Oh, een mening hebben is gelijk fanboy. Ga toch gauwquote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:10 schreef RedFever007 het volgende:
[..]Heel goed punt inderdaad
[..]
Jij (en met je de andere Engelse boeken fanboys) lezen Nederlandse schrijvers ook in het Engels danOf lees je überhaupt geen boeken van Nederlandse schrijvers? Overigens vraag ik mij af hoe lezen klinkt maar dat terzijde
Nee, die vergelijking slaat nergens op. Het gaat om complete verhalen vertalen en niet om één woord in de originele taal te spreken en de rest in het Nederlands.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:00 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Eigenlijk heb je daar wel een punt
Ik snap niet waarom het anders is, waarom heb je het over Parijs en niet over Paris?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 17:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, die vergelijking slaat nergens op. Het gaat om complete verhalen vertalen en niet om één woord in de originele taal te spreken en de rest in het Nederlands.
Als je Italiaans kunt spreken/lezen is het toch handiger om een Italiaans geschreven boek ook in die taal te lezen dan dat er een vertaler een Nederlandse versie van maakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'"Nyke Daenerys Jelmāzmo hen Targārio Lentrot, hen Valyrio Uēpo ānogār iksan. Valyrio muño ēngos ñuhys issa."
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:41 schreef benx het volgende:
Het kostte wat moeite maar nu heb ik van Dark Horse comics eindelijk de garantie dat ik de limited bust in bezit krijg . Release is in augustus/september.![]()
![]()
Open als je S1 afgezien heb.nice. Al hoef ik het zelf niet in mn woonkamer. Maar wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaadquote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:00 schreef Zihuatanejo het volgende:
Ik vind de serie erg verslavend, maar zo'n ding hoeft echt niet in mijn huiskamer.
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 20:41 schreef benx het volgende:
Het kostte wat moeite maar nu heb ik van Dark Horse comics eindelijk de garantie dat ik de limited bust in bezit krijg . Release is in augustus/september.![]()
![]()
Open als je S1 afgezien heb.VInd Daenerys niet heel goed lijken, verder wel een vet beeldjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Inclusief de zeer toepasselijke:quote:Op zaterdag 5 mei 2012 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben blij dat ik gewoon de serie kijk en dat dit het topic over de serie is
quote:
Sorry mamquote:Op zondag 6 mei 2012 00:03 schreef Wihakayda het volgende:
Schatjes, boekvertaling verhalen en al die dingen, die geen fuck met de tvserie te maken hebben, mogen mooi hier heGame of Thrones met boekspoilers #2
Jwt
[..]
Inclusief de zeer toepasselijke:
[..]
Vertalingen=boekspoiler in jouw hoofd?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:03 schreef Wihakayda het volgende:
Schatjes, boekvertaling verhalen en al die dingen, die geen fuck met de tvserie te maken hebben, mogen mooi hier heGame of Thrones met boekspoilers #2
Jwt
[..]
[..]
Hoezo heeft dit niks met de serie te maken?quote:Op zondag 6 mei 2012 00:03 schreef Wihakayda het volgende:
Jwt
[..]
[..]
Niet heel erg, heeft meer alleen met de boeken te maken. Maar kan me verder niks schelen zolang ik niet gespoilerd word. Niet elke discussie hier hoeft me te boeien.quote:Op zondag 6 mei 2012 01:04 schreef Klauz het volgende:
[..]
Hoezo heeft dit niks met de serie te maken?
Ja, de titel geeft een hoop wegquote:
Met of zonder draakjes?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 21:03 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dit inderdaad
Daenerys zelf in mn huiskamer daarentegen
Ik vind haar prima lijken? Misschien mis je gewoon de kleur. Ik herkende haar eerst ook niet met een andere kleur haar.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 22:40 schreef Zeroku het volgende:
[..]
VInd Daenerys niet heel goed lijken, verder wel een vet beeldje.
Slaat dus echt totaal de plank mis dit, ze heeft een accent, maar het klinkt gewoon zelfs niet een beetje als dit.quote:
Neem het anders gewoon ff té serieus.quote:Op zondag 6 mei 2012 11:20 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Slaat dus echt totaal de plank mis dit, ze heeft een accent, maar het klinkt gewoon zelfs niet een beetje als dit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |