De gele wel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:56 schreef MaJo het volgende:
Ah dan ben ik in de warbij de Lush namen we de groene wel aan maar de paarse niet.
Geel is toch 50? Dan wel. Zo nee, dan nietquote:
Geel = 200quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geel is toch 50? Dan wel. Zo nee, dan niet
Gelukkig voor kleurenblinden hebben ze er ook getallen opgezetquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geel = 200
50 euro is oranje-achtig.
50 gulden was geel.
*poef* weg is de inhoud van de koelkastquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef wyccie het volgende:
Zonder lunch in slaap vallen en dan wakker worden met Masterchef nog aan.![]()
![]()
20000?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef iamredleader het volgende:
Een stapel paarse briefjes zo dik als een pakje sigaretten. Iemand een gokje hoeveel EUR dat is?
Ik rook niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef iamredleader het volgende:
Een stapel paarse briefjes zo dik als een pakje sigaretten. Iemand een gokje hoeveel EUR dat is?
Daar zit vooral veel zuivel in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef iamredleader het volgende:
*poef* weg is de inhoud van de koelkast
Justine?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik rook niet.![]()
En het hangt er ook nog vanaf of het verse biljetten zijn.
[..]
Daar zit vooral veel zuivel in.
Ik zag daarnet een heerlijk kippetje op tv.
quote:
Hm, dood beestquote:Daar zit vooral veel zuivel in.
Ik zag daarnet een heerlijk kippetje op tv.
Ik stuur je zo trouwens een PM maar die "enorme" verschillen waar jij het over hebt die bestaan niet hoorquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:06 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stuur je zo trouwens een PM maar die "enorme" verschillen waar jij het over hebt die bestaan niet hoor
Er zitten kleine verschillen in die je waarschijnlijk wel zou kunnen zien als je ze naast elkaar hangt maar die zijn niet zo moeilijk recht te trekkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:10 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Faal van mijn kant. Maar als ik er twee naast elkaar zou hangen, dan ziet het er toch ook niet uit?
Ik had op een gegeven moment ook van alles met de foto's gedaan, dus dan zal ik het zelf wel erger hebben gemaakt.
jemig, je kunt je zelf ook een probleem aanpraten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:16 schreef wyccie het volgende:
Ik heb een cursus fotobewerking nodig, zodat ik ook weet wat ik doe als ik de schuif met middentonen naar links en recht gooi.
Hopelijk een troll.![]()
Last van een stigma
Nou, leef je uit of stuur C4 een PMquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:30 schreef Mark het volgende:
Heeft er iemand in dat topic al om pics gevraagd? Dan is het meteen duidelijk
Ja, ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:30 schreef Mark het volgende:
Heeft er iemand in dat topic al om pics gevraagd? Dan is het meteen duidelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
De oude of de nieuwe versie?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zag net dat a.s. zaterdag een van mijn favoriete films op tv komt. Inglorious Bastards
Gave film inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zag net dat a.s. zaterdag een van mijn favoriete films op tv komt. Inglorious Bastards
Het eerste kwartier is wel tof.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vind je by Saving Private Ryan het eerste kwartier ook het best?
Bij die titel denk ik altijd aan dezequote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Vind je by Saving Private Ryan het eerste kwartier ook het best?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |