De gele wel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:56 schreef MaJo het volgende:
Ah dan ben ik in de warbij de Lush namen we de groene wel aan maar de paarse niet.
Geel is toch 50? Dan wel. Zo nee, dan nietquote:
Geel = 200quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geel is toch 50? Dan wel. Zo nee, dan niet
Gelukkig voor kleurenblinden hebben ze er ook getallen opgezetquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geel = 200
50 euro is oranje-achtig.
50 gulden was geel.
*poef* weg is de inhoud van de koelkastquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef wyccie het volgende:
Zonder lunch in slaap vallen en dan wakker worden met Masterchef nog aan.![]()
![]()
20000?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef iamredleader het volgende:
Een stapel paarse briefjes zo dik als een pakje sigaretten. Iemand een gokje hoeveel EUR dat is?
Ik rook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef iamredleader het volgende:
Een stapel paarse briefjes zo dik als een pakje sigaretten. Iemand een gokje hoeveel EUR dat is?
Daar zit vooral veel zuivel in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef iamredleader het volgende:
*poef* weg is de inhoud van de koelkast
Justine?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik rook niet.![]()
En het hangt er ook nog vanaf of het verse biljetten zijn.
[..]
Daar zit vooral veel zuivel in.
Ik zag daarnet een heerlijk kippetje op tv.
quote:
Hm, dood beestquote:Daar zit vooral veel zuivel in.
Ik zag daarnet een heerlijk kippetje op tv.
Ik stuur je zo trouwens een PM maar die "enorme" verschillen waar jij het over hebt die bestaan niet hoorquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stuur je zo trouwens een PM maar die "enorme" verschillen waar jij het over hebt die bestaan niet hoor
Er zitten kleine verschillen in die je waarschijnlijk wel zou kunnen zien als je ze naast elkaar hangt maar die zijn niet zo moeilijk recht te trekkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:10 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Faal van mijn kant. Maar als ik er twee naast elkaar zou hangen, dan ziet het er toch ook niet uit?
Ik had op een gegeven moment ook van alles met de foto's gedaan, dus dan zal ik het zelf wel erger hebben gemaakt.
jemig, je kunt je zelf ook een probleem aanpraten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een cursus fotobewerking nodig, zodat ik ook weet wat ik doe als ik de schuif met middentonen naar links en recht gooi.
Hopelijk een troll.![]()
Last van een stigma
Nou, leef je uit of stuur C4 een PMquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:30 schreef Mark het volgende:
Heeft er iemand in dat topic al om pics gevraagd? Dan is het meteen duidelijk
Ja, ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:30 schreef Mark het volgende:
Heeft er iemand in dat topic al om pics gevraagd? Dan is het meteen duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
De oude of de nieuwe versie?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zag net dat a.s. zaterdag een van mijn favoriete films op tv komt. Inglorious Bastards
Gave film inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zag net dat a.s. zaterdag een van mijn favoriete films op tv komt. Inglorious Bastards
Het eerste kwartier is wel tof.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vind je by Saving Private Ryan het eerste kwartier ook het best?
Bij die titel denk ik altijd aan dezequote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vind je by Saving Private Ryan het eerste kwartier ook het best?
Ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bij die titel denk ik altijd aan deze
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:39 schreef Etcetera het volgende:
[ afbeelding ]
Oeidie 2 zijn hetzelfde?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Kijk eens goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn dag: eten en slapen.
Nopequote:
edit: zoek op first rowquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik zoek een stream om Ajax te kijkenIemand?
ja ik krijg alleen niet de goeie wedstrijd... had barcelona malaga showing upquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:57 schreef ß het volgende:
heb je hem gezien? dan haal ik hem weer weg, ik weet niet helemaal zeker of ik hier wel naar mag linken.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik nietIk zag wel een ver familielid van Mattís online
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:14 schreef Etcetera het volgende:
Ik moest het 2x lezen maar ik snap het welik lurk te veel in OUD
Ik wilde dat ik dat niet tijdens het eten gelezen had....quote:A number of crematoriums have suffered severe damage when burning fat overwhelmed their emergency measures.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik wilde dat ik dat niet tijdens het eten gelezen had....
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
En ook nog aan de Rapley, dat vindt de oud-maffia zeer oké
Een eetmethodequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:20 schreef wyccie het volgende:
Nieuwsgierigheid bedwingen... ik hoef echt niet te weten wat Rapley is.
Lurkenquote:Etcie, wat doe jij in OUD?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Rapley-methodequote:Op woensdag 2 mei 2012 20:20 schreef wyccie het volgende:
Nieuwsgierigheid bedwingen... ik hoef echt niet te weten wat Rapley is.
Etcie, wat doe jij in OUD?
Wel handig om te weten hoor. Als je er ooit een vraag over krijgt, weet je in ieder geval waar ze het over hebben.quote:
Tja..huisje..boompje...dan kan het beestje niet achterblijven tochquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:31 schreef wyccie het volgende:
Nee, ik wil het niet weten!
[..]
Waarom dan, moet je ons iets vertellen?
Toch op de link geklikt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:37 schreef Diaan73 het volgende:
Wel handig om te weten hoor. Als je er ooit een vraag over krijgt, weet je in ieder geval waar ze het over hebben.
Ik wist het!!quote:
Het is hier toch wel algemeen bekend dat ik - net als iedereen hierquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:31 schreef wyccie het volgende:
[..]
Waarom dan, moet je ons iets vertellen?
In die wereld kunnen Wolverine en zijn broer in de Amerikaanse burgeroorlog vechten en er geen dag ouder uitzien in de Vietnamoorlog. Zijn broer heeft nagels die hij kan intrekken en die door staal heen kunnen snijden. Een tiener schiet lasers uit zijn ogen, iemand kan teleporteren en een ander is zo goed met zwaarden dat hij vliegende kogels kan doorklieven. Weer een ander maakt zijn eigen elektriciteit. De klauwen van Wolverine en het aanbrengen van adamantium op zijn botten vind ik het probleem niet, want klaarblijkelijk heb je wat rare mensen in die wereld rondlopen. Dat de energiestraal zijn adamantium klauwen niet kan doorsnijden vind ik ook prima, maar ik zie echt geen reden waarom het gedeelte van de straal dat naast de klauwen gaat ook stopt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En je vraagt je niet af of het wel kan dat Wolverine die klauwen heeft?
Van gepureerde wortel uitkwijlen ook niet hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef wyccie het volgende:
Heb net een filmpje bekeken van een baby die volgens Rapley gevoed werd, maar dat kind laat het eten steeds uit de handen vallen en spuugt alles weer uit. Daar wordt het dus niet groot van.
Van dat hele kroeliewoelie hou ik ook niet. Veel rellen en soaps gaan langs me heen trouwens. Lees niet in veel topics mee en heb met heel veel dingen een andere smaak. Ik vind heel veel geboortekaartjes/kleertjes enz. die voorbij komen niet leuk. Zeg er dan maar niets over.. Iedereen heeft z'n eigen smaak en iedereen is trots op wat hij/zij hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:57 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, ik heb vandaag ook een geboortekaartje in de bus gekregen. Geniaal ding, volgens mij heeft de moeder het zelf getekend.
Ik ben niet zo van die rellen en soaps daar in OUD, ook veel te kroeliewoelie incrowd daar. Brrr.
Heb net een filmpje bekeken van een baby die volgens Rapley gevoed werd, maar dat kind laat het eten steeds uit de handen vallen en spuugt alles weer uit. Daar wordt het dus niet groot van.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Van gepureerde wortel uitkwijlen ook niet hoor![]()
Disclaimer: ik ben voor noch tegen
/oud?
Twentse specialiteit?quote:
25.000quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:28 schreef LadyBlack het volgende:
Hoeveel is die stapel van paarse briefjes nou iarl? Ik maar scrollen voor het antwoord....
Oftewel 50 briefjes. Dat leek me al wel een logisch aantal.quote:
Ja ik ben geen ouder dus, maar ik vind het zelf nogal een enorme open deur. Ik bedoel..dat doet iedere ouder toch? Alleen waarschijnlijk wat later. Maar het lijkt me het meest natuurlijke wat er is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:44 schreef wyccie het volgende:
Gewoon stukjes vast voedsel aanbieden en het kind zelf laten bepalen of het dat wel of niet opeet. Simpel. Toch?
Whoa... da's echt veel geld voor zo'n klein stapeltje.quote:
Dat, of pakjes van 100, bij de kleine coupuresquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oftewel 50 briefjes. Dat leek me al wel een logisch aantal.
Mjah, ik loop dus met de geldkar van de kluis naar de balie met ongeveer een ton cashquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:20 schreef LadyBlack het volgende:
Whoa... da's echt veel geld voor zo'n klein stapeltje.
Ik geloof niet dat ik ooit een groter briefje dan van 100 euro in handen heb gehad. Of dat niet eens
Je kunt het natuurlijk ook anders bekijken: dat rapley gaat er volgens mij om dat je dus geen gepureerd eten aanbiedt. Dus het zit m er meer in wat je niet doet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik ben geen ouder dus, maar ik vind het zelf nogal een enorme open deur. Ik bedoel..dat doet iedere ouder toch? Alleen waarschijnlijk wat later. Maar het lijkt me het meest natuurlijke wat er is.
En dat is dan een methode geworden?
Nee, ook dat lijkt me nogal voor de hand liggend. Ieder kind ontwikkeld zich toch anders? Wellicht dat de "methode" bij datzelfde kind wel werkt als het 2 maanden ouder is. Een kind gaat toch ook vanzelf lopen als het daar klaar voor is? Lijkt me met dit ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
Nee inderdaad. Niet ieder kind is er geschikt voor denk ik.
Ja, ik weet wat het is. Dus je kind vast voedsel geven en dan kijken of 'ie het opeet. Volgens mij doen ze dat als sinds de apen. Ik heb geen oordeel over of het goed of slecht is, maar meer dat het gewoon een vanzelfsprekend iets is. Althans, in mijn ogen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je kunt het natuurlijk ook anders bekijken: dat rapley gaat er volgens mij om dat je dus geen gepureerd eten aanbiedt. Dus het zit m er meer in wat je niet doet.
Nouja, ik wou maar aangeven dat de 'duh'factor hier dus wel een beetje meevalt. Volgens mij geven heel veel mensen (en dieren) hun kinderen eerst gepureerd (of uitgekotstquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, ik weet wat het is. Dus je kind vast voedsel geven en dan kijken of 'ie het opeet. Volgens mij doen ze dat als sinds de apen. Ik heb geen oordeel over of het goed of slecht is, maar meer dat het gewoon een vanzelfsprekend iets is. Althans, in mijn ogen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind heel veel geboortekaartjes/kleertjes enz. die voorbij komen niet leuk. Zeg er dan maar niets over..
Een religie volgens sommigen. Als je niet van tiet naar stukken gaat ben je de bron van alle kwaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja ik ben geen ouder dus, maar ik vind het zelf nogal een enorme open deur. Ik bedoel..dat doet iedere ouder toch? Alleen waarschijnlijk wat later. Maar het lijkt me het meest natuurlijke wat er is.
En dat is dan een methode geworden?
Ja, dat klopt...maar op een gegeven moment gaan ze toch ook vast voedsel geven? Ze geven het in dit geval alleen eerder. En dan is het gewoon trial and error. Geef het. Gaat het erin: bingo. Gaat het er niet in: nog een keer geven, tot het erin gaat. Tjaquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:26 schreef LadyBlack het volgende:
Nouja, ik wou maar aangeven dat de 'duh'factor hier dus wel een beetje meevalt. Volgens mij geven heel veel mensen (en dieren) hun kinderen eerst gepureerd (of uitgekotst) voedsel ipv vast.
Banaan met schilquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef wyccie het volgende:
Alleen vraag ik me af of je alle voedsel ook per se met schil moet aanbieden? Dat zag ik op het filmpje, vind ik dan weer wat te ver gaan.
Banaan plakt vaak.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:29 schreef wyccie het volgende:
Ik zou eerst wortels en brocoli wat langer koken zodat ze nog net wat textuur hebben, maar er niet te sterke kaakspieren van krijgen.
En bananen zijn toch prima. Snap nooit waarom die dingen gepureerd worden.
Alleen vraag ik me af of je alle voedsel ook per se met schil moet aanbieden? Dat zag ik op het filmpje, vind ik dan weer wat te ver gaan.
Niets maar ik hoorde opeens keihard regen op het dak en toen dacht ik: even kijken wat er verder nog aankomt. Nou, die keiharde regen is dus een rustige voorbodequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:30 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn jullie dan allemaal nog van plan dat buienradar zo nauwlettend in de gaten gehouden wordt?
Ik heb het eigenlijk niet meer geprobeerd. Ik had er het geduld niet voor. Potje was zo naar binnen, met grof voedsel duurde het altijd lang... Al heeft hij wel komkommer enz. op die manier gegeten. Als tussendoortje. Lennon eet graag groente, dus dat is wel goed gegaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, ook dat lijkt me nogal voor de hand liggend. Ieder kind ontwikkeld zich toch anders? Wellicht dat de "methode" bij datzelfde kind wel werkt als het 2 maanden ouder is. Een kind gaat toch ook vanzelf lopen als het daar klaar voor is? Lijkt me met dit ook.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:30 schreef wyccie het volgende:
Wat zijn jullie dan allemaal nog van plan dat buienradar zo nauwlettend in de gaten gehouden wordt?
Ophelia, eet jij echt bananen met schil op? Ik vind die draadjes al vies.
GMTAquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Mijn sarcasme-unit is stuk geloof ik(ik vind bananen goor, zowel de smaak als de draadjes)
dus dat je laatst zei dat je een ananas ook in z'n geheel eet is ook niet waar?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Mijn sarcasme-unit is stuk geloof ik(ik vind bananen goor, zowel de smaak als de draadjes)
Die draadjes zijn idd erg vies. Ik hou ook niet van (te) rijpe bananen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:30 schreef wyccie het volgende:
Ophelia, eet jij echt bananen met schil op? Ik vind die draadjes al vies.
Ik zou het geduld ook niet hebben. Prima als je een kind een stuk komkommer geeft als tussendoortje en dan zie je wel of het opkomt. Maar als je je kind alleen zo wilt voeden heb je er een halve dagtaak aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb het eigenlijk niet meer geprobeerd. Ik had er het geduld niet voor.
Stekker d'r in stoppen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Ik vind bananen ook niks. Chemische bananensmaak daarentegenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Als hij bij Ajax is, dan in het supportershome denk ik. Zag net nog wel een berichtje/foto van hem op Facebook.quote:
Is hij niet te oud om profvoetballer te zijn?quote:
Precies.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zou het geduld ook niet hebben. Prima als je een kind een stuk komkommer geeft als tussendoortje en dan zie je wel of het opkomt. Maar als je je kind alleen zo wilt voeden heb je er een halve dagtaak aan.
[..]
Appel - boom.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
De een lust bijna niets en eet met lange tanden
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef Etcetera het volgende:
CeeViehier! Heb je de NCIS'sen al gezien?
Geeft niet, maar doe wel, want hij is tof. Ouderwets goed imoquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Geeft niet, maar doe wel, want hij is tof. Ouderwets goed imo
Ja pas ook nog een paar van gezienquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef wyccie het volgende:
Ik zie trouwens zo vaak nieuwe onderzoeken/methodes/artikelen waarvan ik denk 'duh'. Laatst nog iemand die vertelde over een artikel van die en die onderzoeker (namedropping om interessant te doen, alsof ik die mensen zou moeten kennen) over iets wat in de sociologische wereld oh zo belangrijk zou zijn, terwijl je er met logisch redeneren en observeren ook wel achterkomt.
Ik at vroeger heel weinig. Echt een kutkind wat dat betreft.quote:Appel - boom.
Vroeger at ik ook altijd heel langzaam. Dan ging mijn moeder even wandelen, of bij iemand op bezoek. Kwam ze thuis, was het nog steeds niet op.
Touche! Maar inderdaad. Twan lust nu meer dingen dan ik op zijn leeftijd denk ik. Er is nig hoop voor hem. Komt vanzelf wel...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef wyccie het volgende:
Ik zie trouwens zo vaak nieuwe onderzoeken/methodes/artikelen waarvan ik denk 'duh'. Laatst nog iemand die vertelde over een artikel van die en die onderzoeker (namedropping om interessant te doen, alsof ik die mensen zou moeten kennen) over iets wat in de sociologische wereld oh zo belangrijk zou zijn, terwijl je er met logisch redeneren en observeren ook wel achterkomt.
[..]
Appel - boom.
Vroeger at ik ook altijd heel langzaam. Dan ging mijn moeder even wandelen, of bij iemand op bezoek. Kwam ze thuis, was het nog steeds niet op.
Ain't that the truth!quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga er ook niet meer te moeilijk over doen. Hij eet maar wat hij nodig denkt te hebben, maar moet altijd een beetje groente eten. Hij is 10 en als hij 's avonds nog honger heeft, heeft hij pech.
Ik heb laatst een theorie gelezen dat het in het voordeel van Heerenveen was om van Feyenoord te verliezen. Reken er dus nog maar niet opquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef TradeMarkie het volgende:
MM gefeliciteerd, En ik hoop dat Feyenoord volgende week punten laat liggen
Daar hoorde ik van het weekend ook iets over.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb laatst een theorie gelezen dat het in het voordeel van Heerenveen was om van Feyenoord te verliezen. Reken er dus nog maar niet op
Ja, bizarre situatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb laatst een theorie gelezen dat het in het voordeel van Heerenveen was om van Feyenoord te verliezen. Reken er dus nog maar niet op
Als Feyenoord wint worden zij tweede in de Eredvisie en mogen zij naar de Champions League. PSV heeft de beker gewonnen en dat was ook belangrijk om een of andere reden. Als PSV tweede wordt kreeg Heracles een bonus als bekerfinalist en dat was slecht voor Heerenveen, of zoiets. Ik begreep er weinig van en het interesseert me ook niet zoveelquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar hoorde ik van het weekend ook iets over.
Dat is met het bovenstaande verhaal ook het geval voor 1 team, begreep ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ook bizar: de wedstrijd waarin het voor beide teams aantrekkelijk was eigen doelpunten te scoren
Ja, voor Heerenveen is het handig, terwijl het voor Feyenoord niet uitmaakt. In het slechtste geval vallen beide teams dus het doel van Heerenveen aan. In het andere voorbeeld waren de teams druk bezig het doel van de tegenstander te verdedigen en het eigen doel aan te vallenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is met het bovenstaande verhaal ook het geval voor 1 team, begreep ik.
Dat moet toch een compleet debiele wedstrijd zijn geweestquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ja, voor Heerenveen is het handig, terwijl het voor Feyenoord niet uitmaakt. In het slechtste geval vallen beide teams dus het doel van Heerenveen aan. In het andere voorbeeld waren de teams druk bezig het doel van de tegenstander te verdedigen en het eigen doel aan te vallen
Vaak bevatten sportreglementen wel een stukje over 'het in diskrediet brengen' van de sport. Als je opzettelijk eigen doelpunten gaat maken kan het altijd nog daarop gegooid worden denk ik zoquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat moet toch een compleet debiele wedstrijd zijn geweest
En niet tegen de regels dunkt me
quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik nietIk zag wel een ver familielid van Mattís online
[ afbeelding ]
Ja vandaar dat ze me er ook introkken, onder een luid "Nee nee nee nee nee!" (ja in Het NL's. Vond iedereen veels te grappigquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:40 schreef Cobra4 het volgende:
Jij bent nog wel enorm schoon vergeleken bij de anderen.
Insert friendzone-paint.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:40 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik heb toch maar mooi de krant gehaald gister
[ afbeelding ]
Die in het bordeaux met bril is mijn beste vriend, en die in het rood met blauwe shorts mijn beste vriendin
Ik ging er ook niet vanuit dat het een grapje wasquote:Ja ik maakte dus geen grapje toen ik zei dat ik door de modder ging rollen![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ze me er ook introkken, onder een luid "Nee nee nee nee nee!" (ja in Het NL's. Vond iedereen veels te grappig)
Hij is echt zo gay als maar kanquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Insert friendzone-paint.
[..]
Ik ging er ook niet vanuit dat het een grapje was
Gelukkig maarquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hij is echt zo gay als maar kan
Volgens mij ook niet zo gek:quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier niets.. Af en toe wat flitsen. Maar dan houdt het wel op.
Ja mooi he?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:17 schreef Soempie het volgende:
Oja, Nem, House gekeken! En inderdaad, dat einde.
een wassen afgietsel van mijn hand gemaaktquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:15 schreef Soempie het volgende:
Wat heb je nog meer allemaal gedaan PS?
Hier is het onweer net over. Jammer, want met onweer/ regen in bed liggen vind ik altijd fijn.
Mooi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
een wassen afgietsel van mijn hand gemaaktGedanst... gedronken, gedut, een heerlijke dag gehad!
Ja dat was wel een raar momentquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:21 schreef Soempie het volgende:
Wel een contrast met het einde van de vorige aflevering.Ik dacht echt: waarom moet Nem daar nou om lachen, wat morbide.
eind meiquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mooi.![]()
![]()
En tot wanneer loopt het collegejaar door? En hoeveel jaar 'moet' je nog?
Dat laatste had ik niet, al was het wel mogelijk geweest inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja dat was wel een raar moment
Ik dacht trouwens nog heel even dat House iets verwisseld zou hebben.
En al enig idee wat je daarna gaat doen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
eind meien nog een jaartje daarna!
't Zit er echt bijna op dus! In elk geval dit collegejaar. Wil je daarna blijven of weet je het nog niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Volgens mij is er nu helemaal geen House op de NL TVquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:33 schreef wyccie het volgende:
Is dat een House-aflevering die niet hier op tv uitgezonden wordt?
Huh, wat kort. Je zit er nu toch bijna 2 jaar?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En dan via een download of zo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
Wij hebben het over de allernieuwste uit Amerika
nope, 3quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Huh, wat kort. Je zit er nu toch bijna 2 jaar?
Je was toch vorig jaar 21 geworden en je bent een keer blijven zitten of vergis ik me?quote:
Jaquote:
Oh, neequote:Ik heb nog geen PM gehad over de foto's. Is het zo'n ramp?
ja klopt. Maar ik ben van juli dus een vroege leerling. En ja de tijd gaat snelquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je was toch vorig jaar 21 geworden en je bent een keer blijven zitten of vergis ik me?
Gaat de tijd dan echt zo snel?
Ik had ook een vroege leerling kunnen blijven, maar de pipo's op mijn middelbare school werkten me op alle manieren tegen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:39 schreef wyccie het volgende:
[..]
Je was toch vorig jaar 21 geworden en je bent een keer blijven zitten of vergis ik me?
Gaat de tijd dan echt zo snel?
Het is voor mij vooral om te zien hoe ze moeten worden, zodat ik een referentiekader heb. Op mijn monitor kan ik niet meer vertrouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:41 schreef Nembrionic het volgende:
Dus ik zal zo wel even wat sturen maar als je ze af wil drukken, dan zal ik een hogere resolutie moeten hebben. Want de site waar je ze geupload had limiteerd ze tot 680x1024 en dat is erg klein.
Ah, alweer bijna een jaar geleden dat je eindelijk 21 werd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ja klopt. Maar ik ben van juli dus een vroege leerling. En ja de tijd gaat snel
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is voor mij vooral om te zien hoe ze moeten worden, zodat ik een referentiekader heb. Op mijn monitor kan ik niet meer vertrouwen.
Er moeten meerdere, andere afgedrukt worden, maar welke dat zijn is nog niet bekend. En ik kan je moeilijk alle foto's in high res gaan sturen om het even te fixen.
[..]
Ah, alweer bijna een jaar geleden dat je eindelijk 21 werd.
Oh zo ja nee is goed. Dat zal ik er niet ál te veel aan sleutelen want dat ga het je irriteren dat je het niet hetzelfde krijgt omdat je simpelweg de tools mistquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:46 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is voor mij vooral om te zien hoe ze moeten worden, zodat ik een referentiekader heb. Op mijn monitor kan ik niet meer vertrouwen.
Er moeten meerdere, andere afgedrukt worden, maar welke dat zijn is nog niet bekend. En ik kan je moeilijk alle foto's in high res gaan sturen om het even te fixen.
Als je Gimp hebt dan kom je inderdaad een heel eind.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:12 schreef wyccie het volgende:
Wat nog het meest op Photoshop lijkt is Gimp. De Window Office Photo Manager was alleen omdat ik te lui ben om Gimp op te starten.
130 eutjes.quote:
Gimp is inderdaad gratis en lijkt heel erg op Photoshop. Maar Lightroom is een heel apart programma. Dat is een soort Doka. Het heeft een aantal hele handige functies die niet in Photoshop zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:36 schreef wyccie het volgende:
Gimp is gratis.![]()
Ik heb wel eens met trialversies van Photoshop en Paintshop Pro gewerkt. Inderdaad superhandige programma's.
Mijn pakket was beter.quote:
hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op donderdag 3 mei 2012 00:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die is maar 77 euro.
Jammer van mijn monitor.
quote:- Adobe CS5.5 Design Premium wordt op Dual Layer DVD geleverd, ook wel DVD-9 genoemd.
Desbetreffende DVD-speler dient hiervoor geschikt te zijn
- Door dit product aan te schaffen verkrijg je een 1-jaar abonnement (inclusief software) voor Adobe CS5.5 Design Premium.
Het abonnement voor Adobe CS5.5 Design Premium gaat in bij de eerste installatie en activatie van het product
Soms nog wel hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 01:03 schreef wyccie het volgende:
Ja, maar dus slechts 1-jarig.
Ik gebruikte nog wel eens de truc om de datum van de pc aan te passen als de trialversie verlopen was.
Dat zal tegenwoordig vast niet meer kunnen.
Goodnightquote:
thanksquote:
quote:
Volgens mij alleen degenen die destijds hebben aangegeven mee te doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
MaJo, zijn er nog bijzonderheden voor de quiz maandag? En wie doen er nu allemaal mee?
Dat had ik gezien ja, jammerquote:Op donderdag 3 mei 2012 09:18 schreef lubje25 het volgende:
Ik heb me afgemeld, kan helaas niet mee doen.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Moet je niet hier vermelden. Poke of kriebelkrabbel haar daar even mee.
Spelletjes die je doet zijn apps, bijvoorbeeld.quote:
Wat heeft dat dan met een tag te maken?quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Spelletjes die je doet zijn apps, bijvoorbeeld.
De mijne springt in mijn nek als ik net aangekleed ben om te gaan werken. Kan ik leuk met zo'n plakroller aan de slag op een plek die ik niet ziequote:Op donderdag 3 mei 2012 09:18 schreef MaJo het volgende:
Dammit, altijd op het moment dat ik net op wil gaan staan om me aan te kleden springt Noa bij me op schootDan wil ik dus nog even blijven zitten terwijl ik juist op moet gaan schieten
ik heb echt een hekel aan dat soort apps die automagisch van alles in mijn naam gaan lopen te zitten te posten. Ik had het ook al bij een aantal mensen voorbij zien komen, maar zie daar het nut niet van in hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:00 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn apps waarmee je blijkbaar (ik gebruik ze zelf echt nooit) kunt 'controleren' wie je profiel hebben bekeken oid. En dat heeft Diaan gedaan, ik zou 6x in de afgelopen week haar profiel hebben bekeken. De 'resultaten' kun je dan posten of worden automatisch gepost op je timeline en de mensen die in de resultaten staan worden getagd.
Dus mensen kunnen dan niet eens meer ongemerkt het profiel van hun ex bekijken. Of juist van mensen die ze wel zien zitten.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:00 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn apps waarmee je blijkbaar (ik gebruik ze zelf echt nooit) kunt 'controleren' wie je profiel hebben bekeken oid. En dat heeft Diaan gedaan, ik zou 6x in de afgelopen week haar profiel hebben bekeken. De 'resultaten' kun je dan posten of worden automatisch gepost op je timeline en de mensen die in de resultaten staan worden getagd.
Ik heb ingesteld dat ik tags moet goedkeurenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:02 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan dat soort apps die automagisch van alles in mijn naam gaan lopen te zitten te posten. Ik had het ook al bij een aantal mensen voorbij zien komen, maar zie daar het nut niet van in hoor.
Als het nou zou werken wel, maar dat doet het dus nietquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dus mensen kunnen dan niet eens meer ongemerkt het profiel van hun ex bekijken. Of juist van mensen die ze wel zien zitten.
Onhandig zo'n app...
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als het nou zou werken wel, maar dat doet het dus nietno way dat ik iemands profiel 6x in een week zou bekijken (no offence Diaan
). Ik heb wel wat beters te doen
Ja ja. Je wil gewoon niet dat mensen weten dat jij een FB addict bent.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als het nou zou werken wel, maar dat doet het dus nietno way dat ik iemands profiel 6x in een week zou bekijken (no offence Diaan
Als ik op Fok! in een fotoalbum kijk en ik klik terug in de pagina's, dan staat er uiteindelijk ook bij laatste voyeurs tig keer mijn naam.quote:
Sorry, ik heb geen FB, Apple of zelfs maar apps.quote:Op donderdag 3 mei 2012 09:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik zag een mooie opening voor een discussie over FB-apps
Ik ben een Anonieme_VoyeurFokker.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:08 schreef Soempie het volgende:
Als ik op Fok! in een fotoalbum kijk en ik klik terug in de pagina's, dan staat er uiteindelijk ook bij laatste voyeurs tig keer mijn naam.Stomme nieuwsgierigheid van mij...
Oeh een digitale spiegelreflexquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry, ik heb geen FB, Apple of zelfs maar apps.
Ik heb wel een digitale spiegelreflex, dat is toch ook heel cool?
Vroeger had ik als één van de eersten een Gameboy en ik heb een Minidisc-speler gehad.
Jullie mogen me niet aanraken.![]()
Oh jij kijkt dus steeds in mijn fotoboek?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik ben een Anonieme_VoyeurFokker.Misschien moet je dat maar instellen.
Heel veel? Een pc, een digitale camera en een telefoon. Dat is het wel hoorquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ach, dat ding was toch maar 'zwartwit'. Jij hebt nu heel veel mooie, digitale spulletjes.
Ik kreeg ook nooit een Gameboy, en ook geen elektrische legotreinquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh een digitale spiegelreflexstaat bij mij nog op het wensenlijstje
en een minidisc-speler heb ik ook een tijdje gebruikt
een Gameboy heb ik nooit gehad
Voor die sokken wel. Maar ik wil ze voor zijn mbt de rest van de kleding.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dan is het nu al te laat voor mottenballen lijkt me
Altijd. Dag en nacht. Dat weet je toch.quote:
Maar jouw pc heeft wel heel veel extra dingen of zo.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:16 schreef Etcetera het volgende:
Heel veel? Een pc, een digitale camera en een telefoon. Dat is het wel hoorMaar ik klaag niet
zou m'n pc niet weg willen doen en m'n telefoon al helemaal niet (tot ik een nieuwe heb dan)
Zoalsquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Maar jouw pc heeft wel heel veel extra dingen of zo.
In dat geval, ja die zijn nog te koopquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor die sokken wel. Maar ik wil ze voor zijn mbt de rest van de kleding.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Altijd. Dag en nacht. Dat weet je toch.
quote:In dat geval, ja die zijn nog te koop
Thx.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:24 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
In dat geval, ja die zijn nog te koop
Je bedoelt die met de foto? Had ik al gemerkt inderdaad. Ik heb hem nu ook verwijderd.quote:
Niet?quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Weet ik niet. Jij bent de expert.quote:
Neequote:
Hij is wel aardig snel, maar zou zo niet weten wat erin hangt. Een i5 processor geloof ik. En een fijne videokaartquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:29 schreef wyccie het volgende:
[..]
Weet ik niet. Jij bent de expert.![]()
Jouw pc is vast veel geavanceerder dan de mijne. Daar ga ik maar gewoon van uit.
quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:38 schreef Etcetera het volgende:
't Is wat. Ik zal dagelijks even kijken hoor
Jawel hoor, maar ik kan niet alles kopen wat ik wil hebbenquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:39 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ik dacht dat jij zo'n computernerd was. Zelfs geen gadget- en app-freak dus.
Ja, de kinderen hebben vakantie. Voel me nog wel beperkt in doen en laten, dus kan ook niet veel in huis doen. Morgen blijf ik ook nog thuis. Ik ben nog niet pijnvrij.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:44 schreef wyccie het volgende:
Vrije dag, Diaan? Dan lekker zo laten.
Ik ga nu dan toch echt aan de grote schoonmaak beginnen.
Goed zo, grote meid.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:45 schreef Etcetera het volgende:
En ik ben ook wel aardig verstandig geworden wat betreft aankopen die ik eigenlijk niet nodig heb
Jemig, dat duurt lang.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:46 schreef Diaan73 het volgende:
Voel me nog wel beperkt in doen en laten, dus kan ook niet veel in huis doen. Morgen blijf ik ook nog thuis. Ik ben nog niet pijnvrij.
Ach, mensen denken vaak dat als je in de ICT zit, je wel verzot zult zijn op dat soort dingen. Ik heb niks van Apple, geen smartphone, geen apps, maar gewoon een Nokia en een ZEN MP3-speler.quote:Op donderdag 3 mei 2012 10:39 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ik dacht dat jij zo'n computernerd was. Zelfs geen gadget- en app-freak dus.
Ik kan deze over and over blijven kijken:quote:
Ho! Ik val onder de businesskant van de ICTquote:
Minidisk vroeger ook gehad, was erg fijnquote:Op donderdag 3 mei 2012 10:12 schreef Etcetera het volgende:
Oeh een digitale spiegelreflexstaat bij mij nog op het wensenlijstje
en een minidisc-speler heb ik ook een tijdje gebruikt
een Gameboy heb ik nooit gehad
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Tinuviel is vanochtend weer goedgekeurd bij de gyn, vandaag 38 wekenstiekem hoop ik dat de bevalling dit weekend gebeurt
En daar raakte je mij kwijt. Wat hebben jullie precies gedaan??quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:36 schreef Etcetera het volgende:
Wij hebben ooit een Commodore 64 'gemod' ---
Er is op CZ elk jaar een casemodwedstrijd. Je neemt een computerkast, en past die aan naar eigen wensen. Bijvoorbeeld lampjes erin, een raam in het zijpaneel bouwen, waterkoeling toevoegen, een extra ventilatortje ergens.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En daar raakte je mij kwijt. Wat hebben jullie precies gedaan??
Oeh, picsquote:Op donderdag 3 mei 2012 11:41 schreef Soempie het volgende:
Even alvast een waarschuwing voor Wiebel: ik heb de kamer overhoop getrokken.
Mooi!quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:36 schreef iamredleader het volgende:
Tinuviel is vanochtend weer goedgekeurd bij de gyn, vandaag 38 wekenstiekem hoop ik dat de bevalling dit weekend gebeurt
quote:
Vandaag weer vroeg naar bed dus.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:43 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Er zijn manieren om een bevalling op gang te krijgen
5 mei is een mooie dag (6 mei ook), daarnaast is Jair met de familie naar Zeeland voor het weekend dus hebben we alle rust om stoute dingen te doen uit te rustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |