SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Stoere shit. Ik slaap wel, en heb een vriendin.quote:Op woensdag 2 mei 2012 05:19 schreef Morgen- het volgende:
Ik slaap niet. Overdag niet, 's avonds niet en 's morgen-s niet.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 05:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. Ik kom net thuis van uitgaan, ik heb weetikhet hoeveel euro uitgegeven aan allemaal shit, wat uiteindelijk allemaal nutteloos blijkt te zijn, maar toch typ ik samenhangerder dan jij. Verklaar dat maar eens, Ankyou! Dan kunnen we wel samen in een tank hebben gezeten, desondanks verklaart dat niet waarom jij nu dergelijke taal uitslaat! Dit is sowieso een In Before Michhas post, maar dat begrijp je wel denk ik
Onacceptabel. Een dergelijke negatieve connotatie wordt niet geaccepteerd, al helemaal niet in dit topic.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amenquote:Op woensdag 2 mei 2012 05:28 schreef PierreTT het volgende:
Want sinds deel 119 is dit topic een kwaliteitstopic. Hier komen mensen met hun emoties, hun ervaringen, om deze te delen met anderen. Hier worden confrontaties opgezocht, ruzies verzoend, meningsverschillen uitgelegd, ervaringen gedeeld, en humor verspreid. Dit is de MW2SC. Een unieke samenstelling van individuen, lachend en huilend met elkaar.
Ooit samengesteld door Michhas en ondergetekende, als een steunpunt in barre tijden, een lichtpunt in de duisternis.
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:41 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb de hele avond met een paar engelsen met een Arnold Schwarzenegger en Duke Nukem soundboard gespeeld. Ik heb hoofd- en buikpijn van het lachen. Ze trapten er zo in. Het waren van die clan-achtige types. (met sowieso ergens "snipez" in hun naam en met allemaal x, X, |' jes en cijfertjes in hun naam )
Het is al ruim een jaar geleden dat ik me zo vermaakt hem met die soundboards.
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here!
Voor Koningstoma: gamertag Michhas
Cheesefondue, it's all gravy.quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:50 schreef Bozz187 het volgende:
Beetje gek doen op de motor, terwijl en pierre pompt over de iPod. allez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef Doopy-X- het volgende:
AJAX!
![]()
![]()
zal die happen of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 05:28 schreef PierreTT het volgende:
Want sinds deel 119 is dit topic een kwaliteitstopic. Hier komen mensen met hun emoties, hun ervaringen, om deze te delen met anderen. Hier worden confrontaties opgezocht, ruzies verzoend, meningsverschillen uitgelegd, ervaringen gedeeld, en humor verspreid. Dit is de MW2SC. Een unieke samenstelling van individuen, lachend en huilend met elkaar.
Ooit samengesteld door Michhas en ondergetekende, als een steunpunt in barre tijden, een lichtpunt in de duisternis.
Hoiiiiiiiquote:
Dude... weer dit geneuzel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanavond lekker wedstrijdje kijken, zien hoe we voor de 31e (!) keer kampioen worden, psv uitlachen met hun 25 miljoen investeringen omdat ze kampioen MOESTEN worden dit dat.
![]()
![]()
![]()
Ik hoop zo dat feyenoord 2e wordt, wat hebben die een knap seizoen gedraaid met louter jeugdspelers (idee psv?) aangevuld met Guidetti. Die hebben het echt verdient, dat betekend weer geen CL voor dat koopzieke psv
Competitie is bijna afgelopen, vanavond nog even doorbijten en aankomend weekend. Dan ben je er een paar maanden vanafquote:
Het is je geraden, anders krijg je een tik op je ondertitelquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:05 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Competitie is bijna afgelopen, vanavond nog even doorbijten en aankomend weekend. Dan ben je er een paar maanden vanaf
Ga je KK daarvoor meebrengen? Ik las dat die nogal losse handjes heeftquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Het is je geraden, anders krijg je een tik op je ondertitel
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:09 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ga je KK daarvoor meebrengen? Ik las dat die nogal losse handjes heeft
We mogen het gerust een doorbraak noemen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:15 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
een jood die positief praat of Feyenoord, is geen geneuzel.
Dit had ik niet verwacht van jouquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:05 schreef Rossdale het volgende:
Hypotheekrenteaftrek ansichtkaart post-it vulpotlood kauwgom papercl
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
I never cease to amaze [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:26 schreef Michhas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
dankquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Vanavond lekker wedstrijdje kijken, zien hoe we voor de 31e (!) keer kampioen worden, psv uitlachen met hun 25 miljoen investeringen omdat ze kampioen MOESTEN worden dit dat.
![]()
![]()
![]()
Ik hoop zo dat feyenoord 2e wordt, wat hebben die een knap seizoen gedraaid met louter jeugdspelers (idee psv?) aangevuld met Guidetti. Die hebben het echt verdient, dat betekend weer geen CL voor dat koopzieke psv![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
CoD is CoD, la la lalala.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef SoldMayor het volgende:
Meteen al een oordeel hebben na 1 trailer.![]()
![]()
Het ziet allemaal wel aardig uit. Alleen moeten ze wat pauper dingen zoals, support streaks, deathstreaks er uit slopen.
Geen idee, heb de trailer niet eens gezien. Is dat überhaupt nodig?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:19 schreef SoldMayor het volgende:
Meteen al een oordeel hebben na 1 trailer.![]()
![]()
Het ziet allemaal wel aardig uit. Alleen moeten ze wat pauper dingen zoals, support streaks, deathstreaks er uit slopen.
Stiekem heb je die vannacht al gezien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, heb de trailer niet eens gezien. Is dat überhaupt nodig?
Je bent ook wel beetje een troll geworden he.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, heb de trailer niet eens gezien. Is dat überhaupt nodig?
Een emoticon verandert mensen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent ook wel beetje een troll geworden he.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Volgens mij was michhas gitarist bij de band van de bsb, hij leek er wel verdacht veel op
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ah yeah...
Nee hoor, maar heb MW3 ook alleen geruild voor de achteraf extreem slechte single player. MP ben ik level 23 ofzo. Die speelde ik ook echt alleen maar omdat Pierre me overhaaldequote:Op woensdag 2 mei 2012 11:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Je bent ook wel beetje een troll geworden he.
Hij heette rafaelquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uhu, de overeenkomsten zijn verbluffend en magnifiek.
Dat roep ik al jarenquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:30 schreef SoldMayor het volgende:
Je durft gewoon niet te zeggen dat je kankah slecht bent in cod mp.
Hoohoohoo, ik eis hier mijn rechten op als officiële doorstarter van uberhaupt het MW2 topic, nadat het een pijnlijke dood gestorven was na de release van BO.quote:Op woensdag 2 mei 2012 05:28 schreef PierreTT het volgende:
Dat was ik morherfuckerquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:40 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Hoohoohoo, ik eis hier mijn rechten op als officiële doorstarter van uberhaupt het MW2 topic, nadat het een pijnlijke dood gestorven was na de release van BO.
Stelletje gloryhunters.
http://forum.fok.nl/user/history/323302quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:56 schreef Kutstudent het volgende:
Zit ik even een heeeeuuuul oud topic te lezen, kom ik daar flamoes-lilliputter tegen.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 november 2010 16:22 schreef Michhas het volgende:
Allessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessss
Dafuqquote:Op dinsdag 23 november 2010 16:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Bazenpost, gamersbaardje,Allessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessss
[..]
Lachen, ouwehoeren, Allessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessssAllessss alles allessss
Deze post bedoelde ik mich. Topic lag ernstig af te sterven, met 3 dagen geen post, en na deze post begon het weer te leven.quote:Op maandag 15 november 2010 15:48 schreef schede-gnoom. het volgende:
dit epische topic heeft gewoon een harde schop nodig
vanavond ouderwets MW2 erin douwen?
Laten we niet vergeten dat ik in die periode bijna alle topics opendequote:Op woensdag 2 mei 2012 12:01 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Deze post bedoelde ik mich. Topic lag ernstig af te sterven, met 3 dagen geen post, en na deze post begon het weer te leven.
Ik eis rectificatie!![]()
Ja, omdat jij toen 24/7 op fok zat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat ik in die periode bijna alle topics opende
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:05 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, omdat jij toen 24/7 op fok zat.![]()
Klopt ook wel bijnaquote:Op dinsdag 18 mei 2010 00:59 schreef Frankii het volgende:
Laatste topic waarin ik meepost hoop ik
Red Dead Redemption
Toen was Sold een BF-groupie, nu een MW-groupiequote:Op dinsdag 28 juli 2009 11:59 schreef SoldMayor het volgende:
Ziet er allemaal wel mooi uit. Wel rare puntentelling of ligt dat aan mij ? 150 punten als je iemand killed?![]()
Nouja ik zie wel of deze koop. Ik vond COD 4 zelf niet zo heel veel aan. Maar dit ziet er toch echt wel goed uit. Sinds COD 5 ben ik volledig overgestapt naar Battlefield. Zowel modern als WOII vind ik bij Battleifeld beter ( leuker ). Maar COD MW2 lijkt me wel vet. Maar BF Bad Company II komt ook al..
quote:Op maandag 22 november 2010 20:32 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
gast, vergeet niet te leven he
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
en bovenal toen iedereen nog slank was.
Toen we nog halo op de playstation 2 speelde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:15 schreef Kutstudent het volgende:
Het is wel lastig zoeken man in die archieven.
Net of het een ver vervlogen tijdperk is.
Toen ik nog irritant was. Toen rossdale nog jong was, toen gwen nog niet in het topic zat, toen tauch nog niet geboren was, toen mister nog blank was, en bovenal toen iedereen nog slank was.
Nu ben ik echt een kneus gewordenquote:
quote:Op donderdag 19 april 2012 12:59 schreef SoldMayor het volgende:
Maar je bent echt een kneus geworden.
Jammer.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is echt een slowchat voor de Fok COD-clan geworden
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja kloptMaar ik wil dit topic gewoon in stand houden
Iedereen is vertrokkenverhuist naar het BO topic
quote:Op donderdag 11 november 2010 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Uiteraard! Er moeten ook 2 topics komen, 1 voor de ultrabazen en een andere voor de rest van het gepeupel
quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:14 schreef PierreTT het volgende:
We moeten even een naam hebben voor het nieuwe topic, het Xbox slowchat topic bestaat namelijk al...
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:51 schreef PierreTT het volgende:
Het volgende topic van deze reeks moet even een SC wordenOfficieel, in de titel enzo
quote:Op woensdag 17 november 2010 12:53 schreef Michhas het volgende:
Dan moeten we toestemming van een mod hebben, en dat krijgen we denk ik niet
De oprichting vereeuwigd! Lijkt echt alweer jaren geledenquote:Op woensdag 17 november 2010 12:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ben al heel erg verbaasd dat we het hier al zou lang als SC uithouden, in elk ander subforum hadden we allang notes gekregen
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:29 schreef Michhas het volgende:
Toen ik nog oke was...
[..]
Nu ben ik echt een kneus geworden
[..]Wat ging die tijd snel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 22 november 2010 21:14 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik ben zestien en zit nu in V6.
En zo begon het.quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:29 schreef PierreTT het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
De oprichting vereeuwigd! Lijkt echt alweer jaren geleden
Neeeeeeeeeeeeeeeeee echt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:39 schreef Cliffy het volgende:
wtf ik zit basketball playoffs van gisteravond terug te kijken komt die blops2 trailer voorbij
Nachtbrigadequote:Op woensdag 2 mei 2012 12:36 schreef SoldMayor het volgende:
Vroeger toen we nog met volle party's nachtte doorhaalde met Homefront noobtuben.
[02:30]OMG OMG OMG PIERRE PIERRE!!!!!!!!!!!quote:
Dit, echt precies ditquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:48 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
[02:30]OMG OMG OMG PIERRE PIERRE!!!!!!!!!!!
Multi kills met de RPG![]()
[03:15]Pierre: Sold laat mij op C schieten met de AT4... laaaaat mij!!!!!!!!!!!!!!!!
[03:45]Nog een potje dan?
[05:00]Nou stop ik echt.
zo ging dat.
Vroeger,toen Kustudent nog Kutkabouter was. Toen kutkabouter nog schede-gnoom was. Toen schede-gnoom nog flamoes-lilliputter was. Toen flamoes-lilliputter nog vagina-dwerg was.quote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 10:01 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zei altijd tegen Rinus, Rinus, doe mij nog maar zo'n lekkere makreel! Rinus wreef dan over zijn ongeschoren tronie en verdween mompelend naar achter, om terug te komen met de beste makreel die een man zich kan wensen. Rinus zelf was een man van weinig woorden, maar wat kon die man vis fileren!
Dat weet ik nog wel ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:00 schreef PierreTT het volgende:
En Rossdale die permanent: "M'n rug, denk toch om m'n rug" aan het schreeuwen was
Ja, toen was jij er nog niet he, snoekenvanger. Toen was het nog een oase van rust en gezelligheid in dit topic.quote:
"Ik hep sóon last fan mu rug!"quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:00 schreef PierreTT het volgende:
En Rossdale die permanent: "M'n rug, denk toch om m'n rug" aan het schreeuwen was
Nick postte hier al sinds het eerste topic, voordat wij hier überhaupt postten. Voor de release van de gamequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, toen was jij er nog niet he, snoekenvanger. Toen was het nog een oase van rust en gezelligheid in dit topic.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef SoldMayor het volgende:
Toen nick nog thuiswoonde en een geen rijbewijs had.
Oh wacht.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen het een SC werd niet meer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick postte hier al sinds het eerste topic, voordat wij hier überhaupt postten. Voor de release van de game
26 december!quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
We moeten even een datum prikken voor de bbq!
Ah ja, dat zal best...quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja, toen was jij er nog niet he, snoekenvanger. Toen was het nog een oase van rust en gezelligheid in dit topic.
Dat weet ik wel zeker van nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick postte hier al sinds het eerste topic, voordat wij hier überhaupt postten. Voor de release van de game
Was?quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:53 schreef Bozz187 het volgende:
Vroeger toen ase nog idovon was
Vroeger toen mis3r90 nog de kankerman was
Vroeger toen riotshields de shit was
Deal, 2e kerstdag bij jou dit jaar. Even de schoonfamilie inlichtenquote:
Ons eerste potje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Toen mister nog een marokkaan was, dat waren tijden
I see what you did there. Was jij niet degene die haat aan de (schoon)familie had?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:11 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dat weet ik wel zeker van niet, Pas toen het SC werd en vrij veel topics later postte ik pas een keer
Briljant ja. Toen was je nog een beetje stil, en ik was aan de lopende band aan het ouwehoerenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:12 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ons eerste potje.Tot fckn 6 uur in de ochtend.
hmm je hebt nog gelijk hoor, volgende keer meteen in bold doen hequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[ afbeelding ]LIEGEBEEST!!!![ afbeelding ]
Modern Warfare 2
Daar ben je goed in. Jij was de eerste fokker met wie ik MW2 deed..volgens mij.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Briljant ja. Toen was je nog een beetje stil, en ik was aan de lopende band aan het ouwehoeren
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm je hebt nog gelijk hoor, volgende keer meteen in bold doen he
Klopt inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Daar ben je goed in. Jij was de eerste fokker met wie ik MW2 deed..volgens mij.
Chico heeft geen fok account, is een maat van Sold. Al weet ik niet voor hoe lang nogquote:
Die kloothommel die mijn gmail gekraakt had en alle maar dan ook alle e-mails had weggetyft. O.a. mailconversaties tussen mijn toenmalige makelaar en adviseur toen ik een huis aan het kopen was. Erg fucking grappig was dat toenquote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Chico heeft fok account, is een maat van Sold. Al weet ik niet voor hoe lang nog
quote:
Ach dacht je tele2 account ofzo ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:20 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die kloothommel die mijn gmail gekraakt had en alle maar dan ook alle e-mails had weggetyft. O.a. mailconversaties tussen mijn toenmalige makelaar en adviseur toen ik een huis aan het kopen was. Erg fucking grappig was dat toen
Die had hetzelfde wachtwoord en hij werkte bij tele2. Heb toen een klacht tegen hem ingediend bij zijn bazin, inclusief een doorverwijzing van meld misdaad online waar hij van meerdere gevallen van oplichting via marktplaats werd beticht.quote:
Volgens mij hier op fok ook hoor, al heeft ie al vrij lang een ander accountquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die had hetzelfde wachtwoord en hij werkte bij tele2. Heb toen een klacht tegen hem ingediend bij zijn bazin, inclusief een doorverwijzing van meld misdaad online waar hij van meerdere gevallen van oplichting via marktplaats werd beticht.
I knowquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:27 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Volgens mij hier op fok ook hoor, al heeft ie al vrij lang een ander account
Toen wij nog CoD4 speelde, mooie tijden. Jaartje of 5 terug?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zoiets ja, zeker mooie tijdenquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:49 schreef Frankii het volgende:
[..]
Toen wij nog CoD4 speelde, mooie tijden. Jaartje of 5 terug?
Nerdtown dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef Pixell het volgende:
Ik zit me te bedenken waar ik 5 jaar geleden was..
WoW en Counterstrike, toen ik nog clanwars speelde op Benelux ladders
Ik was 16quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef Pixell het volgende:
5 jaar geleden, 2007, toen was ik 20. Toen zat ik drie keer per week in de kroeg. Hm, weinig veranderdquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef Pixell het volgende:
Harry Potter enzo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat voor bijzonders zou ik moeten zien in dit plaatje?
HPquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wat voor bijzonders zou ik moeten zien in dit plaatje?
Counter-Strike vijf jaar terug... 1.3 en 1.5 waren tofferderquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef Pixell het volgende:
quote:
Nou nee, ik zie gewoon drie ouwbollige nerds met slechte kapselsquote:
HP dus.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[..]
Nou nee, ik zie gewoon drie ouwbollige nerds met slechte kapsels
quote:
CS bij ESWC, goede tijden dat je dan 15u achter een speelde.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef Pixell het volgende:
Dat waren nog eens tijden. zon, regen, hagel, sneeuw, gewoon gaan voetballenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:27 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Ik was 13 en was iedere dag buiten aan het voetballen
Inderdaadquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:38 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. zon, regen, hagel, sneeuw, gewoon gaan voetballen
Vind het wel een prima plan dat ik als Captain Morgan of Swedish Chef ga en Stef als gehaktbalquote:
Wit t-shirt en witte korte broek, en dan zwart thuis komenquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:43 schreef PierreTT het volgende:
[..]
InderdaadEn je moeder weer boos omdat je hele broek onder de modder en grasvlekken zat
En met een half zwart gezicht van elke bal koppen die je maar potentieel kon koppen, slidings maken, broek weer kapotquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Wit t-shirt en witte korte broek, en dan zwart thuis komen
Jup jup, gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En met een half zwart gezicht van elke bal koppen die je maar potentieel kon koppen, slidings maken, broek weer kapot
En in bomen klimmen waardoor elke centimeter van je huid en je kleren kapot was.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:48 schreef PierreTT het volgende:
[..]
En met een half zwart gezicht van elke bal koppen die je maar potentieel kon koppen, slidings maken, broek weer kapot
1.3 was awesome omdat je goed kon bunnyhoppen. Heb zoveel gelachen toen. Met 1.5 was ik wat slechter, maar speelde ik vooral mods. Superhero en WC3-mod voornamelijk. Spidey-websling etcquote:Op woensdag 2 mei 2012 14:53 schreef Pixell het volgende:
Ik speelde ook voornamelijk 1.5 Rossdaleen daarna 1.6, bij source ging het mis helaas
Hoop dat global offensive wat word!
Haha ja die wc3 mod was geweldig!quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
1.3 was awesome omdat je goed kon bunnyhoppen. Heb zoveel gelachen toen. Met 1.5 was ik wat slechter, maar speelde ik vooral mods. Superhero en WC3-mod voornamelijk. Spidey-websling etc
Vanaf 1.6 werd ik een stuk beter in normale gamemodes omdat alle hitboxes veranderden en ik toen veel vaker headshots maakte
Source heb ik ook wel even gespeeld maar was ik al snel beu. Gewoon door die nostalgie kan Global Offensive al bijna niet meer stuk
Die gruwelijk irritante human claas met hun invisibility en teleport. Beetje campen in een hoekje met een knifequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:05 schreef Pixell het volgende:
[..]
Haha ja die wc3 mod was geweldig!super granaten gooien etc!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die gruwelijk irritante human claas met hun invisibility en teleport. Beetje campen in een hoekje met een knife
Oh dat geloof ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef Pixell het volgende:
[..]toch nog steeds de beste fps! Het word ook nog steeds best veel gespeeld en ook bij eSports
Ik nog best veel eigenlijk, komt ook omdat het enige spel waar ik "goed" in ben op de xbox Halo 3 isquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:17 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh dat geloof ikMaar ik game eigenlijk nooit meer op de PC
O dat scheelt, ik ben nergens goed in maar vind veel wel leukquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:21 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik nog best veel eigenlijk, komt ook omdat het enige spel waar ik "goed" in ben op de xbox Halo 3 is
Zeker, CS nog steeds grootste FPS bij esports. Kijk maar op youtube bij IEM CS, dat zijn wereldkampioenschappen die nu nog steeds bestaan. Source daarentegen, helemaal wegquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:15 schreef Pixell het volgende:
[..]toch nog steeds de beste fps! Het word ook nog steeds best veel gespeeld en ook bij eSports
Ik raak snel gefrustreerd als het niet goed gaat, een beetje zoals Nick bij fifa12quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
O dat scheelt, ik ben nergens goed in maar vind veel wel leuk
Nick raakt gefrustreerd bij elke gamequote:Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik raak snel gefrustreerd als het niet goed gaat, een beetje zoals Nick bij fifa12 [ afbeelding ]
Maar das kinderspel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick raakt gefrustreerd bij elke game [ afbeelding ]
Ik loog trouwens, ik was wel goed in Portal 1 en 2
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Ik raak snel gefrustreerd als het niet goed gaat, een beetje zoals Nick bij fifa12 [ afbeelding ]
Uhm..jij was aan het eten, angry birds aan het spelen en ondertussen nog met je vriendin "dingen" en ik kon het oplossenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:26 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nick raakt gefrustreerd bij elke game [ afbeelding ]
Ik loog trouwens, ik was wel goed in Portal 1 en 2
quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Uhm..jij was aan het eten, angry birds aan het spelen en ondertussen nog met je vriendin "dingen" en ik kon het oplossen
Nee. Ik was bij meerdere levels aan het eten, angry birds aan het spelen en ondertussen nog met mijn vriendin "dingen" terwijl ik wachtte tot jij de puzzel oploste om het daarna alsnog voor ons uit te vogelenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
Uhm..jij was aan het eten, angry birds aan het spelen en ondertussen nog met je vriendin "dingen" en ik kon het oplossen
Tsssssquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nee. Ik was bij meerdere levels aan het eten, angry birds aan het spelen en ondertussen nog met mijn vriendin "dingen" terwijl ik wachtte tot jij de puzzel oploste om het daarna alsnog voor ons uit te vogelen [ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik heb Portal 2 nog wel voor je, heb je überhaupt Batman al eens aangeraakt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:37 schreef Cliffy het volgende:
Ik moet Portal 2 nog steeds kopen![]()
Nieuwe CS ziet er trouwens meer uit als een arcade game dan een "echte" shooter
Mensen die gefrustreerd raken door FIFAquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:24 schreef Pixell het volgende:
[..]
Volgens mij een keer geinstalleerd maar niet gespeeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:38 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik heb Portal 2 nog wel voor je, heb je überhaupt Batman al eens aangeraakt?
Heb je nog wel een controller overquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mensen die gefrustreerd raken door FIFA
Gniffel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Mensen die gefrustreerd raken door FIFA
Jaja, SR3 al lang en breed uitgespeeld en zelfs alweer doorgeruild voor MGS: HD collection. Die heb ik overigens nog niet aangeraaktquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Volgens mij een keer geinstalleerd maar niet gespeeld.Jij SR3 wel?
Weet niet of ik nog iets te ruil heb, zoek je iets specifieks?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Op zich heb ik een hele leuke stage. Maar dat ik vakantie na vakantie moet afzeggen omdat er te weinig geld binnenkomt is iets minder leuk
I am the Milkman! My milk is delicious!![]()
Nice.. ik heb echt een giga stapel spellen maar denk dat ik drie kwart ervan nog niet heb gespeeldquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:07 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Jaja, SR3 al lang en breed uitgespeeld en zelfs alweer doorgeruild voor MGS: HD collection. Die heb ik overigens nog niet aangeraakt
Erm ja zoek nog wel wat, maar wat heb je überhaupt?Ik weet dat ik iig een paar oude titels als Call of Juarez, Brothers in Arms Hells Highway, Too Human, The Darkness enzo heb liggen die weg kunnen. Zal straks ff kijken wat ik nog meer heb, laat maar ff weten wat je precies zoekt
![]()
![]()
Hmm, de meeste oudere games heb ik allemaal wel al gespeeld. Eigenlijk zoek ik alleen deze nog:quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:19 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Nice.. ik heb echt een giga stapel spellen maar denk dat ik drie kwart ervan nog niet heb gespeeldIk weet dat ik iig een paar oude titels als Call of Juarez, Brothers in Arms Hells Highway, Too Human, The Darkness enzo heb liggen die weg kunnen. Zal straks ff kijken wat ik nog meer heb, laat maar ff weten wat je precies zoekt
Gears of War 3
Mass Effect 3
Goldeneye 007: reloaded
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Als Mass Effect 3 niet zo awesome was en absoluut een blijvertje in mijn collectie had je 'm mogen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, de meeste oudere games heb ik allemaal wel al gespeeld. Eigenlijk zoek ik alleen deze nog:
Gears of War 3
Mass Effect 3
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Als Forza 4 niet zo awesome was en absoluut een blijvertje in mijn collectie had je 'm mogen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hmm, de meeste oudere games heb ik allemaal wel al gespeeld. Eigenlijk zoek ik alleen deze nog:
Gears of War 3
Mass Effect 3
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Als ding niet zo awesome was...oh wacht die heb ik allemaal niet!quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gears of War 3
Mass Effect 3
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2![]()
Als Mijnenveger niet zo awesome was en absoluut een blijvertje in mijn collectie had je 'm mogen hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gears of War 3
Mass Effect 3
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2![]()
RGH die andere xbox van je en klaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:21 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Gears of War 3
Mass Effect 3
The Darkness 2
Syndicate
Forza 4
Tropico 3 of 4
Need for Speed: Shift 2Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Mijnenvegerquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als Mijnenveger niet zo awesome was en absoluut een blijvertje in mijn collectie had je 'm mogen hebben.![]()
![]()
Nah, ben heel die modcommunity beu. Ik wil gewoon zorgeloos online blijven kunnen zonder bans en niet na te hoeven denken over nieuwe updates en whatever.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
RGH die andere xbox van je en klaar
Als ik gewoon games ruil, kost het me alleen een paar postzegels en bespaard het me een hoop kopzorgen.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Bijstand.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oh sorry hoor meneer de student met een rijke mamana regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=164445
Wat een achterlijke mongool, dat die Feyenoord kneuzen hier intrappen. Net alsof Feyenoord hem volgend jaar nog wat boeit![]()
![]()
Gears of war 1quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:08 schreef Pixell het volgende:
Altijd Gears of war
Als er één spel is, waarbij je 2 uur lang een hartslag van 200 kan hebben van de adrenaline, dan is dat het wel![]()
RGH en JTAG is dan ook voor offline gebruikquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:39 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Nah, ben heel die modcommunity beu. Ik wil gewoon zorgeloos online blijven kunnen zonder bans en niet na te hoeven denken over nieuwe updates en whatever.
Als ik gewoon games ruil, kost het me alleen een paar postzegels en bespaard het me een hoop kopzorgen.. En je live account erop gebruiken werkt ook gewoon, en zonder bans
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
F.E.A.R. ging mn hart ook niet echt lekker opquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gears of war 1
Altijd Gears of war
Als er één spel is, waarbij je 2 uur lang een hartslag van 200 kan hebben van de adrenaline, dan is dat het wel
[ Bericht 0% gewijzigd door dreamzk op 02-05-2012 17:27:24 ]Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
mkay..quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
F.E.A.R. ging mn hard ook niet echt lekker opTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
De SP misschien. Bij gears heb ik echt 3-4 jaar dat adrenaline gevoel gehad bij de multiplayer. Dat heeft geen een andere game tot nu toe gehad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:17 schreef dreamzk het volgende:
[..]
F.E.A.R. ging mn hard ook niet echt lekker op![]()
Deze franchise is totaal aan me voorbij gegaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Gears of war 1
Altijd Gears of war
Als er één spel is, waarbij je 2 uur lang een hartslag van 200 kan hebben van de adrenaline, dan is dat het wel![]()
![]()
Het was ook echt alleen maar deel 1.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze franchise is totaal aan me voorbij gegaan
Deel 2 werkt niet. De eerste twee maanden schoot je recht op je voeten terwijl je vooruit richtte. Zo slecht was het.
Deel 3 is zo simpel gemaakt dat er niets meer aan is.![]()
Weet ik niet?quote:Hier ook, en dat zal ook wel zo blijvenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:27 schreef Pixell het volgende:
[..]
Deze franchise is totaal aan me voorbij gegaan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
mooi manTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Kom dan brotha, ik maak je kapottttquote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ik bedoelde die mensen hierboven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:38 schreef Pixell het volgende:
[..]
Oh sorry hoor meneer de student met een rijke mama
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
sick fuckquote:AMSTERDAM - Een 46-jarige Eindhovenaar moet volgende week vrijdag voor de rechter verschijnen wegens misbruik van jonge kinderen. Omroep Brabant meldt dat het om zijn eigen kinderen gaat.
Foto: Thinkstock
De man zou zijn twee dochters tussen 2006 en 2010 stelselmatig hebben bedreigd en verkracht. In 2006 waren de meisjes 5 en 7 jaar oud, zo laat de omroep weten.
Naast de ontucht met zijn dochters zou de man ook zijn twee oudere zoons onder bedreiging van een pistool en een mes hebben gedwongen om ontuchtige handelingen te plegen met hun zusjes.
De man heeft nog twee jongere kinderen. De politie onderzoekt nog of hij zich daar ook aan heeft vergrepen.
Op de computer van de man zijn honderdduizenden foto's met kinderporno aangetroffen. Hij wordt tevens verdacht van de verspreiding van kinderporno.
Kan gewoon. Eigen leeftijd*0+5 is de regel.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Wtf, smerige vent. Mogen ze wel chemisch castreren.quote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Ja anders kom jij niet aan je trekken hequote:Op woensdag 2 mei 2012 18:07 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Kan gewoon. Eigen leeftijd*0+5 is de regel.
Dat sowieso... Een kogel koppen ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:07 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Wtf, smerige vent. Mogen ze wel chemisch castreren.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Shit man, executie meteen. Ook altijd 100.000 fotos hebben ze..wtf.quote:na regen, ben ik er.
Je zou dat als agent maar mogen onderzoekenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit man, executie meteen. Ook altijd 100.000 fotos hebben ze..wtf.![]()
![]()
Dit dus. Opknopen aan de hoogste boom, laat de hele wereld maar weten wat voor een idioot het was.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:15 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Shit man, executie meteen. Ook altijd 100.000 fotos hebben ze..wtf.![]()
Hadden ze toch laatst software voor ontwikkeld die kinderporno herkende zodat de agenten niet zelf door al die duizende foto's hoefden te gaan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je zou dat als agent maar mogen onderzoekenCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
Lullige is, 5 jaar later komt zo iemand vrij, en begint weer overnieuw. Voor zo iets mag je de doodstraf wel weer invoerenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit dus. Opknopen aan de hoogste boom, laat de hele wereld maar weten wat voor een idioot het was.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja anders kom jij niet aan je trekken he
You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Die zit ik net te kijkenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sst_wiet_kopen_.html
![]()
wat een sufkut
![]()
![]()
Godsamme wat een maaltijdquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:30 schreef PierreTT het volgende:
Michhas,succes met je frietje oorlog en je akimbo kaassouffles![]()
![]()
wtf!quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)sst_wiet_kopen_.html
![]()
wat een sufkut
![]()
Ik lolde zo hard om deze postquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:17 schreef Pixell het volgende:
[..]
Je zou dat als agent maar mogen onderzoekenshoarma op de grond alles
![]()
Sorry dat was niet mijn bedoeling. Ik zou je graag wat shoarma vergoeden, maar helaas..ik ben arm als fuckquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik lolde zo hard om deze postshoarma op de grond alles
![]()
![]()
It's al gravy player zit vol als een baas namelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:58 schreef Pixell het volgende:
[..]
Sorry dat was niet mijn bedoeling. Ik zou je graag wat shoarma vergoeden, maar helaas..ik ben arm als fuck
Nick ben je nou nog steeds boos op me![]()
![]()
Nick is een beetje boos op de hele wereldquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nick ben je nou nog steeds boos op me![]()
![]()
Oh michhas, jij grappenmakerquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nick is een beetje boos op de hele wereld
http://www.southpark.nl/clips/sp_vid_388731/
Hier, een kleine uitleg van 2 minuten over Nick's aandoening![]()
![]()
Zou kunnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:16 schreef Michhas het volgende:
Ja, ik bedacht me dat het misschien wat te ver ging
Jij kan die van jou nog editten![]()
![]()
Ja, heel erg boos. komt nooit meer goedquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
It's al gravy player zit vol als een baas namelijk.
Nick ben je nou nog steeds boos op meAandoening? Volgens mij slik jij toch pillen voor een aandoening ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nick is een beetje boos op de hele wereld
of moet ik nu ook een edit gaan doen?Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Moet ik me nu kut gaan voelen? Moet ik me daar voor schamen ofzo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aandoening? Volgens mij slik jij toch pillen voor een aandoening ?
of moet ik nu ook een edit gaan doen?
Rustig aan man, hier, neem nog een zure bom![]()
![]()
Dat zeg ik toch niet? je hapt wel lekker, dus vreet die zure bom maar zelf opquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:33 schreef Michhas het volgende:
[..]
Moet ik me nu kut gaan voelen? Moet ik me daar voor schamen ofzo?
Rustig aan man, hier, neem nog een zure bom
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? je hapt wel lekker, dus vreet die zure bom maar zelf op![]()
![]()
Wat nietquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Ik heb het nog netjes gehoudenquote:
![]()
Was een lekker weertje
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Nog welquote:Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Nu is het wachten tot Doop weer komt posten
Incoming.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:04 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu is het wachten tot Doop weer komt postenna regen, ben ik er.
Waarom geen Kneus-uber-teun en daar een copyright ding van maken?quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
wrom?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:19 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Waarom geen Kneus-uber-teun en daar een copyright ding van maken?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Iets met de afkorting daarvan en een flauwe grap.quote:You can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Kei grappig nog steeds jonguh hihi.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Eerst was ik nog wel oké.
Maar ik ben echt een kneus geworden.
Jammer.![]()
Oh haha jij ziet dat er weer in haha vuillak hahah XD XD :Squote:Op woensdag 2 mei 2012 20:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Iets met de afkorting daarvan en een flauwe grap.![]()
hihahoquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:00 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Oh haha jij ziet dat er weer in haha vuillak hahah XD XD :SYou can call me scarface, snortin' mountains of cocaine.![]()
Wat is dit nou weer voor post dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Aandoening? Volgens mij slik jij toch pillen voor een aandoening ?
of moet ik nu ook een edit gaan doen?
Ja beter stopt hij daarmee zodat hij doodgaat?![]()
Dat was niet om je te verwelkomen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef Chai het volgende:
Nee man. Heb zelfs al een eigen naamtopic gehad hier.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |