quote:
Zo ja ongeveer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:16 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
flippie: * kus *
docent: flippie op dr bek pakt
awkwarddddd
kusquote:
Pics?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Dimens het volgende:
Ik ging op Google naar AH kwark zoeken. Ik kwam wat leuks tegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
linkjequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Dimens het volgende:
Ik zie 'm ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Dimens het volgende:
die staat altijd uit. censuurquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Daar krijg ik een ban voor.
TIP: Zet safe search uit.
omgquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dit is relevante informatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
ik weet niet of je een soa hebt ofzo. geen zin in een koortslip zo vlak voor het weekend.quote:
kus komt van henkiequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:15 schreef Flippiee het volgende:
Het moment dat je tegen iemand "Kus" wil zeggen als je net iets gemeens gezegd hebt, maar dat weer iets typisch FOK!s is waardoor "Kus" vet awkward overkomt :'_
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:20 schreef Integraalfiets het volgende:
Iets met kwark gekotst en bodybuild forum als originele site?
Ja nee oke dan weet ik dat ik niet raar overkom dat ik dat als 'iets leuks' beschouwquote:
Geen idee. Is er nog meer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:22 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik was al gestopt bij het 3e plaatjeverder kijken dus?
studeert unfquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
NU AL JE BENT MORGEN VRIJ VERDOMMEMAAR OKE GA MAAR LEKKER SLAPEN LIEFSTE
KUS OP JE ENKEL
Zoekt en gij zult vinden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Integraalfiets het volgende:
[..]
Tell me, is there more to see, than the beauty we've already 'come' across?
Pztjeequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
NU AL JE BENT MORGEN VRIJ VERDOMMEMAAR OKE GA MAAR LEKKER SLAPEN LIEFSTE
KUS OP JE ENKEL
SORRY HEB M'N PILLEN NIET GENOMENquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Pztjeewat is dittt. Deze kant ken ik niet van jou. Rawrrr, spreek je morgen tijger.
En je abbo dan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:30 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
geen idee. ik geloof niet in dat soort dingen.
Die is pittenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok terug naar unf
wat doet unf in het dagelijks leven
3 dagen in de week werkt ze op de administratie van een bouwbedrijf, de andere 2 dagen studeert zequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:32 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ok terug naar unf
wat doet unf in het dagelijks leven
cutequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
3 dagen in de week werkt ze op de administratie van een bouwbedrijf, de andere 2 dagen studeert ze
sweet dreamsquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef Dimens het volgende:
Ik ga slapen en dromen over het mooie meisje van de Albert Heijn.
trustenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef Dimens het volgende:
Trusten g.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef Dimens het volgende:
dimens. tip. stel je de kassameisjes naakt voor. achter de kassa. jij als enige klant. ze lokken je!quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef Dimens het volgende:
weigeren kan altijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef Dientje12 het volgende:
morgen weer als slaaf gebruikt worden, opdrachten uitvoeren, en weigeren mag niet
Goed idee. Maar het gaat maar om een meid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dimens. tip. stel je de kassameisjes naakt voor. achter de kassa. jij als enige klant. ze lokken je!
toedels
ik en trouwenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ow wacht, je bent toch niet opeens getrouwd ofzo
Zoek maar eens een hond die er een neuk om geeft.quote:
ja dat is dan de keuze die je moet maken.quote:
geen eent, want iedereen is gierigquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:37 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zoek maar eens een hond die er een neuk om geeft.
bbquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:38 schreef napoleonfour het volgende:
welke dwaas heeft dat poepen op brood verplicht uberhaupt bedacht?
hier was het zonet ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:38 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
govver
begint het hier te onweren dit dat
je bent een verrijking. waarom zou ik je dood willenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef Plastic_zak het volgende:
hier net ergens in de buurt ingeslagen, jammer dat het niet op m'n hoofd was he haters
ik heb er nooit iets mee gehad..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef napoleonfour het volgende:
en waarom willen jullie boelers dat er nog in hebbenecht niveautje lik mijn afgekloven appel hier
Voor het plezier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
je bent een verrijking. waarom zou ik je dood willen
nieuwschierigheid?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
eindelijk af van dat unfquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef AlbertheijnFietsrijder het volgende:
[..]
ik keek ff naar je signature wtf is een smabal?
nogmaals, geen neuk wordt gegeven hoe jij haar noemt. Het hele adoratie/stalking gedoe is vrij irritant als er in elk topic 20 post worden besteedt aan een bepaalde fok user.quote:
ohquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nogmaals, geen neuk wordt gegeven hoe jij haar noemt. Het hele adoratie/stalking gedoe is vrij irritant als er in elk topic 20 post worden besteedt aan een bepaalde fok user.
maar jij hapt wel. ik hou van happers. UNFquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nogmaals, geen neuk wordt gegeven hoe jij haar noemt. Het hele adoratie/stalking gedoe is vrij irritant als er in elk topic 20 post worden besteedt aan een bepaalde fok user.
hoe de fuck hap ik hiermeequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:44 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
maar jij hapt wel. ik hou van happers. UNF![]()
Ik vind het een beetje triest.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:45 schreef Dientje12 het volgende:
eventjes tijd om richting coban te adoreren jongens, doe mee..
boeie?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:47 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
ja hoor ragboer mag je nog steeds niet eh
3quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:47 schreef Dientje12 het volgende:
ik wil de postaantal van UDOWU weer kunnen zien
anders pijp je hem meteen #fanenzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hij heeft swag vraag maar aan dientje
Hij had de meeste swag, swaggerboy ragboer..quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
hij heeft swag vraag maar aan dientje
die van mij zijn kapot aan het gaan heb nog adidas en timberlands moet ook nieuwe halen wanneer gaan wequote:Op woensdag 2 mei 2012 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
ik moet nog steeds nieuwe zonnebril en nike's halen..
Weet niet, waar woon je?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:52 schreef speedking het volgende:
[..]
die van mij zijn kapot aan het gaan heb nog adidas en timberlands moet ook nieuwe halen wanneer gaan we
Ik kijk nooit voetbal sorryquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:56 schreef speedking het volgende:
[..]
KAMPIOENNNN:D maar denk je dat feyenoord iets kan in champios leg?
check je zinquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
waarom typ je zo als iemand die net 1 jaar in nl woont
hahah dus nu ga je op je bureau stoel zitten tot ik weg ben , want wat beters heb je nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef Plastic_zak het volgende:
oke genoeg, stop volgen zolang speedking hier is
pot verwijt de ketel..quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
waarom typ je zo als iemand die net 1 jaar in nl woont
Hoiquote:
Twolliebollie?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:58 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Twolliebollie eigenlijk
Maar ik vergeef je want
[..]
Prr
je bent er bijna deuren zijn al open zet je 1e stapje maarquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom doe ik zo gay de laatste tijd.
Die plaatjesquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:00 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom doe ik zo gay de laatste tijd.
Rot lekker op met je mocrogezeik kutdebiel.quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:00 schreef speedking het volgende:
[..]
je bent er bijna deuren zijn al open zet je 1e stapje maar
Trollsciencequote:Op donderdag 3 mei 2012 01:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Rot lekker op met je mocrogezeik kutdebiel.
Zo, dat weet jij goedquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:00 schreef speedking het volgende:
[..]
je bent er bijna deuren zijn al open zet je 1e stapje maar
nee doe ik nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Rot lekker op met je mocrogezeik kutdebiel.
Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 01:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zijn gewoon muziekreviews die ik schrijf voor de lol
Klik
quote:Op donderdag 3 mei 2012 02:46 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[ afbeelding ]
lekker sexy poseren
dat is goeie bloeie ?quote:
Zijn stem doet me een beetje denken aan John Frusciante tijdens zijn heroine periodequote:
Damn ik raak die shit nooit aan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:18 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Zijn stem doet me een beetje denken aan John Frusciante tijdens zijn heroine periode
Is dat een typyische stem voor heroine gebruikers? De enige junkies die ik in het echt ken/kon zijn vrouwen, dus geen idee..
Goed plan.quote:
Hoi DancerInTheNight100.quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben een drug addict documentaire junkie.
quote:
deze al gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:30 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben een drug addict documentaire junkie.
Bedank voor de tip.quote:
Ja en dan meteen in een tentje bij occupy gaan zitten en vegetarische soep uitdelen en koper jatten.quote:
Ik ga niet aan zomaar mensen wiet verkopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 03:38 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja en dan meteen in een tentje bij occupy gaan zitten en vegetarische soep uitdelen en koper jatten.
dat moet dansen voorstellenquote:
Ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2012 03:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als ik uitga dans ik ook altijd zo
Ik zoquote:Op donderdag 3 mei 2012 03:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Als ik uitga dans ik ook altijd zo
Wat bedoel je precies met een atletisch lichaam?quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:48 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga trouwens meer voor een atletisch lichaam.
Ik had niet anders verwacht van jouquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 03:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met een atletisch lichaam?
Volgens mij is zij ook vaak in de sportschool te vinden.
Zij heeft ook een goddelijk lichaam jaquote:
quote:
Een maat van me had vroeger een minderwaardigheidscomplex en die is al op z'n 13de gaan fitnessen. Die heeft nu standaard zo'n lichaam, hoeft er niks voor te doen. Een paar jaar geleden was ie ernstig ziek maar die spieren bleven gewoon zittenquote:Op donderdag 3 mei 2012 03:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
Helaas moet je dan echt 24/7 in de sportschool zitten en kan je dan niks lekkers eten
Sowieso de buikspieren flexen voor de foto.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zou hij zijn spieren aanspannen als de foto wordt genomen of staan zn spieren altijd zo?
En de rest?quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sowieso de buikspieren flexen voor de foto.
quote:
quote:
* monkyyy geeft hooidraad een bastogne koekjequote:
* monkyyy geeft pimmetje een bastogne koekjequote:
Dank voor deze gulle gift.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* monkyyy geeft hooidraad een bastogne koekje![]()
*pimmetje neemt het bastogne koekje aan en gaat erop staanquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* monkyyy geeft pimmetje een bastogne koekje
Dat is wel ziek jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:05 schreef monkyyy het volgende:
Als 26 jarige jongen seks met ouwe mannen moeten hebben om je heroine verslaving te financieren.
En ik dacht dat ik problemen had.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:05 schreef monkyyy het volgende:
Als 26 jarige jongen seks met ouwe mannen moeten hebben om je heroine verslaving te financieren.
quote:
Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 04:05 schreef monkyyy het volgende:
Zet dingen wel een beetje in perspectief ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:05 schreef monkyyy het volgende:
Irritant zulke mensen die niet eens fatsoenlijk tot 13u uit kunnen slapen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wat zal ik doen, nachtje doorhalen of om 9 uur weer opstaan?
Er logeert hier een vriend van mij en die is altijd zo belachelijk vroeg wakker
Inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Irritant zulke mensen die niet eens fatsoenlijk tot 13u uit kunnen slapen.
Ja die mensen moeten echt manieren leren, uitschot dat het isquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:27 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die je wakker bellen om half twee 's middags
Ook zoiets ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:27 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die je wakker bellen om half twee 's middags
Ik zet mijn wekker alleen niet als ik uitgerust ga slapen en ik over langer dan 12 uur moet opstaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:29 schreef Hooidraad het volgende:
Zelfs al moet ik pas aan het eind van de middag iets doen dan zet ik mijn wekker nog
Zou wel bevrijdend zijn, niemand die je kan lastig vallen.quote:
mja, ik heb er gewoon nog nooit een gekocht. wel pas een iphone gekregen maar die ligt alweer ergens in de prullenbak.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou wel bevrijdend zijn, niemand die je kan lastig vallen.
Dan komen ze langsquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou wel bevrijdend zijn, niemand die je kan lastig vallen.
Wow seri?quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:30 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
mja, ik heb er gewoon nog nooit een gekocht. wel pas een iphone gekregen maar die ligt alweer ergens in de prullenbak.
Deze man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:30 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
mja, ik heb er gewoon nog nooit een gekocht. wel pas een iphone gekregen maar die ligt alweer ergens in de prullenbak.
Hek om mijn huis.quote:
nee. als iemand mij iets wil vertellen komen ze maar langs... of ze kunnen emailen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow seri?
Ben je gewoon telefonisch niet te bereiken?
Dat is ook wel mooi ja, als je geen zin heb in mensen komen ze gewoon niet binnen en kunnen ze ook niet in je tuin komen/ door de ramen kijkenquote:
En nakend rondlopen, wand niemand kan naar binnen kijken als je 100m hoog zit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi ja, als je geen zin heb in mensen komen ze gewoon niet binnen en kunnen ze ook niet in je tuin komen/ door de ramen kijken
quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
niet minimaal op de derde verdieping van een flat wonen
Wowquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
nee. als iemand mij iets wil vertellen komen ze maar langs... of ze kunnen emailen.
Ik deed een paar dagen geleden met alleen een broek aan de afwas omdat ik net uit de douche kwam, stond er iemand door het ruit te gluren, ik weet niet hoe lang ze daar stond maar volgens mij wel evenquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En nakend rondlopen, wand niemand kan naar binnen kijken als je 100m hoog zit.
Prijzig pandje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:37 schreef monkyyy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-47256731-blaak-762/
Dit pandje.
Of vriendelijk verzoeken door te lopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:40 schreef monkyyy het volgende:
Dat soort mensen mogen ze kaalscheren en vergassen, hou je bezig met je eigen zaken
Voor iets unieks.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |