abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111059895

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
pi_111060593
Hmmm wat is normaal wanneer je elkaar na het zoenen een week later weer ziet?
Hoe begroet je elkaar dan? Ik neem aan dat het niet echt wenselijk is om dat meteen publiek te maken voor de hele vriendengroep.
pi_111060732
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:11 schreef El_Matador het volgende:
Firefly, je hebt gelijk (2). Na een goeie steak en een wandeling over straat (blijkbaar is die 'wanhoop' me niet aan te zien :9 ) voelt het al een stuk beter.

Staat er in de lift ook nog een vrouw die zo de oudere zus van 'projectje' had kunnen zijn, maar dan Argentijns. _O-

Ik merk nu pas dat ik echt begin te integreren, dat is het denk ik. Voorheen was ik meer de toerist, nu is het meer local. Dat is ook ff wennen. Zelf net zo hard latino-rondsletten dus. :9
Goed bezig *)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111061103
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef dyna18 het volgende:
Hmmm wat is normaal wanneer je elkaar na het zoenen een week later weer ziet?
Hoe begroet je elkaar dan? Ik neem aan dat het niet echt wenselijk is om dat meteen publiek te maken voor de hele vriendengroep.
Wat publiek te maken?
pi_111061171
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:02 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat publiek te maken?
Dat ze hebben gezoend denk ik?
Er zit een verschil tussen gewoon zoenen en echt meer van iemand willen. Ik weet niet of dat laatste het geval is.
pi_111061525
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Dat ze hebben gezoend denk ik?
Er zit een verschil tussen gewoon zoenen en echt meer van iemand willen. Ik weet niet of dat laatste het geval is.
Hmmm ik heb eigenlijk geen idee.
Ik bedoel we hebben in een iets te donkere kroeg, na iets te veel bier, na een iets te gezellige Koninginnedag staan zoenen.
Geen idee dus hoe het er nu voorstaat nu de zon weer aan de hemel staat.
Wat mij betreft smaakte het echter naar meer.
pi_111061631
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Ik bedoel we hebben in een iets te donkere kroeg, na iets te veel bier, na een iets te gezellige Koninginnedag staan zoenen.
Ik hoop het voor je maar lieverd het hoort er wel bij, na een feestje, just for fun.. Al gaan we van het beste uit dat het haar ook naar meer smaakte :)
Had je haar nou niet meer gesproken?
pi_111062030
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Goed bezig *)
Enige probleempje is dat ik IT-nerd en projectje allebei heb uitgenodigd voor een feestje bij mij thuis. Heb er niet zo'n zin in dat zij saampjes mijn hangmat, bank of bed met hun lichaamssappen bevuilen...

Es kijken hoe ik dat ga aanpakken. Tips? :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_111062365
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:10 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je maar lieverd het hoort er wel bij, na een feestje, just for fun.. Al gaan we van het beste uit dat het haar ook naar meer smaakte :)
Had je haar nou niet meer gesproken?
Ja even een e-mailtje geschreven dat ik het wel gezellig vond met Koninginnedag. En of ik haar met bevrijdingsfestival zie. Zij ook terug geschreven dat zij ook een leuke dag gehad heeft en me zaterdag ziet.

Maar ja, niet echt duidelijk he, hoe het er nu voor staat.
pi_111062426
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Enige probleempje is dat ik IT-nerd en projectje allebei heb uitgenodigd voor een feestje bij mij thuis. Heb er niet zo'n zin in dat zij saampjes mijn hangmat, bank of bed met hun lichaamssappen bevuilen...

spijkermatten
pi_111062508
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef Lot88 het volgende:

[..]

spijkermatten
Haha, nee, ik wil ze niet allebei in mijn huis hebben, dat snap je... ;)

Of projectje alleen, of geen van 2en.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_111062568
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Haha, nee, ik wil ze niet allebei in mijn huis hebben, dat snap je... ;)

Of projectje alleen, of geen van 2en.
Cancel de avond maar 'vergeet' dit door te geven aan je projectje
pi_111062583
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:08 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Minder gestrest zijn, je zit nu in principe al een soort van gat te graven waar je zo in kunt vallen.

Minder gestrest zijn doe je door minder in de toekomst te denken. Telkens als je in de toekomst denkt vanaf nu: Stop er energie in om ergens anders aan te denken door alleen te concentreren op je ademhaling. Doe dat voor minimaal 20 min.

Train dit zodat je gevoelens niet zo fluctueren en om jezelf los te koppelen van de behoefte om perse een eindresultaat te krijgen wanneer je haar weer ziet. Ze wilt weer diegene zien die je de vorige keer was: Je ware zelf die niet zo bekommerde om wat zij gaat zeggen of doen, maar diegene die van zijn eigen acties genoot, zoals het zeggen van: "en als ik zeg dat ik je al heel de avond al wilde zoenen?"

Dus tot rust komen en weten dat je zelf goed genoeg bent.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_111062773
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Minder gestrest zijn, je zit nu in principe al een soort van gat te graven waar je zo in kunt vallen.

Minder gestrest zijn doe je door minder in de toekomst te denken. Telkens als je in de toekomst denkt vanaf nu: Stop er energie in om ergens anders aan te denken door alleen te concentreren op je ademhaling. Doe dat voor minimaal 20 min.

Train dit zodat je gevoelens niet zo fluctueren en om jezelf los te koppelen van de behoefte om perse een eindresultaat te krijgen wanneer je haar weer ziet. Ze wilt weer diegene zien die je de vorige keer was: Je ware zelf die niet zo bekommerde om wat zij gaat zeggen of doen, maar diegene die van zijn eigen acties genoot, zoals het zeggen van: "en als ik zeg dat ik je al heel de avond al wilde zoenen?"

Dus tot rust komen en weten dat je zelf goed genoeg bent.
Als dit facebook was had ik op Like geklikt :)
Maar euh, wel weer rustig opbouwen lijkt me?
pi_111062883
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Cancel de avond maar 'vergeet' dit door te geven aan je projectje
Hehe. Dat zal niet gaan. Al mijn collega's komen. Maar dan geen couchsurfers (IT-nerd), zoveel is duidelijk. Projectje is allebei. "Alleen voor collega's". 8-)

pi_111063029
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hehe. Dat zal niet gaan. Al mijn collega's komen. Maar dan geen couchsurfers (IT-nerd), zoveel is duidelijk. Projectje is allebei. "Alleen voor collega's". 8-)
waarom zou je hem op zon manier wegduwen ik denk dat je daarmee je eige glazen ingooit..
pi_111063133
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Lot88 het volgende:

[..]

waarom zou je hem op zon manier wegduwen ik denk dat je daarmee je eige glazen ingooit..
Misschien wel. Maar goed, een keertje in de kroeg iemand uitnodigen, is niet erg als ik daar geen vervolg aan geef. Als projectje hem mee zou slepen, valt er uiteraard niks aan te doen.

Maar sorry, ik zou er zeker van balen hun samen op een feestje bij mij thuis te zien. Is dat echt heel raar? :?

pi_111063297
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat Cassandra87 zei, en dan gelijk zoenen enzo als ze bij je binnenstapt. Voordat je dit uitvoert wel opgewonden zijn, zodat het niet gemaakt is. Wat jij voelt, voelt zij ook.
pi_111063374
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Vooral niet meteen om duidelijkheid vragen. Voor een hoop mensen is een avondje zoenen niet iets wereldschokkends. Laat het lekker op z'n beloop. En als er meer in zit dan zal dat blijken.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_111063392
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Wat Cassandra87 zei, en dan gelijk zoenen enzo als ze bij je binnenstapt. Voordat je dit uitvoert wel opgewonden zijn, zodat het niet gemaakt is. Wat jij voelt, voelt zij ook.
Hee, geweldige tip! Die ga ik gelijk uitvoeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

pi_111063438
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Zodra je de dingen doet die ik zei, wordt je kalm genoeg om er niet meer over na te denken wat je moet doen, en volg je meer je gevoel van het moment zelf. Hierdoor heb je geen lineaire richting meer, maar meer alle kanten op vanwege het "moment zelf". Hierdoor voelt ze zich meer aangetrokken tot je omdat je zo onvoorspelbaar bent.
pi_111063616
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:38 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hee, geweldige tip! Die ga ik gelijk uitvoeren.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Ik weet het, emotioneel zwaar om uit te voeren, maar alleen een onvoorspelbare klootzak zou zoiets haar aandoen. Got it? ;)
pi_111063645
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Misschien wel. Maar goed, een keertje in de kroeg iemand uitnodigen, is niet erg als ik daar geen vervolg aan geef. Als projectje hem mee zou slepen, valt er uiteraard niks aan te doen.

Maar sorry, ik zou er zeker van balen hun samen op een feestje bij mij thuis te zien. Is dat echt heel raar? :?
ik mis de helft blijkbaar, lastig tips geven
pi_111063735
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:41 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik weet het, emotioneel zwaar om uit te voeren, maar alleen een onvoorspelbare klootzak zou zoiets haar aandoen. Got it? ;)
Het is geen type dat op klootzakken valt.. ;)

pi_111064003
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik mis de helft blijkbaar, lastig tips geven
Ken haar via couchsurfing, ze reageerde op de uitnodiging voor mijn vorige feestje (was ze niet, dus ik haar gemaild dat we haar gemist hadden -ze was mijn nr 1 uit een lijst van 16 vrouwen-), beetje chatten, bleek ze ook collega te zijn (ander gebouw). Paar dates gehad, gezellig, beetje zoenen, praten etc.

Ze heeft me nog wel 200.000 (~80 euro) geleend dat ik 2x vergat terug te geven. Nu wacht ik wel tot ze daarom vraagt dan... al vind ik dat normaal niet netjes, wil geld het liefst zo snel mogelijk teruggeven. Maar goed, kleffen voor mijn neus is ook niet netjes. 8-)

pi_111064006
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:43 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het is geen type dat op klootzakken valt.. ;)
Dat zeg ik ook altijd over de meiden waar ik verliefd op ben (serieus). Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op een meid verliefd ben geweest die op klootzakachtige types viel. Maar volgens mij is het altijd een disney verhaaltje in mijn hoofd geweest, want er moet toch wel 1tje zijn geweest die stiekem ook op klootzakken kon vallen?

Het is een enorme mindfuck om te denken dat je iemand 100% kent.
pi_111064325
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook altijd over de meiden waar ik verliefd op ben (serieus). Ik kan me niet herinneren dat ik ooit op een meid verliefd ben geweest die op klootzakachtige types viel. Maar volgens mij is het altijd een disney verhaaltje in mijn hoofd geweest, want er moet toch wel 1tje zijn geweest die stiekem ook op klootzakken kon vallen?

Het is een enorme mindfuck om te denken dat je iemand 100% kent.
Nee, dit is niet de manier bij haar, geloof me. En als er iets wanhopig is, is het een feestje afzeggen (het idee alleen al!?) en haar alleen laten komen. Het was een trollpoging, neem ik aan? ;)

pi_111064398
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef firefly3 het volgende:

want er moet toch wel 1tje zijn geweest die stiekem ook op klootzakken kon vallen?
Op het voor mijn ogen met haar kleffen na, is IT-nerd minder klootzak dan ik. ;)

pi_111064723
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:52 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, dit is niet de manier bij haar, geloof me. En als er iets wanhopig is, is het een feestje afzeggen (het idee alleen al!?) en haar alleen laten komen. Het was een trollpoging, neem ik aan? ;)
Ligt er puur aan hoe sterk je eigen frame is en wat je intenties erachter zit. Hoe sterk sta je in je schoenen om zoiets te kunnen flikken, terwijl je wanhoopsgevoelens weg zijn en alleen puur aan zoenen etc denkt.

Je zou jezelf kunnen mindfucken met de gedachte "de rest is er nog niet". En nu komt het er hetzelfde op neer als wat dyna18 had gequote: Als jij er geen big deal van maakt, is de kans groot dat zij er ook geen big deal van maakt. Mits je niet reactie vragend gaat worden en doet alsof het een alledaags iets is. Ze vergeet het immers toch zodra je haar goede emoties geeft, het boeit haar dan toch niet.
pi_111065074
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 22:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ligt er puur aan hoe sterk je eigen frame is en wat je intenties erachter zit. Hoe sterk sta je in je schoenen om zoiets te kunnen flikken, terwijl je wanhoopsgevoelens weg zijn en alleen puur aan zoenen etc denkt.

Je zou jezelf kunnen mindfucken met de gedachte "de rest is er nog niet". En nu komt het er hetzelfde op neer als wat dyna18 had gequote: Als jij er geen big deal van maakt, is de kans groot dat zij er ook geen big deal van maakt. Mits je niet reactie vragend gaat worden en doet alsof het een alledaags iets is. Ze vergeet het immers toch zodra je haar goede emoties geeft, het boeit haar dan toch niet.
Het spijt me, maar ik begrijp niets van wat je zegt...

pi_111065432
quote:
11s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het spijt me, maar ik begrijp niets van wat je zegt...
Ik moet nu echt gaan, maar het komt erop neer dat je kansen het grootst zijn als je 1 op 1 bent met haar. No matter what.
pi_111065547
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef El_Matador het volgende:
Versieren is net als solliciteren (de analogie die ik al vaak heb gegeven); benadruk je sterke kanten en maskeer je zwakke.
Waarom vind ik solliciteren dan kinderlijk eenvoudig (en gaat dat bijna altijd goed) terwijl een meisje versieren praktisch onmogelijk is? :)
pi_111065865
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Waarom vind ik solliciteren dan kinderlijk eenvoudig (en gaat dat bijna altijd goed) terwijl een meisje versieren praktisch onmogelijk is? :)
Wacht, ik dacht dat jij solliciteren juist doodeng vond en een grote stap?
pi_111065909
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik moet nu echt gaan, maar het komt erop neer dat je kansen het grootst zijn als je 1 op 1 bent met haar. No matter what.
Dat is zo klaar als een klontje. En dat is dan ook de manier. Maar dat ga ik niet op dat feestje doen. En ook niet afzeggen om met haar alleen te kunnen zijn, dat kan elke andere keer ook.

Misschien was het ook wel iets van wraak/spel gisteren. Ik kan me echt niet voorstellen dat ze hevig verliefd op die gozer was.
Het was een typische buitenlander-colombianen huntingground tent waar zij onverwachts was. Zij was waarschijnlijk net zo verbaasd mij daar aan te treffen en wist ook wel dat de enige reden voor mij was om daar te scoren. Zij net zo, dus pakte ze die gast...

Het blijven latinas... interessant om dat zo mee te maken.

[ Bericht 3% gewijzigd door El_Matador op 02-05-2012 23:24:37 ]

pi_111065924
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ken je niet maar ik doe een gok: omdat je je op jouw werkgebied wél zelfverzekerd voelt en overtuigd bent van jouw kwaliteiten en als het op versieren aankomt niet.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_111066199
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wacht, ik dacht dat jij solliciteren juist doodeng vond en een grote stap?
Ik vind het altijd doodeng en ik ben best nerveus, maar als ik eenmaal de brief/het mailtje de deur uit heb en daar aankom dan vind ik het verder makkelijk en gaat het altijd goed.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

Ik ken je niet maar ik doe een gok: omdat je je op jouw werkgebied wél zelfverzekerd voelt en overtuigd bent van jouw kwaliteiten en als het op versieren aankomt niet.
Dat klopt redelijk, maar maakt dat echt uit?
pi_111068818
Weet je wat het is, dat ik nu gezoend heb voelt voor mij als echt bijzonder.
Ook wel logisch aangezien dit mijn 2e keer zoenen pas is (en de eerste keer niet echt geweldig ging). Dus misschien dat ik het inderdaad meer aandacht geef dan je zou verwachten, maar voor mij voelt het echt als heel speciaal en lekker Ik ben er ook al 2 dagen helemaal blij van. *O*

Er gaan nu allemaal ervaringen en gedachten door mij heen die voor mij nieuw zijn.

Klinkt misschien allemaal een beetje gek, maar ik heb gewoon wat achterstand. De meeste 16 jarigen hebben meer ervaring dan mij.
pi_111069118
16?? Ohh, je gaat nog heeul veel zoenen in je leven.

Geniet van de afterglow!

pi_111069213
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:25 schreef El_Matador het volgende:
16?? Ohh, je gaat nog heeul veel zoenen in je leven.

Geniet van de afterglow!
Nee ik ben geen 16 meer. Ik ben 33 :)
Wat ik juist wil zeggen is dat ik flink achter loop op een 16 jarige (in elk opzicht trouwens).

[ Bericht 2% gewijzigd door dyna18 op 03-05-2012 00:34:10 ]
pi_111069436
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 00:28 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Wat ik juist wil zeggen is dat ik flink achter loop op een 16 jarige (in elk opzicht trouwens).
Oh eh.... ok... _O-

Nah ja, dan ga je misschien niet heeeeul veul zoenen, maar wel een beutje veul. 8-)

Ook 33 hier trouwens.

donderdag 3 mei 2012 @ 09:47:04 #41
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_111074624
quote:

[..]

Leeftijd is maar een getal :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_111074701
quote:

[..]

Vertel ons alsjeblieft dat je niet meer bij paps en mams thuis woont.
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_111076819
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 09:51 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Vertel ons alsjeblieft dat je niet meer bij paps en mams thuis woont.
Nee hoor, ik heb een eigen woning, een leuke auto en en prima baan. Verder sport ik regelmatig en ga ik nog vaak uit en leuke dingen doen met vrienden / contacten.

Wel heb ik een achtergrond van te lang thuis blijven wonen, WoW verslaving, geen vrienden en is bij mij een lichte vorm van Asperger vastgesteld.

Sinds 2005 probeer ik echter mijzelf te verbeteren, o.a. door te werken aan mijn uitstraling, mijn sociale vaardigheden, mijn communicatieve vaardigheden, het aangaan van vriendschap en sinds kort met het krijgen van een relatie.

Helaas lukt het me nog niet om een relatie aan te gaan.
pi_111077465
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 11:06 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb een eigen woning, een leuke auto en en prima baan. Verder sport ik regelmatig en ga ik nog vaak uit en leuke dingen doen met vrienden / contacten.
Gelukkig maar, want dat scheelt al de helft.

En die lichte vorm van Asperger zegt weinig. Ik ben zo autistisch als de neten, maar ik kan gewoon relaties aangaan (dat nemen ze voor lief als je voor de rest ook leuke eigenschappen hebt).
pi_111080908
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom zou jouw gevoelsleven hetzelfde als die van haar moeten zijn? Iedereen is anders.
Nu opeens wel? De hele samenleving is ingericht op dat iedereen hetzelfde zou zijn. Iedereen vergelijkt alleen maar onderling alsof we identiek zijn. Hoevaak krijg je wel niet vragen waarom jou dit wel/niet lukt en de ander niet/wel? Is het motto niet: als iets niet lukt doe je gewoon niet genoeg je best. Wie ben ik om daar als solist tegenin te gaan; meestal is het makkelijker om je te confirmeren aan de samenleving dan om ertegenin te zwemmen.
Ik ga niet wegrennen voor moeilijke situaties; als het kut is, dan is het gewoon kut; maar dat trekt vast wel weer eens bij.
pi_111080971
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 17:17 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

Juist. En het hangt er ook nogal van af wie er nog gevoelens heeft. Als zij niks meer voelt is het erg makkelijk voor haar om te roepen om vriendschappelijk met elkaar om te gaan. Je hoeft elkaar echt niet meteen te haten, er is immers ooit een klik geweest. Maar frustratie en hoop gaan echt in de weg zitten.
Ik weet niet of zij niets voelt; daar heeft ze het nooit over.
  donderdag 3 mei 2012 @ 15:57:38 #47
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_111088613
Wat is er erg aan lang thuis wonen dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_111089755
Dinsdag leuk meisje leren kennen en ook blijven slapen (sex gehad dus). Voor vrijdag ben ik bij haar uitgenodigd om zaterdag bevrijdingsfestival te vieren. Zal ik deze dagen niks van me laten horen of nog wel beetje warmhouden ?
pi_111089772
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 15:57 schreef ook_gek het volgende:
Het is voor de meeste mensen simpelweg een afknapper.

Je geeft daarmee een bepaald signaal af. Dat je niet voor jezelf wil zorgen, geen eigen wil hebt, weinig ambitie hebt, enzovoorts. Van die mensen die nog thuis bij hun ouders zitten "omdat het wel makkelijk is" .. rillingen krijg ik ervan :D

Ik vind 25 toch wel de max leeftijd.
pi_111089817
quote:
Niks, maar je doet in vergelijking met mensen die wel zelfstandig wonen vaak minder ervaringen op :P
pi_111089834
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:23 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Het is voor de meeste mensen simpelweg een afknapper.

Je geeft daarmee een bepaald signaal af. Dat je niet voor jezelf wil zorgen, geen eigen wil hebt, weinig ambitie hebt, enzovoorts. Van die mensen die nog thuis bij hun ouders zitten "omdat het wel makkelijk is" .. rillingen krijg ik ervan :D

Ik vind 25 toch wel de max leeftijd.
Klopt, ben 20 en vind het doodeng om tegen meisje ouder dan mij te vertellen dat ik nog bij de ouders leef.
pi_111089960
Ik ben 25 en woon juist eindelijk 'thuis' :+

Het is natuurlijk niet maatschappelijk verantwoord, thuis wonen en onervaren zijn op die leeftijd. Maar dyna lijkt t verder mooi voor elkaar te hebben.
pi_111090015
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:

Het is natuurlijk niet maatschappelijk verantwoord, thuis wonen en onervaren zijn op die leeftijd. Maar dyna lijkt t verder mooi voor elkaar te hebben.
Bij mij is het toch wel 21 max. Wil me niet hoeven inhouden tijdens de sex :(
pi_111090705
quote:
Thuis wonen is een comfort zone. Je doet minder nieuwe dingen als je maar thuis blijft zitten, je wordt ook nooit voor het blok gezet wat betreft beslissingen voor jezelf nemen en anderen zullen, niet geheel onterecht, vraagtekens zetten bij je zelfstandigheid.
pi_111090755
Ik moet nog 25 worden trouwens. Jongeren die thuis wonen bij hn ouders ken ik bijna niet trouwens, in mijn vriendenkring. Vind t ook apart moeten voorstellen aan iemands ouders
pi_111091056
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:

Ja nu, echter ik ben veel te lang thuis blijven wonen. Dat heeft mij niet geholpen.

Ik raad iedereen aan om bij de aanvang van je studie het huis uit te gaan.

Ik heb nu best wel een achterstand (op diverse vlakken).
Een gemiddelde 16 jarige heeft meer sociale ervaring dan ik heb.
pi_111091258
Hoelang woon je op jezelf?

Ik weet niet of dat direct verband houdt. Ik ben vanaf heel jong al zelfstandig geweest (als in huishouden etc) en toen ook al heel sociaal. Die 16 jarigen met meer ervaring zullen niet zelfstandig wonen :+
pi_111091411
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoelang woon je op jezelf?

Ik weet niet of dat direct verband houdt. Ik ben vanaf heel jong al zelfstandig geweest (als in huishouden etc) en toen ook al heel sociaal. Die 16 jarigen met meer ervaring zullen niet zelfstandig wonen :+
Die 16 jarigen zullen vaak meer ervaring hebben met het aangaan van vriendschappen en relaties en ook met activiteiten zoals zoenen. Dat is wat ik bedoelde met dat ik op sociaal vlak wat in te halen heb.

Ik woon nu op mijzelf sinds ik 25 was.
pi_111091447
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef dyna18 het volgende:

[..]

Die 16 jarigen zullen vaak meer ervaring hebben met het aangaan van vriendschappen en relaties en ook met activiteiten zoals zoenen. Dat is wat ik bedoelde met dat ik op sociaal vlak wat in te halen heb.

25 is echt niet heel laat. Je woont lang thuis als je tegen de 30 loopt en je bent nog steeds niet weg.
pi_111091573
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2012 16:57 schreef dyna18 het volgende:

[..]

ok zo veel is duidelijk :) maar houdt geen verband met thuiswonen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')