Als je kan kappen en draaienquote:
Een goed uitgevoerde plank wetende dat jij het hem geleerd hebt blijft een bijzonder moment.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:49 schreef TheFastOne het volgende:
Ik heb alleen de huldiging gemistHoe was die? Het goede nieuws was dat ik maast het mooiste meisje in het stadion zat
En Guidetti zat te huilen op het ereterras na de plank van Cabral hoorde ik?
Derde keer dat we uit een corner scoren ofzo dit seizoen?quote:
Heerenveen staat nu 4e en niet 5e.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:54 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is opeens de situatie veranderd dat Heerenveen ook kan winnen? Vd week was er alleen maar sprake over een nederlaag bij winst op Twente?
omdat az niet heeft gewonnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:54 schreef onlogisch het volgende:
Waarom is opeens de situatie veranderd dat Heerenveen ook kan winnen? Vd week was er alleen maar sprake over een nederlaag bij winst op Twente?
Ik vond hem wel goed hoor. Is toch altijd gevaarlijk met zijn snelheid en fysiek. Trekt een hoop gaten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:55 schreef Slobeend het volgende:
Ik vond alleen Cisse niet goed spelen trouwens, de rest allemaal een voldoende.
Ik ook, ook omdat PSV het gewoon totaal niet verdiend heeftquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:55 schreef Maastoren het volgende:
Gek genoeg zal ik zondag diep teleurgesteld zijn als we geen 2e worden.
Hoe mooi de situatie ook is, als we het nu nog weggeven word ik gekquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:55 schreef Morpheus2002 het volgende:
Trots op FeyenoordEuropees voetbal is al heel mooi. zondag kan het nog mooier worden
De eerste dagen wel, daarna zal het wegebben bij mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:55 schreef Maastoren het volgende:
Gek genoeg zal ik zondag diep teleurgesteld zijn als we geen 2e worden.
Klopt. Maar zondag komt dé grote test tegen Narsingh.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
Groei van BMI op linksback vind ik eigenlijk het meest opmerkelijk.
Laten we aub gewoon 1 keer de zomerstop ingaan met een goed gevoelquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:56 schreef Muto het volgende:
[..]
De eerste dagen wel, daarna zal het wegebben bij mij.
het is dat we het niet gewend zijn dat spelers zich bij Feyenoord ontwikkelen maar het zijn allemaal jonge gastjes met wat ervaring die in een steeds beter samenspelend elftal terecht komen. Dan is het niet zo heel gek dat je je verbeterd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:56 schreef Caland het volgende:
Groei van BMI op linksback vind ik eigenlijk het meest opmerkelijk.
Wij hebben een veel betere verdediging.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:01 schreef Cara het volgende:
in elk geval supertrots dat we in elk geval EL hebben. Daar had ik absoluut voor getekend. Echter heb ik er een hard hoofd in voor zondag als ik die aanval van Heerenveen zo tegen Twente tekeer zie gaan.
Dat is uitstekend. Met iets betere voorhoedespelers hadden we eind maart kampioen geweest.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:01 schreef Muto het volgende:
Na de winterstop:
- 2 keer verlies
- 3 keer gelijk
- 11 keer winst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |