziek erin zit..quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:02 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
maak eens beschikbaar voor mobiel
Beste nice or!quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
Fantastischquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
quote:Ajax kroonde zich woensdagavond voor de tweede keer op rij en voor de 31ste keer in de clubgeschiedenis tot kampioen van Nederland. Voor Kolbeinn Sigthórsson was het een seizoen van pieken en dalen. De IJslandse spits kwam vorig jaar zomer over van AZ en begon goed, maar stond daarna lange tijd aan de kant door een vermoeidheidsbreukje. Begin april keerde hij pas weer terug en mocht hij het slot nog meemaken.
In die laatste weken deed Sigthórsson nog van zich spreken met doelpunten tegen Heracles Almelo en FC Groningen. Zo besloot hij zijn eerste jaar in dienst van Ajax met een positief gevoel, dat nog eens werd versterkt met de veroverde titel. “Met zeven doelpunten heb ik het team geholpen zoals iedereen”, sprak Sigthórsson aan NUsport. Hij stond met een goed gevoel de pers te woord gedurende de feestelijkheden.
“Ik sta hier met een heel goed gevoel, dit is het allerleukste om mee te maken. Ik ben alleen in de jeugd kampioen geworden”, aldus de aanvaller. Geslaagd bij Ajax is hij nog niet, weet ook Sigthórsson zelf. “Volgend jaar moet mijn jaar worden en dan hoop ik dat we weer kampioen worden. Spelen in de Champions League is altijd leuk. Ik heb echt zin in volgend seizoen.”
http://www.ajax.nl/Nieuws(...)AVA-14-juni-2012.htmquote:De directie van AFC Ajax NV heeft vandaag oproeping gedaan tot het houden van een Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders (BAVA).
Deze BAVA heeft als belangrijkste agendapunt de benoeming van drie personen tot lid van de Raad van Commissarissen (RvC) van AFC Ajax NV. Het betreft Hans Wijers (beoogd voorzitter), Theo van Duivenbode en Leo van Wijk. Met inachtneming van de wettelijke oproepingstermijn van 42 dagen, vindt deze vergadering plaats op 14 juni a.s. om 14:00 uur op Sportpark De Toekomst. Gegevens van de kandidaten zijn als bijlage opgenomen bij de agenda voor deze vergadering. De stukken zijn beschikbaar op www.ajax.nl.
De aanbeveling tot benoeming van de drie vermelde commissarissen wordt gesteund door de drie grootste aandeelhouders van AFC Ajax NV die samen meer dan 90% van de aandelen bezitten. De Ondernemingsraad heeft meegedeeld zich te kunnen vinden in deze aanbevelingen en met betrekking tot deze drie vacatures geen andere personen aan te bevelen. In de komende periode zullen volgens de daarvoor geldende procedures nog twee personen geselecteerd worden om tot commissaris benoemd te kunnen worden. Uiteindelijk zal de RvC derhalve uit vijf personen bestaan.
Die blijft wel gewoon denk ik hoor, lekker CL spelen etc.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:27 schreef starla het volgende:
Enig idee wat Jansen volgend seizoen gaat doen? Misschien terug naar Vitesse
Jammer dat hij het niet in zich heeft om op de plek van Vertonghen te spelenquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die blijft wel gewoon denk ik hoor, lekker CL spelen etc.
quote:Luis Suarez
Congratulations to all the people of Ajax for the league title! I'm happy for them!
twitter:luis16suarez twitterde op donderdag 03-05-2012 om 15:37:04Congratulations to all the people of Ajax for the league title! I'm happy for them! reageer retweet
Nee, er is niets gebeurdquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:43 schreef MCH het volgende:
Nergens berichten over dat de stad gisteravond is gesloopt of komt dat vanavond nog wel (goed)?
Ja, gisteren op teletekst bericht dat inkomsten (of opbrengsten) inderdaad omhoog gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Ik hoorde dat de CL volgend jaar 15% meer gaat opleveren als dit jaar, iemand ook zoiets gehoord?
kloptquote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
Ik hoorde dat de CL volgend jaar 15% meer gaat opleveren als dit jaar, iemand ook zoiets gehoord?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 15:46 schreef GGMM het volgende:
quote:Champions League wordt groter miljoenenbal
De Champions League wordt meer en meer een miljoenenbal. Deelname levert de gelukkige clubs volgend seizoen nog meer geld op, zo maakte de UEFA woensdag bekend.
De hogere prijzenpot is te danken aan verhoogde inkomsten uit televisierechten. "De Champions League is een must-have voor de grote omroepen", verklaart UEFA-directeur David Taylor, die rekent op een stijging van vijftien procent.
De UEFA heeft enkele lucratieve contracten afgesloten, onder andere in Azië en Zuid-Amerika. "Wat betreft de Europa League ligt het iets moeilijker, maar ook daar zien we een lichte stijging", aldus Taylor.
quote:
quote:Ajax werd woensdag kampioen van Nederland en niet alleen in sportief opzicht is dat mooi voor de Amsterdammers, ook op financieel vlak is het een zegen voor de club. De hoofdstedelingen hebben zich namelijk geplaatst voor de groepsfase van de Champions League en dat levert komend seizoen nog meer geld op dan andere jaren.
Sportmarketingdeskundige Frank van den Wall Bake meldt namelijk dat de media-inkomsten voor clubs in de Champions League de komende drie jaar een stuk hoger zijn. De clubs ontvangen vijftien procent meer dan voorheen.
In het geval van Ajax wil dat zeggen dat de club zeker kan rekenen op vijftien miljoen euro. Als het de ploeg van Frank de Boer lukt om goed te presteren zal dat bedrag flink hoger worden. Zo kreeg een club die zich dit voetbaljaar plaatste voor de knock out-fase al circa drie miljoen euro extra bijgeschreven.
je bent een baas.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
GELD, BAMquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:02 schreef J2T het volgende:
Dus 15 miljoen euro krijgt Ajax alleen al voor deelname?
Prachtig filmpjequote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
Ja, AT5 en RTVNHquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Komt de huldiging ook ergens live op tv/internet?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
Volgens mij niet lag op iets van 8 miljoen, dan 15% erbij is geen 15quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:02 schreef J2T het volgende:
Dus 15 miljoen euro krijgt Ajax alleen al voor deelname?
Radio: Radio 1quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:10 schreef Max-Westerman het volgende:
Komt de huldiging ook ergens live op tv/internet?
Dat scheelt zo'n 4 miljoen wat je misloopt met 2 deelnemersquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
en als Feijenoord/PSV niet de groepsfase haalt, nog meer miljoenen
Dit dus. Maar verder wel leuk filmpje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:53 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Op zich een geinig filmpje maar ik vind dat nummer echt verschrikkelijk
Haten op Ramsesquote:
Kende hem eerlijk gezegd niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:28 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Haten op Ramses![]()
Het hoeft je muziek niet te zijn ofzo maar Ramses is wel een eckte amsterdammer.
Mij ook totaal niet, maar dit liedje past zo goed bij de beelden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kende hem eerlijk gezegd niet.Nederlandstalig is dan ook niet echt mijn ding.
Dan nog hoor je Ramses te kennen. Klassieke muziek is ook niet mijn ding maar ik ken die componisten wel....quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
Kende hem eerlijk gezegd niet.Nederlandstalig is dan ook niet echt mijn ding.
Inderdaad gewoon knap gedaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mij ook totaal niet, maar dit liedje past zo goed bij de beelden.
Echt te geniaal voor woordenquote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
Haha nice. Nu bij de arena, laat de huldiging maar beginnenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:27 schreef The_Groove het volgende:
Zo, gaat hard met Wessiej' filmpje - heb hem al 3x voorbij zien komen in m'n facebook timeline. Mooi man!
Omdat jij hem kent hoeft niet iedereen hem te kennen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Dan nog hoor je Ramses te kennen. Klassieke muziek is ook niet mijn ding maar ik ken die componisten wel....
Ik zeg alleen dat het liedje niet leuk is, zegt verders niks over de samenhang met de beelden. Vind het prima erop gemonteerd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:29 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Mij ook totaal niet, maar dit liedje past zo goed bij de beelden.
quote:'Zeven Ajacieden kunnen door titel rekenen op 300.000 euro bonus'
Het veroveren van de landstitel is voor de spelers van Ajax niet alleen in sportief opzicht een grote opsteker, maar zeker ook qua financieel gewin. De Telegraaf weet dat in totaal zeven spelers recht hebben op een bonus van om en nabij de 300.000 euro voor het winnen van de titel. Het zevental heeft die forse geldpremie te danken aan voormalig Ajax-trainer Marco van Basten.
Van Basten, die Ajax gedurende het seizoen 2008/09 onder zijn hoede had, stelde de regel in dat spelers die een nieuw contract tekenden, een bonus tegemoet konden zien bij een eventueel kampioenschap. Om daarvoor in aanmerking te komen, moest een speler minstens 25 competitieduels achter zijn naam hebben staan. Zij die minder duels speelde, kregen een bedrag dat per duel net zo hoog lag, maar dan naar ratio.
Voor Kenneth Vermeer, Vurnon Anita, Christian Eriksen, Jan Vertonghen, Toby Alderweireld, Siem de Jong en Theo Janssen betekent de regel dat de kassa stevig rinkelt: zij speelden dit seizoen de meeste wedstrijden van alle Ajacieden. Selectieleden als Gregory van der Wiel (achttien), Kolbeinn Sigthórsson (veertien) en Ricardo van Rhijn (dertien) zullen de grens van 25 duels niet halen.
Shaffy is meer dan 'gewoon' een zanger. Shaffy is de verpersoonlijking van de jaren '60 in Amsterdam en het intens vieren van de vrijheid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Omdat jij hem kent hoeft niet iedereen hem te kennen.
[..]
Ik zeg alleen dat het liedje niet leuk is, zegt verders niks over de samenhang met de beelden. Vind het prima erop gemonteerd.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:33 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Shaffy is meer dan 'gewoon' een zanger. Shaffy is de verpersoonlijking van de jaren '60 in Amsterdam en het intens vieren van de vrijheid.
Kortom, ken je geschiedenis
Gaat niet om Amsterdam, gaat om Nederlandquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee. Ben ook geen amsterdammer. Ik had er nog nooit van gehoord.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Gaat niet om Amsterdam, gaat om Nederland
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee. Ik had er nog nooit van gehoord iig.
Dan weet je het nu, hoef je ook niet wakker van te liggenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef Tyron het volgende:
[..]
Nee. Ben ook geen amsterdammer. Ik had er nog nooit van gehoord iig.
Maakt niet uit dat je het niet kent hoor, maar het past gewoon perfect bij Ajax en bij dit kampioenschap.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:35 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maakt niet uit dat je het niet kent hoor, maar het past gewoon perfect bij Ajax en bij dit kampioenschap.
Zeur er dan niet zo over door.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:31 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat het liedje niet leuk is, zegt verders niks over de samenhang met de beelden. Vind het prima erop gemonteerd.
Ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen dat je nog nooit van Shaffy hebt gehoordquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:36 schreef Tyron het volgende:
[..]
[..]
Zeur er dan niet zo over door.En dat zal best. Ik zeg alleen dat ik het geen lekker nummer vind.
wrm is chrisje sipquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen dat je nog nooit van Shaffy hebt gehoord
[ afbeelding ]
Dat is wel echt bizar ja. Kan/kon me eigenlijk niet voorstellen dat er Nederlanders ouder dan 12 zijn die hem niet kennen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:41 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik kan het me gewoon moeilijk voorstellen dat je nog nooit van Shaffy hebt gehoord
[ afbeelding ]
Iedereen heeft een andere opvoeding of scholing gehad. Zou saai zijn als iedereen hetzelfde wist.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat is wel echt bizar ja. Kan/kon me eigenlijk niet voorstellen dat er Nederlanders ouder dan 12 zijn die hem niet kennen.
Nee, algemene kennis is algemeenquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere opvoeding of scholing gehad. Zou saai zijn als iedereen hetzelfde wist.
True. Nou bij deze wat extra algemene ontwikkeling danquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Iedereen heeft een andere opvoeding of scholing gehad. Zou saai zijn als iedereen hetzelfde wist.
Nee met interessequote:Op donderdag 3 mei 2012 16:44 schreef Tyron het volgende:
[..]
Onzin. Alles heeft met opvoeding te maken. Je krijgt dingen niet opeens binnen.
Ken je Qua Sia Qouarla? Gestorven in Frankrijk, betekende in 1320 veel. Ik weet dat door interesse. Jullie weten dat niet. Wat een skklz zijn jullie zeg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:46 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Nee met interesse![]()
Je kan nog zo kut worden opgevoed als je maar interesse voor de wereld om je heen hebt vang je dit soort dingen op.
Sowieso met die revival in 2009 (toen hij stierf) zou je verwachten dat je wat meegekregen zou kunnen hebben
Kromme vergelijkingquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:48 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ken je Qua Sia Qouarla? Gestorven in Frankrijk, betekende in 1320 veel. Ik weet dat door interesse. Jullie weten dat niet. Wat een skklz zijn jullie zeg.
aight mattie tik 'm aanquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
Radio: Radio 1
TV: AT5/RTV-NH
Streams: NOS/AT5
Als ik alles zou onthouden van het nieuws.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:50 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Kromme vergelijking![]()
Als je gewoon het nieuws volgt (algemene ontwikkeling) dan had je geweten wie Shaffy was, zonder ook maar een waarde oordeel te geven aan z'n muziek.
Lekker boeiend verder ook
AJAX KAMPIOEN!
Je bent opgegroeid zonder televisie en dat soort dingen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:43 schreef Tyron het volgende:
[..]
Niet alles van tv blijft mij bij? Ik geef nou eenmaal niet zoveel om dat soort "legendarische" nederlanders.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:52 schreef Komakie het volgende:
[..]
Je bent opgegroeid zonder televisie en dat soort dingen?
OK. dat je de muziek van Shaffy niet kent kan ik me wel iets bij voorstellen. Ik ken ook bijna niets. Zelfs dat je hem niet per direct aan Amsterdam verbindt kan ik me wel voorstellen.
Maar de man is legendarisch als nederlander zijnde.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ramses_Shaffy
anyway, iedereen mist wel eens wat
Mooi filmpje. Eredivisie Live haalt het echter neer voordat 500 mensen het gezien hebben. Eikels zijn het daar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 14:50 schreef Wessiej het volgende:
Volgens Steek kon het niet eerder en was het heel veel geluk dat het nu wel kon (yeah right!)quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:03 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
waarom was dat afscheid van Stekelenburg eigenlijk pas gisteren? Wel een beetje laat, een jaar na de transfer.
en perse z'n nieuwe Ajax shirtje aan wou hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:05 schreef MaxC het volgende:
Zijn zoontje![]()
![]()
die steeds achterop raakte en dan weer moest inhalen
Schaam je Derk. Je hebt nooit de bodem gezien. Er zijn genoeg alleenstaande met kinderen die het met minder moeten doenquote:Boerrigter: 'Schoonmoeder moest af en toe de boodschappen betalen'
Indien fit is hij dit seizoen de eerste keus voor Ajax aan de zijkant van de aanval en woensdag sleepte Derk Boerrigter met de Amsterdammers zijn eerste landstitel in de wacht. De 25-jarige vleugelaanvaller heeft echter mindere tijden gekend. Zes jaar geleden liet Ajax hem gaan en vond Boerrigter troost in de Jupiler League bij FC Zwolle. Na succes bij die club en RKC Waalwijk haalde Ajax hem uiteindelijk weer terug.
Met een driejarig contract op zak, een prima eerste seizoen in de hoofdstad en geruchten over een uitnodiging van Bert van Marwijk ziet de toekomst voor Boerrigter er zonnig uit. “Toch zeg ik eerlijk: ik heb overwogen te stoppen met voetballen. Ik had bij FC Zwolle niet zo’n hoog salaris, en ik moest daar wel alles van doen”, verhaalt Boerrigter in Voetbal International. “Appartement, gas en licht, televisie en telefoon… Ik hield zó weinig over dat ik af en toe de boodschappen door mijn toenmalige schoonmoeder moest laten betalen.”
“Dan denk je weleens: Is dit wat ik wil?”, herinnert Boerrigter zich nog. Hij zegt dat hij tot zijn geluk nog wat had gespaard toen hij tot en met het seizoen 2006/07 onder contract stond bij Ajax. Lekker de stad in om te winkelen kon de aanvaller zich echter niet permitteren; een luxe die nu wel mogelijk is. “Ik heb de bodem gezien, maar die periode heeft mij wél gemaakt tot de persoon die ik nu ben”, maakt Boerrigter duidelijk. Hij speelde dit seizoen zeventien duels en scoorde zeven keer.
Hij heeft hem gezien hij is er niet zelf geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Schaam je Derk. Je hebt nooit de bodem gezien. Er zijn genoeg alleenstaande met kinderen die het met minder moeten doen
Wat loop je nou te janken jambekquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:57 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Schaam je Derk. Je hebt nooit de bodem gezien. Er zijn genoeg alleenstaande met kinderen die het met minder moeten doen
Derk is diegene die loopt te janken met "heb de bodem gezien". Donder dan ff lekker op. Ik zit in een particuliere huurwoning, loop 36 uur per week stage en betaal alles zelf. Mij hoor je ook niet klagen en ik kan ook gewoon mijn dingen doen die ik wil doen. Zo te lezen woonde hij ook nog eens samen dus dan zijn de vaste lasten ook nog eens door de helft. Derk moet snel zijn mond spoelen met deze uitspraken.quote:
Wat wil je hier nou mee bereiken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:22 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Derk is diegene die loopt te janken met "heb de bodem gezien". Donder dan ff lekker op. Ik zit in een particuliere huurwoning, loop 36 uur per week stage en betaal alles zelf. Mij hoor je ook niet klagen en ik kan ook gewoon mijn dingen doen die ik wil doen. Zo te lezen woonde hij ook nog eens samen dus dan zijn de vaste lasten ook nog eens door de helft. Derk moet snel zijn mond spoelen met deze uitspraken.
Dat zijn voetballers sowieso.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:24 schreef J2T het volgende:
Als Derk dat de bodem vindt dan is die jongen wereldvreemd.
Vraag dat aan diegene die mij 'jankerd' noemde. Ik reageer op zijn uitspraak.quote:
Danny de Munk ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
Is dit nou die gozer van Ciske de Rat?
Het is leuker en moeilijker om niet tokkies te spottenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Toch wel leuk om wat tokkies te spotten
Op centraal waren vanmiddag veel korte pittige kapsel met hun kinderen die naar station bimre gingenquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:34 schreef Sickert het volgende:
[..]
Het is leuker en moeilijker om niet tokkies te spotten
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:38 schreef Swomp het volgende:
Geen three little birds gelukkig... wordt beetje teveel gedraaid daar.
Ik haat niet, vind het wel een chill nummer.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:40 schreef Swomp het volgende:
Volgend jaar maar weer gewoon op museumplein
Haterquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Vind jij van niet dan? Zelfs een gemiddelde festival is levendiger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |