Dat was misschien wel de beste wedstrijd van Heerenveen dit seizoen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:01 schreef Cara het volgende:
in elk geval supertrots dat we in elk geval EL hebben. Daar had ik absoluut voor getekend. Echter heb ik er een hard hoofd in voor zondag als ik die aanval van Heerenveen zo tegen Twente tekeer zie gaan.
Kampioenuhquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:03 schreef Happel het volgende:
Hoop echt dat ze dit volgend seizoen weten door te zetten. Ga er haast wel van uit. Goede aankopen en wie weet blijven de belangrijke spelers ook langer.
Met zo'n elftal zonder enige vorm van druk voor je eigen publiek tekeer mogen gaan, net na die enorme slok zelfvertrouwen tegen Twente? Ik denk dat dit echt de allerslechtste manier is om Heerenveen tegen te komen, maar goed, ik zei het ook van AZ + Heracles, dus ik moet gewoon mn bak houdenquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Wij hebben een veel betere verdediging.
Dan hadden we nog steeds moeten winnen zondag...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hadden we nu maar laatst van Roda JC gewonnen
Juist het ideale moment imo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef Cara het volgende:
[..]
Met zo'n elftal zonder enige vorm van druk voor je eigen publiek tekeer mogen gaan, net na die enorme slok zelfvertrouwen tegen Twente? Ik denk dat dit echt de allerslechtste manier is om Heerenveen tegen te komen, maar goed, ik zei het ook van AZ + Heracles, dus ik moet gewoon mn bak houden
Hoe zie jij dat dan?quote:
Nee toch? 2 punten meer en beter onderling resultaat tegen PSV..quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan hadden we nog steeds moeten winnen zondag...
[..]
Juist het ideale moment imo.
Heerenveen heeft het feestje al gevierd, weinig om voor te spelen. Tegen PSV en Ajax ging het ook goed fout.quote:
Doelsaldo gaat voor toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee toch? 2 punten meer en beter onderling resultaat tegen PSV..
Bijzonder groot is de kans niet, maar ze kunnen nog steeds vCL halen..quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Heerenveen heeft het feestje al gevierd, weinig om voor te spelen.
Hmm ja das waar. Naja gewoon winnen zondagquote:
Die ballen van Vlaarquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:07 schreef Fuszy het volgende:
Jammer dat we achterin af en toe een steekje lieten vallen, maar man wat waren die passes toch weer heerlijk. Clasie heeft er een handje van, maar het lijkt wel alsof iedere speler voortaan lange ballen kan geven.
Vlaar vooralquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:07 schreef Fuszy het volgende:
Jammer dat we achterin af en toe een steekje lieten vallen, maar man wat waren die passes toch weer heerlijk. Clasie heeft er een handje van, maar het lijkt wel alsof iedere speler voortaan lange ballen kan geven.
Sowieso de eerste keer dat Vlaar de wedstrijd niet uitspeelt dit seizoen. Maar natuurlijk een logische wissel.quote:
stiekem vond ik dat wel grappigquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, en Cabral die weer als een schemiel tegen de vlakte gaat
oh dat was ik helemaal vergeten! zou janmaat een stapje opzij doen of gewoon niet opgesteld worden?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:10 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil niet de pessimist uithangen maar ik ben bang voor het duel Assaidi-Leerdam zondag.![]()
Aan de andere kant zal Breuer ook wel wakker liggen van Cabral/Schaken en laat Janmaat Cisse gewoon passeren mag je toch hopen.
Dat zou geweldig zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:13 schreef Caland het volgende:
Ik zie Excelsior ook wel stunten op Woudestein zondag eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |