Wat lul jij nou?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:11 schreef drumstickNL het volgende:
Er is al een nieuw deel, slotje.
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:02 schreef PierreTT het volgende:
Wat is dit topic stil geworden ineens
quote:
quote:
quote:
Dit is een slowchat voor mij geworden, er post hier niemand meerquote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Dit is echt een slowchat voor de Fok COD-clan geworden
Ja kloptquote:Op donderdag 11 november 2010 12:15 schreef dreamzk het volgende:
Ik post wel met je mee hoorMaar jij hebt toch ook BO? Heb volgens mij nog 2 potjes met jou gespeeld dacht ik
Zo hoort het Michie, hou die topicje in leven. Je weet.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja kloptMaar ik wil dit topic gewoon in stand houden
Iedereen is vertrokkenverhuist naar het BO topic
Uiteraard! Er moeten ook 2 topics komen, 1 voor de ultrabazen en een andere voor de rest van het gepeupelquote:Op donderdag 11 november 2010 12:47 schreef dreamzk het volgende:
BO topic nemen we langzamerhand ook over
Het was serieus easy mode iedereen die COD een beetje serieus neemt speelt nu black ops. alle baby buffalo zitten nog op MW2.quote:Op zaterdag 13 november 2010 04:10 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Zal het binnenkort eens proberen, al zal dat voor mij niet snel gebeuren omdat ik er pas één heb gehaald in totaal
Ben toch benieuwd of er echt zoveel minder mensen mw2 spelen nu..
Hmm.. Verleidelijk..quote:Op maandag 15 november 2010 15:48 schreef schede-gnoom. het volgende:
dit epische topic heeft gewoon een harde schop nodig
vanavond ouderwets MW2 erin douwen?
quote:Op maandag 15 november 2010 16:13 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
je lacht niet eens om mijn naam, dat is onverwacht van jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet echt eigenlijkquote:Op maandag 15 november 2010 16:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
[quote]Op maandag 15 november 2010 16:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
True
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |