Euj, die heb ik nog nodig vrijdag. Dus beter hou je je in of ik moet jou klappequote:
kom dan ik klap jullie allebei 5314 bloemhof roffa pipa 9mmquote:Op zondag 6 mei 2012 23:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Euj, die heb ik nog nodig vrijdag. Dus beter hou je je in of ik moet jou klappe
I am Godzilla and you are Japan!quote:Op zondag 6 mei 2012 23:44 schreef Weissman het volgende:
[..]
kom dan ik klap jullie allebei 5314 bloemhof roffa pipa 9mm
Men is net iets actiever met random spammen dan met daten.quote:Op maandag 7 mei 2012 07:10 schreef -Splash- het volgende:
Er wordt genoeg actief gedate (als je terug leest). Je moet even langs de crap van gisteren heen kijken.
D'r wordt hier behoorlijk actief gedatequote:Op maandag 7 mei 2012 01:31 schreef Friek_ het volgende:
Hoeveel mensen in deze topicreeks hebben eigenlijk al gedate?
Voor een match heb je meer nodig dan alleen een goede afstandquote:Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Foksters ik als match heb hier. Zijn er dames in omgeving Amsterdam/Haarlem die op Paiq zitten?
Ikkequote:Op maandag 7 mei 2012 09:50 schreef Plasterk het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel Foksters ik als match heb hier. Zijn er dames in omgeving Amsterdam/Haarlem die op Paiq zitten?
Ligt eraan wat je criteria zijn. Bij straal 10 km binnen Amsterdam en het moet ademen heb je lekker veel matches.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Voor een match heb je meer nodig dan alleen een goede afstand
Pics van het appeltjequote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Is een date geslaagd als je gesmeerde bolletjes en een appeltje mee krijgt naar je werk?
Date drie was tot nu toe een succes
klinkt als een succes als je het mij vraagt.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Is een date geslaagd als je gesmeerde bolletjes en een appeltje mee krijgt naar je werk?
quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Jep.quote:
wat cool!quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Werd het aan jouw gevraagd?quote:Op maandag 7 mei 2012 10:37 schreef rival het volgende:
[..]
klinkt als een succes als je het mij vraagt.
Eeuuhh, als er voor jou gesmeerd is niet. Tenminste, ik neem aan dat je geen homo als lover wilt.quote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Eeuuh.. ik ga niet in een anders broodtrommel graaien zonder te vragen héquote:Op maandag 7 mei 2012 12:20 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Eeuuhh, als er voor jou gesmeerd is niet. Tenminste, ik neem aan dat je geen homo als lover wilt.
Als je voor hem hebt gesmeerd, dan baal ik dat wij niet gewoon zijn gaan daten.
Nee, dat betekent dat je seks hebt gehad. Zegt niets over hoe leuk jullie elkaar vindenquote:Op maandag 7 mei 2012 10:28 schreef eefje801 het volgende:
Wat je al niet bezig houdt...quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef freshy98 het volgende:
Ben ik dan de enige die zich afvraagt of je je voor bereid had en je tandenborstel had mee genomen op de date?
Of was het feest bij jou thuis?
Hij was druk om iets aan het zoeken en toen ik erachter kwam dat het om een tandenborstel was heb ik mijn meegebrachte tandenborstel maar tevoorschijn gehaald inderdaad. Maar die heb ik altijd bij me, eerlijk gezegd. Date was niet bij mij.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef freshy98 het volgende:
Ben ik dan de enige die zich afvraagt of je je voor bereid had en je tandenborstel had mee genomen op de date?
Nee joh, dit was nog maar de derde afspraak en zijn beide nogal schijterig in die dingen. Duurt vast nog wel even, als het een relatie wordt, voor het zo heet.quote:Op maandag 7 mei 2012 12:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Wat je al niet bezig houdt...
Eefje, is het een date of zit je al in een relatie?
Heb afgelopen weken drie dates gehad....quote:Op maandag 7 mei 2012 12:49 schreef freshy98 het volgende:
Cinderella_Man, dan heb je iig nog dates. Bij mij reageren ze niet eens op berichten.
Klopt, dat laatste. Ik vind het ook eigenlijk wel een beetje logisch dat er een goede, doch recente foto op staat. Als je een slechte foto erop zet spreekt het ook niet echt meteen aan toch? Ik klik vaak gelijk weg bij een lallende bierfoto maar die zullen ze vast ook hebben, de mannen met een leuke fotoquote:Op maandag 7 mei 2012 12:55 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Heb afgelopen weken drie dates gehad....
1 x een 2e date (na een twijfelachtige 1e date)....was met reden een twijfelachtige date...
1 x een 1e date met op zich leuke dame, leuke avond, maar wederzijds geen klik
1 x een 1e date met op digitaal papier een erg leuke dame, helaas was haar uiterlijke verschijning in real life wat meer aanwezig dan op de foto's......vond ik persoonlijk beetje tegenvallen. Ik weet dat iedereen een beetje smokkelt in zijn/haar profiel..maar jezelf als slank neerzetten en dat erg overduidelijk niet zijn...bummer.
Ikquote:Op maandag 7 mei 2012 01:31 schreef Friek_ het volgende:
Hoeveel mensen in deze topicreeks hebben eigenlijk al gedate?
Tandenborstel? Hoe oud ben je precies? Die déél je toch gewoon, of ben ik nu raar?quote:Op maandag 7 mei 2012 12:30 schreef freshy98 het volgende:
Dan zal je orale seks ook niet zo geweldig vinden dan..quote:Op maandag 7 mei 2012 15:48 schreef freshy98 het volgende:
32, maar ik vind een eigen tandenborstel toch fijner.
je eigen kutje is toch wel fijnerquote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Dan zal je orale seks ook niet zo geweldig vinden dan..
???quote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Tandenpoetsen doe ik voor en/of na de seks (ligt er aan welk moment van de dag de seks plaatst vind).quote:Op maandag 7 mei 2012 15:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik was gelukkig niet de enige die het dus dacht.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
???
ik heb ook liever mijn eigen borstel maar wat je nu zegt slaat echt als een lul op een drumstel
De enige reden voor je eigen tandenborstel is hygiene. Maar aangezien je - als het goed is - ruim hebt lopen zoenen etc samen, maakt dat niet meer uit.quote:Op maandag 7 mei 2012 15:54 schreef rival het volgende:
[..]
???
ik heb ook liever mijn eigen borstel maar wat je nu zegt slaat echt als een lul op een drumstel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |