Schopje Slank?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
En ik ga de meest recente eetlijst hier nog ff plakken
Nou, daar worden we dan keihard weer uitgebonjourd met de spareribs, saté, gehaktballen en patat!quote:
Elies moet maar leren delen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe
Gb, mocht onze date zaterdag doorgaan, wat zullen we dan gaan testen?
De ballen maar weer? Of iets anders?
Henk moeten we afblijven van Elies ben ik bang
Zolang we maar mét worden uitgebonjourd vind ik het prima.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, daar worden we dan keihard weer uitgebonjourd met de spareribs, saté, gehaktballen en patat!
Ik heb dat niet gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe
Gb, mocht onze date zaterdag doorgaan, wat zullen we dan gaan testen?
De ballen maar weer? Of iets anders?
Henk moeten we afblijven van Elies ben ik bang
Zou ook knap zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar tegen een sateetje zeg ik ook geen nee!quote:
Nee nou laamaaweten of het lukt zaterdag, dan nemen we een sateetjequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar tegen een sateetje zeg ik ook geen nee!
Ik heb die koffie nog nooit genomen omdat ik geen koffiedrinkerd ben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang we maar mét worden uitgebonjourd vind ik het prima.![]()
En ik ga teen plekje open laten voor chocotaart en koffie-uit-lang-glas-met-lepelvork.
Zaterdag is het 5 mei, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nou laamaaweten of het lukt zaterdag, dan nemen we een sateetje
En zijn we om 20 uur even stil
De koffie is lekker, het schuimlaagje erop prima en het siroopje njam!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb die koffie nog nooit genomen omdat ik geen koffiedrinkerd ben.
Wat is er zo lekker aan? De lepelvork?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Oh, de (wrs) kan weg achter Tombo met eten, ze eet mee
Dat weet hij nog niet, hangt er oa vanaf of hij moet programmeren tegen die tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
Mighty Mouse, jouw monneer komt niet op tijd zeker om mee te kunnen eten?
Of kan hij wat eerder weg denk je en eet ie mee?
Hierquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:41 schreef Peter het volgende:
Is er ergens een topic/site waar de knapste dansers/achtergrondzangers van het ESF verzameld worden?
Kleine kanttekening; Ik eet wel mee maar kan helaas niet logeren na het festijn...quote:
Was dat nouquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef Steve het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik kan komen (-O-), dus zet mij maar niet op de eetlijst...
Waar staan de namen van de dansers etc dan?quote:
Ja ik heb me kapot gejankt toenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:44 schreef Muis006 het volgende:
Tombo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik heb me kapot gejankt toen
Maar helaas, kutgodverkut pindakaas, shit happens
Ik wist het al en het blijftquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef Steve het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik kan komen (), dus zet mij maar voor de zekerheid niet op de eetlijst...
Tombo!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kleine kanttekening; Ik eet wel mee maar kan helaas niet logeren na het festijn...
Gedoe, gezeik en gekloot met/op werk, ik krijg geen vrij, en met een contract dat een paar weken later afloopt durf ik niet te eisen/doen alsof ik ziek ben dus het kan gewoon niet. Onwijs kut, maar het is niet anders (en ik weet het al even dus ik heb me er nu bij neergelegd)
Graag ook niet op facebook erover roepen want daar zitten collega's en mn leidinggevende
Ik kom eten, ik kom genieten en ik blijf zo lang mogelijk en daarna rij ik naar huis en ga vrijdag vrolijk en blij (as if ) werken
Kan ik me voorstellen! Zoveel voorgepretterd en dan valt het voor je gevoel toch wel in het water.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik heb me kapot gejankt toen
Maar helaas, kutgodverkut pindakaas, shit happens
mie toequote:
Het is iddquote:
Ik blijf niet tot sluitquote:Tombo!!!Nooooooh!
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als je tot sluit blijft dan is het toch bijijijijijijna hetzelfde.![]()
Kun je wel tot De Uitslag blijven?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mie toe
[..]
Het is iddsteve!
![]()
[..]
Ik blijf niet tot sluit
Moet nog een uur terugrijden en hoewel ik dat vroeger met gemak 2x per maand deed ben ik dat toch een beetje ontwend merkte ik laatst, dus dat vind ik eng![]()
Dus ik ga als het me nog veilig lijkt te rijden
'Geachte werkgever, uw land heeft u nodig!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
Ik ga boze brieven sturen aan de bazen enzo die roet in het eten gooien
En om jou huil ik ook even. Het goede nieuws: als je niet te laat weggaat, ben ik nog niet helemaal dronken, dus kan ik je nog beschaafd gedag zoenen. Nou, dat is toch ook wat waardquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Ja nou doe maar in juli Greys, dan heb ik mn contract
Dus de heren mogen wel een poging wagen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga echt niet meer met mijn baas praten voor de 24eWie weet wat daar voor narigheid van komt
Ow, enne dames... is het weer niet genoeg dat jullie van mij álle mannen op aarde mogen hebben, maar dat je gewoon met je klefklauwtjes (Rotterdams woord voor poezelige vingertjes) van Henk afblijft? Is dat nou zo moeilijk? Moeten jullie een ouwe pot nou hiermee dwars zitten? Nou? Nou? NOU?
Teleurstellend hoor
De heren die een poging willen wagen vallen wat mij betreft ook onder de damesquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:14 schreef Peter het volgende:
Dus de heren mogen wel een poging wagen?Erik is vrijgezel meen ik.. en Steve.. en..
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:12 schreef Peter het volgende:
[..]
'Geachte werkgever, uw land heeft u nodig!
Uw werknemer X is op 24 mei uitgenodigd om samen met hare majesteit Greys van FOK! te dineren bij een echte Rotterdamse held. Gezamenlijk kijken zij naar de verdedigster van de Nederlandsche eer in de vreemde, de afgezant namens het koninkrijk in den Eurovisielanden.
U wordt met klem aangeraden uw medewerking te verlenen aan deze happening. Hare hooglijkheid verzoekt u om X vrij te stellen van werkzaamheden gedurende de voorbereidingsperiode voor, de happening zelf en de bijkomsttijd erna. Het eurovisievolk in ons gehele koningrijk is u dankbaar voor uw medewerking, wij rekenen op u!
Met hoogste achtingklijke majeteitelijke oranje en rood-wit-blauwe muziekale geachte groeten,
Greys den eerste van FOK!, Koningin van de Rood-wit-blauwe jurkjes en voorvrouwe van de public relations van één van Neerlands grootste nieuwswebsites en community's.'
Die moeten ook jou van zich af slaan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De heren die een poging willen wagen vallen wat mij betreft ook onder de dames
Ik heb er nu al zin inquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En om jou huil ik ook even. Het goede nieuws: als je niet te laat weggaat, ben ik nog niet helemaal dronken, dus kan ik je nog beschaafd gedag zoenen. Nou, dat is toch ook wat waard
Ja ik eet meequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Ik zal straks de anderen van de OP lijst even PMen of ze mee eten.
Nou dat lesbo-gedeelte is ook een pietsie twijfelachtig lately, als ik jou zo met Henk in de weer zie...quote:
Namens Elies: Zolang je Henk maar met rust laat op het gebied van versieren!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja ik eet mee
overigens kan ik om 16.30 al in de kroeg zijn (kom vanuit mijn werk) dus als er wat (versier)voorwerk moet gebeuren geef maar een seintje Greys!
YAYYYYYYYYYY gezellig!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja ik eet mee
overigens kan ik om 16.30 al in de kroeg zijn (kom vanuit mijn werk) dus als er wat (versier)voorwerk moet gebeuren geef maar een seintje Greys!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Namens Elies: Zolang je Henk maar met rust laat op het gebied van versieren!
slingeren?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
YAYYYYYYYYYY gezellig!
En leuk idd als je al vroeg bent, dus van harte welkom om te helpen slingeren enzo
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ja ik eet mee
Denk je dat ie dat een week vooraf aan de 24e weet ongeveer?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:41 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat weet hij nog niet, hangt er oa vanaf of hij moet programmeren tegen die tijd.
hoe laat moet ik me melden?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
YAYYYYYYYYYY gezellig!
En leuk idd als je al vroeg bent, dus van harte welkom om te helpen slingeren enzo
Weet ik nog niet precies, mag ik dat tegen die tijd roepen?quote:
Een slimme meid is op haar toekomst voorbereidquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
Nou dat lesbo-gedeelte is ook een pietsie twijfelachtig lately, als ik jou zo met Henk in de weer zie...
*Mooiquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:17 schreef tombolafan het volgende:
Namens Elies: Zolang je Henk maar met rust laat op het gebied van versieren!
je hebt mijn nummer en PM en DM en en enquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Weet ik nog niet precies, mag ik dat tegen die tijd roepen?
Maar ik denk dat Muis, Goodbye, mijn zus en ik en al rond 16 uur zijn
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
je hebt mijn nummer en PM en DM en en en
Awquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef ElisaB het volgende:
Greeeeeeysss!
Hebben we een gezamelijke pot voor gezamelijke kosten? Slingers, ballonnen, vlaggetjes voor in de kaas, kleinigheidje voor Henk en Peter, schaaltje borrelhapjes, weet ik veel? En wie beheert die pot en waar kan ik meedoen? Wat is ongeveer het bedrag dat je zou willen ontvangen?
Ik vind het geen leuk idee als jullie samen voor de kosten opdraaien en als we het met een aantal doen, is het prima op te brengen
Neem je zonnebril mee, het ziet daar knaloranje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef BrandX het volgende:
ik zal ook eens rond kijken en eens de aktion inlopen of ze wat shizzle hebben ofzo
Ja maar popje... We kunnen toch bijdragen? De dag dat jij miljonair bent, zal ik er nooit meer om zeuren. Owkeequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
aaaw
Maar Muis heeft al een paar dingetjes geregeld en ik heb al een paar dingetjes geregeld.
En de rest zien we nog wel even, komt wel goed
Eens!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja maar popje... We kunnen toch bijdragen? De dag dat jij miljonair bent, zal ik er nooit meer om zeuren. OwkeeDeal? Dank je
Kijk uit of ik ga je weer keihard zoenen. Op de bar. Tijdens de polonaise. In mijn onderbroekquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:46 schreef Greys het volgende:
We zien wel
Ik ga niet van mensen hier verwachten dat ze bijdragen, dat was niet afgesproken dus hoeft op zich ook nietHebben we het nog wel even over als het nodig is, kee? Voor nu sowieso nog niet nodig
Als je niet bijdraagt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk uit of ik ga je weer keihard zoenen. Op de bar. Tijdens de polonaise. In mijn onderbroek
Kijk, met jou kan ik pratenquote:
En dan gaan we het er daarna weer uitpeuterenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef Cat22 het volgende:
We douwen gewoon allemaal een paar euro in de decolleteetjes van Muis en Greys.
Nouquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:48 schreef Greys het volgende:
Als je niet bijdraagt?
In dat geval, laat die bijdrage maar zitten, dat wil ik zien en meemaken
Dat is je straf! Kan je nagaan wat er gebeurt als je zo dwars blijftquote:En ARGHHHHHHHHHHHHHHHH bliksem en onweer![]()
![]()
Blinddoek waarvoor?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dan gaan we het er daarna weer uitpeuteren
Met een blinddoek voor
Gij gecompliceerd mensch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef Greys het volgende:
Morgen weer spierpijn...
Ik en onweer gaat nou eenmaal echt niet samen
die zal ik meenemenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem je zonnebril mee, het ziet daar knaloranje.![]()
![]()
OEH AHHHHHquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
DIT!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja maar popje... We kunnen toch bijdragen? De dag dat jij miljonair bent, zal ik er nooit meer om zeuren. OwkeeDeal? Dank je
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:10 schreef Greys het volgende:
Je kent me... één en al schattigheid...DaaromSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie jou zo zachtjes wiebelend en met je voetjes in de maat tikkend voor me; smelt
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:12 schreef tombolafan het volgende:
DIT!
en krijg je ook een presentje als je eerder weg gaat
Ik houd van wiebelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:13 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Daarom
Ik zie jou zo zachtjes wiebelend en met je voetjes in de maat tikkend voor me; smelt
Ja die met lampjes enzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Welneeeeeee, verder ben ik reuze normaal
[..]
Die enorme oranje?
En als we 18.30 uur starten met het buffetje?quote:Op donderdag 3 mei 2012 01:33 schreef Loveless85 het volgende:
Ja hallo?
werk tot 18u (in Den Haag) dus geen eten voor mij
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:22 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Hihi, ik ben jouw Eurovisie playlist aan het afluisteren Greys. Ik ontdek allemaal liedjes die ik helemaal niet kende of vergeten was.
Ja hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Denk je dat ie dat een week vooraf aan de 24e weet ongeveer?
Dan kan ik het aantal eters nog doorgeven
Daar kunnen hele rollen 2 euromunten in, dus pas op met wat je zegt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:47 schreef Cat22 het volgende:
We douwen gewoon allemaal een paar euro in de decolleteetjes van Muis en Greys.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 12:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daar kunnen hele rollen 2 euromunten in, dus pas op met wat je zegt.
Oeh ja, zo nog even kijken, die was gewellllldig die opening!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2012 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En doel je dan op ElisaB of op het eten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eten![]()
Beide denk ik , maar ik schat dat hij zijn handen vol heeft aan Eliesquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En doel je dan op ElisaB of op het eten?
quote:
Heb ooit m'n moeder beloofd niet met vreemde mensen naar het buitenland te gaanquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:00 schreef TheVulture het volgende:
Waarom gaan jullie niet gewoon in Duitsland meeten... kunnen jullie gelijk massaal op Joan stemmen, ze zal het nodig hebben
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb alle liedjes gedownload en in een afspeellijst op volgorde van de halve finales gezet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]Heeft Henk geen Spotify ? Dan is het heel makkelijk. Die staat vol met leuke lijstjes namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Ik ben een techneut van lik mijn vestje, maar wat ik weet is dat Henk zo'n speciale muziekcomputer in de zaak heeft, zo'n soort hypermoderne jukebox-maar-dan-geen-jukebox zeg maar. En daar heeft hij al 'songfestivalmuziek op gezet'. Die moet ie dan downloaden via een soort muziek-voor-kroegen-abonnement. Ofzo. Kan dat?quote:Op donderdag 3 mei 2012 22:37 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Heeft Henk geen Spotify ? Dan is het heel makkelijk. Die staat vol met leuke lijstjes namelijk
OMFG... Maanvis, ga je mond spoelen en dan in de hoek. En rap een beetjequote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Maanvis het volgende:
onderzoek wijst overigens uit dat de meeste vrouwen wel technisch zijn, maar dat ze het gewoon über cool vinden als een man dat aan haar uitlegt
En het is wederzijds; hoe mooi kan het leven zijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 19:41 schreef Greys het volgende:
Ach hij kent haar inmiddels wel een beetje en kan haar prrrrrrrima handlen
quote:Op donderdag 3 mei 2012 23:24 schreef Maanvis het volgende:
onderzoek wijst overigens uit dat de meeste vrouwen wel technisch zijn, maar dat ze het gewoon über cool vinden als een man dat aan haar uitlegt
Gekke heteroquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Nou ergens heb je wel een pietsie gelijk![]()
Ik bedoel, uiteindelijk begon ik dus met gillen dat ik het allemaal niet wist en uiteindelijk bleek het gewoon te kloppen... dus wist ik het best. Toch. Terwijl ik niet wist dat ik het wist. Zoiets..
Met welke gezellige lieve meiden enzo was jij vanavond?quote:
Sttttquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:41 schreef Greys het volgende:
Met welke gezellige lieve meiden enzo was jij vanavond?![]()
Gij overlopert!
Ohhhhhhhhhhh, dan mag hetquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stttt
Cox Habbema en haar soon to be officiele huwelijkspartner
Dawissiktogquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:45 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhh, dan mag het
Want die vind ik ook liev!
gezellig!quote:
Met een buffetje was dat helemaal niet erg, zei hijquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Ow my, 28 eters
Arme Henk
Zeg Henk, zal ik komen helpen? Met veel plezier hoor
En ik betaal wel, maar eet niet van het buffet. Want ik heb een hele Henk in mijn sla liggenquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:52 schreef Greys het volgende:
Met een buffetje was dat helemaal niet erg, zei hij
En met de prijs van slechts een tientje was het juist wel fijn als er wat meer kwamen, dus denk dat ie het alleen maar fijn vindt!Anders moet ie er haast op toeleggen.
Als hij nog een béétje nuchter is, roept hij per ommegaande NEE in hoofdlettersquote:
Ik heb ook vast verklapt van die hele Henk in je slaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als hij nog een béétje nuchter is, roept hij per ommegaande NEE in hoofdletters
En anders moet ie het zelf weten
Ja hoor, daar gaat de verrassingquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:09 schreef Greys het volgende:
Ik heb ook vast verklapt van die hele Henk in je sla
Als hij verstandig is, sluit ie de tent voor een maand. Met een of andere kutsmoes (boktor in de barkrukken of zo)quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:10 schreef Greys het volgende:
Volgens mij leest ie het, denkt 'ohhhhhhhhhhh gottegottegot.....' en legt snel zijn foon weer weg.
Als hij verstandig is...
Nou ja, zeg niet dat ik hem geen way out geboden hebquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:13 schreef Greys het volgende:
Neeee hij heeft er hartstikke veel zin in (heeft ie al een paar keer geheel zonder dwang en uit zichzelf gezegd) in de 24eDus bok op met je boktor
True, that.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nou ja, zeg niet dat ik hem geen way out geboden heb![]()
Als ie dan nu nóg wil, dan is het zijn eigen schuld
Hij zoekt een steen die geschikt is om een maand onder te gaan zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 00:18 schreef Greys het volgende:
True, that.
Het blijft angstvallig stil aan de andere kant van de app... trouwens![]()
Ook ik wil best helpen als het nodig isquote:Op donderdag 3 mei 2012 23:53 schreef Greys het volgende:
... maar ik zal idd aanbieden dat wij met een paar vroegerds best 's middags vast dingen willen hakken, snijden, schoonmaken, klaar zetten of wat dan ook mocht het nodig zijn.
Ja maar jij KUNT het ook echt allemaal, dan staan wij weer zo voor joker met onze goed bedoelde pogingenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:38 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Ook ik wil best helpen als het nodig is
Gaan wij toch op het terras zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 08:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij KUNT het ook echt allemaal, dan staan wij weer zo voor joker met onze goed bedoelde pogingen
*nieuwsgierig is*quote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:32 schreef Iwanius het volgende:
Hallo allemaal. Greys hoe staat het met de relatie met je 'malboro man' ?
bespreek hetquote:Op vrijdag 4 mei 2012 12:38 schreef Greys het volgende:
WTF
Dat is nog steeds niets om hier te bespreken, houd het daar maar op
Bijjjjjjna eurovisieee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 17:17 schreef Cat22 het volgende:
28 eters?![]()
![]()
Maar goed dat Henk een buffetje doet, dat kunnen zijn 4 pitjes niet aan!![]()
Ow, en ik heb wel een schortje met franjes.
Je bent te goed voor meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Stil maar..... volgend jaar is er weer een halve finale.quote:
Alles om jou en aan je Henk te helpen.quote:
We doen toch naamstickerttttttttttttttttts.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
Als Henk meeleest dan:
- hoop ik dat hij weet wie wie is hier
- hoop ik dat ie de deur nog open durft te doen op de 24e
Alsof jij Henk al niet alle namen en nicknames hebt toegefluisterd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
Als Henk meeleest dan:
- hoop ik dat hij weet wie wie is hier
Met UI er opquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We doen toch naamstickerttttttttttttttttts.
Fixedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:02 schreef Greys het volgende:
Als Henk meeleest dan:
- hoop ik dat hij NIET weet wie wie is hier
Cold feet?quote:
Heul niequote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:32 schreef Greys het volgende:
Voor Elies is er toch al geen ontkennen meer aan hoor, met al haar 'live' oneerbare voorstellen
Ik ben alleen schuldig aan het air-likken.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heul nie
Wie stond er op de bar? Wie lag er lallend onder tafel? Wie zat te air-likken?
Nou, nou, nou?
Niet ElisaB
Het is vast de leeftijd.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben alleen schuldig aan het air-likken.
Omdat JIJ je bordje met slagroom niet leeg at
Met die andere twee schandálige dingen ben je toch echt in de war
Wie was dat dan? Je zus? PietKlaas? Catquote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:41 schreef Greys het volgende:
Ik ben alleen schuldig aan het air-likken.
Omdat JIJ je bordje met slagroom niet leeg at
Met die andere twee schandálige dingen ben je toch echt in de war
Heej! Ik ben een braafje!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 18:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wie was dat dan? Je zus? PietKlaas? CatOf was het toch Tombo of Maes? Ik weet het niet meer; tr dronken
Braaf én gevoel voor humor. How ´bout that!quote:
Onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 4 mei 2012 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Braaf én gevoel voor humor. How ´bout that!
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar
Ik ga denk maar even naar Henk; ballen testen
Hoe laat ben je er?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Onweerstaanbaar
Ik ga denk maar even naar Henk; ballen testen
Sterker nog: ik kruip zo mijn bedje inquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:48 schreef Greys het volgende:
Ik ook, ik kom de bank echt niet meer af vanavond![]()
Ja het schiet nu wel enorm op jaquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:30 schreef tombolafan het volgende:
Hellooooooooooooooooooo
Nog maar een paar weken
Ik doe gewoon aan waar ik zin in heb die dag hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja het schiet nu wel enorm op ja
Moet al echt gaan nadenken over wat ik aan doe
Niet sowieso je oranzje blanzje bleuuuuuu enseeeeemble?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik doe gewoon aan waar ik zin in heb die dag hoor.
Nah, ik weet het niet. Zoveel heb ik niet, behalve het rwb jurkje, maar dat zit niet zo lekker. Zat in februari een beetje strak en al denk ik dat dat nu wel minder is, het is wel heel synthetisch spul en de kraag zit zo hoogquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet sowieso je oranzje blanzje bleuuuuuu enseeeeemble?
Ik twijfel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Exactly!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
Oh ja, dan kunnen we ons in het hotel nog even 3,5 keer verkleden voordat we gaan
Noem je Greys nou gek!?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:42 schreef Goodbye het volgende:
Nouja, ik heb sowieso wel een oranje slingert of iets anders geks mee hoor
Flatteert mij ook niet echt, ben ik bangquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:43 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb nog wel een bavariajurkje voor je GB?
Zou ik Greys "iets anders" noemen? Dacht het nietquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik neem oranje pompoms meeEn ik probeer een tooi te regelen ergens
Oja, pompons heb ik ook nog van vorig jaar!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik neem oranje pompoms meeEn ik probeer een tooi te regelen ergens
Hoezo ben je me heel de donderdagavond kwijt?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou ik Greys "iets anders" noemen? Dacht het niet. Heb er al vrede mee dat ik haar de hele donderdagavond waarschijnlijk kwijt ben. Zolang ik 's avond maar bij d'r in bed kan
![]()
.
Oh wacht, d'r zus is er bij.
Je weet hoe dat gaat, ik leef ergens twintig centimeter onder jou.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo ben je me heel de donderdagavond kwijt?
Elies zit waarschijnlijk steeds sneaky in de keuken bij Henk hoor, ik niet
Bwehehehe. Ik zal regelmatig bukkenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je weet hoe dat gaat, ik leef ergens twintig centimeter onder jou.
Hiiiihhihihiihihhihiiquote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Goodbye het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:49 schreef Goodbye het volgende:
quote:
quote:
Gelukkig maar, kan je fijn meeblèren!quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
The sun 'll come ouuuuuuuuuuuuttttttttttttttttttttt
ik ookquote:
Zing je lekker mee?quote:
Ga je me nou vertellen dat je Annie niet kent?quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:35 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb geen idee welke nummers t zijn. Ja die hardknock life ken ik, maar dan van Jay-Z
Van naam wel ja, maar nooit gezien, geen films en de musical ook nietquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ga je me nou vertellen dat je Annie niet kent?
Gat in je opvoeding, ik zeg het je!quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van naam wel ja, maar nooit gezien, geen films en de musical ook niet
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Beter dat, dan een opvoeding in je gat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Beter dat, dan een opvoeding in je gat.
Ja sorry, ik zou even een hartig woordje met je ouders spreken als ik jou was!quote:
Ach ja, gaten in je opvoeding enzo... it's a hard knock life...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zou even een hartig woordje met je ouders spreken als ik jou was!
ja doei, dan gaat ze hem vast opzoekenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zou even een hartig woordje met je ouders spreken als ik jou was!
Ja, ik moet zeggen dat ik daar niet raar van op kijkquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:46 schreef Tha_Erik het volgende:
Zelfs ik heb Annie gezien.
Nou ja, zelfs...
quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat ik daar niet raar van op kijk![]()
Ik ben toch zeker wel de meest macho mannelijke manman die er is hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik moet zeggen dat ik daar niet raar van op kijk![]()
Bwihihihihiquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker wel de meest macho mannelijke manman die er is hoor.
Jij bent een tuttende teddybeerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben toch zeker wel de meest macho mannelijke manman die er is hoor.
^^quote:Op vrijdag 4 mei 2012 22:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij bent een tuttende teddybeer
niks aan veranderen.
have fun en slaap lekkerquote:
Heuj ik ben er nog hoorquote:
Gezelligquote:
fixedquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:06 schreef Loveless85 het volgende:
Welja, heb toch niks te doen ik ben gek op het ESF, en zie ik iedereen ook weer esTis daarna ook al snel weer druk, Rock am Ring, nog een paar concertjes, nog ff flink klussen en housewarming en dan alweer vakantie ofzo. Dus dan komt er vaak ook weer niks van
Ja daaromquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Maar het is idd de ideale manier om iedereen weer even te zien voor je en nog vrij dicht bij huis ook
Die is dan al in Gentquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:11 schreef Greys het volgende:
En als V mee wil, ook van harte welkom natuurlijk
Hij wil gewoon stoer doenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:08 schreef Greys het volgende:
Het moet wel een beetje geloofwaardig blijven Tombo
Die zijn meestal niet zo leuk. Lena was ook wel een stuk leuker dan al die oostblokbimbo's.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 23:24 schreef Greys het volgende:
Nee, maar botox babes genoeg voor je hoor in de 2e halve finale
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |