abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 mei 2012 @ 21:39:25 #226
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_112190078
17de...
Alstie normaal had gedaan was hij 2de geworden. 1.2m is toch aardig wat meer dan 300.000 :P
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_112192754
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 21:39 schreef wdn het volgende:
17de...
Alstie normaal had gedaan was hij 2de geworden. 1.2m is toch aardig wat meer dan 300.000 :P
Spreekt imo nog meer in het voordeel van Taku San dat hij racet met vuur in z'n ogen i.p.v. dollartekens. :)
Feel free to ignore my comments.
pi_112195218
Hoe zit die prijzenverdeling precies?

Ik bedoel
24. Marco Andretti - $368,480
9. Townsend Bell - $251,305

Nummer 24 vangt 386K en nummer 9 vangt er "slechts" 251K

Wat is dat? 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_112195753
quote:
Gegokt en verloren inderdaad, maar het niet proberen als je de kans hebt om te winnen is ook geen optie in de laatste ronde. Zo'n kans krijg je misschien nooit meer.
Inderdaad. Zelfs dat hij wist dat Dirty Dario daar zat. En dan toch proberen. Kudo's voor die gekke spleetoog _O_ !
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_112196215
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 mei 2012 22:59 schreef vosss het volgende:
Hoe zit die prijzenverdeling precies?

Ik bedoel
24. Marco Andretti - $368,480
9. Townsend Bell - $251,305

Nummer 24 vangt 386K en nummer 9 vangt er "slechts" 251K

Wat is dat? 8)7
This year's money comes from an overall race prize purse of $13,285,815 that is split between the entrants depending on their performance in qualification, places made up during the race, laps led - and of course their final finishing position.
Feel free to ignore my comments.
pi_112196442
quote:
And despite ending up dead last after being black flagged for insufficient speed just ten laps into the race, Jean Alesi and his Fan Force United scratch team still find it worthwhile being at Indianapolis to the tune of $251,555. That was just $57,375 less than Helio Castroneves ($308,930), whose quiet run to 10th place did relatively little to hit the money-paying points in IndyCar's complex payment matrix system for dividing the prize money.
:D
Feel free to ignore my comments.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 30 mei 2012 @ 10:44:35 #232
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_112206099
De Silvestro zelfs nog een halve ton meer _O-
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_112225903
Ik kijk het nu pas terug, wat zien die nieuwe wagens er vreemd uit zeg, futuristisch! (Vooral van achteren dan.)
pi_112226120
Ik vind ze er best tof uit zien eerlijk gezegd en ze zouden een stuk veiliger moeten zijn.

Hoe ironisch dat net degene die aan de ontwikkeling van die nieuwe veiligere auto in de laatste race met de oude auto het leven laat :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_112233010
Ik vond de auto's in het begin van het seizoen even wennen, maar nu vind ik ze wel tof. Alleen ben ik nog niet zo gecharmeerd van die bescherming achter..
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_112257618
Dragon maakt het seizoen af met een auto, omdat ze maar een full-time contract voor een Chevrolet motor hebben. Bourdais zal de permanente/stratencircuits op zich nemen en Legge de ovals.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_112259364
En trouwens, wat was het een aanfluiting dat de Lotussen eruit werde gehaald! Ongelooflijk... Zoveel traingen gedaan, zoveel voorbereid en dan dit... Sjonge jonge wat was dat achterlijk :N
pi_112259840
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2012 12:44 schreef Marks het volgende:
En trouwens, wat was het een aanfluiting dat de Lotussen eruit werde gehaald! Ongelooflijk... Zoveel traingen gedaan, zoveel voorbereid en dan dit... Sjonge jonge wat was dat achterlijk :N
Dat is een officiėle regel die al in het verleden voor uitsluiting van Milka Duno zorgde. Als je niet binnen de 105% van de leider zit wordt je eruit gehaald om te voorkomen dat je een gevaar gaat worden voor de anderen. Dit was al van te voren bekend dat dat zou gaan gebeuren. De Lotussen zijn nu eenmaal niet snel genoeg.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_112264108
De Indycar begint al op de Formule 1 piranha club te lijken. :)
quote:
Alle optimisme binnen de IndyCar Series na de zeer succesvolle Indianapolis 500 is omgeslagen in onrust. IndyCar Series directeur Randy Bernard bevestigde dinsdagavond via Twitter dat een teambaas andere teambazen op aan het stoken is om hem ontslagen te krijgen. Onder sommige teambazen is er ontevredenheid ontstaan over verschillende dingen die de afgelopen maand voorgevallen zijn.

“Het is waar dat een teambaas anderen belt om me ontslagen te krijgen. Meerdere teambazen hebben dit tegen mij bevestigd, teleurstellend,” meldde Bernard via Twitter.

Eén van de redenen waarom teambazen niet blij zouden zijn met Bernard is het feit dat het beroep van Chevrolet tegen een update van de Honda-motoren niet door IndyCar werd gehonoreerd. Roger Penske was zo boos, dat hij enkele weken niet meer met Bernard sprak, maar deze ruzie is inmiddels bijgelegd.

Ook was er veel ontevredenheid over de grote hoeveelheid geldboetes die IndyCar teams oplegde, waarbij de teller over de volledige mei-maand op ongeveer $300.000 uitkwam. Ook zouden teambazen niet tevreden zijn met de prijzen van de nieuwe Dallara DW12, welke hoger uit blijken te komen dan eerder was verwacht.

Waar Bernard sprak over dat één teambaas die op het ontslag van Bernard uit is, zou het volgens AP-journaliste Jenna Fryer gaan om drie teambazen, één voormalig CEO, twee team managers en een voormalig kampioen. De voormalig CEO zou Tony George (Ed Carpenter Racing) of Bobby Rahal kunnen zijn, maar tegenover de IndyStar ontkenden beide teams het vertrouwen in Bernard op te hebben gezegd. Met de voormalig kampioen zijn er vier teambazen mogelijk: AJ Foyt, Michael Andretti, Jimmy Vasser en Bobby Rahal. Bernard ontkende zelf dat Roger Penske betrokken zou zijn.

Voorlopig lijkt Bernard nog wel op de steun van de meeste teambazen te kunnen rekenen, terwijl ditzelfde over de fans gezegd kan worden. Speciaal hiervoor zijn Amerikaanse fans al een petitie begonnen om Bernard te behouden.

Update: SpeedTV's Robin Miller heeft als eerste namen naar buiten gebracht van de 'muiters' onder de teambazen. De huidige situatie zou zijn ontstaan door John Barnes (Panther Racing) en Tony George (Ed Carpenter Racing). Volgens Miller zouden de twee teambazen - welke beiden een bijzonder sterke band hebben met de IRL-zijde van de IndyCar Series hebben - Brian Barnhart of voormalig Tasman Motorsports teambaas Steve Horne als IndyCar directeur willen zien. Barnes en George zouden in mindere maten steun krijgen van KV Racing's Kevin Kalkhoven.

Vooral de naam van Barnhart is bijzonder opmerkelijk, na er jarenlang te hebben geblunderd, werd hij afgelopen winter zijn macht binnen de raceklasse sterk verkleind.
Zit de Indycar eindelijk in de lift met geweldige races, meer transparantie en een gezondere financiėle basis dan in voorgaande jaren, zijn het de teameigenaren weer die meer invloed willen. Vandaar dat de naam Barnhart niet zo vreemd is omdat hij in tegenstelling tot Bernard niet zo standvastig is.

Als ze niet oppassen gaan ze dezelfde kant op als CART in de jaren '90 wat leidde tot de splitsing van CART en IRL.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_112309083
Rahal en De Silvestro krijgen 10 plaatsen grid penalty, vanwege motoren wissels voor de Indy 500.

Panther/DRR krijgt $ 10.000,- + 5 punten penalty vanwege het gebruik van niet-goedgekeurde componenten tijdens de Indy 500.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_112309439
Honda komt met verklaring over hun verrassende optreden in Indy.

Ze hebben een nieuwe spec van de motor geļntroduceerd (op Carb Day, zodat ze geen penalty voor Detroit zouden krijgen) die sterker en zuiniger is. Dezelfde motor wordt gebruikt in Detroit.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  zaterdag 2 juni 2012 @ 19:52:40 #242
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_112355108

Wat zijn die auto's vreselijk onrustig zeg, moet je kijken hoe spastisch dat stuur heen en weer gaat :{.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_112355677
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 19:52 schreef Fir3fly het volgende:

Wat zijn die auto's vreselijk onrustig zeg, moet je kijken hoe spastisch dat stuur heen en weer gaat :{.
Dat ligt natuurlijk voornamelijk aan het hobbelige wegdek waar ze op rijden. :)
Feel free to ignore my comments.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 20:14:31 #244
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_112356146
Ja maar dat was met de oude wagen veel minder erg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_112359990
quote:
2s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 20:14 schreef Fir3fly het volgende:
Ja maar dat was met de oude wagen veel minder erg.
O RLY?

Hieronder hetzelfde circuit toen ze er voor het laatst reden in 2008.
Na de herstart (vanaf 3.40) zie je een paar mooie onboard beelden van Scott Dixon.


quote:
moet je kijken hoe spastisch dat stuur heen en weer gaat
;)
Feel free to ignore my comments.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 21:26:53 #246
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_112360273
Dan zit ik mis. Ik kon me niet herinneren dat het zo erg was.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_112361691
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juni 2012 21:26 schreef Fir3fly het volgende:
Dan zit ik mis. Ik kon me niet herinneren dat het zo erg was.
Het is dan ook een erg hobbelig circuit.
Als ze hier ooit weer F1 gaan houden (wat ik niet snel zie gebeuren :D ) dan zit het hele veld de volgende dag bij de orthopeed. :P
Feel free to ignore my comments.
  zondag 3 juni 2012 @ 01:03:42 #248
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_112369524
Grand-Am op MotorsTV nu. Ook op Detroit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_112373382
Vanavond niet live de Race op RTL7 te zien vanuit Detroit ??
pi_112375555
Jawel. Vanaf 21.30
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')