Nee, niet mijn cup of tea.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kwam je bij de parkeerplaats net voor de A50 vandaan?
Bek dicht, rechtse kwal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is ook niets lekkerder dan even zo'n linkse demonstrant of kraker snoeihard voor zijn bek te rammen of in zijn schouder te schieten.
Als ze zich netjes aan de regels houden was er niets aan de hand.
Goedzo, ik had hem tussen de B zuil en mijn autoportier manieren geleerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef Auti het volgende:
[..]
2 weken geleden keek ik naar het programma "overtreders". Waren 2 jongens betrapt op wildplassen en daar gingen ze een boete voor krijgen. Zegt er één; vuile tyfuslijer.. en toen werd hij even stevig bij de nek gepakt, aangehouden en kreeg een boete van 800 euro. ..
800 euro?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef Auti het volgende:
[..]
2 weken geleden keek ik naar het programma "overtreders". Waren 2 jongens betrapt op wildplassen en daar gingen ze een boete voor krijgen. Zegt er één; vuile tyfuslijer.. en toen werd hij even stevig bij de nek gepakt, aangehouden en kreeg een boete van 800 euro. ..
Ja geen idee hoelang ze er stonden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, gelukkig, toen zat ik allang bij de opdrachtgever op kantoor.
Op de heenweg doe ik het altijd rustig aan, op de terugweg wat sneller.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja geen idee hoelang ze er stonden.
Ja ach viel wel mee, reed 130 a 40, dus paar tientjes maar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op de heenweg doe ik het altijd rustig aan, op de terugweg wat sneller.
Zoiets, was in Utrecht. Agent had het over een nieuw protocol. Geweld of belediging tegen hulpverleners wordt extra hard aangepakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
800 euro?
Educatieve Maatregel Gedrag ofzo?
Racemonster ben je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach viel wel mee, reed 130 a 40, dus paar tientjes maar.
Stomme kaffers ook, respect moet je verdienen, niet afdwingen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:18 schreef Auti het volgende:
[..]
Zoiets, was in Utrecht. Agent had het over een nieuw protocol. Geweld of belediging tegen hulpverleners wordt extra hard aangepakt.
Ik gun dit land in crisis gewoon een bijdrage.quote:
Maar vervolgens wel zeiken over de crisistaks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gun dit land in crisis gewoon een bijdrage.
Ik kan ook wel zeiken over die boete, maar goed dat is m'n eigen schuld dus tja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel zeiken over de crisistaks.
Huilie ben je.
Vandaar, ff helpen met instappen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stomme kaffers ook, respect moet je verdienen, niet afdwingen.
De crisistaks is ook jouw eigen schuld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan ook wel zeiken over die boete, maar goed dat is m'n eigen schuld dus tja.
Ok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vandaar, ff helpen met instappen.
Heul niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De crisistaks is ook jouw eigen schuld.
Nope.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:24 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zag ik jou nou laatst bij een aflevering van "Probleemwijken"?
En dan zou VS wat meer geld voor leuke dingen overhouden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:25 schreef waht het volgende:
Als ze de uitkeringen nou hoger maken hoeven ze ook niet te stelen.
Als je nou wat mooier was, dan kon je nog een rijke oudere heer plezieren en onderhouden worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |