quote:Natasja Froger begeleidt samen met scheidingscoach Yolande de Best scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.
Het aantal echtscheidingen is de afgelopen jaren fors toegenomen. Eén op de drie kinderen krijgt nog voor hun 16e te maken met een scheiding van hun ouders. Vaak zijn de ouders dusdanig verwikkeld in een onderlinge strijd dat er geen goede communicatie meer mogelijk is.
Met alle gevolgen van dien voor de kinderen. In Echt Scheiden staat het belang van de kinderen centraal.
.En voor hoeveel wordt de man nu weer gepaktquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef LaLouchi het volgende:
Yep, wat krijgen we nu weer voor rampzalige scheiding....
Hoezo? De inkomens worden bij elkaar opgeteld en dan door midden gedeeld. Dan wordt er nog niet eens gelet op degene die voor de kinderen zorgt. Het is al jaren niet meer zoals vroeger. Verdient de vrouw meer, is zij degene die alimentatie moet betalen. Enige waar ik nog wat aan vind schorten qua man is het recht of verplichting qua kinderen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:46 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
.En voor hoeveel wordt de man nu weer gepakt.
Ik moest wel jankenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef Haaibaaike het volgende:
Gisteren was Natasja met een andere programma ''Welcome Home''
dit weet ik ooknietquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Dus ze wonen al 6 jaar gescheiden maar zijn nog niet officieel gescheiden? Heb het ff gemist.
En het huis staat nog op beider naam ook.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Dus ze wonen al 6 jaar gescheiden maar zijn nog niet officieel gescheiden? Heb het ff gemist.
Het gaat voornamelijk om de kinderen denk ik. Moeder vindt dat vader te weinig tijd aan ze besteedt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:35 schreef kwiwi het volgende:
Nog woede na 6 jaar, dat lijkt het enige 'lichtpuntje' in de aflevering
Hmm..quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het gaat voornamelijk om de kinderen denk ik. Moeder vindt dat vader te weinig tijd aan ze besteedt.
En hij zit de hele tijd te huilen..quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:40 schreef Doxie231710 het volgende:
Ze kijkt gewoon weg van het scherm als haar (ex)man in beeld is.
Het lijkt erop alsof er na 6 jaar nog steeds geen afspraken zijn gemaakt over alle noodzakelijke dingen, dat zullen ze wel vast willen leggen ofzo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:41 schreef Lavenderr het volgende:
Ik begrijp niet zo goed wat ze hier nu mee willen bereiken. Ze zijn al uit elkaar, wat moet je nog meer?
Laatste kans om het zakelijk op te lossen zei ze.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:49 schreef Doxie231710 het volgende:
Verstond het even niet... laatste kans?
Oke thanksquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatste kans om het zakelijk op te lossen zei ze.
ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:52 schreef kwiwi het volgende:
Slim van RTL eigenlijk.. want als ze teveel mensen hebben voor het ene programma, passen ze vast wel in een ander
Ik had het begin gemist en dacht dus in het begin dat mevrouw lesbisch/bi was gezien 'd'r naamketting. Ik dacht dat dat het smeuige detail uit de aflevering te zijn. Bleken ze al 6 jaar gescheiden te zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 04:32 schreef Spaarne123 het volgende:
Wat een verschrikkelijk chagerijnig volks wijf in deze aflevering. Met d'r naamketting, terwijl ze al in de 40 is.
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 mei 2012 00:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind het programma wel erg vrouw-minded, met mevrouw Froger voorop die schande spreekt en jankt over de kinderen. Een vrouw heeft het huis niet op orde, whop, een heel professioneel team. Een man heeft het huis niet op orde, dan moet zijn familie maar helpen of zo. Maar ondertussen alles voor het arme vrouwtje
En dan krijgt ze al helemaal d'r zin en jankt ze nog dat ze zichzelf helemaaaaaal wegcijfert en boehoehoeEn dan 'ik ben bang dat het vijf minuten verwijten wordt'- ja, veel meer komt er ook niet uit jouw smoel he
![]()
Als ik hem was ging ik in elk geval direct langs de rechtbank voor een nihil-stelling van de kinderalimentatie![]()
En die troela had hem ook wel mogen bedanken voor het feit dat hij haar voor de schuldsanering behoed heeft. Maar stel je voor
Ik heb er op zich weinig moeite mee dat ze van dat huis af wil nu het blijkbaar gewoon kan (een bank geeft niet zomaar een lening nu!), ik heb wel moeite met het gejankzak van 'ik kan nu geen hui-uis kopen boehoequote:Op donderdag 3 mei 2012 13:57 schreef bobjuh het volgende:
Net ook maar even gekeken, wat een verschrikkelijk wijf, lopen de zeuren op Gino dat hij dit niet goed doet en dat niet goed doet en dan janken dat alle aandacht naar de problemen van Gino gaat.
Die man moet maar huis op zijn naam zetten en extra kosten nemen terwijl die man door zijn ongeluk alleen op therapeutische basis kan werken 2 dagen in de week.
En hij 55quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
Zomg, die vrouw is 38![]()
Ze ziet eruit als 48 ofzo
quote:Op woensdag 9 mei 2012 20:33 schreef MissJ het volgende:
Zomg, die vrouw is 38![]()
Ze ziet eruit als 48 ofzo
Zoj kijkt wat bitchy uit dr ogen. Hijs poepiedoepieliefquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:35 schreef MissJ het volgende:
ze hebben beiden wel een ontzettende treurgwilgerige uitstraling hoor
ik ook, dan kan ie met mijn kat vriendjes wordenquote:
Ja das ook wel weer zo, iets wat ik net hoorde isdat ie elke keer een baantje voor een paar dagen of weken heeft en dan is het weer niks. Dat lijkt me ook ergerlijkquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom? Ik neem aan dat zij niet voor niets wil scheiden?
Zij heeft issues met zichzelf denk ikquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:41 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom? Ik neem aan dat zij niet voor niets wil scheiden?
Daar kan ik me ook wat bij voorstellenquote:Op woensdag 9 mei 2012 20:42 schreef amaranta het volgende:
[..]
Zij heeft issues met zichzelf denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |