Schopje Slank?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:25 schreef Greys het volgende:
En ik ga de meest recente eetlijst hier nog ff plakken
Nou, daar worden we dan keihard weer uitgebonjourd met de spareribs, saté, gehaktballen en patat!quote:
Elies moet maar leren delen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe
Gb, mocht onze date zaterdag doorgaan, wat zullen we dan gaan testen?
De ballen maar weer? Of iets anders?
Henk moeten we afblijven van Elies ben ik bang
Zolang we maar mét worden uitgebonjourd vind ik het prima.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, daar worden we dan keihard weer uitgebonjourd met de spareribs, saté, gehaktballen en patat!
Ik heb dat niet gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef Greys het volgende:
Bwehehehe
Gb, mocht onze date zaterdag doorgaan, wat zullen we dan gaan testen?
De ballen maar weer? Of iets anders?
Henk moeten we afblijven van Elies ben ik bang
Zou ook knap zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Maar tegen een sateetje zeg ik ook geen nee!quote:
Nee nou laamaaweten of het lukt zaterdag, dan nemen we een sateetjequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar tegen een sateetje zeg ik ook geen nee!
Ik heb die koffie nog nooit genomen omdat ik geen koffiedrinkerd ben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zolang we maar mét worden uitgebonjourd vind ik het prima.![]()
En ik ga teen plekje open laten voor chocotaart en koffie-uit-lang-glas-met-lepelvork.
Zaterdag is het 5 mei, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee nou laamaaweten of het lukt zaterdag, dan nemen we een sateetje
En zijn we om 20 uur even stil
De koffie is lekker, het schuimlaagje erop prima en het siroopje njam!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb die koffie nog nooit genomen omdat ik geen koffiedrinkerd ben.
Wat is er zo lekker aan? De lepelvork?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Oh, de (wrs) kan weg achter Tombo met eten, ze eet mee
Dat weet hij nog niet, hangt er oa vanaf of hij moet programmeren tegen die tijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:39 schreef Greys het volgende:
Mighty Mouse, jouw monneer komt niet op tijd zeker om mee te kunnen eten?
Of kan hij wat eerder weg denk je en eet ie mee?
Hierquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:41 schreef Peter het volgende:
Is er ergens een topic/site waar de knapste dansers/achtergrondzangers van het ESF verzameld worden?
Kleine kanttekening; Ik eet wel mee maar kan helaas niet logeren na het festijn...quote:
Was dat nouquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef Steve het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik kan komen (-O-), dus zet mij maar niet op de eetlijst...
Waar staan de namen van de dansers etc dan?quote:
Ja ik heb me kapot gejankt toenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:44 schreef Muis006 het volgende:
Tombo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik heb me kapot gejankt toen
Maar helaas, kutgodverkut pindakaas, shit happens
Ik wist het al en het blijftquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef Steve het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik kan komen (), dus zet mij maar voor de zekerheid niet op de eetlijst...
Tombo!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Kleine kanttekening; Ik eet wel mee maar kan helaas niet logeren na het festijn...
Gedoe, gezeik en gekloot met/op werk, ik krijg geen vrij, en met een contract dat een paar weken later afloopt durf ik niet te eisen/doen alsof ik ziek ben dus het kan gewoon niet. Onwijs kut, maar het is niet anders (en ik weet het al even dus ik heb me er nu bij neergelegd)
Graag ook niet op facebook erover roepen want daar zitten collega's en mn leidinggevende
Ik kom eten, ik kom genieten en ik blijf zo lang mogelijk en daarna rij ik naar huis en ga vrijdag vrolijk en blij (as if ) werken
Kan ik me voorstellen! Zoveel voorgepretterd en dan valt het voor je gevoel toch wel in het water.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja ik heb me kapot gejankt toen
Maar helaas, kutgodverkut pindakaas, shit happens
mie toequote:
Het is iddquote:
Ik blijf niet tot sluitquote:Tombo!!!Nooooooh!
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar als je tot sluit blijft dan is het toch bijijijijijijna hetzelfde.![]()
Kun je wel tot De Uitslag blijven?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mie toe
[..]
Het is iddsteve!
![]()
[..]
Ik blijf niet tot sluit
Moet nog een uur terugrijden en hoewel ik dat vroeger met gemak 2x per maand deed ben ik dat toch een beetje ontwend merkte ik laatst, dus dat vind ik eng![]()
Dus ik ga als het me nog veilig lijkt te rijden
'Geachte werkgever, uw land heeft u nodig!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
Ik ga boze brieven sturen aan de bazen enzo die roet in het eten gooien
En om jou huil ik ook even. Het goede nieuws: als je niet te laat weggaat, ben ik nog niet helemaal dronken, dus kan ik je nog beschaafd gedag zoenen. Nou, dat is toch ook wat waardquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:12 schreef tombolafan het volgende:
Ja nou doe maar in juli Greys, dan heb ik mn contract
Dus de heren mogen wel een poging wagen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:12 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga echt niet meer met mijn baas praten voor de 24eWie weet wat daar voor narigheid van komt
Ow, enne dames... is het weer niet genoeg dat jullie van mij álle mannen op aarde mogen hebben, maar dat je gewoon met je klefklauwtjes (Rotterdams woord voor poezelige vingertjes) van Henk afblijft? Is dat nou zo moeilijk? Moeten jullie een ouwe pot nou hiermee dwars zitten? Nou? Nou? NOU?
Teleurstellend hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |