SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Half bezopen is weggegooid geld.
Stoere shit. Ik slaap wel, en heb een vriendin.quote:Op woensdag 2 mei 2012 05:19 schreef Morgen- het volgende:
Ik slaap niet. Overdag niet, 's avonds niet en 's morgen-s niet.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 05:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ja. Inderdaad. Ik kom net thuis van uitgaan, ik heb weetikhet hoeveel euro uitgegeven aan allemaal shit, wat uiteindelijk allemaal nutteloos blijkt te zijn, maar toch typ ik samenhangerder dan jij. Verklaar dat maar eens, Ankyou! Dan kunnen we wel samen in een tank hebben gezeten, desondanks verklaart dat niet waarom jij nu dergelijke taal uitslaat! Dit is sowieso een In Before Michhas post, maar dat begrijp je wel denk ik
Onacceptabel. Een dergelijke negatieve connotatie wordt niet geaccepteerd, al helemaal niet in dit topic.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amenquote:Op woensdag 2 mei 2012 05:28 schreef PierreTT het volgende:
Want sinds deel 119 is dit topic een kwaliteitstopic. Hier komen mensen met hun emoties, hun ervaringen, om deze te delen met anderen. Hier worden confrontaties opgezocht, ruzies verzoend, meningsverschillen uitgelegd, ervaringen gedeeld, en humor verspreid. Dit is de MW2SC. Een unieke samenstelling van individuen, lachend en huilend met elkaar.
Ooit samengesteld door Michhas en ondergetekende, als een steunpunt in barre tijden, een lichtpunt in de duisternis.
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:41 schreef KoningStoma het volgende:
Ik heb de hele avond met een paar engelsen met een Arnold Schwarzenegger en Duke Nukem soundboard gespeeld. Ik heb hoofd- en buikpijn van het lachen. Ze trapten er zo in. Het waren van die clan-achtige types. (met sowieso ergens "snipez" in hun naam en met allemaal x, X, |' jes en cijfertjes in hun naam )
Het is al ruim een jaar geleden dat ik me zo vermaakt hem met die soundboards.
![]()
quote:Op dinsdag 3 augustus 2010 16:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Same here!
Voor Koningstoma: gamertag Michhas
Cheesefondue, it's all gravy.quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:50 schreef Bozz187 het volgende:
Beetje gek doen op de motor, terwijl en pierre pompt over de iPod. allez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef Doopy-X- het volgende:
AJAX!
![]()
![]()
zal die happen of niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 05:28 schreef PierreTT het volgende:
Want sinds deel 119 is dit topic een kwaliteitstopic. Hier komen mensen met hun emoties, hun ervaringen, om deze te delen met anderen. Hier worden confrontaties opgezocht, ruzies verzoend, meningsverschillen uitgelegd, ervaringen gedeeld, en humor verspreid. Dit is de MW2SC. Een unieke samenstelling van individuen, lachend en huilend met elkaar.
Ooit samengesteld door Michhas en ondergetekende, als een steunpunt in barre tijden, een lichtpunt in de duisternis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |