F1 reed niet op Belle Isle, dat was de binnenstad waar IndyCar ook racete voordat ze naar het park gingenquote:Op zaterdag 2 juni 2012 21:47 schreef Michael_Moore het volgende:
[..]
Het is dan ook een erg hobbelig circuit.
Als ze hier ooit weer F1 gaan houden (wat ik niet snel zie gebeuren) dan zit het hele veld de volgende dag bij de orthopeed.
quote:Op zondag 3 juni 2012 12:03 schreef Migue het volgende:
[..]
F1 reed niet op Belle Isle, dat was de binnenstad waar IndyCar ook racete voordat ze naar het park gingen![]()
Je hebt gelijk, my bad.quote:
Gewoon live iddquote:Op zondag 3 juni 2012 18:57 schreef Breaker.Faker het volgende:
Is de race van Detriot live te volgen via RTL7 of is dit een samenvatting??
Edit: hij is live niet goed gekeken. http://www.openwheelworld.net meld ook dat de race om 21:30 begint.
Pas op met wat je hier over Kalff zegt, hèquote:Op zondag 3 juni 2012 17:50 schreef Fir3fly het volgende:
Ik pak wel een stream, Kalff heb ik geen zin in.
Ga daar maar niet van uitquote:Op zondag 3 juni 2012 23:06 schreef Breaker.Faker het volgende:
gaan ze nu alles er uit trekken en dan
racen??
ook leuk !!,.quote:
Dat baantje in Valencia vind ik echt zo saai, alleen het laatste stuk met die snelle bochten is wel vet maar de rest is het niet veel.quote:Op zondag 3 juni 2012 23:28 schreef Breaker.Faker het volgende:
ja ik hoop dat Valencia eruit gaat en de Red Bull ring erin komt ik vindt het mooi dat ze niets hebben veranderd aan de baan. Ik weet nog dat de laatste in 2003 was Minardi wou toen met Jos Verstappen proberen om launch control te proberen maar kwam niet verder dan 200meter.
Zeker, vooral na de eerste bocht en dan dat lange rechte stuk, echt te vet gewoonquote:Op zondag 3 juni 2012 23:31 schreef M.Melandri het volgende:
Red Bull ring kun je tenminste ook nog een beetje fatsoenlijk inhalen
Die mexico track,is dat nu die van vroeger ??quote:Op zondag 3 juni 2012 23:33 schreef M.Melandri het volgende:
Buenos Aires was idd ook een geweldige baan, Mexico zal wel snel terug op de kalender komen.
Ja, hoop dat we er volgend jaar al gaan racenquote:Op zondag 3 juni 2012 23:37 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die mexico track,is dat nu die van vroeger ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |