quote:
Kansloos. maar als je het maar vaak genoeg blijft herhalen willen mensen alles wel gaan geloven of niet? Als Xavi en Iniesta zullen eerder om Messi's hulp roepen, net als barca collectief.quote:
By far Ronaldo. Is sneller met de bal, heeft meer techniek, beter trap, kopsterk, sterker, krachtiger, scoort heel veel terwijl het niet eens een spits is. Heeft bewezen bij zowel United als Madrid hij goed kan presteren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
Dit plaatje zegt toch meer dan genoeg:
[ afbeelding ]
Wie van de 2 heeft er nou meer voetballende kwaliteiten?
Seedorf 2 dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
By far Ronaldo. Is sneller met de bal, heeft meer techniek, beter trap, kopsterk, sterker, krachtiger, scoort heel veel terwijl het niet eens een spits is. Heeft bewezen bij zowel United als Madrid hij goed kan presteren.
Messi is zonder de aanvoer van zijn hele goede middenvelders nergens. Hem zien spelen in Argentinie is een pracht voorbeeld.
alhoewel Seedorf is goede voetballer is, geef je hem nu iets teveel creditsquote:
Als clubspeler heeft hij zowat gewonnen wat er te winnen valt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
alhoewel Seedorf is goede voetballer is, geef je hem nu iets teveel credits
Klopt maar in het Nederlands elftal heeft hij altijd op een plek gespeeld waar hij moeilijk uit de voeten kwam.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:50 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Als clubspeler heeft hij zowat gewonnen wat er te winnen valt.
Maar als NL 11tal speler vind ik 'm matig.
Ik dacht dat hij het deed voor 15 miljoen per jaar?quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:12 schreef HeatWave het volgende:
...
Messi doet het voor zijn lol, die straalt spelplezier uit, krijgt een schop, staat op en gaat verder met wat ie leuk vindt, voetballen.
....
Waarschijnlijk omdat hij FOK! geen cent kost.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:00 schreef Roffamannetje het volgende:
Heatwave is echt een kansloos mannetje, hoe kan zo'n mafkees nou mod zijn
Interessant, wie zou er denk je eerder stoppen als het salaris teruggeschroefd zou worden naar ~1 miljoen per jaar, Messi of Ronaldo ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:30 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij het deed voor 15 miljoen per jaar?
Ik denk dat beide snel bij een andere club zitten of gaan golfen, zal geen verschil maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:38 schreef TheFatLady het volgende:
[..]
Interessant, wie zou er denk je eerder stoppen als het salaris teruggeschroefd zou worden naar ~1 miljoen per jaar, Messi of Ronaldo ?
Ronaldo bij Portugal speelt de sterren van de hemelquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:47 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
By far Ronaldo. Is sneller met de bal, heeft meer techniek, beter trap, kopsterk, sterker, krachtiger, scoort heel veel terwijl het niet eens een spits is. Heeft bewezen bij zowel United als Madrid hij goed kan presteren.
Messi is zonder de aanvoer van zijn hele goede middenvelders nergens. Hem zien spelen in Argentinie is een pracht voorbeeld.
Tijdens de Olympische Spelen in 2004 zag je al dat Ronaldo er geen zak van kon, anders hadden ze wel gewonnen van Irak en Costa Rica.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ronaldo bij Portugal speelt de sterren van de hemel
Dat deed Messi 4 jaar later wel wat beter ja, zonder Xavi en Iniesta overigensquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef Nober het volgende:
[..]
Tijdens de Olympische Spelen in 2004 zag je al dat Ronaldo er geen zak van kon, anders hadden ze wel gewonnen van Irak en Costa Rica.
De gouden bal zegt imo niet zoveel. Daar moet je ook geschikt voor zijn als voetballer. Al had Balotelli er 60 ingetrapt in Engeland, dan had hij nog dat ding niet gewonnen. Messi is een geknipte speler voor de Gouden Bal en zal hem ook nog vaak winnen. Zeker niet onverdiend, maar zijn karakter en persoonlijkheid speelt daar zéker parte in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Ronaldo wordt bij Portugal evenhard misbruikt als Messi bij Argentinië, misschien nog wel meer. Portugal speelt 4-5-1 met een zeer verdedigend middenveld en 80 meter verderop enkel Ronaldo die met kick & rush moet worden bereikt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef tech4u het volgende:
[..]
Ronaldo bij Portugal speelt de sterren van de hemel
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:25 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Sja, hier heeft ie toch gewoon gelijk?quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ronaldo: Real Madrid beter dan Barcelona, Cristiano Ronaldo kon het na het behalen van de landstitel met Real Madrid niet nalaten een sneer uit te delen naar aartsrivaal FC Barcelona. „Wij waren beter dan zij”, aldus de Portugese vedette van de 'Koninklijke'
Misbaksel
quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, hier heeft ie toch gewoon gelijk?.
Maar hij blijft een misbakselSPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop