Oh, ik had niet aan de waarborg gedacht. Inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Strafbaar? Ze zullen het zeer waarschijnlijk gewoon afboeken wanneer ze erachter komen. En je kunt ook gewoon vragen of het te koop is toch...
Dat doet een supermarkt ook als je daar steelt, maar dat maakt het niet minder strafbaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Etcetera het volgende:
Strafbaar? Ze zullen het zeer waarschijnlijk gewoon afboeken wanneer ze erachter komen.
Ik vind het eigenlijk al gewoon bizar om het te bedenkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Dat doet een supermarkt ook als je daar steelt, maar dat maakt het niet minder strafbaar.
Ja, dat calculeren ze gewoon al in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Ik vind het eigenlijk al gewoon bizar om het te bedenkenIk heb wel eens wat zeep/shampoo meegenomen uit een hotelkamer, maar daar stond een kaartje bij dat het mocht
In Turkije heeft elk hotel 4-sterren en om nou een halve euro een royale fooi te noemen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:03 schreef Scjvb het volgende:
Wij echter zouden ons nooit of te nimmer iets toeëigenen wat niet rechtmatig van ons is.
Integendeel zelfs, want het personeel van alle 4 sterrenhotels waar wij vorige maand tijdelijk domicilie gekozen hebben kregen van ons een zeer royale fooi. [ afbeelding ]
psst.. ze worden wel gewassen tussendoor..quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef Deetch het volgende:
bah een badjas stelen die al door 1548 mensen gedragen is
Een halve euro, hoe kom je daarbij? Denk anders maar aan een slordige 50 tot 100 euro per keer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:04 schreef Poison_Mushroom het volgende:
[..]
In Turkije heeft elk hotel 4-sterren en om nou een halve euro een royale fooi te noemen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:13 schreef Prospos het volgende:
Dingen stelen uit een hotel, hoe pauper ben je dan.... En vooral badjassen die al weet niet hoe vaak gewassen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |