Gevat, Piet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nee, maar leuk dat je jezelf in mij meent te herkennen.
Meneertje, die is nog beter.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik prefereer de term "ventje" om mij te vernederen.
Het ventje. Haha.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik prefereer de term "ventje" om mij te vernederen.
Geen dank, daar zal ik altijd naar streven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dank Tammi, voel meteen weer warmte om mijn hart.
Waarom ga je halverwege van een klacht over Fortuyn naar een beschrijving van D66?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap trouwens nooit zo goed wat men in Fortuyn zag. Hij debatteerde vaak ook echt als een Amerikaanse homo: flink wat drama, theater, lege hulzen en buitengewoon irritant gedrag.
Schoppen tegen de gevestigde orde doet het vaak wel lekker.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:39 schreef Friek_ het volgende:
Ik snap trouwens nooit zo goed wat men in Fortuyn zag. Hij debatteerde vaak ook echt als een Amerikaanse homo: flink wat drama, theater, lege hulzen en buitengewoon irritant gedrag.
Owned.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom ga je halverwege van een klacht over Fortuyn naar een beschrijving van D66?
Gevat Erik.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:40 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom ga je halverwege van een klacht over Fortuyn naar een beschrijving van D66?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |