Goed bezigquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Firefly, je hebt gelijk (2). Na een goeie steak en een wandeling over straat (blijkbaar is die 'wanhoop' me niet aan te zien) voelt het al een stuk beter.
Staat er in de lift ook nog een vrouw die zo de oudere zus van 'projectje' had kunnen zijn, maar dan Argentijns.
Ik merk nu pas dat ik echt begin te integreren, dat is het denk ik. Voorheen was ik meer de toerist, nu is het meer local. Dat is ook ff wennen. Zelf net zo hard latino-rondsletten dus.
Wat publiek te maken?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm wat is normaal wanneer je elkaar na het zoenen een week later weer ziet?
Hoe begroet je elkaar dan? Ik neem aan dat het niet echt wenselijk is om dat meteen publiek te maken voor de hele vriendengroep.
Dat ze hebben gezoend denk ik?quote:
Hmmm ik heb eigenlijk geen idee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat ze hebben gezoend denk ik?
Er zit een verschil tussen gewoon zoenen en echt meer van iemand willen. Ik weet niet of dat laatste het geval is.
Ik hoop het voor je maar lieverd het hoort er wel bij, na een feestje, just for fun.. Al gaan we van het beste uit dat het haar ook naar meer smaaktequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmmm ik heb eigenlijk geen idee.
Ik bedoel we hebben in een iets te donkere kroeg, na iets te veel bier, na een iets te gezellige Koninginnedag staan zoenen.
Geen idee dus hoe het er nu voorstaat nu de zon weer aan de hemel staat.
Wat mij betreft smaakte het echter naar meer.
Enige probleempje is dat ik IT-nerd en projectje allebei heb uitgenodigd voor een feestje bij mij thuis. Heb er niet zo'n zin in dat zij saampjes mijn hangmat, bank of bed met hun lichaamssappen bevuilen...quote:
Ja even een e-mailtje geschreven dat ik het wel gezellig vond met Koninginnedag. En of ik haar met bevrijdingsfestival zie. Zij ook terug geschreven dat zij ook een leuke dag gehad heeft en me zaterdag ziet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je maar lieverd het hoort er wel bij, na een feestje, just for fun.. Al gaan we van het beste uit dat het haar ook naar meer smaakte
Had je haar nou niet meer gesproken?
spijkermattenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Enige probleempje is dat ik IT-nerd en projectje allebei heb uitgenodigd voor een feestje bij mij thuis. Heb er niet zo'n zin in dat zij saampjes mijn hangmat, bank of bed met hun lichaamssappen bevuilen...
Es kijken hoe ik dat ga aanpakken. Tips?
Haha, nee, ik wil ze niet allebei in mijn huis hebben, dat snap je...quote:
Cancel de avond maar 'vergeet' dit door te geven aan je projectjequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Haha, nee, ik wil ze niet allebei in mijn huis hebben, dat snap je...
Of projectje alleen, of geen van 2en.
Minder gestrest zijn, je zit nu in principe al een soort van gat te graven waar je zo in kunt vallen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hmmm ik heb eigenlijk geen idee.
Ik bedoel we hebben in een iets te donkere kroeg, na iets te veel bier, na een iets te gezellige Koninginnedag staan zoenen.
Geen idee dus hoe het er nu voorstaat nu de zon weer aan de hemel staat.
Wat mij betreft smaakte het echter naar meer.
Als dit facebook was had ik op Like gekliktquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Minder gestrest zijn, je zit nu in principe al een soort van gat te graven waar je zo in kunt vallen.
Minder gestrest zijn doe je door minder in de toekomst te denken. Telkens als je in de toekomst denkt vanaf nu: Stop er energie in om ergens anders aan te denken door alleen te concentreren op je ademhaling. Doe dat voor minimaal 20 min.
Train dit zodat je gevoelens niet zo fluctueren en om jezelf los te koppelen van de behoefte om perse een eindresultaat te krijgen wanneer je haar weer ziet. Ze wilt weer diegene zien die je de vorige keer was: Je ware zelf die niet zo bekommerde om wat zij gaat zeggen of doen, maar diegene die van zijn eigen acties genoot, zoals het zeggen van: "en als ik zeg dat ik je al heel de avond al wilde zoenen?"
Dus tot rust komen en weten dat je zelf goed genoeg bent.
Hehe. Dat zal niet gaan. Al mijn collega's komen. Maar dan geen couchsurfers (IT-nerd), zoveel is duidelijk. Projectje is allebei. "Alleen voor collega's".quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Cancel de avond maar 'vergeet' dit door te geven aan je projectje
waarom zou je hem op zon manier wegduwen ik denk dat je daarmee je eige glazen ingooit..quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe. Dat zal niet gaan. Al mijn collega's komen. Maar dan geen couchsurfers (IT-nerd), zoveel is duidelijk. Projectje is allebei. "Alleen voor collega's".
Misschien wel. Maar goed, een keertje in de kroeg iemand uitnodigen, is niet erg als ik daar geen vervolg aan geef. Als projectje hem mee zou slepen, valt er uiteraard niks aan te doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Lot88 het volgende:
[..]
waarom zou je hem op zon manier wegduwen ik denk dat je daarmee je eige glazen ingooit..
Wat Cassandra87 zei, en dan gelijk zoenen enzo als ze bij je binnenstapt. Voordat je dit uitvoert wel opgewonden zijn, zodat het niet gemaakt is. Wat jij voelt, voelt zij ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Enige probleempje is dat ik IT-nerd en projectje allebei heb uitgenodigd voor een feestje bij mij thuis. Heb er niet zo'n zin in dat zij saampjes mijn hangmat, bank of bed met hun lichaamssappen bevuilen...
Es kijken hoe ik dat ga aanpakken. Tips?
Vooral niet meteen om duidelijkheid vragen. Voor een hoop mensen is een avondje zoenen niet iets wereldschokkends. Laat het lekker op z'n beloop. En als er meer in zit dan zal dat blijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als dit facebook was had ik op Like geklikt
Maar euh, wel weer rustig opbouwen lijkt me?
Hee, geweldige tip! Die ga ik gelijk uitvoeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat Cassandra87 zei, en dan gelijk zoenen enzo als ze bij je binnenstapt. Voordat je dit uitvoert wel opgewonden zijn, zodat het niet gemaakt is. Wat jij voelt, voelt zij ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Zodra je de dingen doet die ik zei, wordt je kalm genoeg om er niet meer over na te denken wat je moet doen, en volg je meer je gevoel van het moment zelf. Hierdoor heb je geen lineaire richting meer, maar meer alle kanten op vanwege het "moment zelf". Hierdoor voelt ze zich meer aangetrokken tot je omdat je zo onvoorspelbaar bent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Als dit facebook was had ik op Like geklikt
Maar euh, wel weer rustig opbouwen lijkt me?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hee, geweldige tip! Die ga ik gelijk uitvoeren.Waarom niet? Ik weet het, emotioneel zwaar om uit te voeren, maar alleen een onvoorspelbare klootzak zou zoiets haar aandoen. Got it?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
ik mis de helft blijkbaar, lastig tips gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar goed, een keertje in de kroeg iemand uitnodigen, is niet erg als ik daar geen vervolg aan geef. Als projectje hem mee zou slepen, valt er uiteraard niks aan te doen.
Maar sorry, ik zou er zeker van balen hun samen op een feestje bij mij thuis te zien. Is dat echt heel raar?
Het is geen type dat op klootzakken valt..quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:41 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik weet het, emotioneel zwaar om uit te voeren, maar alleen een onvoorspelbare klootzak zou zoiets haar aandoen. Got it?
Ken haar via couchsurfing, ze reageerde op de uitnodiging voor mijn vorige feestje (was ze niet, dus ik haar gemaild dat we haar gemist hadden -ze was mijn nr 1 uit een lijst van 16 vrouwen-), beetje chatten, bleek ze ook collega te zijn (ander gebouw). Paar dates gehad, gezellig, beetje zoenen, praten etc.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik mis de helft blijkbaar, lastig tips geven
Dat zeg ik ook altijd over de meiden waar ik verliefd op ben (serieus). Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op een meid verliefd ben geweest die op klootzakachtige types viel. Maar volgens mij is het altijd een disney verhaaltje in mijn hoofd geweest, want er moet toch wel 1tje zijn geweest die stiekem ook op klootzakken kon vallen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het is geen type dat op klootzakken valt..
Nee, dit is niet de manier bij haar, geloof me. En als er iets wanhopig is, is het een feestje afzeggen (het idee alleen al!?) en haar alleen laten komen. Het was een trollpoging, neem ik aan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd over de meiden waar ik verliefd op ben (serieus). Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op een meid verliefd ben geweest die op klootzakachtige types viel. Maar volgens mij is het altijd een disney verhaaltje in mijn hoofd geweest, want er moet toch wel 1tje zijn geweest die stiekem ook op klootzakken kon vallen?
Het is een enorme mindfuck om te denken dat je iemand 100% kent.
Op het voor mijn ogen met haar kleffen na, is IT-nerd minder klootzak dan ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef firefly3 het volgende:
want er moet toch wel 1tje zijn geweest die stiekem ook op klootzakken kon vallen?
Ligt er puur aan hoe sterk je eigen frame is en wat je intenties erachter zit. Hoe sterk sta je in je schoenen om zoiets te kunnen flikken, terwijl je wanhoopsgevoelens weg zijn en alleen puur aan zoenen etc denkt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, dit is niet de manier bij haar, geloof me. En als er iets wanhopig is, is het een feestje afzeggen (het idee alleen al!?) en haar alleen laten komen. Het was een trollpoging, neem ik aan?
Het spijt me, maar ik begrijp niets van wat je zegt...quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ligt er puur aan hoe sterk je eigen frame is en wat je intenties erachter zit. Hoe sterk sta je in je schoenen om zoiets te kunnen flikken, terwijl je wanhoopsgevoelens weg zijn en alleen puur aan zoenen etc denkt.
Je zou jezelf kunnen mindfucken met de gedachte "de rest is er nog niet". En nu komt het er hetzelfde op neer als wat dyna18 had gequote: Als jij er geen big deal van maakt, is de kans groot dat zij er ook geen big deal van maakt. Mits je niet reactie vragend gaat worden en doet alsof het een alledaags iets is. Ze vergeet het immers toch zodra je haar goede emoties geeft, het boeit haar dan toch niet.
Ik moet nu echt gaan, maar het komt erop neer dat je kansen het grootst zijn als je 1 op 1 bent met haar. No matter what.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik begrijp niets van wat je zegt...
Waarom vind ik solliciteren dan kinderlijk eenvoudig (en gaat dat bijna altijd goed) terwijl een meisje versieren praktisch onmogelijk is?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
Versieren is net als solliciteren (de analogie die ik al vaak heb gegeven); benadruk je sterke kanten en maskeer je zwakke.
Wacht, ik dacht dat jij solliciteren juist doodeng vond en een grote stap?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom vind ik solliciteren dan kinderlijk eenvoudig (en gaat dat bijna altijd goed) terwijl een meisje versieren praktisch onmogelijk is?
Dat is zo klaar als een klontje. En dat is dan ook de manier. Maar dat ga ik niet op dat feestje doen. En ook niet afzeggen om met haar alleen te kunnen zijn, dat kan elke andere keer ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik moet nu echt gaan, maar het komt erop neer dat je kansen het grootst zijn als je 1 op 1 bent met haar. No matter what.
Ik ken je niet maar ik doe een gok: omdat je je op jouw werkgebied wél zelfverzekerd voelt en overtuigd bent van jouw kwaliteiten en als het op versieren aankomt niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Waarom vind ik solliciteren dan kinderlijk eenvoudig (en gaat dat bijna altijd goed) terwijl een meisje versieren praktisch onmogelijk is?
Ik vind het altijd doodeng en ik ben best nerveus, maar als ik eenmaal de brief/het mailtje de deur uit heb en daar aankom dan vind ik het verder makkelijk en gaat het altijd goed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wacht, ik dacht dat jij solliciteren juist doodeng vond en een grote stap?
Dat klopt redelijk, maar maakt dat echt uit?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef BruineBonenMaandag het volgende:
Ik ken je niet maar ik doe een gok: omdat je je op jouw werkgebied wél zelfverzekerd voelt en overtuigd bent van jouw kwaliteiten en als het op versieren aankomt niet.
Nee ik ben geen 16 meer. Ik ben 33quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:25 schreef El_Matador het volgende:
16?? Ohh, je gaat nog heeul veel zoenen in je leven.
Geniet van de afterglow!
Oh eh.... ok...quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee ik ben geen 16 meer. Ik ben 33
Wat ik juist wil zeggen is dat ik flink achter loop op een 16 jarige (in elk opzicht trouwens).
Leeftijd is maar een getalquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wat ik juist wil zeggen is dat ik flink achter loop op een 16 jarige (in elk opzicht trouwens).
Vertel ons alsjeblieft dat je niet meer bij paps en mams thuis woont.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een eigen woning, een leuke auto en en prima baan. Verder sport ik regelmatig en ga ik nog vaak uit en leuke dingen doen met vrienden / contacten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:51 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Vertel ons alsjeblieft dat je niet meer bij paps en mams thuis woont.
Gelukkig maar, want dat scheelt al de helft.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:06 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb een eigen woning, een leuke auto en en prima baan. Verder sport ik regelmatig en ga ik nog vaak uit en leuke dingen doen met vrienden / contacten.
Nu opeens wel? De hele samenleving is ingericht op dat iedereen hetzelfde zou zijn. Iedereen vergelijkt alleen maar onderling alsof we identiek zijn. Hoevaak krijg je wel niet vragen waarom jou dit wel/niet lukt en de ander niet/wel? Is het motto niet: als iets niet lukt doe je gewoon niet genoeg je best. Wie ben ik om daar als solist tegenin te gaan; meestal is het makkelijker om je te confirmeren aan de samenleving dan om ertegenin te zwemmen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom zou jouw gevoelsleven hetzelfde als die van haar moeten zijn? Iedereen is anders.
Ik weet niet of zij niets voelt; daar heeft ze het nooit over.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:17 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
Juist. En het hangt er ook nogal van af wie er nog gevoelens heeft. Als zij niks meer voelt is het erg makkelijk voor haar om te roepen om vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Je hoeft elkaar echt niet meteen te haten, er is immers ooit een klik geweest. Maar frustratie en hoop gaan echt in de weg zitten.
Het is voor de meeste mensen simpelweg een afknapper.quote:
Niks, maar je doet in vergelijking met mensen die wel zelfstandig wonen vaak minder ervaringen opquote:
Klopt, ben 20 en vind het doodeng om tegen meisje ouder dan mij te vertellen dat ik nog bij de ouders leef.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:23 schreef Tangledup het volgende:
[..]
Het is voor de meeste mensen simpelweg een afknapper.
Je geeft daarmee een bepaald signaal af. Dat je niet voor jezelf wil zorgen, geen eigen wil hebt, weinig ambitie hebt, enzovoorts. Van die mensen die nog thuis bij hun ouders zitten "omdat het wel makkelijk is" .. rillingen krijg ik ervan
Ik vind 25 toch wel de max leeftijd.
Bij mij is het toch wel 21 max. Wil me niet hoeven inhouden tijdens de sexquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben 25 en woon juist eindelijk 'thuis'
Het is natuurlijk niet maatschappelijk verantwoord, thuis wonen en onervaren zijn op die leeftijd. Maar dyna lijkt t verder mooi voor elkaar te hebben.
Thuis wonen is een comfort zone. Je doet minder nieuwe dingen als je maar thuis blijft zitten, je wordt ook nooit voor het blok gezet wat betreft beslissingen voor jezelf nemen en anderen zullen, niet geheel onterecht, vraagtekens zetten bij je zelfstandigheid.quote:
Ja nu, echter ik ben veel te lang thuis blijven wonen. Dat heeft mij niet geholpen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben 25 en woon juist eindelijk 'thuis'
Het is natuurlijk niet maatschappelijk verantwoord, thuis wonen en onervaren zijn op die leeftijd. Maar dyna lijkt t verder mooi voor elkaar te hebben.
Die 16 jarigen zullen vaak meer ervaring hebben met het aangaan van vriendschappen en relaties en ook met activiteiten zoals zoenen. Dat is wat ik bedoelde met dat ik op sociaal vlak wat in te halen heb.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoelang woon je op jezelf?
Ik weet niet of dat direct verband houdt. Ik ben vanaf heel jong al zelfstandig geweest (als in huishouden etc) en toen ook al heel sociaal. Die 16 jarigen met meer ervaring zullen niet zelfstandig wonen
25 is echt niet heel laat. Je woont lang thuis als je tegen de 30 loopt en je bent nog steeds niet weg.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Die 16 jarigen zullen vaak meer ervaring hebben met het aangaan van vriendschappen en relaties en ook met activiteiten zoals zoenen. Dat is wat ik bedoelde met dat ik op sociaal vlak wat in te halen heb.
Ik woon nu op mijzelf sinds ik 25 was.
ok zo veel is duidelijkquote:Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Die 16 jarigen zullen vaak meer ervaring hebben met het aangaan van vriendschappen en relaties en ook met activiteiten zoals zoenen. Dat is wat ik bedoelde met dat ik op sociaal vlak wat in te halen heb.
Ik woon nu op mijzelf sinds ik 25 was.
Thuis wonen was ook niet het ontwerp van mijn post die deze sub discussie te weeg bracht :-)quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:01 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ok zo veel is duidelijkmaar houdt geen verband met thuiswonen
dat dan weer wel maar waar ligt die grens? ik heb altijd geroepen dat ik het huis uit zou gaan zodra ik 18 was. Heb er niet ver naast gezetenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:02 schreef dyna18 het volgende:
mensen die moeite hebben met sociale vaardigheden kunnen mijns inziens beter eerder dan later zelfstandig gaan wonen (en dan het liefst ook nog in een studentenstad). Hoe meer ze uitgedaagd worden hoe beter en datzelfde geldt voor meer oefening.
Ja maar ondanks die achterstand pak je het goed op! Qua bezigheden, sociaal leven, relatie is de volgende stap. Maar daar kan ik echt wel respect voor opbrengen hoor! Je blijft doorzetten, ook na een paar blauwtjes, en dat zegt ook wel wat.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:07 schreef dyna18 het volgende:
Vooral op de middelbare school zullen kinderen van alles leren over vriendschap en relaties.
Mensen die dat op dat moment niet meekrijgen hebben het erg lastig om dat later in te halen. Daar wordt in ieder geval erg vreemd tegen aan gekeken
Een klein beetje contact houden is goed, maar probeer haar niet te gaan "gamen" over sms, ze wilt je al, dat is de mindset die je moet behouden.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:22 schreef obsama het volgende:
Dinsdag leuk meisje leren kennen en ook blijven slapen (sex gehad dus). Voor vrijdag ben ik bij haar uitgenodigd om zaterdag bevrijdingsfestival te vieren. Zal ik deze dagen niks van me laten horen of nog wel beetje warmhouden ?
Sta je open voor verandering of is bijna alles een brug te ver?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi, ik wil eigenlijk ook eens een keer beginnen met dit. Ik ben nu 26 en ik wil het nu helemaal anders doen. Hoe kan ik het beste mijn social skills trainen en hoe kan ik als een "zolder-autist" me het beste presenteren richting de ander?
Waarom focus je jezelf op een relatie als je de persoon ervoor nog niet gevonden hebt?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:23 schreef dyna18 het volgende:
Dank voor het compliment.
Dat kan ik trouwens iedereen van dit topic aanraden. Ga serieus met je verbetering aan de slag. Dat zal namelijk niet vanzelf gaan (zelf ben ik al sinds 2005 bezig). Maar vele kleine stapjes brengen je uiteindelijk ook tot je doel.
Zoals ik ooit ergens gelezen heb:
Nothing of great value comes without being earned.
Maar goed ik heb ook nog heel wat stapjes te zetten. Voor nu focus ik mij vooral op het krijgen van een relatie. Liefst met een leuke jonge dame.
Volgens mij niet, maar wie weetquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kan ook niet zoenen. Hoe kan ik dat het beste leren? Het is een debiele vraag misschien, maar zijn daar aparte cursussen voor?
Ik wil graag open staan voor verandering, maar ik weet niet wanneer ik wel of niet open sta daarvoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Sta je open voor verandering of is bijna alles een brug te ver?
Misschien moet ik gewoon wat filmpjes bekijken ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar wie weet
Overigens, niet kunnen zoenen.. Als je maar niet met je tong probeert op te stijgen als een propelloren niet loopt te kwijlen. Als je een meisje treft met veel geduld leer je het wel, het is geen hogere wiskunde. Tot dat moment komen is echter het meest lastige
Genoeg te vindenquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:31 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon wat filmpjes bekijken ofzo.
Zijn wel boekjes overquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik kan ook niet zoenen. Hoe kan ik dat het beste leren? Het is een debiele vraag misschien, maar zijn daar aparte cursussen voor?
Gevaar lijkt me dat je te veel gaat nadenken en dat het zo'n houterige zoen is. Terwijl er, op de basis tips na als zorg voor een frisse ademquote:
En hoe weet jij dit? Daar is geen cursus voor. De beste cursus heet 'vriendin', iedereen zoent anders en je moet elkaar een beetje aan leren voelen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef Comp_Lex het volgende:
Je weet het maar nooit natuurlijk. Misschien valt het allemaal best voor me mee en is het in één keer raakquote:Op donderdag 3 mei 2012 17:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En hoe weet jij dit? Daar is geen cursus voor. De beste cursus heet 'vriendin', iedereen zoent anders en je moet elkaar een beetje aan leren voelen.
Als je vindt dat je sociale uitdagingen hebt dan zou zoenen wel één van de laatste dingen zijn waar ik me zorgen over zou maken.
Kun je wat meer over je huidige situatie vertellen?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:27 schreef Comp_Lex het volgende:
Hoi, ik wil eigenlijk ook eens een keer beginnen met dit. Ik ben nu 26 en ik wil het nu helemaal anders doen. Hoe kan ik het beste mijn social skills trainen en hoe kan ik als een "zolder-autist" me het beste presenteren richting de ander?
Nope, lees een paar artikelen op het internet met wat basis tips en verder vooral leren door oefenen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef Comp_Lex het volgende:
Beter met vrouwen omgaan hoort daar zeker bij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Waarom focus je jezelf op een relatie als je de persoon ervoor nog niet gevonden hebt?
Focus je op het proces om beter met vrouwen te kunnen omgaan. Uiteraard is het mogelijk dat je straks een relatie krijgt, maar is het wel gelijk diegene die je echt leuk vind of meer vanuit wanhoop? Wees eerlijk tegen jezelf over dit soort dingen, want het is zonde van je tijd om bijvoorbeeld gelijk voor een relatie te gaan, het lukt, en het blijkt ineens niet te werken omdat je er meer instapte vanwege het "ik wil een relatie" gevoel. Dan wordt het meer een wanhoop-wanhoop relatie waarbij je er niet veel van leert en elkaar alleen voor de gek houdt.
Neem maar van mij aan dat het altijd meevalt. Met zoenen ga je altijd een beetje met elkaar mee en ik ben werkelijk nog nooit iemand tegengekomen die slecht zoent. De manier waarop iemand zoent hoeft niet altijd jouw manier te zijn, maar dat maakt iemand nog geen slechte zoener.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je weet het maar nooit natuurlijk. Misschien valt het allemaal best voor me mee en is het in één keer raak
Nou ik heb niet zo vaak gezoend, maar mijn 1e keer zoenen was niet zo lekker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat het altijd meevalt. Met zoenen ga je altijd een beetje met elkaar mee en ik ben werkelijk nog nooit iemand tegengekomen die slecht zoent. De manier waarop iemand zoent hoeft niet altijd jouw manier te zijn, maar dat maakt iemand nog geen slechte zoener.
Richt je effort ergens anders op!
Dat zal ik doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Neem maar van mij aan dat het altijd meevalt. Met zoenen ga je altijd een beetje met elkaar mee en ik ben werkelijk nog nooit iemand tegengekomen die slecht zoent. De manier waarop iemand zoent hoeft niet altijd jouw manier te zijn, maar dat maakt iemand nog geen slechte zoener.
Richt je effort ergens anders op!
Op je 20e is dat niet raar.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:24 schreef obsama het volgende:
[..]
Klopt, ben 20 en vind het doodeng om tegen meisje ouder dan mij te vertellen dat ik nog bij de ouders leef.
Ga werken in het uitgaansleven. Gratis contact met heel veel mensen. Doe iets vrijwillig bij de studentenvereniging, bij een culturele instelling of een andere vereniging. Je doet zo geheid heel veel nieuwe contacten op, en met die contacten kan je op stap gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt waarschijnlijk wel uit de andere topics opgemerkt dat ik een sukkel zonder een leven ben. Het enige wat ik doe is dus thuiszitten, hobbyen, sporten, werken en studeren. Waar ik nu momenteel tegenaan loop is dat ik me eigenlijk gewoon over de drempel moet zetten om gewoon eens een keer in mijn eentje uit te gaan met de hoop dat ik nieuwe mensen leer kennen in een uitgaansgelegenheid, maar daar moet ik nog wat moed voor verzamelen.
Wat wel goed is directe communicatie met een ander. Ik kan wel goed opschieten met bepaalde medestudenten en zij ook met mij. Het enige waar ik wel moeite mee heb is "koetjes-en-kalfjes" en intiatief tonen (meer personen zomaar aanspreken en gesprekken initiëren). Met bekenden heb ik daar trouwens minder/geen moeite mee.
Woon je bij je ouders? en hoe oud ben je?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Je hebt waarschijnlijk wel uit de andere topics opgemerkt dat ik een sukkel zonder een leven ben. Het enige wat ik doe is dus thuiszitten, hobbyen, sporten, werken en studeren. Waar ik nu momenteel tegenaan loop is dat ik me eigenlijk gewoon over de drempel moet zetten om gewoon eens een keer in mijn eentje uit te gaan met de hoop dat ik nieuwe mensen leer kennen in een uitgaansgelegenheid, maar daar moet ik nog wat moed voor verzamelen.
Wat wel goed is directe communicatie met een ander. Ik kan wel goed opschieten met bepaalde medestudenten en zij ook met mij. Het enige waar ik wel moeite mee heb is "koetjes-en-kalfjes" en intiatief tonen (meer personen zomaar aanspreken en gesprekken initiëren). Met bekenden heb ik daar trouwens minder/geen moeite mee.
Dat zijn goede ideeën. Ik ga kijken of ik een jaar bij zo'n studentenvereniging kan zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:52 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ga werken in het uitgaansleven. Gratis contact met heel veel mensen. Doe iets vrijwillig bij de studentenvereniging, bij een culturele instelling of een andere vereniging. Je doet zo geheid heel veel nieuwe contacten op, en met die contacten kan je op stap gaan.
Je woont in het noorden toch?quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:54 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Dat zijn goede ideeën. Ik ga kijken of ik een jaar bij zo'n studentenvereniging kan zitten.
Ik ben 26 en ik woon inderdaad nog bij mijn ouders totdat ik mijn studie heb afgerond. Dat is het plan eigenlijk. Ik zag net iemand posten dat die moeite had met het vertellen aan iemand dat hij nog bij zijn ouders woont. Als dat een probleem vormt bij vrouwen, dan is dat gewoon hun probleem.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:54 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Woon je bij je ouders? en hoe oud ben je?
quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:57 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben 26 en ik woon inderdaad nog bij mijn ouders totdat ik mijn studie heb afgerond. Dat is het plan eigenlijk. Ik zag net iemand posten dat die moeite had met het vertellen aan iemand dat hij nog bij zijn ouders woont. Als dat een probleem vormt bij vrouwen, dan is dat gewoon hun probleem.
Dat is precies wat een vrouw niet wilt van een man in een gezonde relatie. Zorg ervoor dat je ook echt gelukkig kunt zijn zonder vrouw, terwijl je vrouwen mee betrekt in jouw geluk. Zodra ze merkt dat je haar nodig hebt om je aan te vullen knapt ze af, of ze moet zeer wanhopig zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:47 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Beter met vrouwen omgaan hoort daar zeker bij.
Mijn focus ligt om precies te zijn nu op snappen hoe een datingsite werkten hoe je vrouwen kan versieren.
Tja, waarom wil ik een relatie. Omdat ik mij vaak alleen voel, soms zelfs eenzaam en graag samen met een ander leuke dingen wil ondernemen. Omdat ik aanhankelijkheid en geborgenheid mis, etc. Omdat ik wil ervaren hoe het is om samen te zijn en omdat mensen vaak gelukkigere in een relatie zijn.
Misschien zijn er betere redenen om een relatie in te stappen, maar je vroeg me om eerlijk te zijn.
Ok, duidelijk verhaal.quote:Op donderdag 3 mei 2012 17:49 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan nog komt het raar over op een vrouw dat je zo graag een relatie wou.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:37 schreef Vaith het volgende:
Wat negatief.
Er is niks mis met een lijstje om jezelf te verbeteren.
Maar heb je dan het gevoel dat jullie niks gemeen hebben ? Opmerkingen zoals die van Tangledup zijn je tijd niet waard Vaithquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:36 schreef Vaith het volgende:
Bij mij is het vinden van een klik tussen iemand het moeilijkst. Vriendschappen zijn er wel maar het groeit nooit uit tot meer
Momenteel heb ik het meest moeite met uit mijn kamer komen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:34 schreef obsama het volgende:
Goed dat er een topic is voor mensen die echt moeite hebben met sociale contacten/relaties onderhouden. Mag ik vragen waar het meest moeite mee gevonden wordt ?
Ben je misschien niet zelf te afstandelijk ? Als je vriendschappelijke contacten kan onderhouden met vrouwen kan een relatie niet veel moeilijker zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:53 schreef Vaith het volgende:
Het is erg lastig Obsama. Ik heb veel gezamelijke interesses met mijn vriendinnen(vriendschappelijk). Waarom het daar nu altijd bij blijft.... tjah.... dat weet ik niet.
20kilo is idd veel, dan moet je wel +- rond de 110kilo zitten als man. Sowieso is het veel belangrijker hoe je eruit ziet dan hoeveel je weegt ? (snap natuurlijk dat daar een relatie tussen zit maar toch). Ben 1.96 en 100 kiloquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:59 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar even voor de mannen hier, zijn jullie zo dik met 20 kg afvallen? Omdat dat bij een man sowieso minder toont (en dus minder gewicht al snel genoeg is)
Ik wil zelf 18 kg kwijt (en moet nu nog 10 kg) maar dat komt omdat ik teveel glossy bladen kijk waarbij iedereen maatje 34 heeft
Nouja daarom vroeg ik het me af. En persoonlijk houd ik wel van grotere en stevigere mannen (ok ik ben nu geeindigd met een slank onderdeurtje but who caresquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:02 schreef obsama het volgende:
[..]
20kilo is idd veel, dan moet je wel +- rond de 110kilo zitten als man. Sowieso is het veel belangrijker hoe je eruit ziet dan hoeveel je weegt ? (snap natuurlijk dat daar een relatie tussen zit maar toch). Ben 1.96 en 100 kilo
Als jij d'r maar blij mee bentquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nouja daarom vroeg ik het me af. En persoonlijk houd ik wel van grotere en stevigere mannen (ok ik ben nu geeindigd met een slank onderdeurtje but who cares)
Daar zijn de mening zeer verdeeld over. En wie er gelijk heeft? Tja.....quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:37 schreef firefly3 het volgende:
Zelf ben ik ook begonnen met een gezonder levensstijl. Veel mensen volgen een verkeerd dieet en gaan echt minder eten. Het blijkt dat je gewoon de juiste voeding moet hebben en het niet uit maakt als je gewoon redelijk wat eet.
Nope het is zeer logisch en veel mensen weten het niet: Je moet eten wat we al miljoenen jaren doen. Pas de laatste honderden/duizenden jaren is er nieuw soort voedsel bij gekomen waarbij we ivm evolutie nog niet voor gebouwd zijn. We gaan er niet dood aan, maar gezond is het ook niet.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Daar zijn de mening zeer verdeeld over. En wie er gelijk heeft? Tja.....
Een goede basis is niet teveel vetten eten, gefarieerd eten, en een regelmatig eet patroon aanhouden.
Veel mensen met een ontegelmatig leven zijn over het algemeen wat dikker.
Cola + brood = maakt dik -> Recente uitvindingen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat, dode ratten op een spiesje? No thanx
Dat geef ik dus precies aan, de meningen zijn daar zeer verdeeld over. Boek 1 zegt dit, boek 2 zegt dat. Menseb kunnen aanleg hebben om dik te worden, andere weer niet. Heeft bv ook te maken met snelle of trage spijsvertering.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope het is zeer logisch en veel mensen weten het niet: Je moet eten wat we al miljoenen jaren doen. Pas de laatste honderden/duizenden jaren is er nieuw soort voedsel bij gekomen waarbij we ivm evolutie nog niet voor gebouwd zijn. We gaan er niet dood aan, maar gezond is het ook niet.
Een maat van me heeft hier heel veel over gelezen over de verschillende onderzoeken die gedaan zijn waarbij de belangenverstrengelingen van grote voedselketens hun stempel hebben bijgedragen. Vet mag je best hebben, je verbrand het toch, maar het blijkt een verkeerde insuline spiegel te zijn die ervoor zorgt dat vetten worden opgeslagen inplaats van direct verbrand.
Dus eet wat mensen miljoenen jaren al gedaan hebben, en je bent binnen no time in vorm en gezond.
Zeker waar enige jammere is dat de samenstelling van het vlees\vis verandert als je ze onnatuurlijk voert.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Cola + brood = maakt dik -> Recente uitvindingen.
Vlees + groente + vis + fruit eten. Maar dit heeft niets met versieren te maken... / einde verhaal
In mijn geval durf ik vaak niet actie te ondernemen. Best lastig aangezien van een man verwacht wordt dat hij het initiatief neemt. Vaak is de vrouw namelijk afwachtend.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:34 schreef obsama het volgende:
Goed dat er een topic is voor mensen die echt moeite hebben met sociale contacten/relaties onderhouden. Mag ik vragen waar het meest moeite mee gevonden wordt ?
He jakkes.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat, dode ratten op een spiesje? No thanx
Nog steeds kutquote:Op vrijdag 4 mei 2012 06:46 schreef LulaHoola het volgende:
Hoe gaat het nu met versieren dan jongens en meisjes. Ik lees al een tijd niet meer mee?
[..]
He jakkes.
dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 05:38 schreef firefly3 het volgende:
Net met kt uit geweest, het was gaaf! Hij was een stuk losser en zat in een vrolijke vibe. Ik voelde me niet echt top(nog een klein beetje ziek en zwak). Maar kt was echt goed bezig, hij had nog een meid gezoent etc. Ik nog wat meiden vastgepakt als opening maar had er verder niet veel mee gedaan. Beetje strelen enzo maar had niet die super vrolijke vibe. Ik denk dat we veel van elkaar kunnen leren. Maar de kern is weer duidelijk: haar bombarderen met emoties.
Voor details wat hij heeft meegemaakt kan je bij hem terecht (pm/dm)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:16 schreef Tangledup het volgende:
Maar heeft kingtoppie nu ook haar telefoonnummer?
Goed om te lezenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 05:38 schreef firefly3 het volgende:
Net met kt uit geweest, het was gaaf! Hij was een stuk losser en zat in een vrolijke vibe. Ik voelde me niet echt top(nog een klein beetje ziek en zwak). Maar kt was echt goed bezig, hij had nog een meid gezoent etc. Ik nog wat meiden vastgepakt als opening maar had er verder niet veel mee gedaan. Beetje strelen enzo maar had niet die super vrolijke vibe. Ik denk dat we veel van elkaar kunnen leren. Maar de kern is weer duidelijk: haar bombarderen met emoties.
Niet helemaal. Loka en newbie hebben elkaar gevonden, en Supersoep en Lanterfanteraar. Myr en Palawan hebben 'iets' of iets gehad, ik weet niet precies hoe dat zit. En nog wel een aantal die met niet-fokkers succes hebben geboekt.quote:
Happygirl91 met iemand... met zijn naam vergetenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal. Loka en newbie hebben elkaar gevonden, en Supersoep en Lanterfanteraar. Myr en Palawan hebben 'iets' of iets gehad, ik weet niet precies hoe dat zit. En nog wel een aantal die met niet-fokkers succes hebben geboekt.
Maar hoe gaat het met jullie? Is het nog aan?
Ja, lipper dus.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:10 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Happygirl91 met iemand... met zijn naam vergeten
Genoeg met voorheen behoorlijke versierproblemen of weinig tot 0 ervaring hoor.quote:Nee eigenlijk niemand ... niemand met echte problemen.
geef haar een zoen dicht bij haar mond. Als ze in is voor meer zal zij daar al op reagerenquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:29 schreef dyna18 het volgende:
Yup, we hoeven ons nog geen zorgen te maken over het voortbestaan van het topic.
Anyway, morgen zie ik B. weer.
Ik kreeg net nog een mailtje van haar of ik haar op wil pikken zodat we samen naar het festival kunnen fietsen.
Waarom voel ik me net alsof ik weer op de middelbare school zit
Maar 1 ding vraag ik me nog steeds af. De laatste keer namen we afscheid van elkaar na een avond goed stappen met een heerlijke tongzoen. Hoe ga je dan weer met de ander om als je die een paar dagen later weer ziet? (serieuze vraag). Netjes met 3 zoenen op de wang begroeten? En is het handig om er over te praten wat er die avond ervoor gebeurd is?
Dit is voor mij nieuw terrein.
Meteen al 's ochtends vroeg bij het ontmoeten? Is dat niet HEEL voortvarend te werk gaan?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:38 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
geef haar een zoen dicht bij haar mond. Als ze in is voor meer zal zij daar al op reageren
Ja dit kan ook pas vanaf 13.24 pmquote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:42 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Meteen al 's ochtends vroeg bij het ontmoeten? Is dat niet HEEL voortvarend te werk gaan?
Nou ja, ik dacht. Ik gooi er eerst wat bier in (werkte de vorige keer ook namelijk)quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dit kan ook pas vanaf 13.24 pm
Gewoon subtiel, niet te veel over nadenken
Beter. Houd het afstandelijk. Dat maakt haar verlangen naar je alleen maar groter...quote:Op zaterdag 5 mei 2012 00:48 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht. Ik gooi er eerst wat bier in (werkte de vorige keer ook namelijk)![]()
En/of bouw de interactie eerst weer een beetje op met haar.
Gaat dit ook op voor vrouwen?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:47 schreef firefly3 het volgende:
In simpele woorden samengevat: "dom denken" en niks plannen. Je relaxt voelen is nu de uitdaging. Ga er vanuit dat ze zich aangetrokken voelt inplaats dat je jezelf moet bewijzen en opnieuw de berg op moet gaan klimmen.
wij worden ook steeds ouderquote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:40 schreef Clap het volgende:
[..]
Vrouwen moeten doorgaans gewoon in een studentenstad uitgaan, lukt t prima!
Nou was ik niet bepaald op zoek naar techniekjes hoor. Maar was ik meer benieuwd naar wat normaal gedrag is onder mensen, hoe 2 personen met elkaar omgaan enzo. Of in ieder geval benieuwd naar hoe jullie daar over denken.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 04:20 schreef firefly3 het volgende:
Die techniekjes gaan niet werken, je moet haar zo weinig mogelijk gamen dyna. Hoe meer je haar nu gamed, hoe meer je subcommuniceerd dat je zelf niet genoeg bent voor haar. Het is nu "self game". Je innerlijke gevoelens op orde krijgen. Goed uit slapen, mediteren, gezond eten, meer vrouwen open houden als optie,je gevoelens durven te volgen en zo weinig mogelijk in de toekomst denken.
Luister naar jezelf, je kent de antwoorden, alleen besef je het misschien nog niet volledig. En wat betekend het eigenlijk dat je opkijkt naar bepaalde vrouwen? Eigenlijk betekend het dat je relatief gezien neerkijkt op jezelf. Misschien moet je dat anders doen.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:23 schreef Bucketlist het volgende:
Ik heb ook een probleem in deze richting, misschien willen jullie mij tips geven?
-----
Ik kan geen écht leuke vrouwen versieren.
------
Ik kan/durf alleen niet op leuke vrouwen af te stappen, ook niet voor gewoon een kletspraatje. Ik weet niet precies hoe dat komt; kan het ook niet zo goed bij leuke vriendinnen van vrienden.
.....
Dat is dus ook het probleem denk ik; ik kijk tegen leuke vrouwen op.
Geen idee.quote:
Eerste paar delen gekeken en tot nu toe heeft een aardig gedegen verhaal.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 10:54 schreef dyna18 het volgende:
Ik kwam trouwens het volgende tegen op internet. Het is een cursus over Zelfvertrouwen en Innergame. Die heeft hij opgenomen tijdens een van zijn dagcursussen. Normaal moet je hier toch al snel zo'n 300 - 500 euro voor betalen.
Maar hier staat het op YouTube:
http://versiercoach.nl/zelfvertrouwen-voor-mannen/
Waarschuwing, het is wel lang, iets van 3 uur ofzo, maar het is wel een serieuze cursus om je innerlijk echt goed aan te pakken.
Zelf maak ik altijd aantekeningen als ik dit soort cursussen volg. Dan weet ik beter de hoofdpunten eruit te halen en deze mij eigen te maken.
Dus voor wie het interessant vindt, doe er je voordeel mee.
Goed bezig dus!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:56 schreef mmmkai het volgende:
[..]
Eerste paar delen gekeken en tot nu toe heeft een aardig gedegen verhaal.
Ik zou je graag willen helpen, maar weet helaas hier niet zo goede tips voor. Misschien dat iemand anders advies heeft.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:23 schreef Bucketlist het volgende:
Ik heb ook een probleem in deze richting, misschien willen jullie mij tips geven?
Ik kan/durf alleen niet op leuke vrouwen af te stappen, ook niet voor gewoon een kletspraatje. Ik weet niet precies hoe dat komt; kan het ook niet zo goed bij leuke vriendinnen van vrienden.
Net afgekeken, maar dat waren inderdaad interessante stukken. Heb zelf een paar jaar geleden wat dingen meegemaakt waardoor mijn opgebouwde leven echt volledig instortte en zodoende dus ook mijn zelfvertrouwen op bepaalde vlakken een behoorlijke knauw heeft gekregen. Ik kwam echt in een hele negatieve spiraal en ik werd depri. Op een gegeven moment was ik t zat en ben ik begonnen mn mindset weer om te gooien en proberen de boel terug op orde te krijgen (wat trouwens verdomd goed gaat de laatste tijd, ook ik scoor eindelijk weerquote:Op zaterdag 5 mei 2012 23:11 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed bezig dus!
Ik vond vooral dat stuk waar je zelfvertrouwen uit haalt en het stuk hoe je je innerlijke perspectief omzet in een positieve houding erg nuttig.
Dankje! Helaas zijn er geen snelle oplossingen voor fundamentele problemen.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Newbie114 het volgende:
En Axel, sterkte man, je klinkt alsof je je niet zo fijn voelt (niet veel gelezen hier), maar ik hoop dat het snel beter wordt voor je.
Fijn om te horen dat alles nog steeds goed gaat.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Newbie114 het volgende:
Na lange tijd niet posten in het serieuze topic, heb ik besloten om even een update te geven over mij en mijn leven.
Ik ga niet beginnen bij het begin, als je heel graag wilt weten in precies welke status ik verkeerde toen ik in dit topic binnenkwam dan stuur je maar een PM, maar dat is ook niet het belangrijke.
Nu door met mijn verhaal. Zoals velen van jullie weten heb ik allerlei problemen gehad met mijn ouders en school, dit is allemaal opgelost. Ik ga nu uiteindelijk blijven zitten om een ander profiel te gaan doen, dit technische past niet bij mij. Ik voel me echt helemaal goed, ik heb me echt nooit beter gevoeld. Het is soms saai, niet uitgaan (ik heb nog altijd een hekel aan uitgaan), maar afspraken met vrienden en chillen maakt dat allemaal weer goed.
Een grote factor van het geluk in mijn leven is denk ik loka, we zijn nog altijd samen, al is bijna 7 maanden niet heel lang. Mijn liefde voor haar is alleen maar gegroeit in die tijd, en telkens als iets tegenzit denk ik gewoon aan haar en dan gaat het weer een heel stuk beter. Ik wil hier nog even iedereen hartelijk bedanken voor de tips, en de hulp op moeilijke momenten.
Het is fijn om het succes van dyna te lezen, goed gedaan.
En Axel, sterkte man, je klinkt alsof je je niet zo fijn voelt (niet veel gelezen hier), maar ik hoop dat het snel beter wordt voor je.
Ja, het scheelt heel erg om nu toch die beslissing gemaakt te hebben, vind het heel fijn.quote:Op zondag 6 mei 2012 12:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Fijn om te horen dat alles nog steeds goed gaat.
Voel je je wat rustiger in je hoofd nu je weet wat er gaat gebeuren met school en dergelijke?
Welk profiel ga je nu doen?quote:Op zondag 6 mei 2012 14:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ja, het scheelt heel erg om nu toch die beslissing gemaakt te hebben, vind het heel fijn.
De leuke reacties hier doen me echt goed
Dat is heel mooi om te lezen, ja. Natuurlijk heb ik er niet alles van meegekregen, maar goed dat het nu dus stukken beter gaat!quote:Op zondag 6 mei 2012 12:02 schreef Newbie114 het volgende:
Na lange tijd niet posten in het serieuze topic, heb ik besloten om even een update te geven over mij en mijn leven.
Ik ga niet beginnen bij het begin, als je heel graag wilt weten in precies welke status ik verkeerde toen ik in dit topic binnenkwam dan stuur je maar een PM, maar dat is ook niet het belangrijke.
Nu door met mijn verhaal. Zoals velen van jullie weten heb ik allerlei problemen gehad met mijn ouders en school, dit is allemaal opgelost. Ik ga nu uiteindelijk blijven zitten om een ander profiel te gaan doen, dit technische past niet bij mij. Ik voel me echt helemaal goed, ik heb me echt nooit beter gevoeld. Het is soms saai, niet uitgaan (ik heb nog altijd een hekel aan uitgaan), maar afspraken met vrienden en chillen maakt dat allemaal weer goed.
Een grote factor van het geluk in mijn leven is denk ik loka, we zijn nog altijd samen, al is bijna 7 maanden niet heel lang. Mijn liefde voor haar is alleen maar gegroeit in die tijd, en telkens als iets tegenzit denk ik gewoon aan haar en dan gaat het weer een heel stuk beter. Ik wil hier nog even iedereen hartelijk bedanken voor de tips, en de hulp op moeilijke momenten.
Toen je in het topic kwam, had je toch ook al een vriendin?quote:Op zondag 6 mei 2012 21:18 schreef Raggingbull het volgende:
Ja leuk idee Keep Walking.
Ben zelf momenteel bezet. En moet eerlijk zeggen mede door dingen die ik in oude topics gelezen heb. En waar ik zelf nog volop aan deel nam. Heb ik het 1 en ander wel opgepikt wat me geholpen hebt. En om eerlijk te zijn heb ik het gevoel er een beetje feeling mee te krijgen als is de kroeg nog steeds mijn zwakste punt hehe.
PS: Als ondersteunend personeel wil ik je wel helpen voor zover ik dat kan.
Nee in het begin niet toen na een tijdje wel wat uit ging na 8 maanden en een aantal dagen en nu 7 maanden al weer bijna nog 3 daagjes met een ander meisje.quote:Op zondag 6 mei 2012 21:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Toen je in het topic kwam, had je toch ook al een vriendin?
Nou axel dat is een lange weg, daar ben ik ook nog mee bezigquote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef Axel1988 het volgende:
Ik wil werken aan echt gelukkig worden op mezelf. Wellicht een utopie, al had ik het gevoel dat ik in september/oktober vorig jaar best aardig in de buurt kwam. Maargoed, dat is twee maanden... Ik weet niet echt waar te beginnen. En toch moet dat de basis zijn van een goede lange relatie vrees ik.
Gewoon met kleine stapjes beginnen. Het gaat jou ook vast lukken!quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef Axel1988 het volgende:
Ik wil werken aan echt gelukkig worden op mezelf. Wellicht een utopie, al had ik het gevoel dat ik in september/oktober vorig jaar best aardig in de buurt kwam. Maargoed, dat is twee maanden... Ik weet niet echt waar te beginnen. En toch moet dat de basis zijn van een goede lange relatie vrees ik.
Lees Carlos Xuma - Secrets of the Alpha Man. Sowieso een aanrader voor veel mensen in dit topic. Het is een boek met een heldere boodschap en veel concrete tips. Je hoeft niet alles heel letterlijk te nemen, maar er staan relatief vrijblijvende oefeningen in waar je naar mijn mening zeker iets aan zult hebben.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 18:47 schreef Axel1988 het volgende:
Misschien is het meer een mindset die je simpelweg bereikt door wat Dyna zegt; stap voor stap constant aan jezelf blijven werken.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 19:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nou axel dat is een lange weg, daar ben ik ook nog mee bezig
quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:11 schreef Axel1988 het volgende:
Misschien is het meer een mindset die je simpelweg bereikt door wat Dyna zegt; stap voor stap constant aan jezelf blijven werken.
Bedankt Jedi voor de link. Ik heb heel veel van dit soort programma's/boeken bekeken en gelezen; sommige dingen moet je met een korreltje zout nemen, andere dingen zijn niet relevant voor mij; maar er staan echt vaak heel veel nuttige dingen in en ook concrete voorbeelden van dingen die je in het dagelijks leven kunt doen. Het valt mij op hoeveel zaken die mijn psycholoog nu zegt, ook terugkomen in dergelijke programma's/boeken. Het is een soort van doe het zelf psychologie.
Serieus; hulde voor je topic. Ik weet niet of ik het serieus gaat nemen, maar sowieso ben je al een held dat je er zoveel moeite in hebt gestokenquote:Op donderdag 10 mei 2012 17:35 schreef firefly3 het volgende:
Mijn topic is hier te vinden: Vrouwen ontmoeten als een levensstijl (voor beginners tot gevorderden)
Thx!quote:Op donderdag 10 mei 2012 17:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Serieus; hulde voor je topic. Ik weet niet of ik het serieus gaat nemen, maar sowieso ben je al een held dat je er zoveel moeite in hebt gestoken
van die brallerige types bedoel je?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wij worden ook steeds ouder
ik hoef geen studentje van 21
hey KT jij ook hier?quote:
ik hoef sowieso geen gup, ik word ook ouderquote:Op zondag 13 mei 2012 18:38 schreef system_overload het volgende:
[..]
van die brallerige types bedoel je?
Na 25 dan gaat het snel...quote:Op zondag 13 mei 2012 20:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik hoef sowieso geen gup, ik word ook ouder
Ik wel. 20 -23 liefst.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 09:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wij worden ook steeds ouder
ik hoef geen studentje van 21
Klopt.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:37 schreef firefly3 het volgende:
Waar komen die eisenlijstjes vandaan, onzekerheid?Je ziet vanzelf wel of je chemie hebt met iemand. Dat is alles wat telt.
Minimaal HBO... de chicks die MBO niveau deden kon ik totaal niet mee praten.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:31 schreef Comp_Lex het volgende:
Minimaal 23, MBO/HBO afgerond of (bijna) klaar met WO.
Voorkeuren is niet hetzelfde als zware eisen.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:37 schreef firefly3 het volgende:
Waar komen die eisenlijstjes vandaan, onzekerheid?Je ziet vanzelf wel of je chemie hebt met iemand. Dat is alles wat telt.
Ik wil gewoon iemand die ongeveer net zo ver in het leven is als ik.quote:Op zondag 13 mei 2012 23:37 schreef firefly3 het volgende:
een (start)kwalificatie en 0,0 aan levenservaring?quote:Op maandag 14 mei 2012 00:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iemand die ongeveer net zo ver in het leven is als ik.
Klopt mijn broer zijn vriendin heeft meer opleiding gehad maar je kunt haar alles wijsmakenquote:Op maandag 14 mei 2012 13:26 schreef Lokasenna het volgende:
Ik denk niet dat ik een relatie zou kunnen hebben met iemand die een stuk 'dommer' is. Maar dat kun je niet zien aan welke scholing iemand heeft gehad.
Dat zeg ik ook nietquote:Op maandag 14 mei 2012 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voorkeuren is niet hetzelfde als zware eisen.
Als je dat als uitgangspunt neemt, ben je echt verkeerd bezig. Dat ruikt zo'n meid ook. Gewoon zien waar het schip strandt...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:34 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik heb helaas geen verstand van relaties en nachtjes sex, maar mijn voorkeuren horen volgens mij bij een langdurige relatie.
Voor één nachtje seks ga je gewoon naar de hoeren. Dat is gewoon het meest efficient, zeker qua geld.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:39 schreef El_Matador het volgende:
Als je dat als uitgangspunt neemt, ben je echt verkeerd bezig. Dat ruikt zo'n meid ook. Gewoon zien waar het schip strandt...
Ik weet niet wat voor goedkope hoeren jij date... Een paar drankjes in de kroeg zijn niet zo duur.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Voor één nachtje seks ga je gewoon naar de hoeren. Dat is gewoon het meest efficient, zeker qua geld.
Wijze woorden.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als je dat als uitgangspunt neemt, ben je echt verkeerd bezig. Dat ruikt zo'n meid ook. Gewoon zien waar het schip strandt...
Ik word heel gauw zeeziek op zulke schepenquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat hoort bij het spel.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:43 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik word heel gauw zeeziek op zulke schepen
Niet echt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:42 schreef El_Matador het volgende:
Ik weet niet wat voor goedkope hoeren jij date... Een paar drankjes in de kroeg zijn niet zo duur.
Hoeren winden me niet op. Jou wel?
Dat is prima als jij je daarbij op je gemak voelt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Gelukkig mag ik in deze context gewoon spelregels verzinnen
Dat me dat minder succes oplevert boeit me niet echt
50 euro voor drankjes?? en juist die spanning van het verleiden maakt geil. Hoeren zijn net een magnetronmaaltijd. Ik kook liever zelf.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet echt.
Ben je nu zo simpel of wat? 50 euro neertellen voor drankjes en dergelijke, en maar afwachten of je seks gaat hebben... of je legt het hetzelfde bedrag neer voor een hoer en je hebt gegarandeerd seks.
Dat lijkt me niet in lijn met je houding en aanwezigheid in dit topic...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:46 schreef Comp_Lex het volgende:
Gelukkig mag ik in deze context gewoon spelregels verzinnen
Dat me dat minder succes oplevert boeit me niet echt
Het is niet alleen het doel, maar ook de weg ernaartoe.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
50 euro voor drankjes?? en juist die spanning van het verleiden maakt geil. Hoeren zijn net een magnetronmaaltijd. Ik kook liever zelf.
Wij zitten hier in Nederland, een beetje cocktail kost al snel 8 a 10 euro. Dit in tegenstelling to Columbia, of welk gat in Zuid-Amerika je ook mag zitten. Dus 50 euro, is peanuts. En bovenal, het is géén garantie.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:51 schreef El_Matador het volgende:
50 euro voor drankjes?? en juist die spanning van het verleiden maakt geil. Hoeren zijn net een magnetronmaaltijd. Ik kook liever zelf.
Dat kan toch niet?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen kom op, betalen voor seks met een hoer op een lijn zetten met een ONS.
Zeg spuitelf, we hebben het hier over wat het meest efficient is.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:56 schreef -Strawberry- het volgende:
Mensen kom op, betalen voor seks met een hoer op een lijn zetten met een ONS.
Als je doel seks is, wel degelijk. Kom op zeg, nou niet gaan terugkrabbelen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef El_Matador het volgende:
Als je een meid leuk/lekker vindt, ga je ervoor. Complete dates kosten ook wel es meer dan 50 euro, ja. Maar da's nog steeds geen hoer waard...
Voor 200 euro een Congolese van 18 kopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg spuitelf, we hebben het hier over wat het meest effiecient is.
Dat kanquote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet in lijn met je houding en aanwezigheid in dit topic...
Was me even ontgaan dan.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg spuitelf, we hebben het hier over wat het meest efficient is.
Nou ja, het is ook niet mijn ding, maar het is simpelweg wel de meest doeltreffende manier om seks te hebben.quote:
Volgens mij kost een buisje GHB iets van 5 euro?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou ja, het is ook niet mijn ding, maar het is simpelweg wel de meest doeltreffende manier om seks te hebben.
Mja, dat is niet legaal want drugs* en verkrachting.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:06 schreef El_Matador het volgende:
Volgens mij kost een buisje GHB iets van 5 euro?
Daar heb je wel weer een punt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tenzij je een chickie hebt die je wel even een handje wil helpen voor een breezer natuurlijk.
Ja, ga even de regels wijzigen...Efficient ging het om. Ja, ik las het. Lijkt me sowieso geen fijn spul.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Mja, dat is niet legaal want drugs* en verkrachting.
*Harddrugs zelfs sinds kort.
Ik ben anders niet degene die de regels heeft aangepast.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:10 schreef El_Matador het volgende:
Ja, ga even de regels wijzigen...Efficient ging het om. Ja, ik las het. Lijkt me sowieso geen fijn spul.
Het ging om versieren. Hoe liggen de regels daar?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:12 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ben anders niet degene die de regels heeft aangepast.
Bij welk klooster ga je jezelf aanmelden? En het is seks in het Nederlands, dus niet sex.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:11 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ik moest kiezen tussen sex met een hoer en voor eeuwig alleen blijven, dan wist ik het wel. Sex met een hoer is in mijn ogen een "zwaktebod" en ik ben verder toch al jaren alleen, dus de keuze is gegrond.
Welke regels?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het ging om versieren. Hoe liggen de regels daar?
Versieren heeft in de regel als doel: seks. Dus, tja...quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef El_Matador het volgende:
Het ging om versieren. Hoe liggen de regels daar?
Precies mijn punt.quote:
Wat?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:18 schreef Techno het volgende:
Matig punt dus. Of versieren jullie vrouwen om over de laatste Uggs catalogus te filosoferen?
Eigenlijk maakt het niet uit, want ik word toch niet opgewonden van een hoer. Het is toch "nep" en het lege gevoel gaat ook niet weg.quote:
Ik zit al jaren in een klooster en ik wil er graag uit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Bij welk klooster ga je jezelf aanmelden? En het is seks in het Nederlands, dus niet sex.
Jij snapt het tenminste wel, dat scheelt.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet snappen dat versieren seks als doel heeft, en dat vrouwen graag over mode praten.
Ah, oké... dus je spreekt uit ervaring?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zit al jaren in een klooster en ik wil er graag uit.
quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:22 schreef Comp_Lex het volgende:
Eigenlijk maakt het niet uit, want ik word toch niet opgewonden van een hoer. Het is toch "nep" en het lege gevoel gaat ook niet weg.
Yep, dus doe er je voordeel mee.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:23 schreef Id_do_her het volgende:
Jij snapt het tenminste wel, dat scheelt.
Ja, het hoertje waar ik meestal seks mee heb is momenteel mijn rechterhandquote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:24 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, oké... dus je spreekt uit ervaring?
[..]
Kwaliteit > kwantiteit.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:36 schreef Techno het volgende:
[..]
Dank je, maar je mist een jaar of 20 ervaring.
Dus je argument is dat je ouder bent?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Slap kutexcuus. Want dat is niet relevant.
Vandaar dat ze na 3 weken onvoldaan bij je weglopen.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee. Meer dat je uit je nek lult.quote:
Grappig, aangezien ik nog nooit zo'n korte relatie heb gehad.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:45 schreef El_Matador het volgende:
Vandaar dat ze na 3 weken onvoldaan bij je weglopen.
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:42 schreef Techno het volgende:
[..]
In mijn ervaring doen ze dat niet allemaal.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet snappen dat versieren seks als doel heeft, en dat vrouwen graag over mode praten.
Waarom meng je je dan, en reageer je dan op een open en voor iedereen toegankelijk discussieforum?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:56 schreef kutkloon7 het volgende:
Volgens mij hadden wij niet echt een discussie hoor, maargoed.
Jouw gebrek aan ervaring doet er niet zoveel toe als maagd zijnde.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 01:59 schreef Id_do_her het volgende:
In mijn ervaring doen ze dat niet allemaal.
Omdat het een open en voor iedereen toegankelijk discussieforum is, en ik vond dat jij een beetje raar argument gebruikte. Ik wil je trouwens best vergeven dat je dacht iemand anders te quoten hoor, maakt niet uit!quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:06 schreef Techno het volgende:
[..]
Waarom meng je je dan, en reageer je dan op een open en voor iedereen toegankelijk discussieforum?
Ik weet precies wie ik quote en alles, desondanks probeer je al falende wat random citaten aan te voeren als ammo?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 02:08 schreef kutkloon7 het volgende:
Omdat het een open en voor iedereen toegankelijk discussieforum is, en ik vond dat jij een beetje raar argument gebruikte. Ik wil je trouwens best vergeven dat je dacht iemand anders te quoten hoor, maakt niet uit!
Erg herkenbaar. Ben mijn hele leven vrijgezel en ook verzuurd en zo.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:52 schreef EiPet het volgende:
Apart dat dit topic de laatste tijd niet echt meer loopt... Lijkt me toch dat er meer mensen in deze situatie zitten dan in de loslaten van een ex- situatie...
Voor mij geldt persoonlijk dat ik over een week precies 2 jaar vrijgezel ben. Eigenlijk is deze tijd mij een stuk beter afgegaan dan dat ik had verwacht.
Maar net zoals vorig jaar komen nu opeens de herinneringen weer een beetje bovendrijven, omdat het rond deze tijd dus uitging. Dezelfde feesten, warm lenteweer, weer een voetbaltoernooi dat eraankomt net zoals toen met het WK.
Weet nog dat ik toen dacht toen het uitging ; Hoop dat het niet een jaar duurt voordat ik een nieuwe liefde tegenkom, het lijkt me echt vreselijk om zo lang zonder relatie te zitten. Maar ik heb het eigenlijk inmiddels dus bijna 2 jaar zonder problemen, zelfs met veel plezier weten vol te houden!
[b]Inmiddels begint het echter langzaam maar zeker aan me te vreten; Ik begin het te missen, en heel diep van binnen begin ik ook steeds meer moeite te krijgen met het succes van mensen om mij heen in de liefde. Moet echt een beetje op gaan passen dat ik straks niet begin te verzuren of iets dergelijks:D
Vooral zoals vanmiddag op een verjaardagsfeest van een vriend, lekker met allemaal mensen in de tuin, er vloeit wat alcohol, en je hoort al je vrienden praten over het leven dat ze naast hun vrienden nog hebben, uitjes met hun partner van werk, gezamenlijke etentjes, schoonfamilie etc. Mis het soms toch wel, dat je bij iemand ''hoort'' zeg maar[/b]
Maargoed, het enige dat ik kan doen is mezelf openstellen, en hopen op een beetje geluk. Vooral dat eerste kan ik nog aan werken, heb al regelmatig te horen gekregen dat ik mezelf onbereikbaar en ontoenaderbaar opstel...
Wat je moet doen is vrouwen ontmoeten, wat een man behoord te doen.quote:Op zondag 20 mei 2012 00:52 schreef EiPet het volgende:
Maargoed, het enige dat ik kan doen is mezelf openstellen, en hopen op een beetje geluk.
Fly, doe je dat evangeliseren wel een beetje in je eigen topicquote:Op zondag 20 mei 2012 13:06 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat je moet doen is vrouwen ontmoeten, wat een man behoord te doen.
Ok, vind het alleen jammer dat mensen een slachtofferrol aannemen terwijl ze zelf er niet hard aan werken om het op te lossen. Bijna hetzelfde als zeuren dat je dik bent terwijl je nog elke dag naar de macdonalds gaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 13:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Fly, doe je dat evangeliseren wel een beetje in je eigen topic
Anders staat het hier zo weer vol met TR's
Preciesquote:Op zondag 20 mei 2012 22:03 schreef JiggyJ het volgende:
@ eipet: Herken ik ook wel hoor, dat je je gaat afvragen : is dat nou gewoon pure pech, of is er iets anders aan de hand?
Heb het ook wel eens als ik met vrienden in de kroeg zit, dat je hoort ''Ja wat denk je, vorige week kwam ik terug van uitgaan, sprak Lisa me opeens aan midden in de nacht op de Facebook chat'',
Of dat je een vriend hoort zeggen '' Wat ik nou toch had, eergisteren werd ik opeens gewhatsappt door dat ene meisje dat we vorig jaar op vakantie tegen waren gekomen''..
Niet dat ik meteen stikjaloers ben, maar ik denk toch wel fuck, waarom heb ik nou nooit eens dat een meid random eens contact met me opneemt
Daar ben ik het mee eens. Vandaar dat ik nu bezig ben met een persoonlijke makeover. Nu wordt het helemaal anders. Of het succes heeft of niet weet ik zo niet, maar dat zie ik op een gegeven moment wel.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Preciesligt aan uiterlijk imo.
Een van de redenen dat ik geen zin meer had meer om uit te gaan en zo.
Ja ik zal wel jaloers zijn denk ik... /care
Klinkt bekend, nu 25 nog groener dan kunstgras, ook 1.96 rond 95kg.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef EiPet het volgende:
Nee dat vind ik niet hetzelfde..
Ik ben niet dik ( 98 kg @ 1.96 meter), ik ben niet kaal(zelfs geen inhammen), ik ben niet klein(1.96 m), ik ben niet dom(universiteit), ik ben niet vriendloos ( heb een grote, vaste vriendengroep), maar toch ben ik nu al 2 jaar niet succesvol in de liefde...
Dan kun je wel zeggen, stap uit je slachtofferrol, maar juist als je niet echt weet waaraan het ligt dat enig succes uitblijft, is het des te frustrerender....
Op de een of andere manier heb ik ook nooit echt leuk contact met een meisje. Net weer een verjaardag gehad van een vriend. In de tuin, met bier, eten enzo, en er waren ook een paar meiden maar ik heb er gewoon geeneen gesproken..
En omdat ik al een beetje met deze vraag in mijn achterhoofd zat, ben ik er eens op gaan letten. Zijn die andere jongens nou zo assertief vergeleken met mij?
Maar nee, het viel me op dat die meiden toch regelmatig een van de jongens aanspraken, ookal kende ze hem niet echt. alleen vervelend is dat ik op de een of andere manier nooit een van die jongens ben..
Soms zakt dan echt de moed wel in de schoenen
Alleen als je zelfvertrouwen er ook door groeit. Make-overs kunnen an sich geen kwaad, als het er op vooruit gaat.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Vandaar dat ik nu bezig ben met een persoonlijke makeover. Nu wordt het helemaal anders. Of het succes heeft of niet weet ik zo niet, maar dat zie ik op een gegeven moment wel.
Meiden kunnen ook bang zijn jou aan te spreken hoor, onderschat dat niet. Het is ook een beetje dat kleine dingen een groot verschil maken: als je eenmaal één meid goed kent, zal je haar vriendinnen ook wel leren kennen. Als je met een meid praat die je kent op een feestje, zullen vriendinnen of kennissen van haar die er ook zijn en haar kennen, eerder geneigd zijn om iets tegen jou te zeggen.quote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef EiPet het volgende:
Nee dat vind ik niet hetzelfde..
Ik ben niet dik ( 98 kg @ 1.96 meter), ik ben niet kaal(zelfs geen inhammen), ik ben niet klein(1.96 m), ik ben niet dom(universiteit), ik ben niet vriendloos ( heb een grote, vaste vriendengroep), maar toch ben ik nu al 2 jaar niet succesvol in de liefde...
Dan kun je wel zeggen, stap uit je slachtofferrol, maar juist als je niet echt weet waaraan het ligt dat enig succes uitblijft, is het des te frustrerender....
Op de een of andere manier heb ik ook nooit echt leuk contact met een meisje. Net weer een verjaardag gehad van een vriend. In de tuin, met bier, eten enzo, en er waren ook een paar meiden maar ik heb er gewoon geeneen gesproken..
En omdat ik al een beetje met deze vraag in mijn achterhoofd zat, ben ik er eens op gaan letten. Zijn die andere jongens nou zo assertief vergeleken met mij?
Maar nee, het viel me op dat die meiden toch regelmatig een van de jongens aanspraken, ookal kende ze hem niet echt. alleen vervelend is dat ik op de een of andere manier nooit een van die jongens ben..
Soms zakt dan echt de moed wel in de schoenen
Maar daar moet je je zelf ook wel goed bij voelen, als ik in een keer nikes ga dragen en oorbelletjes laat zetten met van die grote stenen bontkraagje etc pfff kom helemaal niet meer buitenquote:Op zondag 20 mei 2012 22:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen als je zelfvertrouwen er ook door groeit. Make-overs kunnen an sich geen kwaad, als het er op vooruit gaat.
Mocht dit over mij gaan.quote:Op zondag 20 mei 2012 12:54 schreef firefly3 het volgende:
Stap uit jullie slachtofferrol. Het is zwak en niet mannelijk.
Precies.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar daar moet je je zelf ook wel goed bij voelen, als ik in een keer nikes ga dragen en oorbelletjes laat zetten met van die grote stenen bontkraagje etc pfff kom helemaal niet meer buiten
Zo gek doe ik nietquote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar daar moet je je zelf ook wel goed bij voelen, als ik in een keer nikes ga dragen en oorbelletjes laat zetten met van die grote stenen bontkraagje etc pfff kom helemaal niet meer buiten
Nee oke, als ik even kritisch ben moet ik me nagels ook laten groeien (nagelbijter) langer haar zou ook beter zijn maja motorrijden zit altijd met die helm dus tondeuse erover heerlijk.quote:
Kan het me eerlijk gezegd op basis van die foto in je fobo niet voorstellen dat de hoofdoorzaak bij je uiterlijk ligt.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:21 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee oke, als ik even kritisch ben moet ik me nagels ook laten groeien (nagelbijter) langer haar zou ook beter zijn maja motorrijden zit altijd met die helm dus tondeuse erover heerlijk.
En moet niet meer aankomen, beetje gaan bewegen maar komt goed dit jaar over verhuizen als het goed is naar Zwolle.
Als ik daar alles beetje op een rijtje heb moet dat wel lukken
Oke nou dat is alweer een + punt, misschien maar wat aan me teen nagels doen dan hahaha.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan het me eerlijk gezegd op basis van die foto in je fobo niet voorstellen dat de hoofdoorzaak bij je uiterlijk ligt.
Denk dat dit wel een belangrijk punt is, hoe meer je met meiden (vriendschappelijk) omgaat hoe makkelijker je contacten gaat leggen met andere dames. En dan hoef je ook niet helemaal panisch te zijn om met ze te praten, dan is het gewoon bijna hetzelfde als met mannen praten.quote:Op zondag 20 mei 2012 22:51 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Meiden kunnen ook bang zijn jou aan te spreken hoor, onderschat dat niet. Het is ook een beetje dat kleine dingen een groot verschil maken: als je eenmaal één meid goed kent, zal je haar vriendinnen ook wel leren kennen. Als je met een meid praat die je kent op een feestje, zullen vriendinnen of kennissen van haar die er ook zijn en haar kennen, eerder geneigd zijn om iets tegen jou te zeggen.
Maar ja, zie die vicieuze cirkel maar eens te doorbreken als je niet echt vrouwelijke vrienden hebt
Bij mij dus ook. Ik denk dat uitstraling het probleem is.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:51 schreef Comp_Lex het volgende:
Als ik eenmaal contact heb met vrouwen en het voelt vertrouwt, dan praat ik met vrouwen net zo gemakkelijk als ik met mannen praat. Het probleem bij mij is het contact initiëren
Ik weet het niet zeker of het mijn uiterlijk is eigenlijk, maar ik weet wel wat ik er aan kan verbeteren.quote:Op zondag 20 mei 2012 23:53 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bij mij dus ook. Ik denk dat uitstraling het probleem is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |