Of Frènk, misschien hadden ze samen een golfafspraak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn ze Felix vergeten uit te nodigen bij deze discussie over geloofwaardigheid of vinden ze dat zelfs bij de VARA ook iets té ver gaan?
welke partij maakt zich er niet schuldig aan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:40 schreef Cynix ® het volgende:
Ik vind het trouwens geen probleem om van mening te veranderen. Dat is nou juist politiek, toch?
Frénkquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:39 schreef alors het volgende:
[..]
Of Frènk, misschien hadden ze samen een golfafspraak.
PVDD houdt voet bij stukquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:41 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
welke partij maakt zich er niet schuldig aan?
nouja misschien de PVDD
valt wel wat voor te zeggenquote:
Ja, dat is het vreemde er aan. Ik denk dat je het eigenlijk als Freenk zou moeten uitspreken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef alors het volgende:
[..]
Oh maar è is eh klank, een é is ee klank...
Of hij had gewoon niet zulke intelligente ouders, net als Jhonny van Beukeringquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, dat is het vreemde er aan. Ik denk dat je het eigenlijk als Freenk zou moeten uitspreken.
in ieder geval niet langer guus meeuwisquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:44 schreef Karina het volgende:
Op wie wil Seabert nu lijken vraag ik me af, met die nieuwe look van hem?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Leerdam maakte zich gisteren echt belachelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |