Nietquote:
Fijn dat je me er even op wijst okan dokan. Joe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wil je Benny geen Benno noemen? Ik link dat aan Benno L.
Hahahaquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik maak altijd dat plus-teken tegen het personeel als ik eens in een Plus-supermarkt ben
15 mei van de eerste ronde (op m'n verjaardag, midden in de examens, echt fantastisch) en dan eind juni, tegelijk met de uitslag van de examens.quote:
Oh spannend! Van de eerste ronde is dat je score van de test?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
15 mei van de eerste ronde (op m'n verjaardag, midden in de examens, echt fantastisch) en dan eind juni, tegelijk met de uitslag van de examens.
Bedankt voor jullie lieve woorden nog
Jup, preciesquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh spannend! Van de eerste ronde is dat je score van de test?
Ik ga voor het hele pakket Lut, zolang er geen negatieve uitslag is zit je overal bij de top 50quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, preciesDat zijn er een stuk of 200, daar kijken ze deel twee (essay) van na en samen wordt dat een rangorde of zo
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ga voor het hele pakket Lut, zolang er geen negatieve uitslag is zit je overal bij de top 50
Dan kunnen we allemaal keihard in koor 'SCOOOOOOOOOOORE' roepenquote:
Zeroquote:
Haha daar houd ik je aan!quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dan kunnen we allemaal keihard in koor 'SCOOOOOOOOOOORE' roepen
Hequote:
Dasgoe!quote:
Hehe, dankuquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat een leuke foto's zag ik voorbij komen Zero
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |