quote:
fc eindhovenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef Borizzz het volgende:
Die 2-2 komt uit de lucht vallen maar ja.
Nog 1 erbij voor de Graafschap
(en gaan ze er alsnog uit via de play-offs...)
Wachten op een penalty die Ooijer in de tweede ring schiet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef iBenny het volgende:
Het is wel tijd voor een doelpuntje in Amsterdam
Omdat het lijkt alsof er veel gescored wordt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef Zero17 het volgende:
Waarom zijn die wedstrijden zo bizar leuk als ze allemaal tegelijk spelen.
Dat is het denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat het lijkt alsof er veel gescored wordt.
Nou er wordt ook wel veel gescoord hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat het lijkt alsof er veel gescored wordt.
Omdat het zo druk is hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef Zero17 het volgende:
wat een situatiequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef TLC het volgende:
Heerenveen tegen Feyenoord wordt een bazenwedstrijd
Yeah.quote:
Beetje verwend dit. 5 jaar geleden was Twente nog niks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Twente is echt beter gaan voetballen onder McLaren!! Adriaanse zal wel verdrietig zijn dat hij met een riante oprotpremie het zinkende schip moest verlaten.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De hele Veste schreeuwt Twente naar de 3-3!
ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef Zero17 het volgende:
22 uur tot 23.25 op NL1quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:41 schreef jepperdeprep het volgende:
Wanneer worden hiervan de samenvattingen uitgezonden?
Uurtje of 10 op nld1quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:41 schreef jepperdeprep het volgende:
22.00 nederland 1quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:41 schreef jepperdeprep het volgende:
22:00 Nederland 1.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:41 schreef jepperdeprep het volgende:
In 06/07 eindigden we 4equote:Op woensdag 2 mei 2012 21:41 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Beetje verwend dit. 5 jaar geleden was Twente nog niks.
Het is een kutduel in een grafsfeer. Wat wil je nog meer?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef RvLaak het volgende:
Evert ten Napel gelooft er niet in dat Heerenveen zondag gaat verliezen
dit dus eigenlijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Is snachts ook herhaling van wedstrijden? Wil om 22:00 baas Ronaldo kampioen zien wordenD
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef RvLaak het volgende:
Evert ten Napel gelooft er niet in dat Heerenveen zondag gaat verliezen
messi > ronaldoquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef RemcoW23 het volgende:
Is snachts ook herhaling van wedstrijden? Wil om 22:00 baas Ronaldo kampioen zien wordenD
tevens nu een tijdje gratis ESPN. man man ben niet van de tv weg te slaanquote:
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het overzicht kwijt... Twente pist nu definitief naast de boot denk ik of niet?
Ja, die mogen play-off's gaan spelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het overzicht kwijt... Twente pist nu definitief naast de boot denk ik of niet?
terecht dat welquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
quote:
Je vergeet Feyenoord 4-1quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef Cornelis83 het volgende:
Heerenveen staat met 4-2 voor.
PSV staat met 4-0 voor.
AZ staat nog steeds gelijk.
Leuke voetbal avond
Jep ik gaquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, Twente weer met beide benen op de grond gezet, hopen dat successupporters nu weer verdwijnen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, Twente weer met beide benen op de grond gezet, hopen dat successupporters nu weer verdwijnen
McLaren effectquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij baalt ie wel dat ie eerder had gezegd dat ie wegging.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:44 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een topseizoen voor Heerenveen
Jans kan waardig vertrekken
Mensen die hun pagina op FOK! vernieuwen. Auto-update functie bestaat ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef leilab het volgende:
Ik kijk geen enkele wedstrijd en letterlijk elke keer als ik deze pagina vernieuw heeft er weer iemand gescoord![]()
![]()
![]()
Ajuus danquote:
Hahaquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:44 schreef TLC het volgende:
Tegen Feyenoord schiet Dost in de 90ste minuut de 0-1 binnen![]()
Tellen eigen doelpunten ook mee op de topscoreerslijst?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:44 schreef TLC het volgende:
Tegen Feyenoord schiet Dost in de 90ste minuut de 0-1 binnen![]()
Ik dacht dat die situatie bij deze stand al wasquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan moet Heerenveen verliezen en gaat Feyenoord vCL halen.
Lekkerquote:
Dat met die succes supporters valt reuze mee volgens mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nee, Want nu kan Heerenveen AZ nog inhalen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef eight het volgende:
[..]
Ik dacht dat die situatie bij deze stand al was
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pas Als AZ wint toch? Anders kan Heerenveen AZ nog inhalen.
Ja anders staan er straks een gebraden mannetjes op t veldquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef behemoth449 het volgende:
idioot dat dit voor 6 minuten wordt gestaakt..
leg uit...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk wel te erg dat Heerenveen moet verliezen om zeker Europees voetbal te hebben
Held.quote:
als ze winnen blijven ze ook vierde is het ook goed. Als het zo blijftquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef TheVulture het volgende:
Eigenlijk wel te erg dat Heerenveen moet verliezen om zeker Europees voetbal te hebben
Waarom? De bliksem hoeft maar 1 keer in te slaan..quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef behemoth449 het volgende:
idioot dat dit voor 6 minuten wordt gestaakt..
Ja, maar die bliksem is er al de hele tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Waarom? De bliksem hoeft maar 1 keer in te slaan..
Da's ook weer zo jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef rubbereend het volgende:
als het zo blijft is het voor Heerenveen altijd goed toch? Winnen zijn ze zeker, verliezen ook
toch?
Oh d8 typo, maar bestaat echtquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
haha een Uienradar. Wat zie je daar allemaal op
/
Je moet ze soms eens horen op het forumquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:45 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Dat met die succes supporters valt reuze mee volgens mij.
Dan is het nu dus hoog tijd om eraf te gaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar die bliksem is er al de hele tijd.
quote:
is de sfeer zo slechtquote:
Commentaar: "Kijken of er nog wat te snacken is..."quote:
Klinkt wat club onterendquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef RemcoW23 het volgende:
Twente nacompetitie. Vind ik verkeerd woordje voor playoffs bovenin
Alles mag, het is alleen niet handig voor ze.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Heerenveen mag volgens mij alleen niet gelijk spelen
Snap er niets meer van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef rubbereend het volgende:
Heerenveen mag volgens mij alleen niet gelijk spelen
Alsof je je met drank op daar druk om maakt..quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:49 schreef Montelly het volgende:
Lekker regen voor al die ajax fans..die naar binnenstad willen![]()
![]()
![]()
![]()
Omdat als ze winnen van Feyenoord, PSV vCL haalt, waardoor de play-off's één plaats doorschuiven, waardoor ze play-off's moeten gaan spelen op de 5de plek, waar Heerenveen staat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:49 schreef OverRated het volgende:
Ik snap niet waarom Heerenveen moet verliezen![]()
moeten ze ook helemaal nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:49 schreef OverRated het volgende:
Ik snap niet waarom Heerenveen moet verliezen![]()
DIE STER PANNEKOEK!quote:
Hé buschauffeur we gaan je hokkies slopen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |