Daar weet jij alles van, met je kloongedrag.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Schoppen tegen de gevestigde orde doet het vaak wel lekker.
Je moeder is een kloon.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:42 schreef waht het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van, met je kloongedrag.
quote:Eritrea is Noord-Korea gepasseerd als het land met 's werelds strengste censuur van de pers
Zoon van Arafat.quote:
Broer van Sharon.quote:
Enige reden is omdat ze in Noord Korea rijst etenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:44 schreef 99.999 het volgende:
Noord-Korea stoomt op in de vaart der volkeren.
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:55 schreef Friek_ het volgende:
Onze politie moet weer zijn status terugkrijgen. Vergaande uitbreiding van bevoegdheden lijkt me hiervoor een prima middel, te beginnen met het toestaan van gericht schieten met automatische vuurwapens en het te allen tijde mogen uitvoeren van preventieve fouilleren.
En hopla weer aan de lopende band.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Heerlijk, een extreem linkse presidentskandidaat die bij Ford werkt
http://www.telegraaf.nl/b(...)naar_arbeider__.html
Ze zijn de laatste tijd al goed op weg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:55 schreef Friek_ het volgende:
Onze politie moet weer zijn status terugkrijgen. Vergaande uitbreiding van bevoegdheden lijkt me hiervoor een prima middel, te beginnen met het toestaan van gericht schieten met automatische vuurwapens en het te allen tijde mogen uitvoeren van preventief fouilleren.
Heb je een baan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb bijna geen tijd meer voor Fok gehad, wat een shock.
Agenten zijn domme tokkies, die kunnen niet met een dergelijke verantwoordelijkheid omgaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:55 schreef Friek_ het volgende:
Onze politie moet weer zijn status terugkrijgen. Vergaande uitbreiding van bevoegdheden lijkt me hiervoor een prima middel, te beginnen met het toestaan van gericht schieten met automatische vuurwapens en het te allen tijde mogen uitvoeren van preventief fouilleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |