Misschien ook wel begrijpelijk. Ik keek naar de draakjes dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:23 schreef Wootism het volgende:
[..]
Mjah, toen zat ik meer naar andere dingen te kijken denk ik
Ja je hebt gelijk, best erg dat ik dat nu alweer vergeten wasquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:25 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Misschien ook wel begrijpelijk. Ik keek naar de draakjes dus.
Crap, plaatje mag niet, tieten.
Dank!quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:34 schreef Bananenbuiger het volgende:
[..]
Hier is een iets grotere versie die net wat lekkerder te lezen is:
http://images5.fanpop.com(...)670278-1280-1055.jpg
Klopt, gebeurd bij vrijwel elke HBO-serie. Hier nog een toffe van John Adams!quote:Op donderdag 3 mei 2012 18:42 schreef xzaz het volgende:
Moet je kijken hoeveel CGI er bij komt kijken, niet alleen die draakjes.
Hoe zou die scene eruit zien zonder CGIquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:28 schreef Wootism het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, best erg dat ik dat nu alweer vergeten was
Tof filmpjequote:Op donderdag 3 mei 2012 18:42 schreef xzaz het volgende:
M'n beste vriendin ergerde zich altijd kapot omdat ik LOST obsessed was. Nu ben ik GoT obsessed, en ze noemt het 'de nieuwe LOST'quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Jivis het volgende:
Moesten de oud Lost-kijkers hier trouwens ook aan het Smoke monster denken bij dat zwarte geval van Melisandre, of was ik de enige?
Deze Smokey gaat wel iets drastischer te werk.
Ik ben tegen huiselijk geweld maar GoT vergelijken met dat gedrocht verdient toch wel een bewerking met de vlakke handquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:49 schreef Kakpizza het volgende:
Nu ben ik GoT obsessed, en ze noemt het 'de nieuwe LOST'
Hahaha, ik dacht precies hetzelfde!quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Jivis het volgende:
Moesten de oud Lost-kijkers hier trouwens ook aan het Smoke monster denken bij dat zwarte geval van Melisandre, of was ik de enige?
Had ik niet, dat rookding in Lost was zo slecht raar. Maar Lost was ook raarquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:35 schreef Jivis het volgende:
Zo, dat is inderdaad flink veelquote:Op donderdag 3 mei 2012 18:42 schreef xzaz het volgende:
Dubrovnik?quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:41 schreef Kirov het volgende:
In Kroatië, naam van de stad ben ik vergeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |