http://www.nd.nl/artikele(...)ingezet-in-nederlandquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Agenten zijn domme tokkies, die kunnen niet met een dergelijke verantwoordelijkheid omgaan.
Nope.quote:
Die zijn niets beter uiteraard.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:02 schreef Auti het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/artikele(...)ingezet-in-nederland
Maar dat is dan ook gewoon vet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:02 schreef Auti het volgende:
[..]
http://www.nd.nl/artikele(...)ingezet-in-nederland
Ach gus, boos over een boete?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Agenten zijn domme tokkies, die kunnen niet met een dergelijke verantwoordelijkheid omgaan.
De overheid moet alle macht krijgen als het gaat om de inperking van vrijheden van burgers. Deze kunnen immers niet met de vrijheden omgaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
quote:
Agenten verdienen geen drol, zodoende krijg je van die vreemde figuren met autoriteitsproblemen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De overheid moet alle macht krijgen als het gaat om de inperking van vrijheden van burgers. Deze kunnen immers niet met de vrijheden omgaan.
Ik ben gister nog geflitst denk ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn laatste boete was begin 2010, zo lang maak ik mij daar niet druk om.
Wat is dan je frustratie met agenten? Heb er verschillende in mijn vriendenkring en je beeld klopt voor geen meterquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mijn laatste boete was begin 2010, zo lang maak ik mij daar niet druk om.
Er moeten volksmilities komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De overheid moet alle macht krijgen als het gaat om de inperking van vrijheden van burgers. Deze kunnen immers niet met de vrijheden omgaan.
Waar, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ben gister nog geflitst denk ik.![]()
Zag de camera te laat.
Het zijn gewoon lompe, onopgevoede proleten die geilen op hun machtspositie en alles doen om anderen (burgers) te kunnen vernederen of mishandelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is dan je frustratie met agenten? Heb er verschillende in mijn vriendenkring en je beeld klopt voor geen meter
En een putsch zeker? Als die mislukt heb jij wel tijd om je boek te schrijvenquote:
Nee, geen putsch.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En een putsch zeker? Als die mislukt heb jij wel tijd om je boek te schrijven
Gros van de Nederlanders is zo proleterig tegen agenten dat het nog veel harder magquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zijn gewoon lompe, onopgevoede proleten die geilen op hun machtspositie en alles doen om anderen (burgers) te kunnen vernederen of mishandelen.
Bij de gemiddelde arrestatie zie je de agenten gewoon genieten als ze als een wilde op een arrestant kunnen inrammen met hun wapenstok.
Richting Deventer op de A1.quote:
Dat is dan wel weer lovenswaardiger dan iemand die vanuit zijn salon de wereldwijde revolutie bepleit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk, een extreem linkse presidentskandidaat die bij Ford werkt
http://www.telegraaf.nl/b(...)naar_arbeider__.html
Aiaiai, welk tijdstip?quote:
Kwam je bij de parkeerplaats net voor de A50 vandaan?quote:
Er is ook niets lekkerder dan even zo'n linkse demonstrant of kraker snoeihard voor zijn bek te rammen of in zijn schouder te schieten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het zijn gewoon lompe, onopgevoede proleten die geilen op hun machtspositie en alles doen om anderen (burgers) te kunnen vernederen of mishandelen.
Bij de gemiddelde arrestatie zie je de agenten gewoon genieten als ze als een wilde op een arrestant kunnen inrammen met hun wapenstok.
Hij werkt tenminste en is geen beroepspoliticusquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lovenswaardiger dan iemand die vanuit zijn salon de wereldwijde revolutie bepleit.
2 weken geleden keek ik naar het programma "overtreders". Waren 2 jongens betrapt op wildplassen en daar gingen ze een boete voor krijgen. Zegt er één; vuile tyfuslijer.. en toen werd hij even stevig bij de nek gepakt, aangehouden en kreeg een boete van 800 euro. ..quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gros van de Nederlanders is zo proleterig tegen agenten dat het nog veel harder mag
Rond een uur of 1 geloof ik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Aiaiai, welk tijdstip?
Die lullo's stonden zaterdag ook al bij de afrit Lochem, gelukkig dat het op mijn navi stond aangegeven.
Nee, niet mijn cup of tea.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Kwam je bij de parkeerplaats net voor de A50 vandaan?
Bek dicht, rechtse kwal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Er is ook niets lekkerder dan even zo'n linkse demonstrant of kraker snoeihard voor zijn bek te rammen of in zijn schouder te schieten.
Als ze zich netjes aan de regels houden was er niets aan de hand.
Goedzo, ik had hem tussen de B zuil en mijn autoportier manieren geleerdquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef Auti het volgende:
[..]
2 weken geleden keek ik naar het programma "overtreders". Waren 2 jongens betrapt op wildplassen en daar gingen ze een boete voor krijgen. Zegt er één; vuile tyfuslijer.. en toen werd hij even stevig bij de nek gepakt, aangehouden en kreeg een boete van 800 euro. ..
800 euro?quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:12 schreef Auti het volgende:
[..]
2 weken geleden keek ik naar het programma "overtreders". Waren 2 jongens betrapt op wildplassen en daar gingen ze een boete voor krijgen. Zegt er één; vuile tyfuslijer.. en toen werd hij even stevig bij de nek gepakt, aangehouden en kreeg een boete van 800 euro. ..
Ja geen idee hoelang ze er stonden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ow, gelukkig, toen zat ik allang bij de opdrachtgever op kantoor.
Op de heenweg doe ik het altijd rustig aan, op de terugweg wat sneller.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja geen idee hoelang ze er stonden.
Ja ach viel wel mee, reed 130 a 40, dus paar tientjes maar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Op de heenweg doe ik het altijd rustig aan, op de terugweg wat sneller.
Zoiets, was in Utrecht. Agent had het over een nieuw protocol. Geweld of belediging tegen hulpverleners wordt extra hard aangepakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
800 euro?
Educatieve Maatregel Gedrag ofzo?
Racemonster ben je.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja ach viel wel mee, reed 130 a 40, dus paar tientjes maar.
Stomme kaffers ook, respect moet je verdienen, niet afdwingen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:18 schreef Auti het volgende:
[..]
Zoiets, was in Utrecht. Agent had het over een nieuw protocol. Geweld of belediging tegen hulpverleners wordt extra hard aangepakt.
Ik gun dit land in crisis gewoon een bijdrage.quote:
Maar vervolgens wel zeiken over de crisistaks.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik gun dit land in crisis gewoon een bijdrage.
Ik kan ook wel zeiken over die boete, maar goed dat is m'n eigen schuld dus tja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel zeiken over de crisistaks.
Huilie ben je.
Vandaar, ff helpen met instappen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Stomme kaffers ook, respect moet je verdienen, niet afdwingen.
De crisistaks is ook jouw eigen schuld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik kan ook wel zeiken over die boete, maar goed dat is m'n eigen schuld dus tja.
Ok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vandaar, ff helpen met instappen.
Heul niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
De crisistaks is ook jouw eigen schuld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |