SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
Confidence through competence![]()
Misschien op Snakeyquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ongetrainde bejaarden toepassing hebben op ons...![]()
Ze hebben 2 groepen getest.quote:In Sweden, the volunteers were healthy and active young men, primarily college students who regularly worked out but didn’t necessarily compete.![]()
Is dat de nieuwe landspedofiel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:43 schreef Weissman het volgende:
Speciaal voor Snakey (no homo)
[ afbeelding ]![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Is dat de nieuwe landspedofiel landsnecrofiel?Confidence through competence![]()
2quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel oefeningen doen jullie voor borst? Stuk of 5?![]()
![]()
Mja, 4 of 5 inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel oefeningen doen jullie voor borst? Stuk of 5?![]()
Dumbbell bench pressquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:34 schreef ZuidGrens het volgende:
Hoeveel oefeningen doen jullie voor borst? Stuk of 5?
Weighted push ups
Dips
Das eigenlijk alles wel
-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Me too.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:54 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat ik sterker ben dan de gemiddelde 30er.
--
Vandaag na maanden modderen eindelijk weer eens een echt goede training (borst + triceps) gehad, o.a. evenaring PR dumbbell press (10x42kg, na 10x34 en 10x40). Ooit liep mijn borst achter, nu is het de spiergroep die het beste gaat.![]()
5 dagen keihard gezopen etc. bij vrienden in Groningen. Slecht gegeten en bar weinig slaap. Vroeger had me dit niks geboeid, maar voel me nu toch zo schuldig...![]()
Holy moses. Ik was laatst al blij dat ik 8x37,5 kilo drukte.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:11 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Me too.
--
Vandaag na maanden modderen eindelijk weer eens een echt goede training (borst + triceps) gehad, o.a. evenaring PR dumbbell press (10x42kg, na 10x34 en 10x40). Ooit liep mijn borst achter, nu is het de spiergroep die het beste gaat.![]()
![]()
8x38kg hierquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Holy moses. Ik was laatst al blij dat ik 8x37,5 kilo drukte.![]()
![]()
![]()
mwah dan zie je vrienden 50kg doenquote:![]()
Dan voel je je weer erg klein....![]()
Maar wij liggen tenminste op dezelfde lijn![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: