Sowieso de buikspieren flexen voor de foto.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
Zou hij zijn spieren aanspannen als de foto wordt genomen of staan zn spieren altijd zo?
En de rest?quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Sowieso de buikspieren flexen voor de foto.
quote:
quote:
* monkyyy geeft hooidraad een bastogne koekjequote:
* monkyyy geeft pimmetje een bastogne koekjequote:
Dank voor deze gulle gift.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* monkyyy geeft hooidraad een bastogne koekje![]()
*pimmetje neemt het bastogne koekje aan en gaat erop staanquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:04 schreef monkyyy het volgende:
[..]
* monkyyy geeft pimmetje een bastogne koekje
Dat is wel ziek jaquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:05 schreef monkyyy het volgende:
Als 26 jarige jongen seks met ouwe mannen moeten hebben om je heroine verslaving te financieren.
En ik dacht dat ik problemen had.
Niks mis mee.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:05 schreef monkyyy het volgende:
Als 26 jarige jongen seks met ouwe mannen moeten hebben om je heroine verslaving te financieren.
quote:
Nicequote:Op donderdag 3 mei 2012 04:05 schreef monkyyy het volgende:
Zet dingen wel een beetje in perspectief ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:05 schreef monkyyy het volgende:
Irritant zulke mensen die niet eens fatsoenlijk tot 13u uit kunnen slapen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:23 schreef pimmetje2010 het volgende:
Wat zal ik doen, nachtje doorhalen of om 9 uur weer opstaan?
Er logeert hier een vriend van mij en die is altijd zo belachelijk vroeg wakker
Inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Irritant zulke mensen die niet eens fatsoenlijk tot 13u uit kunnen slapen.
Ja die mensen moeten echt manieren leren, uitschot dat het isquote:Op donderdag 3 mei 2012 04:27 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die je wakker bellen om half twee 's middags
Ook zoiets ja.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:27 schreef monkyyy het volgende:
Mensen die je wakker bellen om half twee 's middags
Ik zet mijn wekker alleen niet als ik uitgerust ga slapen en ik over langer dan 12 uur moet opstaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:29 schreef Hooidraad het volgende:
Zelfs al moet ik pas aan het eind van de middag iets doen dan zet ik mijn wekker nog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |