quote:Natasja Froger begeleidt samen met scheidingscoach Yolande de Best scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
Het aantal echtscheidingen is de afgelopen jaren fors toegenomen. Eén op de drie kinderen krijgt nog voor hun 16e te maken met een scheiding van hun ouders. Vaak zijn de ouders dusdanig verwikkeld in een onderlinge strijd dat er geen goede communicatie meer mogelijk is.
Met alle gevolgen van dien voor de kinderen. In Echt Scheiden staat het belang van de kinderen centraal.
.En voor hoeveel wordt de man nu weer gepaktquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef LaLouchi het volgende:
Yep, wat krijgen we nu weer voor rampzalige scheiding....
Hoezo? De inkomens worden bij elkaar opgeteld en dan door midden gedeeld. Dan wordt er nog niet eens gelet op degene die voor de kinderen zorgt. Het is al jaren niet meer zoals vroeger. Verdient de vrouw meer, is zij degene die alimentatie moet betalen. Enige waar ik nog wat aan vind schorten qua man is het recht of verplichting qua kinderen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
.En voor hoeveel wordt de man nu weer gepakt.
Ik moest wel jankenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Gisteren was Natasja met een andere programma ''Welcome Home''
dit weet ik ooknietquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Dus ze wonen al 6 jaar gescheiden maar zijn nog niet officieel gescheiden? Heb het ff gemist.
En het huis staat nog op beider naam ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Dus ze wonen al 6 jaar gescheiden maar zijn nog niet officieel gescheiden? Heb het ff gemist.
Het gaat voornamelijk om de kinderen denk ik. Moeder vindt dat vader te weinig tijd aan ze besteedt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Nog woede na 6 jaar, dat lijkt het enige 'lichtpuntje' in de aflevering
Hmm..quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om de kinderen denk ik. Moeder vindt dat vader te weinig tijd aan ze besteedt.
En hij zit de hele tijd te huilen..quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:40 schreef Doxie231710 het volgende:
Ze kijkt gewoon weg van het scherm als haar (ex)man in beeld is.
Het lijkt erop alsof er na 6 jaar nog steeds geen afspraken zijn gemaakt over alle noodzakelijke dingen, dat zullen ze wel vast willen leggen ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat ze hier nu mee willen bereiken. Ze zijn al uit elkaar, wat moet je nog meer?
Laatste kans om het zakelijk op te lossen zei ze.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Doxie231710 het volgende:
Verstond het even niet... laatste kans?
Oke thanksquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatste kans om het zakelijk op te lossen zei ze.
ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Slim van RTL eigenlijk.. want als ze teveel mensen hebben voor het ene programma, passen ze vast wel in een ander
Ik had het begin gemist en dacht dus in het begin dat mevrouw lesbisch/bi was gezien 'd'r naamketting. Ik dacht dat dat het smeuige detail uit de aflevering te zijn. Bleken ze al 6 jaar gescheiden te zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:32 schreef Spaarne123 het volgende:
Wat een verschrikkelijk chagerijnig volks wijf in deze aflevering. Met d'r naamketting, terwijl ze al in de 40 is.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het programma wel erg vrouw-minded, met mevrouw Froger voorop die schande spreekt en jankt over de kinderen. Een vrouw heeft het huis niet op orde, whop, een heel professioneel team. Een man heeft het huis niet op orde, dan moet zijn familie maar helpen of zo. Maar ondertussen alles voor het arme vrouwtje
En dan krijgt ze al helemaal d'r zin en jankt ze nog dat ze zichzelf helemaaaaaal wegcijfert en boehoehoeEn dan 'ik ben bang dat het vijf minuten verwijten wordt'- ja, veel meer komt er ook niet uit jouw smoel he
![]()
Als ik hem was ging ik in elk geval direct langs de rechtbank voor een nihil-stelling van de kinderalimentatie![]()
En die troela had hem ook wel mogen bedanken voor het feit dat hij haar voor de schuldsanering behoed heeft. Maar stel je voor
Ik heb er op zich weinig moeite mee dat ze van dat huis af wil nu het blijkbaar gewoon kan (een bank geeft niet zomaar een lening nu!), ik heb wel moeite met het gejankzak van 'ik kan nu geen hui-uis kopen boehoequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:57 schreef bobjuh het volgende:
Net ook maar even gekeken, wat een verschrikkelijk wijf, lopen de zeuren op Gino dat hij dit niet goed doet en dat niet goed doet en dan janken dat alle aandacht naar de problemen van Gino gaat.
Die man moet maar huis op zijn naam zetten en extra kosten nemen terwijl die man door zijn ongeluk alleen op therapeutische basis kan werken 2 dagen in de week.
En hij 55quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
Zomg, die vrouw is 38![]()
Ze ziet eruit als 48 ofzo
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
Zomg, die vrouw is 38![]()
Ze ziet eruit als 48 ofzo
Zoj kijkt wat bitchy uit dr ogen. Hijs poepiedoepieliefquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef MissJ het volgende:
ze hebben beiden wel een ontzettende treurgwilgerige uitstraling hoor
ik ook, dan kan ie met mijn kat vriendjes wordenquote:
Ja das ook wel weer zo, iets wat ik net hoorde isdat ie elke keer een baantje voor een paar dagen of weken heeft en dan is het weer niks. Dat lijkt me ook ergerlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom? Ik neem aan dat zij niet voor niets wil scheiden?
Zij heeft issues met zichzelf denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom? Ik neem aan dat zij niet voor niets wil scheiden?
Daar kan ik me ook wat bij voorstellenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij heeft issues met zichzelf denk ik
Ben je nou aan het spoilen? OMGWTFBBQquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
Hij kan nog in GoT gaan spelen
[ afbeelding ]
Niet hier ook al.......quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:43 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ben je nou aan het spoilen? OMGWTFBBQ
Ik ook niet.quote:
Stem Diederik Samsom, dan help je deze mensen er weer bovenopquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:45 schreef MissJ het volgende:
omg 2 1/2 jaar geleden in de schuldsanering gezeten en nu alweer een schuld van 15.000 euro...Echt kansloos hoor.
jep..hazelip zo te zien...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Die man heeft een hazenlip ofzo? Half onverstaanbaar.
Altijd positief bekijken hè. Half verstaanbaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Maar dan blijft de vraag: waarom zit hij al jaren thuis? Hij rijdt op een bus dus dan maakt het niet uit of hij wel of geen hazenlip heeft.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Het glas is halfvol.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Altijd positief bekijken hè. Half verstaanbaar
Owja. Ik let wel extra goed op om 'm te kunnen verstaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:47 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Altijd positief bekijken hè. Half verstaanbaar
Waarschijnlijk baan kwijt geraakt, en door de crisis niet een andere kunnen vinden..quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag: waarom zit hij al jaren thuis? Hij rijdt op een bus dus dan maakt het niet uit of hij wel of geen hazenlip heeft.
Kheb het begin even gemist, maar hij zit dus thuis? Zonder afgekeurd te zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag: waarom zit hij al jaren thuis? Hij rijdt op een bus dus dan maakt het niet uit of hij wel of geen hazenlip heeft.
Yep. Het is weer een combinatie van programma's.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Kunnen hierna meteen door naar john williams met dubbeltje op zijn kant...
Bij mij was het juist andersom, mijn interesse om naar hem te luisteren ging weg zodat ik eigenlijk een beetje gemist heb in het begin waarom ze uit elkaar gaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Owja. Ik let wel extra goed op om 'm te kunnen verstaan.
Hij is bij de laatste baan na een paar dagen weggelopen, want de baas deed lelijk tegen het personeel.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk baan kwijt geraakt, en door de crisis niet een andere kunnen vinden..
eh nee, mijn stem krijgt hij nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:46 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Stem Diederik Samsom, dan help je deze mensen er weer bovenop
Valt mij ook vaak op, zo'n schuld maar wel rokenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef D. het volgende:
Hij rookt
Als ie daar nou mee stopt, dan is die schuld ook zo weg
Misschien heeft hij ook een kamelenteen¿?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dan blijft de vraag: waarom zit hij al jaren thuis? Hij rijdt op een bus dus dan maakt het niet uit of hij wel of geen hazenlip heeft. ¿
Of hij is autoziekquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook een kamelenteen¿?
Zoiets?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Of moet hij de bushaltes misschien omroepen, al snel een zooitje dan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Of moet hij de bushaltes misschien omroepen, al snel een zooitje dan.
[..]
[..]
Wat is dezequote:
Beter niet bij een callcentrequote:Op woensdag 9 mei 2012 20:53 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik 5 jaar thuis zit... sinds ik bij deze werkgever werk heb ik nog een keer of 3 gesolliciteerd en bij alle 3 kon ik aan de gang...
Als je wil kan je zo aan het werk...ook met zonne bakkes...
Hij reed op een touringcarquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:51 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Als u links kijkt....djkf^$#^&....als...mompel....rechts.......quote:
wat doe jij lelijk!quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Seizoenswerk in spookhuis, kunnen ze beide aan de gang...
1980 belde net, ze wilden het kapsel van die vrouw terug
Gelukkig maar danquote:
Die vrouw ziet er toch heel gewoon uit?quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:55 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Seizoenswerk in spookhuis, kunnen ze beide aan de gang...
1980 belde net, ze wilden het kapsel van die vrouw terug
Ik ben blij dat jij mij een baan kan geven.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:53 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat ik 5 jaar thuis zit... sinds ik bij deze werkgever werk heb ik nog een keer of 3 gesolliciteerd en bij alle 3 kon ik aan de gang...
Als je wil kan je zo aan het werk...ook met zonne bakkes...
Ja doe maar alsof je dom bent.quote:
Zo erg zien ze er toch niet uit? Die man heeft een hazenlip gehad en is daar aan geopereerd, mensen met een hazenlip zijn vaker moeilijk te verstaan.quote:
Serieus? Sommige mensen moeten gewoon permanent onder curatele staan en vijftig euro handgeld per week hebbenquote:
Hij ging zelf weg hoor, bij zijn laatste baan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef just me het volgende:
[..]
Zo erg zien ze er toch niet uit? Die man heeft een hazenlip gehad en is daar aan geopereerd, mensen met een hazenlip zijn vaker moeilijk te verstaan.
Kan me wel voorstellen dat hij geen 1e keus is in deze tijd waarin er veel mensen solliciteren.
Ja dat is niet handigquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij ging zelf weg hoor, bij zijn laatste baan.
Moet je aan de hovenier vragen...quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef Bayswater het volgende:
Dat kapsel, hoeveel zal dat onderhoud kosten?
Mooie fantasie heb jij zeg, met je denkbeeldige vriendin hahahahahaquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Mijn vriendin komt net binnen en eerste wat ze zei: oe wa een lelijkerts... haha
Ja meen het, en dan nog allemaal gadgets hebbenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Sommige mensen moeten gewoon permanent onder curatele staan en vijftig euro handgeld per week hebben
Dat verbaast me elke keer weerquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef TheOneAndOnly het volgende:
[..]
Moet je aan de hovenier vragen...
Minder dan die helm van Bea.quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:58 schreef Bayswater het volgende:
Dat kapsel, hoeveel zal dat onderhoud kosten?
Mensen doen rare dingen als ze geen geld hebben, ze willen de buitenwereld laten denken dat ze juist wél geld hebben.quote:
Proest proest... niks denkbeeldigs aan...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mooie fantasie heb jij zeg, met je denkbeeldige vriendin hahahahaha
Dat begrijp ik echt niet.. zo'n ipad bijvoorbeeld is hartstikke duur, daar konden ze vast een maand huur van betalen.quote:
Die wordt met de week lelijkerquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:01 schreef Ole het volgende:
Die scheidingscoach zit er anders wel prachtig bij!
Maar na een rondje schuldsanering zou je toch wel beter moeten weten....quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:00 schreef just me het volgende:
[..]
Mensen doen rare dingen als ze geen geld hebben, ze willen de buitenwereld laten denken dat ze juist wél geld hebben.
En wat moet je er ook mee.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat begrijp ik echt niet.. zo'n ipad bijvoorbeeld is hartstikke duur, daar konden ze vast een maand huur van betalen.
ik begrijp dat echt niet!quote:
ze zegt net dat ze in het dorp geen werk hebben, dan ga je toch verder buiten je woonplaats kijken?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, ze moet aan het werk, maar hij toch ook? Hij mankeert toch niks?
Jazeker, maar dan allebei.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
ze zegt net dat ze in het dorp geen werk hebben, dan ga je toch verder buiten je woonplaats kijken?
Maar hij zoekt wel (zei ie), zij zegt dat er toch niets isquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jawel, ze moet aan het werk, maar hij toch ook? Hij mankeert toch niks?
dat wel ja. maar dan nog....quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:02 schreef just me het volgende:
Lekker makkelijk oordelen vanachter je eigen veilige pc!
kan zij een voorbeeld aan nemenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:05 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Kijk... meteen een baan, lamme hond! Werken nondeju!
Tegenwoordig op veel parken welquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Daar mag je toch niet permanent wonen?
Jij niet, ik niet, een hoop andere mensen welquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat wel ja. maar dan nog....
aan schulden kan je niet altijd wat doen (als je ze hebt bedoel ik). plotseling je baan verliezen en je huis niet kunnen verkopen en je bent al de lul. maar dan nog, dan koop je geen ipad
Dat is nutteloos ja. Maar tegenwoordig heb je eigenlijk wel gewoon een laptop en tv nodig. En laptop zeker als je een baan zoekt. Maar goed die tv dat hoeft geen groot plasmascherm te zijn natuurijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat wel ja. maar dan nog....
aan schulden kan je niet altijd wat doen (als je ze hebt bedoel ik). plotseling je baan verliezen en je huis niet kunnen verkopen en je bent al de lul. maar dan nog, dan koop je geen ipad
Tijdelijk wel. Ligt geloof ik aan de gemeentequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Daar mag je toch niet permanent wonen?
Nou ja, na 5 jaar thuis wordt het ook weleens tijd he?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:05 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
kan zij een voorbeeld aan nemen
en die mensen snap ik dus niet.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:06 schreef just me het volgende:
[..]
Jij niet, ik niet, een hoop andere mensen wel
ja, je hebt wel iets nodig. maar een tv kan je vaak heel goedkoop aankomen. oud model overnemen van iemand die het nieuwste van het nieuwste wil kopen. laptop of computer heb je wel nodig ja. ipad dan weer nietquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Dat is nutteloos ja. Maar tegenwoordig heb je eigenlijk wel gewoon een laptop en tv nodig. En laptop zeker als je een baan zoekt. Maar goed die tv dat hoeft geen groot plasmascherm te zijn natuurijk
Nee idd dan zijn we het eensquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en die mensen snap ik dus niet.
[..]
ja, je hebt wel iets nodig. maar een tv kan je vaak heel goedkoop aankomen. oud model overnemen van iemand die het nieuwste van het nieuwste wil kopen. laptop of computer heb je wel nodig ja. ipad dan weer niet
Nieuwe start hèquote:
en daar hoort natuurlijk een kort pittig rood kapsel bijquote:
En die laptop was een Apple MacbookPro 15" van zeker 2.000 euro nieuwquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en die mensen snap ik dus niet.
[..]
ja, je hebt wel iets nodig. maar een tv kan je vaak heel goedkoop aankomen. oud model overnemen van iemand die het nieuwste van het nieuwste wil kopen. laptop of computer heb je wel nodig ja. ipad dan weer niet
das ook niet goedkoop....maargoed dat kan van voor de schulden zijn misschienquote:
Rood ???quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
en daar hoort natuurlijk een kort pittig rood kapsel bij
Roberto Jackettiquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En die laptop was een Apple MacbookPro 15" van zeker 2.000 euro nieuw
uhh oh ja? Even denken... welke ook alweer?quote:
Ja, SamenWonen op Net5quote:
Wel een macbook jaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
En die laptop was een Apple MacbookPro 15" van zeker 2.000 euro nieuw
meer paars eigenlijkquote:
alleen als de nood echt hoog is denk ik.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef Droopie het volgende:
als je schulden hebt ga je naar de bibliotheek om te internetten lijkt mij?
van 't Hoff/ Roberto Jacketti dusquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
die jamet die presentator die ook zanger is/was Erik huppeldehup toch?
Erik van der Hofquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
die jamet die presentator die ook zanger is/was Erik huppeldehup toch?
Dat vind ik ook weer wat overdreven. Daarnaast hebben de dames het nodig voor school.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:11 schreef Droopie het volgende:
als je schulden hebt ga je naar de bibliotheek om te internetten lijkt mij?
nee je hoeft hem ook niet weg te doen en evt. een 2e hands laptop...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
alleen als de nood echt hoog is denk ik.
ik zou ook niet zo makkelijk afstand kunnen doen van mij (4 jaar oude) laptop en mij (slome) adsl verbinding
Het is wat he.. kan ze niet meer zielig doenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Ze jankt omdat ze moet gaan werken...
Kan wel, maar daar zit een baas niet op te wachtenquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef roos85 het volgende:
[..]
Het is wat he.. kan ze niet meer zielig doen
Roberto Jacketti & the Scooters was een Nederlandse popgroep rond zanger Erik van der Hoff die bestond van 1980 tot 1989.quote:
En van voor de schuldsanering, dan? Hoe oud waren die serviezen, niet van een van de huidige series dan?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
das ook niet goedkoop....maargoed dat kan van voor de schulden zijn misschien
stukgegooid ?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:15 schreef Bayswater het volgende:
Maar de hamvraag, waar is het servies nu?
Ik denk kapotgegooidquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:15 schreef Bayswater het volgende:
Maar de hamvraag, waar is het servies nu?
ja, precies.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
nee je hoeft hem ook niet weg te doen en evt. een 2e hands laptop...
Hij werkt nu hierquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:17 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Goed programma, 2 mensen aant werk gestampt...
LOLZ, één taal is al lastig.quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:20 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Hij werkt nu hier
http://www.beuk.eu/touringcars/
Ambassadeurs achter het stuur
De chauffeurs van Koninklijke Beuk zijn onze ambassadeurs aan boord van de touringcars. Ze worden dan ook nauwkeurig geselecteerd, onder andere op vakmanschap, representativiteit en sociale vaardigheden. De chauffeurs spreken meerdere talen en kunnen bogen op jarenlange rijervaring in onze touringcars.
Ja, zelf is 'iequote:Op woensdag 9 mei 2012 21:26 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Natuurlijk, hij ziet nu in dat ie van dat lelijk ding af is...
Ze hadden nog een houten pop met spijkers in de kastquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:27 schreef Murmeli het volgende:
eind goed al goed.
zijn nou alle schulden ook foetsie? want daar hebben we niks meer over gehoord of wel?
In zijn mooie vakantie villaquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Nou kan hij weer chickies hosselen...
Tot de camera weg is...quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:32 schreef nikky het volgende:
Fijn om te zien dat ze met elkaar kunnen opschieten.
Nee joh, volgend zielige programma "een goede buur"quote:
as ifquote:Op woensdag 9 mei 2012 21:29 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Nou kan hij weer chickies hosselen...
Daar is geen topic van ofwel?quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Nee joh, volgend zielige programma "een goede buur"
Niet gezien.quote:
Klopt Ole, zij zit er mooi bij..quote:Op woensdag 9 mei 2012 21:01 schreef Ole het volgende:
Die scheidingscoach zit er anders wel prachtig bij!
daar is het misschien wel mis gegaan.quote:Op woensdag 9 mei 2012 23:20 schreef Ronaldsen het volgende:
Verbazingwekkend dat die twee jaren werkloos samen hebben gewoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |