abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111067684

Naam: Football Club Twente
Bijnamen: De Tukkers, The Reds
Opgericht: 1 juli 1965 (fusie tussen SC Enschede en Enschedese Boys)
Plaats: Enschede
Stadion: De Grolsch Veste
Complex: FC Twente-trainingscentrum te Hengelo (OV)
Capaciteit: 30.014
Voorzitter: Joop Munsterman
Alg. directeur: Onbekend sinds aftreden Jan van Halst
Trainer/Coach: Co Adriaanse
Topscorer: Blaise Nkufo (114)
Hoofdsponsor: Arke
Begroting: ¤ 45,4 miljoen
Competitie: Eredivisie

quote:
FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.

Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.

Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.

[FC TWENTE] #123: EL voetbal ole ole

http://www.fctwente.net/
http://www.vakp.nl
http://www.fctwente.nl
http://www.thuisbijfctwente.nl
http://www.twentefans.nl
http://www.fctwente.tv

quote:
Rugnummer Naam Positie
1 Boschker, Sander (NED) Keeper
9 De Jong, Luuk (NED) Aanvaller
11 Bajrami, Emir (ZWE) Middenvelder
12 Berghuis, Steven (NED) Middenvelder
7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder
21 Janko, Marc (OOS) Aanvaller
19 Douglas (BRA) Verdediger
5 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger
3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger
4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger
13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper
22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller
6 Brama, Wout (NED) Middenvelder
23 Buysse, Bart (BEL) Verdediger
15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger
20 Tiendalli, Dwight (NED) Verdediger
27 Vujicevic, Dario (BOS) Middenvelder
18 Leugers, Thilo (DUI) Middenvelder
24 John, Ola (NED) Aanvaller
14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder
16 Marsman, Nick (NED) Keeper
2 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger
8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder
Openingspost is hier terug te vinden
♥ scars make us who we are ♥
pi_111067893
"Maakt oons nig oet wat ie d'r van vindt"

_O_
pi_111067982
lach ons maar oet nee t deert ons nie wat, Enschede is onze stad, ja, Enschede is onze stad O+
pi_111068249
Niet als troll bedoeld, maar ik ben benieuwd als jullie 6e worden, of de Grolsch Veste dan ook nog steeds helemaal vol zit. De laatste 3 seizoenen hebben jullie namelijk toch in de top 2 meegedraaid.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:04:48 #5
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_111068312
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Want onder Co Adriaanse hadden ze zich wel meer ingezet, yeah right :')
Nee, echt zo.

Adriaanse heeft meer trainerskwaliteiten dan die wolly with the brolly (Steve McClaren, red), maar heeft het verloren van Joop Munsterman vanwege zijn in de weg staande ego.

Ik ben nooit echt fans geweest van Engelse oefenmeesters van tegenwoordig. Je kunt met een Engelsman gezellig een kopje thee drinken, maar qua professionaliteit doet hij altijd onder voor een Duitser of een Portugees.
pi_111068360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Niet als troll bedoeld, maar ik ben benieuwd als jullie 6e worden, of de Grolsch Veste dan ook nog steeds helemaal vol zit. De laatste 3 seizoenen hebben jullie namelijk toch in de top 2 meegedraaid.
Seizoenkaarten zijn al verlengd
Ik ken nog genoeg mensen die dolgraag in de Veste willen zijn en op de wachtrij staan no matter what
Kijk naar Groningen daar zit het ook nog aardig vol altijd (2 ringen)
pi_111068365
;( Naja, alle ajacieden in mijn contactlijsten maar even een SMS gedaan, is toch gratis met vodafone vandaag.
pi_111068455
quote:
19s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef TwenteFC het volgende:
;( Naja, alle ajacieden in mijn contactlijsten maar even een SMS gedaan, is toch gratis met vodafone vandaag.
Ik hoop dat je dat wel voor 24.00 uur had gedaan :P
pi_111068492
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
Er is een wachtlijst voor jaarkaarten, dus ik denk het wel.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Nee, echt zo.

Adriaanse heeft meer trainerskwaliteiten dan die wolly with the brolly (Steve McClaren, red), maar heeft het verloren van Joop Munsterman vanwege zijn in de weg staande ego.

Ik ben nooit echt fans geweest van Engelse oefenmeesters van tegenwoordig. Je kunt met een Engelsman gezellig een kopje thee drinken, maar qua professionaliteit doet hij altijd onder voor een Duitser of een Portugees.
Het ligt echter niet aan McClarens kwaliteiten als coach dat het team geen inzet toont. Dat is gewoon een gebrek aan werklust/inlevingsvermogen/weet ik wat dat het team opbreekt. Adriaanse kan dan misschien wel de betere coach zijn, maar onder hem was de inzet ook niet goed. Als daar het probleem ligt heb je zelfs met de beste coach van de wereld geen succes.
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:09:47 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111068526
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:08 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Er is een wachtlijst voor jaarkaarten, dus ik denk het wel.

[..]

Het ligt echter niet aan McClarens kwaliteiten als coach dat het team geen inzet toont. Dat is gewoon een gebrek aan werklust/inlevingsvermogen/weet ik wat dat het team opbreekt. Adriaanse kan dan misschien wel de betere coach zijn, maar onder hem was de inzet ook niet goed. Als daar het probleem ligt heb je zelfs met de beste coach van de wereld geen succes.
Inzet, heerlijke dooddoener altijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111068542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Kuyt is er groot mee geworden.
pi_111068595
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Mja, maar dat is het wel. Ze kunnen prima voetballen, aan kwaliteit geen gebrek, maar ze wíllen niet.
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:11:37 #13
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111068612
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:11 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Mja, maar dat is het wel. Ze kunnen prima voetballen, aan kwaliteit geen gebrek, maar ze wíllen niet.
Of ze kunnen niet door een gebrek aan een duidelijk speelsysteem. Kan je het wel op inzet gooien, het is toch echt aan de trainer om dat erin te slijpen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111068628
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:11 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Met zo;n middenveld kan je niet prima voetballen. Ja op de counter ja. Dat is gewoon een gebrek aan balans in de selectie. PSV heeft daar ook al last van.
pi_111068696
Ik ben zeer benieuwd welke 11 we volgend seizoen op het veld gaan vinden met wat pech ben je Miyahlov,Rosales,Douglas,Brama,John,Landzaat,Chadli en de Jong kwijt.
pi_111068707
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Of ze kunnen niet door een gebrek aan een duidelijk speelsysteem. Kan je het wel op inzet gooien, het is toch echt aan de trainer om dat erin te slijpen.
Ik zie niet in wat er onduidelijk is aan 4-3-3 :?
behalve dat iemand Ola en Chadli uit moet leggen dat vleugelspelers op de vleugel horen en niet naar binnen trekken zodra ze over de middellijn zijn.
pi_111068763
Hoorde vandaag achter me dat er 15 miljoen is geboden voor Ola? :')
pi_111068783
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

behalve dat iemand Ola en Chadli uit moet leggen dat vleugelspelers op de vleugel horen en niet naar binnen trekken zodra ze over de middellijn zijn.
Dat ligt er aan hoe je 4-3-3 speelt. Tegenwoordig is het juist in om als vleugelspeler naar binnen te trekken, daarom zie je ook vaak linkspoten op rechts en andersom.
pi_111068790
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:15 schreef Ties02 het volgende:
Hoorde vandaag achter me dat er 15 miljoen is geboden voor Ola? :')
Ja en ik hoorde 12,5mil op Luuk... maarja eerst maar eens zien wat er van waar is.
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:16:42 #20
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111068794
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Vrij weinig. Het is uiteindelijk aan een technische staf om daar vastigheden in te bouwen, looplijnen uit te zetten, enige vorm van onvoorspelbaarheid op een positieve manier.

Dat doet McClaren duidelijk niet. Daar waar Adriaanse daar wel aan werkte. Dat gaat in het begin met vallen en op staan, nieuwe dingen uitproberen. Maar uiteindelijk kan je toch niets anders dan concluderen dat Muntenman gewoon gefaald heeft door die trainerswissel door te zetten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111068825
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Vrij weinig. Het is uiteindelijk aan een technische staf om daar vastigheden in te bouwen, looplijnen uit te zetten, enige vorm van onvoorspelbaarheid op een positieve manier.

Dat doet McClaren duidelijk niet. Daar waar Adriaanse daar wel aan werkte. Dat gaat in het begin met vallen en op staan, nieuwe dingen uitproberen. Maar uiteindelijk kan je toch niets anders dan concluderen dat Muntenman gewoon gefaald heeft door die trainerswissel door te zetten?
Ja dit punt heb je nu voor de 44253ste× aangehaald, het is duidelijk dat je dat vindt, mooi man

Ik was er destijds ook niet blij mee, maar als het intern niet gaat, dan gaat het niet
pi_111068838
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:16 schreef Caland het volgende:

[..]
Maar uiteindelijk kan je toch niets anders dan concluderen dat Muntenman gewoon gefaald heeft door die trainerswissel door te zetten?
Day sowieso. Maar ja, McClaren ligt beter in de technische staf en groep enzo..
Koop je weinig voor als je het kampioenschap uit handen geeft.
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:18:12 #23
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111068846
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:17 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Ja dit punt heb je nu voor de 44253ste× aangehaald, het is duidelijk dat je dat vind, mooi
Het wordt eigenlijk ook niet met argumenten onderuit gehaald. Kop in het zand en gaan met die banaan.

Heil Jopie, zullen we maar zeggen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111068869
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:17 schreef Chase_Utley het volgende:

[..]

Day sowieso. Maar ja, McClaren ligt beter in de technische staf en groep enzo..
Koop je weinig voor als je het kampioenschap uit handen geeft.
Ja gelukkig speelden we niet met de sterkste opstelling tegen Schalke '04 .. anders was het een dramatisch seizoen geworden :')
pi_111068942
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Het wordt eigenlijk ook niet met argumenten onderuit gehaald. Kop in het zand en gaan met die banaan.

Ik ben het er ook mee oneens. Als je geen klik hebt met je spelers kan je er vanuit gaan dat het qua inzet op een gegeven moment mis gaat. Helaas heeft Twente onder McClaren niet beter gepresteerd dan onder Adriaanse, maar ze hebben in ieder geval geprobeerd om een naderend probleem op te lossen. Als Adriaanse gebleven was en ze hetzelfde hadden gevoetbald zat iedereen te zeiken dat ze de trainer hadden moeten ontslaan omdat er geen klik was met de spelers, dan was het 'wat dom dat jullie dat niet hebben aan zien komen.'
pi_111068960
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:18 schreef Caland het volgende:

[..]

Ja wat schiet je er mee op?
Er zijn geruchten dat Joop, van Halst en Co eruit heeft geflikkerd uit een persoonlijk conflict, vanwege Joops grote ego en weet ik veel wat. Wat er zich daadwerkelijk heeft afgespeeld weet toch niemand..

Maar het voetbal onder Co zag er goed uit volgens jou?
pi_111069041
Blij met Steve (in tactisch opzicht) ben ik overigens niet, erg rare wissels elke keer, zoals vandaag ook.. Waarom Ola er niet af?
Om over z'n opstelling in Gelsenkirchen maar te zwijgen
  donderdag 3 mei 2012 @ 00:24:09 #28
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_111069065
Wat doet Steve wel goed?
2000 light years from home
pi_111069080
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:24 schreef Merkie het volgende:
Wat doet Steve wel goed?
Clichés ophoesten, schreeuwen langs de zijlijn
Toch was ik enigzins blij met z'n komst, maarja dat komt ook gewoon omdat je erg goede herinneringen aan die man hebt. Maarja zo blijkt maar weer.. Met Theo Janssen, Ruiz, Kufo, Perez etc. hoef je geen goede coach te zijn maar gewoon die lui op stellen
pi_111069170
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:23 schreef Ties02 het volgende:
Blij met Steve (in tactisch opzicht) ben ik overigens niet, erg rare wissels elke keer, zoals vandaag ook.. Waarom Ola er niet af?
Om over z'n opstelling in Gelsenkirchen maar te zwijgen
Ja... dat van Ola was echt onbegrijpelijk.. een blinde had hem nog gewisseld.
pi_111069266
Vraag me trouwens af of ze straks ook nog geld durven te vragen voor de playoffs..
pi_111069305
quote:
19s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:29 schreef TwenteFC het volgende:
Vraag me trouwens af of ze straks ook nog geld durven te vragen voor de playoffs..
Ja inderdaad, vroeg ik me ook al af in 't vorige topic
Ze zouden op z'n minst de kaarthouders kunnen matsen, mijn geld is ook behoorlijk op
pi_111069308
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:24 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Clichés ophoesten, schreeuwen langs de zijlijn
Toch was ik enigzins blij met z'n komst, maarja dat komt ook gewoon omdat je erg goede herinneringen aan die man hebt. Maarja zo blijkt maar weer.. Met Theo Janssen, Ruiz, Kufo, Perez etc. hoef je geen goede coach te zijn maar gewoon die lui op stellen
Sentiment is het gevaarlijkste in de voetbalwereld.
pi_111069401
Ik ben het wel met het merendeel eens dat Steve tot nu toe gefaald heeft maar dat hij wel wat krediet heeft opgebouwd in mijn ogen. Laten we maar eerst eens kijken wat volgend seizoen ons brengt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 mei 2012 @ 00:44:19 #35
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_111069713
Twente kan wel een coach gebruiken die de boel naar voren laat spelen, een man á la Verbeek, Jans of Preud'homme, die ook aangeeft dat 'ie aanvallend wil spelen en niet met "clean sheet"-excuses komt voor het angstvoetbal dat Twente dit seizoen liet zien.

Verder nog een spelmaker die met passjes strooit/een loper die de ruimte in duikt/een speler als schakel tussen verdediging en aanval als combi op het middenveld, vleugelspelers die het veld breed houden en wat bijtertjes als backs. Voeg daar wat rotzakken aan toe en je hebt een team dat leuk spel laat zien én harder speelt als het nodig is. Wég met die ideale schoonzoon-instelling.

Er moet ook een leider á la Theo op het veld staan die de boel aanmoedigt als het goed gaat en verrot scheldt als het slecht gaat, eentje die respect afdwingt bij z'n eigen medespelers.

Next, een beest á la Tioté als breekijzer, desnoods een lompe verdediger zoals Onyewu voor wie het allemaal niet mooi hoeft maar de bal gewoon vooruit rost (liefst wel naar een medespeler natuurlijk :+ ).

Nog meer? Ik denk ff na :P
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_111069808
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twente kan wel een coach gebruiken die de boel naar voren laat spelen, een man á la Verbeek, Jans of Preud'homme, die ook aangeeft dat 'ie aanvallend wil spelen en niet met "clean sheet"-excuses komt voor het angstvoetbal dat Twente dit seizoen liet zien.

Verder nog een spelmaker die met passjes strooit/een loper die de ruimte in duikt/een speler als schakel tussen verdediging en aanval als combi op het middenveld, vleugelspelers die het veld breed houden en wat bijtertjes als backs. Voeg daar wat rotzakken aan toe en je hebt een team dat leuk spel laat zien én harder speelt als het nodig is. Wég met die ideale schoonzoon-instelling.

Er moet ook een leider á la Theo op het veld staan die de boel aanmoedigt als het goed gaat en verrot scheldt als het slecht gaat, eentje die respect afdwingt bij z'n eigen medespelers.

Next, een beest á la Tioté als breekijzer, desnoods een lompe verdediger zoals Onyewu voor wie het allemaal niet mooi hoeft maar de bal gewoon vooruit rost (liefst wel naar een medespeler natuurlijk :+ ).

Preud'Homme was ook niet zo aanvallend hoor :+
maar verder compleet eens. Alleen denk ik dat je met Janssen best een lopende middenvelder in de ploeg hebt, iemand die de gaatjes in duikt, alleen wordt hij veel te weinig benut op het moment. Je hebt inderdaad verder afmakers nodig, mensen die tot op het tandvlees gaan en het team op kunnen jutten als het nodig is, want daar is echt een chronisch gebrek aan dit seizoen. Er is niemand die écht op staat als het nodig is.
pi_111069810
quote:

een speler als douglas en luuk de jong, want die gaan weg
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_111069935
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:47 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

Villareal uit? :D
Pakte ook dramatisch uit, 5-1 :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 mei 2012 @ 00:52:59 #39
Rawr
pi_111069967
Ok, over Preud'homme heb je gelijk, maar die liet de kerels ook niet oeverloos achterin rondtikken, dan werd 'ie heel boos :+
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_111070011
Mja en McClaren geeft alleen maar aan "rustig aan jongens" dat helpt ook niet echt
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 mei 2012 @ 01:02:56 #41
Rawr
pi_111070224
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:54 schreef Mama_Mia het volgende:
Mja en McClaren geeft alleen maar aan "rustig aan jongens" dat helpt ook niet echt
Idd, want zo valt die tegentreffer echt wel... Ik wil weer gejaag zien! Is het 3-0? Ga dan voor de 4-0!
  donderdag 3 mei 2012 @ 08:14:13 #42
141482 Q.
JurassiQ
pi_111073078
Ik droomde vannacht dat Twente weer eens een wedstrijd won. Het was een mooie droom. ;(.
For great justice!
pi_111073094
quote:
9s.gif Op donderdag 3 mei 2012 08:14 schreef Q. het volgende:
Ik droomde vannacht dat Twente weer eens een wedstrijd won. Het was een mooie droom. ;(.
Ik droomde dat Twente goed verdedigde bij alle tegengoals van Twente.

Schijnbedriegd. :')
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:04:28 #44
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_111073708
Dit is vrij heftig. We moeten play offs spelen om een ticket voor de EL te bemachtigen. =4 wedstrijden

dan 2e voorronde EL is nog eens 4 wedstrijden om in de groepsfase terecht te komen

De spelers gaan dit echt niet trekken :')
pi_111073794
Gewoon de slechtste klassering sinds 2005/2006.

Ik neem aan dat de playoffs gratis toegankelijk zijn, dan kom ik nog wel effe een biertje drinken in de veste.
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:13:02 #46
141482 Q.
JurassiQ
pi_111073881
Ome Joop gaat hier niet blij mee zijn.
For great justice!
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:14:35 #47
141482 Q.
JurassiQ
pi_111073906
Then again, EL levert toch weinig op en we hebben aan Feyenoord kunnen zien dat je zonder EL veel scherper kan presteren. En aan AZ dat je voor alles kan gaan en alles kan mislopen. :').
For great justice!
pi_111074492
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:14 schreef Q. het volgende:
Then again, EL levert toch weinig op en we hebben aan Feyenoord kunnen zien dat je zonder EL veel scherper kan presteren. En aan AZ dat je voor alles kan gaan en alles kan mislopen. :').
Zo heeft AZ een paar jaar terug het kampioenschap binnengehaald.. Juist door geen beker of EL te spelen! Maar kom op, Twente pretendeert voor de top te gaan, dan hoort daar ook minstens EL bij!

Volgend seizoen gewoon weer beter, maar ik vrees geen kampioenschap.. :N

PS: hier in Rijssen konden mijn collega's een vriendelijk aangeboden Jodenkoek niet waarderen -O-
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:44:12 #49
141482 Q.
JurassiQ
pi_111074560
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:40 schreef itastar het volgende:

[..]

PS: hier in Rijssen konden mijn collega's een vriendelijk aangeboden Jodenkoek niet waarderen -O-
Een collega heeft recht achter mij een Ajax-shirt opgehangen. ;(.
For great justice!
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:45:12 #50
67670 Skv
Cynist.
pi_111074580
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:04 schreef Plasterk het volgende:
Dit is vrij heftig. We moeten play offs spelen om een ticket voor de EL te bemachtigen. =4 wedstrijden

dan 2e voorronde EL is nog eens 4 wedstrijden om in de groepsfase terecht te komen

De spelers gaan dit echt niet trekken :')
Heb je gelijk in. Ik hoop dat we het niet eens halen. Wat een kutseizoen zeg.. Sinds 2007 altijd 2e of 1e, nu gewoon 6e. :')!!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:46:10 #51
67670 Skv
Cynist.
pi_111074605
quote:
9s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:44 schreef Q. het volgende:

[..]

Een collega heeft recht achter mij een Ajax-shirt opgehangen. ;(.
Op de Oude Markt kon je met koninginnedag natte sponzen gooien op een jochie die z'n kop door een houten plaat met een gat stak met een ajax-shirt er onder. :D!
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  donderdag 3 mei 2012 @ 09:58:03 #52
141482 Q.
JurassiQ
pi_111074847
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:40 schreef itastar het volgende:

[..]

Zo heeft AZ een paar jaar terug het kampioenschap binnengehaald.. Juist door geen beker of EL te spelen! Maar kom op, Twente pretendeert voor de top te gaan, dan hoort daar ook minstens EL bij!

Liever de titel of iig 2e en geen echte beker of EL dan een seizoen als dit. :').
For great justice!
pi_111077548
quote:
7s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:46 schreef Skv het volgende:

[..]

Op de Oude Markt kon je met koninginnedag natte sponzen gooien op een jochie die z'n kop door een houten plaat met een gat stak met een ajax-shirt er onder. :D!
haha stomme joden ook altijd, daar zullen ze niet van terug hebben!

:')
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_111078013
TT change naar: "En toch blijven we achter Heereveen staan"
pi_111079422
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:39 schreef honkeytonk het volgende:
TT change naar: "En toch blijven we achter Heereveen staan"
TT Change naar "Waar we honkeytonk thuis opzoeken omdat hij denkt dat hij grappig is"
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:27:11 #56
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_111081950
quote:
19s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:14 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

TT Change naar "Waar we honkeytonk thuis opzoeken omdat hij denkt dat hij grappig is"
Staat het bier koud Tonk? Wel gezellig samen met de Twentenaren bij Tonk aan het bier.
So confused when you're lost in the groove
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:31:08 #57
242989 JamFlava
Ik heb hier ook tekst staan.
pi_111082116
Kop op Twente supporters.. Gisteren was er toch iets te juichen.. Feyenoord stond net als zondag op een voorsprong (en heeft uiteindelijk gewonnen).
  donderdag 3 mei 2012 @ 13:58:54 #58
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_111083315
quote:

(....)

Verder nog een spelmaker die met passjes strooit

(....)
Bijzonder zinnige opmerking; Twente heeft geen spelmaker. Na het vertrek van Theo zou Chadli dat gaan doen, maar die raakte geblesseerd en kwam uiteindelijk op links terecht. Willem Janssen en Leroy Fer zijn geen spelbepalers. Landzaat zou het kunnen, maar was ook lange tijd niet inzetbaar - bovendien vertrekt hij na dit seizoen.

In dat licht vind ik het logisch dat Twente probeert Martens van AZ te halen; dat zou een ideale spielmacher zijn.
Look behind you! It's your ass!
pi_111083558
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 13:58 schreef HuffTheTalbot het volgende:

In dat licht vind ik het logisch dat Twente probeert Martens van AZ te halen; dat zou een ideale spielmacher zijn.
Binnenlandse transfer leek me alleen logisch als Twente CL had weten te halen.
Nu geen verbetering dus waarom zou hij nog. Niet voor het salaris en niet voor de sportieve uitdaging.

Die zal nu wel naar het buitenland gaan als hij een aanbieding krijgt.
pi_111083625
quote:
19s.gif Op donderdag 3 mei 2012 12:14 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Hihi sorry :@
  donderdag 3 mei 2012 @ 14:08:22 #61
302138 HuffTheTalbot
pi_111083730
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:04 schreef Godtje het volgende:

[..]

Binnenlandse transfer leek me alleen logisch als Twente CL had weten te halen.
Nu geen verbetering dus waarom zou hij nog. Niet voor het salaris en niet voor de sportieve uitdaging.

Die zal nu wel naar het buitenland gaan als hij een aanbieding krijgt.
Als Martens niet komt - wat ik me voor kan stellen - dan dus een "type-Martens". Dat zou prioriteit nummer één op de verlanglijst van Steve moeten zijn, en volgens mij is dat het ook. :Y
pi_111083801
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Als Martens niet komt - wat ik me voor kan stellen - dan dus een "type-Martens". Dat zou prioriteit nummer één op de verlanglijst van Steve moeten zijn, en volgens mij is dat het ook. :Y
Is een vervanger voor Mihailov of De Jong niet eerste prioriteit?
pi_111083805
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Prioriteit kan je nog niet eens bepalen met alle roddels wat er allemaal weg gaat.
Maar goed. Dat is inderdaad een plek die elke club goed bezet wil hebben.

Daar heeft Ajax op het nippertje het jaar mee gered. Door de Anita > Theo wissel.
pi_111084888
Snap ook eerlijk gezegd niet waarom wij nou zo nodig alle spelers uit het binnenland moeten kopen, lopen vast nog wel wat interessante (en goedkopere) spelers rond in het buitenland.
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 14:39:55 #65
8781 crew  Frutsel
pi_111085209
quote:
Twente mogelijk Europa in via Fairplay cup
FC Twente lijkt zich via de play-offs van de Eredivisie te moeten gaan plaatsen voor de voorrondes van de Europa League. Zoals het er nu naar uitziet, treffen de Tukkers in de eerste ronde Roda JC.

Twente begint, als nummer zes van de Eredivisie, op donderdag 10 mei met een uitwedstrijd (aanvang: 19.00). Zondag 13 mei volgt de return, terwijl de tweede ronde staat gepland voor donderdag 17 en zondag 20 mei.

Er zijn nog twee andere scenario's mogelijk voor FC Twente.

1. Twente wint van VVV en AZ laat in eigen huis punten liggen tegen FC Groningen. Wanneer Feyenoord 'gewoon' op de tweede plek eindigt, gaat FC Twente als nummer vijf van de Eredivisie (op basis van doelsaldo) naar de derde voorronde van de Europa League.

2. Nederland maakt via de Fair Play Cup kans op een extra ticket voor de voorronde van de Europa League. Nederland moet dan bij de top-drie van sportiefste landen horen. De Tukkers 'strijden' met Excelsior om de bovenste plaats in deze lijst, omdat koploper Heerenveen zich via de competitie al plaatst voor het toernooi. De eindstand van de Fair Play Cup wordt later deze maand bekend gemaakt.
Is die rode kaart van Excelsior van gisteren al verwerkt? :')

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 03-05-2012 15:45:40 ]
  Moderator donderdag 3 mei 2012 @ 15:45:29 #66
8781 crew  Frutsel
pi_111088101
Boulahrouz mag weg bij Stuttgart... iets voor Twente? :P
pi_111089496
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:45 schreef Frutsel het volgende:
Boulahrouz mag weg bij Stuttgart... iets voor Twente? :P
Dacht dat AC Milan al op hem zat te azen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 mei 2012 @ 17:21:11 #68
Rawr
pi_111092490
Opvoedkundige win:

pi_111092540
_O- en zo hoort t :+
pi_111093554
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Opvoedkundige win:

[ afbeelding ]
Opvoedkundig zou zijn om dat kind gewoon normaal Nederlands te leren
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_111104731
nou, op naar de play-offs :N

als Steve de EL dit seizoen al niet belangrijk vindt, dan vrees ik het ergste voor de EL. want straks moet je volgend seizoen 6 wedstrijden in een groepsfase spelen, dan word hij gek gok ik :')

quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:44 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Opvoedkundig zou zijn om dat kind gewoon normaal Nederlands te leren
dus op basis van dit shirt trek jij de conclusie dat dat jochie geen Nederlands leert?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  donderdag 3 mei 2012 @ 21:36:42 #72
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_111104985
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 21:32 schreef ReMcOrE het volgende:

als Steve de EL dit seizoen al niet belangrijk vindt, dan vrees ik het ergste voor de EL. want straks moet je volgend seizoen 6 wedstrijden in een groepsfase spelen, dan word hij gek gok ik :')

[..]

dus op basis van dit shirt trek jij de conclusie dat dat jochie geen Nederlands leert?
Laat je niet uit de tent lokken, hij loopt met z'n eigen domheid te koop.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_111108248
quote:

[..]

Gast, het is maar een grap.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_111110060
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 14:33 schreef d1ce het volgende:
Snap ook eerlijk gezegd niet waarom wij nou zo nodig alle spelers uit het binnenland moeten kopen, lopen vast nog wel wat interessante (en goedkopere) spelers rond in het buitenland.
Vaak vanwege Nederlands systeem en taal, al heeft Twente daar minder last van. Die spelen niet 'het Nederlandse systeem'. Daarnaast kan je uit een 8-tal competities geen spelers halen omdat die in hun eigen competitie meer verdienen voor minder prestaties.
Dan blijft over wat Balkan aankopen, wat een gok kan zijn.
pi_111110256
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:47 schreef Mama_Mia het volgende:

[..]

maar verder compleet eens. Alleen denk ik dat je met Janssen best een lopende middenvelder in de ploeg hebt, iemand die de gaatjes in duikt, alleen wordt hij veel te weinig benut op het moment. Je hebt inderdaad verder afmakers nodig, mensen die tot op het tandvlees gaan en het team op kunnen jutten als het nodig is, want daar is echt een chronisch gebrek aan dit seizoen. Er is niemand die écht op staat als het nodig is.
Preud'Homme zette Janssen tenminste wel op een aanvallende positie. Daarnaast vond ik het spel van Twente vorig jaar veel en veel leuker dan dat van een jaar ervoor. Ik had ook eerlijk gezegd liever gezien dat Ajax in 2010 kampioen werd en Twente in 2011. Was wat verdiender.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 00:10:07 #76
270077 Triptamine2
Lux Aeterna
pi_111113618
quote:

[..]

Ja, ik was ook zeer serieus.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 10:22:27 #77
8781 crew  Frutsel
pi_111120032
quote:
Transfer John op laag pitje gezet
FC Twente en Benfica hebben de transfer van Ola John op een laag pitje gezet. Beide clubs willen het seizoen eerst op een goede manier ten einde brengen.

De Tukkers moeten via de play-offs waarschijnlijk een plek bij de voorrondes van de Europa League afdwingen, terwijl Benfica de Portugese titel niet meer kan winnen. Daardoor staat de positie van trainer Jorge Jesus ter discussie.

Munsterman: "Dat er belangstelling is, is duidelijk, maar John is nog niet verkocht. Op dit moment zijn we er ook niet mee bezig. We hebben andere dingen aan ons hoofd''. Twente sprak inmiddels al wel met de Portugese grootmacht, dat zéér geinteresseerd is in de flankspeler van FC Twente.

John, die naar eigen zeggen nog niet heeft gesproken met Benfica, zou van de Tukkers echter alleen mogen vertrekken bij een 'topbedrag' van om en nabij de vijftien miljoen euro.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 11:56:51 #78
131800 Tarado
capô de fusca
pi_111123054
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 10:22 schreef Frutsel het volgende:

[..]

15 miljoen? Dat is een aardig bedrag, wel een leuke voetballer, kan beter nog minimaal een jaar in NL blijven
pi_111123103
15 miljoen _O-
als dat geboden wordt meteen wegdoen
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:03:13 #80
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_111123239
Joopie speelt het weer slim., manipuleren ze in Enschede de scouting dvd's ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:08:02 #81
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_111123396
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Joopie speelt het weer slim., manipuleren ze in Enschede de scouting dvd's ?
:Y
Gewoon wat beelden van Messi nemen, shirtjes rood maken en een zwart hoofdje erop zetten :P
pi_111123557
Gewoon wat oude beelden van Collins John erbij pakken
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 12:15:09 #83
8781 crew  Frutsel
pi_111123636
quote:
Promes tekent voor drie jaar
FC Twente-speler Quincy Promes heeft woensdag zijn handtekening onder een nieuw contract gezet. De talentvolle middenvelder tekende een verbintenis tot de zomer van 2015 met een optie voor nog een jaar. Promes maakte vorige maand zijn debuut voor de club uit Enschede in de eerste selectie in de uitwedstrijd tegen AZ (2-2).

De middenvelder kwam in het verleden uit voor Ajax en HFC Haarlem, maar stapte in 2009 over naar de jeugdopleiding van FC Twente. De twintigjarige speler reageerde verheugd op de nieuwe overeenkomst. "Ik ben erg blij dat FC Twente mij dit contract heeft gegeven. Hiermee geeft de club aan vertrouwen in mij te hebben als speler", aldus Promes.

Technisch manager Cees Lok is louter positief over de jongeling. "Quincy is een talentvolle speler die zich de afgelopen periode bij FC Twente goed heeft ontwikkeld en reeds zijn debuut heeft gemaakt in de selectie van Steve McClaren. We hopen dat hij zijn progressie van de laatste seizoenen door gaat zetten en dat FC Twente en Quincy Promes nog veel plezier aan elkaar beleven.
  Moderator vrijdag 4 mei 2012 @ 12:16:43 #84
8781 crew  Frutsel
pi_111123697
quote:
'Het is de schuld van McClaren dat Chadli en John uit vorm zijn geraakt'
AZ moet komende zondag winnen van FC Groningen om de vijfde plek te behouden en daarmee het directe ticket voor Europa in de wacht te slepen. De Tukkers moeten hopen op een misstap van AZ om alsnog de play-offs te ontlopen. Volgens Jan van Halst eindigt FC Twente als zesde en is het door wisselvalligheid misgegaan. "Bij PSV speelden ze fantastisch, daarna ineens niet meer."

Piet Schrijvers, oud-doelman van FC Twente en als coach verbonden aan AZ, denkt ook dat AZ het niet meer gaat verspelen. "Bij FC Twente moet Steve McClaren de hand in eigen boezem steken", vindt de oud-international in Metro. "Je zag dat hij ineens voor de Europese wedstrijd tegen Schalke 04 zijn opstelling ging aanpassen. Zo heeft hij ervoor gezorgd dat spelers uit vorm raakten, kijk naar Ola John en Nacer Chadli."

Van Halst wil het daar niet meteen aan wijten. "Per speler is het te wisselend geweest. En Leroy Fer heeft goede wedstrijden gespeeld, maar was ook heel wisselvallig." Theo Vonk, ex-coach van FC Twente en AZ, miste de balans in de ploeg. "Na het vertrek van Theo Janssen en Bryan Ruiz is er niet op adequate wijze creativiteit aangetrokken. Fer en Willem Janssen hebben in hun passes niet wat Janssen heeft."
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:44:40 #85
302138 HuffTheTalbot
pi_111124567
quote:
Twente wil door met Landzaat en Boschker
Denny Landzaat en Sander Boschker kunnen een nieuwe aanbieding van FC Twente verwachten. Dat schrijft TC/Tubantia vrijdag.
De twee oudgedienden zijn beiden in het bezit van aflopende verbintenissen. De Eredivisie-club uit Enschede staat open voor een langer verblijf van het tweetal. Boschker gaf in een eerder stadium te kennen dat hij openstaat voor een nieuw contract bij FC Twente.

Ook Landzaat ziet een langer verblijf bij de club wel zitten. Trainer Steve McClaren ziet in de twee ervaren spelers een verlengstuk op en naast het veld, de Engelsman is dan ook een voorstander van het aanblijven van de twee. FC Twente praat tevens met Dwight Tiendalli over een nieuw contract.

http://www.voetbalprimeur(...)aat_en_Boschker.html
pi_111124840
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Fer en zn sportieve vooruitgang..

HAHAHAHA :D
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:56:45 #87
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_111125008
quote:
15s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:44 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Van mij mag Dwight weg.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  vrijdag 4 mei 2012 @ 12:58:41 #88
302138 HuffTheTalbot
pi_111125090
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:56 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Van mij mag Dwight weg.
Ik zal er niet wakker van liggen. Veel tegendoelpunten kwamen de laatste tijd over zijn kant. Dat was soms ook (mede) de schuld van Ola, maar ik sla spelers als Kuiper en Schilder een stukje hoger aan.
pi_111125168
Benieuwd naar Schilder
Vind dat wel een baas
pi_111129332
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 12:52 schreef Cara het volgende:

[..]

Fer en zn sportieve vooruitgang..

HAHAHAHA :D
Dat heeft Janssen vorig jaar toch beter gezien
pi_111130977
Hoe lang duurt het normaal trouwens voordat de sanctie bekend wordt na het muntje gooien tegen Twente?
  vrijdag 4 mei 2012 @ 15:40:50 #92
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_111132165
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:09 schreef Adames het volgende:
Hoe lang duurt het normaal trouwens voordat de sanctie bekend wordt na het muntje gooien tegen Twente?
Volgend jaar woensdag
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_111132395
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 15:40 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Volgend jaar woensdag
Shit... Dan komt de loodgieter, dan kan niet bij de persco zijn.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 17:52:21 #94
302138 HuffTheTalbot
pi_111137106
quote:
KNVB start onderzoek naar FC Twente - Ajax

De aanklager betaald voetbal is een vooronderzoek begonnen naar de gebeurtenissen tijdens FC Twente - Ajax. De landskampioen boekte op 29 april in Enschede een zwaarbevochten zege (1-2).

Tijdens de beladen wedstrijd gooiden FC Twente-supporters voorwerpen op het veld. Toby Alderweireld liep een sneetje in zijn gezicht op, nadat hij werd geraakt door een muntje.

Ook is geconstateerd dat fans van de thuisclub zich schuldig maakten aan kwetsende spreekkoren, daarnaast zou er vuurwerk gegooid zijn. De aanklager heeft schriftelijke vragen gesteld aan zowel FC Twente als Ajax. Beide clubs hebben tot 16 mei om hierop te reageren.

http://www.voetbalprimeur(...)C_Twente___Ajax.html
Welke straf kreeg Ajax eigenlijk voor het Wesley-incident?
pi_111138064
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 17:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Welke straf kreeg Ajax eigenlijk voor het Wesley-incident?
Volgens mij een jaar voorwaardelijk, een boete, een wedstrijd spelen met alleen kindpubliek en kreeg Wesley 6 maanden gevangenis waarvan 2 voorwaardelijk. Ook werd de boete voor een groot deel op hem afgeschoven.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 18:48:28 #96
302138 HuffTheTalbot
pi_111138875
quote:
14s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 18:24 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Volgens mij een jaar voorwaardelijk, een boete, een wedstrijd spelen met alleen kindpubliek en kreeg Wesley 6 maanden gevangenis waarvan 2 voorwaardelijk. Ook werd de boete voor een groot deel op hem afgeschoven.
Dan kan ik de straf voor Twente wel voorspellen:

Twee jaar voorwaardelijk, een boete van een ton, twee wedstrijden spelen voor enkel Tukkers en een levenslang stadionverbod voor de gulle gever.
pi_111139285
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2012 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Opvoedkundige win:

[ afbeelding ]
Die Vak-P rompertjes waren baas

"mijn papa is een hooligan"

_O-
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 mei 2012 @ 19:03:50 #98
Rawr
pi_111139428
Volgens een tweet gaat Twente dankzij de fair play dinges rechtstreeks Europa in :P

quote:
iwanvanduren iwan van duren
Even gekeken naar de Fair Playranglijst. Dan gaat FC Twente zoals het nu toch direct Europa. (ovb)
20 minuten geleden
pi_111139478
Ja klopt, stond ook al op .net, moeten we tegen VVV alleen geen geel pakken..
pi_111139614
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:04 schreef Ties02 het volgende:
Ja klopt, stond ook al op .net, moeten we tegen VVV alleen geen geel pakken..
Als je met zulk tam voetbal nog kaarten pakt dan doe je wel iets verkeerd. :X
  Moderator / Redactie FP vrijdag 4 mei 2012 @ 19:08:54 #101
Rawr
pi_111139645
quote:
19s.gif Op vrijdag 4 mei 2012 19:08 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Als je met zulk tam voetbal nog kaarten pakt dan doe je wel iets verkeerd. :X
Hou Douglas en Janssen maar buiten de selectie dan, die twee kunnen het best nog verneuken :')
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:09:39 #102
302138 HuffTheTalbot
pi_111139683
Steve leidt ons naar Europees voetbal! Feestje! *O*

pi_111139962
Maar als we dus gewoon geen enkele kaart pakken tegen VVV dan is het 100% zeker dat we EL spelen?
VVV speelt nergens meer voor, dus dan kan je net zo goed 90 minuten lang balletje gaan rond tikken.
  vrijdag 4 mei 2012 @ 19:43:26 #105
80187 bambino
Mr.Busy
pi_111141178
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_111142391
quote:
toch Europees voetbal voor FC Twente

FC Twente kan directe plaatsing voor Europees voetbal via de competitie zo goed als vergeten, maar de Fair Play Ranking biedt uitkomst voor de Enschedeërs. Nederland is namelijk verzekerd van een extra ticket voor de Europa League en FC Twente maakt een goede kans om dat ticket te krijgen.

De ploeg van trainer Steve McClaren bezet, met nog één wedstrijd te spelen, de tweede plek op de Nederlandse Fair Play Ranking. Alleen SC Heerenveen speelt nog sportiever en staat bovenaan. De Friezen verdienen echter zo goed als zeker via de competitie een ticket voor de Europa League. FC Den Bosch en Ajax staan nog dicht in de buurt van FC Twente, maar clubs uit de Jupiler League maken geen kans op het ticket en Ajax is al verzekerd van de Champions League.

FC Twente kan via de competitie nog Europees voetbal afdwingen als Feyenoord tweede blijft, AZ niet wint van FC Groningen en FC Twente zelf wel drie punten pakt bij VVV-Venlo.FC Twente moet, als het zesde blijft, de mogelijke play-offs wel spelen, omdat daar een ticket voor de tweede voorronde van de Europa League (5 en 12 juli) te verdienen is. Het ticket via de Fair Play Ranking is voor de eerste voorronde van de Europa League (19 en 26 juli).
pi_111142768
ik weet niet waar ik harder om moet lachen; om Twente die via deze weg toch nog makkelijk Europa ingaat, of Europees voetbal op Woudestein _O- :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Forum Admin zaterdag 5 mei 2012 @ 02:39:17 #108
35723 crew  GGMM
pi_111159650
quote:
'Twente grijpt naast Tadic door missen Champions League-voetbal'
Het missen van de Champions League lijkt voor FC Twente meer zorgwekkende gevolgen te hebben dan alleen de financiële kant. Volgens ingewijden van de Enschedese club lijken de Tukkers niet alleen naast de nodige miljoenen te grijpen, maar ook naast de zeker lijkende kersverse aanwinst Dusan Tadic.

De huidige economische crisis brengt met zich mee dat het voor clubs onverantwoord is veel geld uit te geven aan spelers. Tadic' transfer zou dan ook deels uit de inkomsten van de plaatsing voor de Champions League seizoen 2012-13 gefinancierd worden. Nu die inkomsten wegvallen, kan de club niet meer voldoen aan zijn betalingsverplichting aan Tadic' huidige club FC Groningen. De gevolgen zouden bij het missen van de Europa League helemaal niet meer te overzien zijn.

FC Twente heeft nog altijd niet officieel bevestigd dat Tadic reeds zijn handtekening onder zijn verbintenis heeft gezet. Via officiële kanalen bevestigde Twente steeds dat Tadic' "zijn contract zal gaan tekenen", maar de beslissende krabbel is nog niet gezet. Wel heeft de Serviër een medische keuring doorlopen.

Ook voor FC Groningen kan het afketsen grote financiële gevolgen hebben, daar de Groningers een uitgekiende salarishuishouding kennen. Spelers van buiten de EU krijgen naarmate zij langer bij de Trots van het Noorden spelen, per seizoen een hoger salaris uitgekeerd. Toch lijkt de schade voor de Groningers mee te vallen, want algemeen directeur Hans Nijland heeft over interesse in zijn sterkhouder niet te klagen
Hoe betrouwbaar is soccernews.nl doorgaans? Lees dit verder nergens anders.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 mei 2012 @ 02:40:02 #109
Rawr
pi_111159659
Geen idee, maar de deal was al beklonken, dus dat bericht lijkt me stemmingmakende onzin :')
  zaterdag 5 mei 2012 @ 02:41:31 #110
302138 HuffTheTalbot
pi_111159678
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 02:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Geen idee, maar de deal was al beklonken, dus dat bericht lijkt me stemmingmakende onzin :')
Elke schop voor het topic van de mooiste club ter wereld is welkom. Ook al is het onzin van een mod. O-)
pi_111159685
Is niet zo betrouwbaar, maar als Twente niemand verkoopt kunnen ze Tadic niet betalen denk ik...
★★★
  Forum Admin zaterdag 5 mei 2012 @ 02:42:39 #112
35723 crew  GGMM
pi_111159693
Waarschijnlijk onzin dus. Hoop het, dit zou natuurlijk wanbeleid zijn van de eerste orde.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_111159713
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 02:42 schreef GGMM het volgende:
Waarschijnlijk onzin dus. Hoop het, dit zou natuurlijk wanbeleid zijn van de eerste orde.
Achja met McClaren terughalen hebben ze al iets van wanbeleid laten zien
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  zaterdag 5 mei 2012 @ 02:43:50 #114
302138 HuffTheTalbot
pi_111159714
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 02:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Is niet zo betrouwbaar, maar als Twente niemand verkoopt kunnen ze Tadic niet betalen denk ik...
We houden wel een collecte, of een sponsorloop. Komt goed. :{w
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 mei 2012 @ 02:56:43 #115
Rawr
pi_111159849
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 02:43 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Achja met McClaren terughalen hebben ze al iets van wanbeleid laten zien
het zou pas wanbeleid zijn als ze Rini Coolen of Issy ten Donkelaar terug hadden gehaald :')
pi_111160085
Twente is financieel hartstikke gezond en Tadic komt gewoon. Stemmingmakerij inderdaad.
Maak er maar een tekening van en stuur hem op naar Mallorca.
pi_111161032
quote:
Twente heeft Janko voor ongeveer 4 miljoen verkocht. Daar kwam nog een bonus bij van 3 miljoen als hij met het team CL haalde. Dus dan ben je er al bijna.
pi_111161350
quote:
:') Ja joh
pi_111161863
kopuh kopuh kopuh
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:45:06 #121
302138 HuffTheTalbot
pi_111171322
quote:
Gladbach haakt af: "De Jong is te duur"
Borussia Mönchengladbach haakt voorlopig af in de strijd om Luuk de Jong. De spits wordt in de gaten gehouden door tal van buitenlandse clubs, wat de vraagprijs van FC Twente opdrijft.
Naast De Jong is Gladbach ook in de markt voor FC Basel-speler Granit Xhaka, maar volgens technisch directeur Max Eberl is de concurrentie voor het duo te groot. "Op dit moment zijn beide spelers financieel onhaalbaar", vertelt Eberl aan Bild.

"Dat veel clubs hen op de korrel hebben, is voor ons een probleem omdat we niet zomaar met wat geld kunnen smijten. Mochten wij het alsnog voor elkaar krijgen om beide spelers binnen te halen, dan zou dat een prestatie van formaat zijn", besluit de technisch directeur.

FC Twente vraagt zo’n acht miljoen voor De Jong, terwijl Xhaka Basel ongeveer zes miljoen moet opbrengen.

http://www.voetbalprimeur(...)Jong_is_te_duur.html
pi_111171417
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:45 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Joopie wil centen zien >:)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_111171441
8 miljoen? De eerste bedragen die ik hoorde lagen rond de 12 tot 15 miljoen?
pi_111171462
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:49 schreef honkeytonk het volgende:
8 miljoen? De eerste bedragen die ik hoorde lagen rond de 12 tot 15 miljoen?
Ik hoorde ook 15 miljoen :')
pi_111171484
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Krijgen ze dan ook Siem d'r bij?
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 5 mei 2012 @ 16:51:34 #126
302138 HuffTheTalbot
pi_111171520
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:50 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

15 is de prijs van een Ola. :)

pi_111171570
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2012 16:51 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik denk niet dat ook maar iemand dat voor hem zou betalen. Zo'n talentje is leuk, maar ze moeten wel minstens één seizoen op rij gepresteerd hebben wil een echt verstandige club geintreseerd zijn. En dat is nu niet het geval. Die Ola, die blijft lekker bij Twente.
pi_111171595
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ola John meer waard dan de Jong :D

Lul toch niet man
pi_111171637
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Je bedoeld die gozer die 3 geweldige wedstrijden per seizoen speelt? Elia in een notendop :')
  Moderator / Redactie FP zaterdag 5 mei 2012 @ 17:46:00 #130
Rawr
pi_111173202
Terecht dat Twente, sowieso elke club, zoveel vraagt voor z'n pareltjes. DIe doe je niet voor een habbekrats weg :P
  zaterdag 5 mei 2012 @ 18:01:09 #131
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_111173686
Steve had beter deze weer kunnen laten zien.
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_111199253
vanmiddag dus geen Douglas, Luuk en Ola -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111199545
@Remcore, Gelukkig maakt het resultaat verder geen zak meer uit, alleen als AZ gelijk speelt of verliest ;)
Is het weer op zo'n gaar schakel kanaal?
pi_111199565
edit: ja dus :(

Speelronde 34 zondag vanaf 13.00 uur op Eredivisie Live:
Eredivisie Live 1: sc Heerenveen-Feyenoord
Eredivisie Live 2: Schakelprogramma met de hoogtepunten van alle duels
Eredivisie Live 3: Excelsior-PSV
Eredivisie Live 4: AZ-FC Groningen
pi_111199710
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:44 schreef steeez het volgende:
@Remcore, Gelukkig maakt het resultaat verder geen zak meer uit, alleen als AZ gelijk speelt of verliest ;)
Is het weer op zo'n gaar schakel kanaal?
gaat me niet direct om de plek op de ranglijst, maar om de overwinning, een goede wedstrijd en wat inzet tonen!

quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:45 schreef steeez het volgende:
edit: ja dus :(

Speelronde 34 zondag vanaf 13.00 uur op Eredivisie Live:
Eredivisie Live 1: sc Heerenveen-Feyenoord
Eredivisie Live 2: Schakelprogramma met de hoogtepunten van alle duels
Eredivisie Live 3: Excelsior-PSV
Eredivisie Live 4: AZ-FC Groningen
en ik heb ergens een kanaal gevonden waar staat dat ze het uitzenden :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111200028
PM mij die ff aub :D
pi_111200071
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:01 schreef steeez het volgende:
PM mij die ff aub :D
done!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111200148
Al denk ik toch dat DSC2 alleen het schakelkanaal uit zal zenden, maar toch de moeite waard!
Ben benieuwd. ;)
pi_111201117
Dacht ik al wel.... pfff.

Zondag speelt FC Twente in Venlo tegen VVV-Venlo.Het duel is niet in zijn geheel rechtstreeks te volgen op Eredivisie Live, maar wel op het schakelkanaal ( |:( ). Eredivisie Live 2 is het speciale schakelkanaal. Hier zie je zondag de hoogtepunten van alle negen duels.
pi_111201275
ik gok ook dat er weinig te beleven valt in Venlo, dus alleen de hoogtepunten is ook wel prima :+
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111201423
Opstelling FC Twente voor het duel met VVV-Venlo: Mihaylov, Rosales, Wisgerhof, Douglas, Kuiper, Landzaat, Brama, Fer, Chadli, Plet, Bajrami.

Wissels: Boschker, Cornelisse, Verhoek, Janssen, Tiendalli, Röseler, Promes.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111201610
Chadli weer hersteld? Zag hem van de week nog bij het tankstation met zijn nieuwe Porsche 911 (991)
Schakelprogramma is trouwens op DSC3 ipv 2

14:30 Eredivisie: Schakelprogramma (Simulcast)
P2P Name Lang Type Kbps Play
P2P DSC 3 nl SopCast 498 Play
pi_111202195
dan is de vraag; is VVV - FCT dan toch op DSC 2? :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 mei 2012 @ 14:17:45 #144
302138 HuffTheTalbot
pi_111202585
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 13:50 schreef steeez het volgende:
Chadli weer hersteld? Zag hem van de week nog bij het tankstation met zijn nieuwe Porsche 911 (991)

Ola John rijdt in een bescheiden BMW X5, als ik - de autoleek - me niet vergis. :)

quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 12:50 schreef ReMcOrE het volgende:

en ik heb ergens een kanaal gevonden waar staat dat ze het uitzenden :P
Por favor! :{w
  zondag 6 mei 2012 @ 14:27:08 #145
302138 HuffTheTalbot
pi_111202941
"Plet comes in and has to do the job," aldus Master Steve.
pi_111203012
DSC2 lijkt PSV uit te zenden
pi_111203015
hopelijk doet hij z'n job dan ook!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 mei 2012 @ 14:32:28 #148
302138 HuffTheTalbot
pi_111203171
"Tossen met Bossen," het begint al goed. :{w
pi_111203280
yeah, thanks steeez!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111203337
Plofkop van die Jansma in één keer in beeld terwijl er net een kans voordoet. Goed bezig daar.
pi_111203422
ik laat dat schakel-kanaal mooi zitten, kijk het vanavond wel :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111203498
Die link is geen schakelkanaal hé, gewoon de hele wedstrijd met Engels commentaar.
pi_111203562
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 14:40 schreef steeez het volgende:
Die link is geen schakelkanaal hé, gewoon de hele wedstrijd met Engels commentaar.
i know, maar ik had het schakel-kanaal er ook bij aanstaan ;)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111203893
Ok :7
pi_111204343
Poging tot doodslag op Dougie...

AZ staat ook 1-0 voor.
Ajax 1-0 achter daarentegen :D
pi_111204553
FER :)
  zondag 6 mei 2012 @ 15:03:46 #157
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_111204556
Boom!
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_111204573
had AZ en Ajax liever andersom gezien qua score :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111204596
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:04 schreef ReMcOrE het volgende:
had AZ en Ajax liever andersom gezien qua score :P
Inderdaad.... hier schieten we geen zak mee op. -O-
  zondag 6 mei 2012 @ 15:05:50 #160
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_111204632
Ik kom er half in, wat is nou een goed scenario?
pi_111204742
Dat AZ verliest of gelijk speelt. En wij winnen natuurlijk.
De rest maakt geen zak meer uit.
  zondag 6 mei 2012 @ 15:14:15 #162
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_111204979
Allright.
pi_111205139
hoe voorspelbaar.... altijd hetzelfde
pi_111205171
wtf doet michaylov daar :?
pi_111205206
wat een halfbakken zooi weer, Douglas en Mihaylov in de fout en dan sta je ondanks 80% balbezit ineens toch 1-1 :{
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 mei 2012 @ 15:20:11 #166
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_111205277
Manmanman
pi_111205295
M'n draadloos internet zat te kutten. Wat is er gebeurd? :')
pi_111205345
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:20 schreef blistah het volgende:
M'n draadloos internet zat te kutten. Wat is er gebeurd? :')
Douglas laat zich op de achterlijn wegzetten door Nofor, Mihaylov komt volkomen onnodig uit z'n goal uit, Nofor legt rustig terug en Wildschut heeft een zo goed als lege goal om de bal binnen te schieten :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111205521
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:22 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Douglas laat zich op de achterlijn wegzetten door Nofor, Mihaylov komt volkomen onnodig uit z'n goal uit, Nofor legt rustig terug en Wildschut heeft een zo goed als lege goal om de bal binnen te schieten :N
:'). Wordt weer heel lastig voor ze straks :') :') .
pi_111205975
Chadi ^O^
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111206081
Yes!
  zondag 6 mei 2012 @ 15:52:15 #172
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_111206722
Godver
pi_111206755
je verwacht het niet :X
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111206777
En alweer een doelpunt tegen. Goed bezig zeg..
pi_111206790
Sjongejonge :')
pi_111206811
We verdienen die 5e plek niet eens :')
pi_111206816
:') :') :')
Dit kan toch niet :'(
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_111206834
het zakt nu echt weer in elkaar, gepruts achterin :N
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111206901
;( }:| :|W
pi_111207118
MIS!! OMFG
Zal me niks verbazen mocht het nog 3-2 worden

[ Bericht 71% gewijzigd door steeez op 06-05-2012 16:03:43 ]
pi_111207633
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 15:57 schreef steeez het volgende:
MIS!! OMFG
Zal me niks verbazen mocht het nog 3-2 worden
Welke stream kijk je? Ik heb die klote multistream waar ik al 10 minuten geen Twente gezien heb! :(
pi_111207882
het kan inderdaad nog alle kanten op -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111207942
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:04 schreef blistah het volgende:

[..]

Welke stream kijk je? Ik heb die klote multistream waar ik al 10 minuten geen Twente gezien heb! :(
Het lijkt vooral de NAC-RKC stream vaak :')
pi_111208137
AZ staat toch nog steeds voor, zolang Groningen geen tegendoelpunt maakt boeit het toch niet of wij nog scoren of dat VVV nog een goal maakt. :'(
pi_111208233
Hahahahahaha 3-2!!!! :') :') :') :') GODVERDOMME
pi_111208256
Dit bedoel ik dus.... :( Verliezen van VVV, hoe ver laat je jezelf afschrijven als Twente
pi_111208285
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:14 schreef steeez het volgende:
Dit bedoel ik dus.... :( Verliezen van VVV, hoe ver laat je jezelf afschrijven als Twente
Ajax heeft er ook gelijk gespeeld hoor :P
pi_111208291
Godverdomme wat een klote seizoen!
  zondag 6 mei 2012 @ 16:16:52 #189
348749 dikkedaniel
pi_111208379
pi_111208395
pi_111208404
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:15 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

Ajax heeft er ook gelijk gespeeld hoor :P
Dus? Voor Ajax is het een uitzonderlijk incident, wij verliezen en spelen regelmatig gelijk tegen semi-degradatiekandidaten.
pi_111208406
dit noem ik gewoon triest...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 mei 2012 @ 16:18:05 #193
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_111208465
Wat een team. Wat een slotseizoen. Wat een afgang. Wat een deceptie.
pi_111208520
Twente wil graag 6e worden blijkbaar.
  zondag 6 mei 2012 @ 16:19:46 #195
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_111208565
Geen kaarten?
pi_111208572
Persoonlijk vind ik dat Twente beter geen EL kan halen :{
  Moderator / Redactie FP zondag 6 mei 2012 @ 16:20:12 #197
Rawr
pi_111208593
Ennnn 4-2
pi_111208600
4-2!!! *O* *O* *O*
pi_111208611
;( ;( ;(
  zondag 6 mei 2012 @ 16:20:31 #200
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_111208617
4-2 :')
pi_111208637
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_111208643
Mooi seizoen tot de wedstrijd tegen Schalke. Daarna is alles letterlijk down the drain gegaan. De tering zeg, wat een baggerzooi.
pi_111208654
BOOOOH wat ben ik boos op dit moment :')
  zondag 6 mei 2012 @ 16:21:39 #204
348749 dikkedaniel
pi_111208693
dude are u fckng kiddin me
pi_111208705
dit is gewoon lachwekkend _O-

keihard ten onder gaan in Venlo, je zo opzij laten zetten in de tweede helft :N

quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:20 schreef Opaas het volgende:
Mooi seizoen tot de wedstrijd tegen Schalke. Daarna is alles letterlijk down the drain gegaan. De tering zeg, wat een baggerzooi.
ja, dat kun je wel zeggen!

quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:21 schreef blistah het volgende:
BOOOOH wat ben ik boos op dit moment :')
ik ben eerder teleurgesteld, zwaar teleurgesteld!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111208737
Wat een stelletje klojo's, man man.
pi_111208741
Lekker verdedigd ook _O-
pi_111208753
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:19 schreef Daywalk3r het volgende:
Geen kaarten?
Nee. Maar wat voor zin heeft Europa League spelen als we verliezen van VVV, gelijk spelen tegen NAC enz.
pi_111208782
3x op rij verloren
pi_111208792
En dan loopt het team deze zomer nog leeg ook en wil tadic schijnbaar niet komen(of heb ik dat fout?) _O-
pi_111208851
Ik schaam me dood, hopelijk het team ook. :N
pi_111208858
deze wedstrijd en de play-offs hebben geen invloed meer op de ranglijst qua fair-play, die was al bekend gemaakt...

maar zoals al gezegd hier, met zulke wedstrijden na de winterstop heb je niks te zoeken in Europa; dan pas je net in het rechter-rijtje Eredivisie!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111208902
Hoeveel punten hebben we na PSV in totaal behaald eigenlijk?
pi_111208925
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:22 schreef steeez het volgende:

[..]

Nee. Maar wat voor zin heeft Europa League spelen als we verliezen van VVV, gelijk spelen tegen NAC enz. McClaren toch niet ver in het toernooi wilt komen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_111208956
De play offs gaan jullie met gemak winnen.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_111208984
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:26 schreef eight het volgende:
De play offs gaan jullie met gemak winnen.
Nee.
pi_111208991
12 punten uit de laatste 11 duels (na PSV-uit)
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111209009
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
12 punten uit de laatste 11 duels (na PSV-uit)
pi_111209018
Om je kapot te schamen, die grootverdieners...
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_111209139
wel mooi dat Berghuis scoort en dan gewoon keihard juicht :P

34 gespeeld; 17 gewonnen, 9 gelijk en 8 verloren; 60 punten, 1.76 punt per wedstrijd gemiddeld -O-
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 mei 2012 @ 16:30:22 #221
348749 dikkedaniel
pi_111209157
beloften team maar naar play-offs sturen ^O^
veel slechter dan dit team was kan toch niet.
en europese plaatsing is toch al binnen via fair play.
en dan die playoffs maar aan vitesse geven om te voorkomen dat excelsoir nederland ten schande gaat zetten in europa ^O^
pi_111209220
23 wedstrijden = 48 punten / 2,09 gemiddeld
11 wedstrijden = 12 punten / 1,09 gemiddeld

(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111209248
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:30 schreef dikkedaniel het volgende:
beloften team maar naar play-offs sturen ^O^
veel slechter dan dit team was kan toch niet.
en europese plaatsing is toch al binnen via fair play.
en dan die playoffs maar aan vitesse geven om te voorkomen dat excelsoir nederland ten schande gaat zetten in europa ^O^
Dit dus. Twente komt die eerste voorronde EL echt wel door en Excelsior wil je daar toch niet _O-
pi_111209251
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:

We zouden 39 punten hebben gepakt als we het hele jaar zo gespeeld zouden hebben. :')
pi_111209272
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:31 schreef ReMcOrE het volgende:

Hoe staat deze statistiek bij AZ? Bijna vergelijkbaar geloof ik na de winterstop :N

Twente en AZ zijn samen volledig ineengestort. Jammer...De leukste teams van het land. :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 6 mei 2012 @ 16:33:01 #226
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_111209277
Ik ben benieuwd wat die McClaren te zeggen heeft. Best leuk eigenlijk dat Berghuis scoort tegen Twente.
pi_111209279
Seizoen in stijl afgesloten :')

De slechtste wedstrijden van het seizoen waren tegen clubs als Excelsior, De Graafschap, ADO en VVV. Dan doe je toch iets ontzettend fout.
pi_111209321
Co weer terughalen *O*
pi_111209329
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:32 schreef blistah het volgende:

[..]

We zouden 39 punten hebben gepakt als we het hele jaar zo gespeeld zouden hebben. :')
minder zelfs, 11 wedstrijden gaat 3,09x in 34 wedstrijden. 3,09 x 12 punten = 37 punten :')
waren we gedeeld 14e geworden met FC Groningen :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111209333
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:33 schreef honkeytonk het volgende:
Co weer terughalen *O*
Verbeek of Ron Jans ^O^
pi_111209389
Mchuillie weg daar, wat een faal om die man terug te halen.
Gynor Plet verkopen en dat andere talent weer terughalen bij Heracles, Berghuis terug.
Wat een drama weer zeg :')
pi_111209390
Gewoon salaris inleveren, die jongens verdienen per week meer dan een gemiddeld jaarsalaris...bah
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
_o_
pi_111209409
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:34 schreef blistah het volgende:

[..]

Verbeek of Ron Jans ^O^
alsof verbeek weggaat bij az :')
pi_111209457
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Haal Jans maar!
pi_111209525
en dan is misschien nog wel het meest trieste, de supporters zijn achter de club blijven staan, naar uitwedstrijden etc.etc. een deel van hun salaris besteedt aan de club...

dan krijg je de meeste dramatische wedstrijden uit de laatste jaren te zien en wat is het gevolg? een keertje straftraining (als ze dat al krijgen) na zo'n wedstrijd voor de spelers die bakken met geld verdienen per week, meer niet!! 8)7
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 6 mei 2012 @ 16:37:38 #236
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_111209531
Zet Ron Jans er maar neer. Leuke vent is dat ook.
pi_111209546
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:35 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Hij heeft aangegeven ooit wel bij Twente te willen komen. Maar nu komt hij zeker niet idd :').
pi_111209588
Wat een drama zeg. Al die supporters die ook helemaal naar Limburg komen voor ... dit :')
  zondag 6 mei 2012 @ 16:39:08 #239
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_111209610
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:37 schreef Daywalk3r het volgende:
Zet Ron Jans er maar neer. Leuke vent is dat ook.
Dat zou geen slechte zijn voor Twente, want hij heeft geleerd van zijn fouten bij Heerenveen. De les is dat je een hoofdtrainer niet alle bevoegdheden moet geven.
  Moderator / Redactie FP zondag 6 mei 2012 @ 16:39:20 #240
Rawr
pi_111209627
Vraag me ook af hoeveel spelers het eigenlijk iets kan schelen :{
pi_111209654
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:34 schreef blistah het volgende:

[..]

Verbeek of Ron Jans ^O^
Ron Jans mag van mij zo komen, komt goed over en heeft redelijk verstand van zaken. Verbeek liever niet, die is gewoon een beetje raar in zijn hoofd.

Maar nog een jaartje McClaren kan ook nog wel hoor. Mag hij meedenken met aankopen, ed. Kan hij ervaren, technische mannetjes halen, want dat wil hij graag.
Maar als het volgend jaar dan weer niets is kan hij maar beter de eerste ferry naar huis pakken.
pi_111209659
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
vast weinig/geen, krijgen de grote bak met centjes toch wel elke maand...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111209708
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alleen Brama denk ik, aangezien hij uit de eigen jeugd komt
pi_111209750
mag toch aannemen dat alle supporters die er vandaag bij waren, hun geld terugkrijgen van de club...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP zondag 6 mei 2012 @ 16:42:09 #245
Rawr
pi_111209752
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:41 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Alleen Brama denk ik, aangezien hij uit de eigen jeugd komt
Daar kun je best gelijk in hebben, met Boschker erbij. Meer kan ik er niet verzinnen -O-
pi_111209789
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Krunsj het volgende:

[..]

Ron Jans mag van mij zo komen, komt goed over en heeft redelijk verstand van zaken. Verbeek liever niet, die is gewoon een beetje raar in zijn hoofd.

Maar nog een jaartje McClaren kan ook nog wel hoor. Mag hij meedenken met aankopen, ed. Kan hij ervaren, technische mannetjes halen, want dat wil hij graag.
Maar als het volgend jaar dan weer niets is kan hij maar beter de eerste ferry naar huis pakken.
Mcclaren heeft overal gefaald behalve een seizoen in Twente, waarom denk je nog steeds dat Mcclaren het aan kan?
_o_
pi_111209925
nu het seizoen 2011/2012 is afgelopen, houd ik m'n hart vast voor 2012/2013 :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator / Redactie FP zondag 6 mei 2012 @ 16:50:06 #248
Rawr
pi_111210185
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:45 schreef ReMcOrE het volgende:
nu het seizoen 2011/2012 is afgelopen, houd ik m'n hart vast voor 2012/2013 :')
De helft lozen (incl trainer), gerichte aankopen doen en we staan er weer :P
pi_111210270
slechter kan het ook haast niet...

en kan me inderdaad niet aan de gedachten onttrekken dat het de spelers niet zoveel boeit, dat hardwerkende mensen hun geld uitgeven om naar hun club te gaan en dan dit voorgeschoteld te krijgen!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111210310
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

De helft lozen (incl trainer), gerichte aankopen doen en we staan er weer :P
Een hersteloperatie met andere woorden. Is hard nodig ook, foei.
pi_111210349
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:39 schreef Krunsj het volgende:

[..]

mcLaren wil alleen gearriveerde vedetten en die kosten teveel.
pi_111210350
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 16:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Daar kun je best gelijk in hebben, met Boschker erbij. Meer kan ik er niet verzinnen -O-
Niemand anders kan het iets schelen, was ook wel te zien bij de kampioenswedstrijd van de beloften. Alleen maar op de telefoons bezig en totaal geen aandacht voor de wedstrijd. Erg jammer. Willem sprong nog wel een keer op samen Brama volgens mij maar dat was het wel.

Erg jammer. Volgend seizoen bezig met spelers uit de eigen jeugd. Kom maar op met Bouma en Promes. Net nieuwe contracten en hoop dat ze door gaan breken.:)
  zondag 6 mei 2012 @ 17:15:52 #253
302138 HuffTheTalbot
pi_111211368
Een paar weken langer doorspelen en een maand eerder beginnen? Annuleer die vakanties maar! :{w
pi_111211411
Spelers van Jong Twente de kans geven? Kan niet slechter zijn dan wat er nu staat.
pi_111211438
McClaren moet eigenlijk gewoon weer weg, dat wordt niks volgend seizoen met deze trainer

Tenzij Ruiz terug komt ;)
٩๏̯͡๏)۶
  zondag 6 mei 2012 @ 17:23:59 #256
302138 HuffTheTalbot
pi_111211689
Trots op Steve McClaren! We gaan hier niet na 3 verliespartijen op rij de trainer dumpen, zo zijn we nicht verheiratet. :N
pi_111211803
quote:
99s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Trots op Steve McClaren! We gaan hier niet na 3 verliespartijen op rij de trainer dumpen, zo zijn we nicht verheiratet. :N
en na 12 punten uit de laatste 11 wedstrijden ook niet? of na een seizoenshelft zonder inzet / pit / vechtlust?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111211841
quote:
99s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Zelfs bij jou moet het krediet van McClaren toch enigszins afgenomen zijn? Het is een totale flop sinds zijn terugkeer
٩๏̯͡๏)۶
pi_111211976
http://eredivisielive.nl/(...)van-het-seizoen.html Steve wil iig dat er compensatie is voor de fans die meegereisd waren, dat is een begin
  zondag 6 mei 2012 @ 17:31:54 #260
302138 HuffTheTalbot
pi_111212025
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:26 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en na 12 punten uit de laatste 11 wedstrijden ook niet? of na een seizoenshelft zonder inzet / pit / vechtlust?
De cook was gewoon up, fysiek en mentaal. Je ziet dat ze steeds in de tweede helft door the ice sacken. Straks twee weekjes vakantie en met frisse tegenzin weer aan the back. ^O^
pi_111212097
hahahaha

groetjes
pi_111212172
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:33 schreef Cara het volgende:
hahahaha

groetjes
Oke :')
pi_111212555
Nette prestatie van twente deze 6e plek, van harte gefeliciteerd Tukkers *O*
pi_111212724
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:46 schreef Roffamannetje het volgende:
Nette prestatie van twente deze 6e plek, van harte gefeliciteerd Tukkers *O*
Donder toch op. -O-
pi_111212766
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:49 schreef steeez het volgende:

[..]

Donder toch op. -O-
Mwa, niet eens zo heel onverdiend deze plek gezien ons spel. :P
pi_111212793
ARE YOU WATCHING LEROY FER
ARE YOU WATCH-ING LE-ROY FER

pi_111212882
doelstelling was eerste 4, dus mag hopen dat er een flinke evaluatie (met gevolgen) gaat zijn de komende weken!!
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111213031
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef Helpmefok het volgende:

[ afbeelding ]
Denk niet dat Leroy op FOK! zit nee.
pi_111213061
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:30 schreef blistah het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)van-het-seizoen.html Steve wil iig dat er compensatie is voor de fans die meegereisd waren, dat is een begin
En er komen dus jonge spelers van de beloften in het eerste te spelen komende donderdag?
pi_111213062
wat is nu het schema voor de play-offs dan, qua data/tegenstanders etc.?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111213076
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:50 schreef Helpmefok het volgende:

[ afbeelding ]
Achteraf is altijd heel makkelijk.
pi_111213097
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef blistah het volgende:

[..]

Achteraf is altijd heel makkelijk.
Bullshit, clubverraders :r :r

FEIJENOORD _O_
pi_111213240
pi_111213307
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 17:57 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Bullshit, clubverraders :r :r

FEIJENOORD _O_
Iedereen die een binnenlandse transfer maakt is een clubverrader?
pi_111213706
Donderdag RKC uit. Wat zijn de verwachtingen?
  zondag 6 mei 2012 @ 18:15:42 #276
168979 Plasterk
Is de plas sterk?
pi_111213846
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:12 schreef blistah het volgende:
Een instelling als in "we hebben al een ticket".
pi_111213861
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:12 schreef blistah het volgende:
Dat wordt nog knap lastig dan
٩๏̯͡๏)۶
pi_111213869
we strijden met Vitesse, NEC en RKC; doe maar luxe :')
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111213933
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:16 schreef ReMcOrE het volgende:
we strijden met Vitesse, NEC en RKC; doe maar luxe :')
Kan Twente straks in de finale van de play off niet Vitesse laten winnen voor de coefficient :D
pi_111214023
quote:
17s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:17 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Kan Twente straks in de finale van de play off niet Vitesse laten winnen voor de coefficient :D
en om te voorkomen dat Excelsior (volgend seizoen Eerste Divisie) Europe ingaat :P
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_111214061
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:20 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

en om te voorkomen dat Excelsior (volgend seizoen Eerste Divisie) Europe ingaat :P
Dat zou wel hilarisch zijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 6 mei 2012 @ 18:23:33 #282
Rawr
pi_111214133
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:21 schreef blistah het volgende:

[..]

Dat zou wel hilarisch zijn.
En beter voor Nederland. Ik zeg doen :Y
pi_111214219
quote:

[..]

Nee, het is niet slap spel van Twente, hoe kom je daarbij? Het is hun sportieve verplichting om van Vitesse te verliezen!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Forum Admin zondag 6 mei 2012 @ 18:26:45 #284
35723 crew  GGMM
pi_111214233
quote:

[..]

Dat zou voor het Nederlandse voetbal wel heel goed zijn.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_111214246
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:26 schreef GGMM het volgende:

[..]

Dat zou voor het Nederlandse voetbal wel heel goed zijn.
want? :@
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 18:40:36 #286
8781 crew  Frutsel
pi_111214656
quote:
FC Twente zeker van Europa

FC Twente krijgt het Fair Play-ticket waardoor de tukkers zeker zijn van Europees voetbal.

In de stand van het Fair Play-klassement eindigde FC Twente achter sc Heerenveen als tweede. De Friezen plaatsten zich via de vijfde plaats in de eindstand voor de Europa League.

FC Twente neemt echter wel deel aan de playoffs. Wanneer de ploeg van trainer Steve McClaren de playoffs winnend afsluit, mag de nummer zes van de eredivisie in de voorrondes van de Europa League namelijk een ronde later instromen
Vandaag geen kaarten... zat dit soms in hun hoofd ofzo? :{
En dat zal de instelling voor de playoffs idd wel zijn...we gaan europa al in... who cares...ik wil vakantie :{
pi_111214695
Gefeliciteerd met jullie 6e plek, is toch meer dan Joopie van te voren had gehoopt toch?
  Moderator zondag 6 mei 2012 @ 18:43:09 #288
8781 crew  Frutsel
pi_111214752
Hilarisch hoe de randstad telkens weer een drolletje komt doen :')
pi_111214780
Poep
It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
  zondag 6 mei 2012 @ 18:54:14 #290
302138 HuffTheTalbot
pi_111215098
quote:
10s.gif Op zondag 6 mei 2012 18:43 schreef Frutsel het volgende:
Hilarisch hoe de randstad telkens weer een drolletje komt doen :')
Leedvermaak is de helft, soms wel meer, van het feestje. Laat maar lopen die mest, zou ik zeggen! ;)

Moderator / Redactie FP zondag 6 mei 2012 @ 19:00:06 #291
Rawr
pi_111215328
quote:
FC Twente geeft alle SeizoenClubcardhouders gratis toegang tot de thuiswedstrijd(en) in de play-offs. De wedstrijden zijn op vertoon van de SeizoenClubcard toegankelijk. Deze play-offwedstrijden betekenen een verlenging van het huidige voetbalseizoen en biedt haar SeizoenClubcardhouders daarom gratis toegang tot deze wedstrijd(en).

De eerste thuiswedstrijd staat zondag 13 mei om 16.30 uur op het programma tegen RKC Waalwijk. Indien FC Twente de tweestrijd met RKC Waalwijk weet te winnen, speelt het op 20 mei de beslissende thuiswedstrijd tegen Vitesse of NEC.

Verdere informatie over losse kaartverkoop volgt.
Het minste wat ze kunnen doen.
  zondag 6 mei 2012 @ 19:01:19 #292
325092 TakAFCA
One life, one love, one game
pi_111215377
Twente :'(
  Moderator / Redactie FP zondag 6 mei 2012 @ 19:02:26 #293
Rawr
pi_111215410
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:01 schreef TakAFCA het volgende:
Twente :'(
Lees ik dit goed? Een ajacied die ons niet uitlacht? :o
  zondag 6 mei 2012 @ 19:03:42 #294
302138 HuffTheTalbot
pi_111215464
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Het minste wat ze kunnen doen.
Een paar wedstrijden extra gratis voetbal is nooit weg. RKC wordt wel een flinke kluif; zij hebben een kans op iets geweldigs, wij moeten meer gezichtsverlies zien te voorkomen. Gaat interessant worden. :Y
  zondag 6 mei 2012 @ 19:22:01 #295
303556 ajacied4lf
alors1234
pi_111216099
elk nadeel heb z'n voordeel, jullie kunnen langer genieten van Twente. ^O^
★★★
pi_111216108
Steve moet toch eens goed nadenken. Ongeacht de uitkomst van de play-offs. Wanprestaties de laatste weken.
quote:
15s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:03 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Een paar wedstrijden extra gratis voetbal is nooit weg. RKC wordt wel een flinke kluif; zij hebben een kans op iets geweldigs, wij moeten meer gezichtsverlies zien te voorkomen. Gaat interessant worden. :Y
Ik denk stiekem dat NEC in de finale een lastigere kluif is dan Vitesse voor FC Twente
pi_111216126
quote:
14s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:22 schreef ajacied4lf het volgende:
elk nadeel heb z'n voordeel, jullie kunnen langer genieten van Twente. ^O^
Valt er dit moment te genieten dan van Twente?
pi_111216236
But thats Football.

:D
pi_111216237
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook gelijk af. Laatste weken waren erg pijnlijk om te zien.
  zondag 6 mei 2012 @ 19:27:32 #300
303556 ajacied4lf
alors1234
pi_111216301
quote:
9s.gif Op zondag 6 mei 2012 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Nee, maar ach.. daar in Twente genieten ze overal van. ;)
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')