Zou wel bevrijdend zijn, niemand die je kan lastig vallen.quote:
mja, ik heb er gewoon nog nooit een gekocht. wel pas een iphone gekregen maar die ligt alweer ergens in de prullenbak.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou wel bevrijdend zijn, niemand die je kan lastig vallen.
Dan komen ze langsquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Zou wel bevrijdend zijn, niemand die je kan lastig vallen.
Wow seri?quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:30 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
mja, ik heb er gewoon nog nooit een gekocht. wel pas een iphone gekregen maar die ligt alweer ergens in de prullenbak.
Deze man.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:30 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
mja, ik heb er gewoon nog nooit een gekocht. wel pas een iphone gekregen maar die ligt alweer ergens in de prullenbak.
Hek om mijn huis.quote:
nee. als iemand mij iets wil vertellen komen ze maar langs... of ze kunnen emailen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:32 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Wow seri?
Ben je gewoon telefonisch niet te bereiken?
Dat is ook wel mooi ja, als je geen zin heb in mensen komen ze gewoon niet binnen en kunnen ze ook niet in je tuin komen/ door de ramen kijkenquote:
En nakend rondlopen, wand niemand kan naar binnen kijken als je 100m hoog zit.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat is ook wel mooi ja, als je geen zin heb in mensen komen ze gewoon niet binnen en kunnen ze ook niet in je tuin komen/ door de ramen kijken
quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:35 schreef ChocolateJesus. het volgende:
niet minimaal op de derde verdieping van een flat wonen
Wowquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:33 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
nee. als iemand mij iets wil vertellen komen ze maar langs... of ze kunnen emailen.
Ik deed een paar dagen geleden met alleen een broek aan de afwas omdat ik net uit de douche kwam, stond er iemand door het ruit te gluren, ik weet niet hoe lang ze daar stond maar volgens mij wel evenquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En nakend rondlopen, wand niemand kan naar binnen kijken als je 100m hoog zit.
Prijzig pandje.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:37 schreef monkyyy het volgende:
http://www.funda.nl/koop/(...)-47256731-blaak-762/
Dit pandje.
Of vriendelijk verzoeken door te lopenquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:40 schreef monkyyy het volgende:
Dat soort mensen mogen ze kaalscheren en vergassen, hou je bezig met je eigen zaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |