Verklaart*quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan nu een heel biologisch praatje gaan houden wat het principe van vreemdgaan enigszins verklaard maar ik denk niet dat ts daar rationeel op reageert.
Hoezo totaal andersquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Skol het volgende:
Mooi hoe vrouwen en mannen hier totaal anders over kunnen denken.
Niks mis mee af en toe een ander wijf te neuken puur om het fysieke.
Tja, maar begin dan geen relatiequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Skol het volgende:
Ik liet me gaan. Ik kan het wel gaan uitleggen, maar als ze praktisch op je gaan zitten en in je oor fluisteren.. Je bent een man, jeweetquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat heb je ons huisbelgje aangedaan, bio?
Ik heb me er al bij neergelegd dat elk neukbaar wijf vreemd gaat, het is gewoon reuze in hedendaags. Niemand is monogaam, je hebt hoogstens van die lafaards die zich monogaam gedragen, maar echt monogaam zijn.. Nee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo totaal anders
Meeste mannen vinden het niet leuk als je een andere vent neukt
naar de Jerry Springer Show met zequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Het gaat niet over mij. Het gaat over mijn beste vriendin, die zich hier heel de avond kapot heeft liggen janken omdat meneer na tien jaar huwelijk en twee kinderen het nodig vindt om met zijn collega te liggen neuken. Waarop die collega het nodig vond omdat onder mijn vriendin haar neus te hangen met gore details en al...
Kutzak van een vent en trut van een wijf. Passen mooi samen
Ze kreeg het te horen van de collega?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Het gaat niet over mij. Het gaat over mijn beste vriendin, die zich hier heel de avond kapot heeft liggen janken omdat meneer na tien jaar huwelijk en twee kinderen het nodig vindt om met zijn collega te liggen neuken. Waarop die collega het nodig vond omdat onder mijn vriendin haar neus te hangen met gore details en al...
Het vlees is zwak, staat in de Bijbel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Doen ze dat in België ook? Dacht dat alleen wij zo vuig waren. De Ollandersquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Slechte ervaringen gehad jongen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Skol het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neergelegd dat elk neukbaar wijf vreemd gaat, het is gewoon reuze in hedendaags. Niemand is monogaam, je hebt hoogstens van die lafaards die zich monogaam gedragen, maar echt monogaam zijn.. Nee.
Waarschijnlijk heeft ze het er zelf naar gemaakt schat.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:33 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik liet me gaan. Ik kan het wel gaan uitleggen, maar als ze praktisch op je gaan zitten en in je oor fluisteren.. Je bent een man, jeweet
Wat een klootzakquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Skol het volgende:
[..]
Ik heb me er al bij neergelegd dat elk neukbaar wijf vreemd gaat, het is gewoon reuze in hedendaags. Niemand is monogaam, je hebt hoogstens van die lafaards die zich monogaam gedragen, maar echt monogaam zijn.. Nee.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze het er zelf naar gemaakt schat.
Na 10 jaar is het ook wel tijd voor een nieuwe.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Topics 'die-over-mijn-vriendin-gaan'quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef Marie30 het volgende:
Het gaat niet over mij. Het gaat over mijn beste vriendin
Kutzak.
Ook niet als ik zo ga liggen in m'n Speedo met uitgeknipt kruis?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het vlees is zwak, staat in de Bijbel.
Yep, meneer wilde alleen even wippen met haar en zij zag dat even anders... Stond ze onaangekondigd bij mijn vriendin op de stoep om even alles haarfijn uit te doeken te doen. Met grafische details. Ben een pacifist maar heb zin om ze allebei kapot te trappen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze kreeg het te horen van de collega?
Dat is dan weer eenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook niet als ik zo ga liggen in m'n Speedo met uitgeknipt kruis?
We zouden sexy time doen
What has been imagined, cannot be unimaginedquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We zouden sexy time doen
Altijd hetzelfde met die wijven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yep, meneer wilde alleen even wippen met haar en zij zag dat even anders... Stond ze onaangekondigd bij mijn vriendin op de stoep om even alles haarfijn uit te doeken te doen. Met grafische details. Ben een pacifist maar heb zin om ze allebei kapot te trappen.
Wat is dit nou voor debiele vraag? Ik stel me 1. niet aan, en 2. gaat je geen zak aan maar ben best tof voor me leeftijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat stel je je aan dan, hoe oud ben je eigenlijk?
Dan speelt er al veel langer iets en is ze bezig met territorium afbakenen. Nu is die dude van haar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yep, meneer wilde alleen even wippen met haar en zij zag dat even anders... Stond ze onaangekondigd bij mijn vriendin op de stoep om even alles haarfijn uit te doeken te doen. Met grafische details. Ben een pacifist maar heb zin om ze allebei kapot te trappen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:38 schreef Skol het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor debiele vraag? Ik stel me 1. niet aan, en 2. gaat je geen zak aan maar ben best tof voor me leeftijd.
Krijg zelf altijd wel een trots gevoel als ik een bezette chick aan de pik rijg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met klacht, heb ook een hekel aan vreemdgaan.
Maar ik heb ook een enorme hekel aan gasten met zo'n "alles kan stuk"-mentaliteit. Die denken wel even je vriendinnetje af te pakken. Als ze trouw is gebeurd dat natuurlijk niet, dus hoef je niet bang te zijn, maar ik vind het echt enorm laf en respectloos van de gasten die dat proberen.
...quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We zouden sexy time doen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
What has been imagined, cannot be unimagined
Dit. Wtf Bio met je tempel van je lijf heb je die ranzige kruisloze speedo niet nodig.quote:
Vergelijk het met een auto inderdaad: na 10 jaar is het interieur vaak ook wel versleten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Na 10 jaar is het ook wel tijd voor een nieuwe.
Echte mannen zijn jagers en pakken wat ze willen hebben. Aantal bits en bytes, vastgelegd in onze genenpoel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met klacht, heb ook een hekel aan vreemdgaan.
Maar ik heb ook een enorme hekel aan gasten met zo'n "alles kan stuk"-mentaliteit. Die denken wel even je vriendinnetje af te pakken. Als ze trouw is gebeurd dat natuurlijk niet, dus hoef je niet bang te zijn, maar ik vind het echt enorm laf en respectloos van de gasten die dat proberen.
Kort pittig kapsel, een bril met kleurig montuur en zeker twintig kilo aangekomen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze het er zelf naar gemaakt schat.
Mits zij het ook doen terecht dat ze rotten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Alborz het volgende:
Kijk al die boys hier nonchalant doen over vreemdgaan. Ik hoop van niet- maar ooit op een dag zal jullie chick vreemdgaan en voel je je van binnen wegrotten.
True story.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel, een bril met kleurig montuur en zeker twintig kilo aangekomen waarschijnlijk.
True! Vrouwen die vreemdgaan zijn daarentegen kuthoeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Echte mannen zijn jagers en pakken wat ze willen hebben. Aantal bits en bytes, vastgelegd in onze genenpoel.
Ja nouja hij is vreemdgegaan he, hij heeft zelf die relatie vernield. En die collega voelde zich blijkbaar ook gebruikt door hem.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...
......
Ik vind het heel triest... Dat er zulke mensen zijn... Vreemdgaan tot daar en toe, maar iemands relatie bewust vernielen....
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Alborz het volgende:
Kijk al die boys hier nonchalant doen over vreemdgaan. Ik hoop van niet- maar ooit op een dag zal jullie chick vreemdgaan en voel je je van binnen wegrotten.
True story.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef focal het volgende:
[..]
True! Vrouwen die vreemdgaan zijn daarentegen kuthoeren.
Aanname! Slechte veronderstelling. Ze is een leuke, slanke vrouw. Zorgt goed voor haar man, kinderen en huishouden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel, een bril met kleurig montuur en zeker twintig kilo aangekomen waarschijnlijk.
Dan ga je niet grafische details vertellen aan zijn vrouw.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja nouja hij is vreemdgegaan he, hij heeft zelf die relatie vernield. En die collega voelde zich blijkbaar ook gebruikt door hem.
Daarom altijd zo snel mogelijk ZELF vreemd gaan, kan je tenminste ergens op teren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Alborz het volgende:
True story.
shiiiitquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Vreemd gaan
Ik woonde destijds samen met mijn toenmalige vriendin en die had een gay stel ontmoet om leuke dingen mee te gaan doen alleen die gasten waren niet gay maar beste vrienden en neukte haar
No joke
Territorium. Geloof me nou. Ze heeft beet en blijft nu vasthouden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ga je niet grafische details vertellen aan zijn vrouw.
Daar zat meer kwaadwillendheid achter... Bewust....
Haha! Ga hier eens op in marie30?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Daar gaat mijn mooie theorie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Aanname! Slechte veronderstelling. Ze is een leuke, slanke vrouw. Zorgt goed voor haar man, kinderen en huishouden.
maar in bed boterde het blijkbaar niet meer zo.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Aanname! Slechte veronderstelling. Ze is een leuke, slanke vrouw. Zorgt goed voor haar man, kinderen en huishouden.
Dit ja. Die twee kinderen, denk even na voor je die lul uit je broek haalt. En als je dan toch vreemdgaat, wat ik volledig afkeur, kies dan niet zo'n geschifte slet uit die je vrouw ook nog eens helemaal psychologisch kapot gaat maken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef Biogarde het volgende:
En het is vaak nog veel kutter wanneer er kinderen in het spel zijn. Daar heb ik meer moeite mee. Niet met het kapotneuken van elkaars vriendje of vriendinnetje. Ik zoek je toch wel op.
Omdat je misschien een 'relatie' hebt met een persoon waar je respect voor moet hebben en iemand zijn/haar gevoelens niet wil kwetsen. Is dat zo moeilijk om te realiseren of lijk ik nou zo gek? Een relatie fundeert op vertrouwen, jij besluit bij het vreemdgaan dat _jij_ iniedergeval niet meer te vertrouwen bent.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef Skol het volgende:
[..]
Daarom altijd zo snel mogelijk ZELF vreemd gaan, kan je tenminste ergens op teren.
Nee maar serieus, stel je bent bezet, en je gaat met je gabbers op stap of op vakantie, en je krijgt een wijf in de schoot geworpen die je eventjes zorgvuldig kan uitwonen, waarom zou je het in hemelsnaam niet doen?
Aiii ik voel met je mee vriend...quote:
Daar is ze op ingegaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef Scorp.AM het volgende:
[..]
Haha! Ga hier eens op in marie30?
Of ga je nu " ja maar ze is zo liefff" " dit verdientt ze niett"?
Dat gay verhaal was verzonnen voor mijquote:
Ja natuurlijk, ze wilde wraak omdat hij haar niet meer wilde. Heel gemeen natuurlijk maar niet heel onnatuurlijk om zo te reageren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ga je niet grafische details vertellen aan zijn vrouw.
Daar zat meer kwaadwillendheid achter... Bewust....
Ik vind neuken puur om het fysieke geen vreemdgaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef Alborz het volgende:
[..]
Omdat je misschien een 'relatie' hebt met een persoon waar je respect voor moet hebben en iemand zijn/haar gevoelens niet wil kwetsen. Is dat zo moeilijk om te realiseren of lijk ik nou zo gek? Een relatie fundeert op vertrouwen, jij besluit bij het vreemdgaan dat _jij_ iniedergeval niet meer te vertrouwen bent.
Een man zou dat nooit doen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ze wilde wraak omdat hij haar niet meer wilde. Heel gemeen natuurlijk maar niet heel onnatuurlijk om zo te reageren.
Ah...quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, ze wilde wraak omdat hij haar niet meer wilde. Heel gemeen natuurlijk maar niet heel onnatuurlijk om zo te reageren.
Leuk en slank wil niet zeggen dat ze niet 'lekker gek en spontaan' probeert te doen, terwijl ze in feite een gigantisch saaie draak is die alleen maar heel de dag wil puzzelen, om vervolgens in bed de zeester uit te hangen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Achterbaksheid etc is wel vrouwelijk ben ik geneigd te zeggen... Maargoed, mannen doen aan verkrachten enzo.quote:
Dat mag je vinden. Maar ik hoop dat de vrouwen met wie je een relatie aangaat daar van op de hoogte zijn. Anders ben je gewoon een schoft vriend.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef Skol het volgende:
[..]
Ik vind neuken puur om het fysieke geen vreemdgaan.
Eensquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah...
Nou, de natuur is dan antieglijk walgelijk, je bewust zo uiten getuigd van een persoonlijkheid van een sloot bagger gemengd met kots en uitwerpselen.
Ontiegelijk. Sturmbahnnfuhrer heeft gesprochen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah...
Nou, de natuur is dan antieglijk walgelijk, je bewust zo uiten getuigd van een persoonlijkheid van een sloot bagger gemengd met kots en uitwerpselen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Leuk en slank wil niet zeggen dat ze niet 'lekker gek en spontaan' probeert te doen, terwijl ze in feite een gigantisch saaie draak is die alleen maar heel de dag wil puzzelen, om vervolgens in bed de zeester uit te hangen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Leuk en slank wil niet zeggen dat ze niet 'lekker gek en spontaan' probeert te doen, terwijl ze in feite een gigantisch saaie draak is die alleen maar heel de dag wil puzzelen, om vervolgens in bed de zeester uit te hangen.
Het is pas vreemdgaan als je gevoelens krijgt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef Skol het volgende:
[..]
Ik vind neuken puur om het fysieke geen vreemdgaan.
Ik mag toch hopen dat dit voor die kerel ook als een verrassing kwam.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dit ja. Die twee kinderen, denk even na voor je die lul uit je broek haalt. En als je dan toch vreemdgaat, wat ik volledig afkeur, kies dan niet zo'n geschifte slet uit die je vrouw ook nog eens helemaal psychologisch kapot gaat maken.
Ja ik wil ook wel eens verkracht door een vrouw worden.. kan dat eigenlijk?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maargoed, mannen doen aan verkrachten enzo.
Kan me geen fuck interesseren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:48 schreef Alborz het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Maar ik hoop dat de vrouwen met wie je een relatie aangaat daar van op de hoogte zijn. Anders ben je gewoon een schoft vriend.
Nee dat kan niet, als je het wilt is het geen verkrachting.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens verkracht door een vrouw worden.. kan dat eigenlijk?
Ik hoop ook altijd uit de auto te worden getrokken door 4 chicksquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja hoor. Verkrachting is ongewilde penetratie, dus als zij haar vinger in je poepert doet en je wilt het niet ben je verkracht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Dit topic gaat de goede kant uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Kan zeker. Ben er alleen nog niet aan toe om over te praten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Know that feel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Vreemd gaan
Ik woonde destijds samen met mijn toenmalige vriendin en die had een gay stel ontmoet om leuke dingen mee te gaan doen alleen die gasten waren niet gay maar beste vrienden en neukte haar
No joke
Vrouwen praten. Ik weet genoeg over hun seksleven om je te zeggen dat zij geen overjaarse doos met gesloten pruim is... Hij heeft al gezegd dat zij hem keer op keer heeft proberen verleiden, en op een keer is hij erop ingegaan. Toen hij dat de volgende keer niet meer wilde is de minnares uit wraak naar zijn vrouw gestapt. Zit toch niet te zeiken dat het mijn vriendin haar schuld is. Voor vreemdgaan is gewoon geen excuus. Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het! Hij vond haar niet eens speciaal of zo, zak leeg en huppa.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Droom..quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoop ook altijd uit de auto te worden getrokken door 4 chicks
Hij kan er niks aan doen, hij is slachtoffer van deze situatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vrouwen praten. Ik weet genoeg over hun seksleven om je te zeggen dat zij geen overjaarse doos met gesloten pruim is... Hij heeft al gezegd dat zij hem keer op keer heeft proberen verleiden, en op een keer is hij erop ingegaan. Toen hij dat de volgende keer niet meer wilde is de minnares uit wraak naar zijn vrouw gestapt. Zit toch niet te zeiken dat het mijn vriendin haar schuld is. Voor vreemdgaan is gewoon geen excuus. Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het! Hij vond haar niet eens speciaal of zo, zak leeg en huppa.
Laat ik even van de gelegenheid gebruik maken om rationeel en wetenschappelijk in dit topic te redeneren daar iedereen met emoties loopt te spuiten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef Alborz het volgende:
[..]
Omdat je misschien een 'relatie' hebt met een persoon waar je respect hebt voor je partners' gevoelens. Is dat zo moeilijk om te realiseren of lijk ik nou zo gek? Een relatie fundeert op vertrouwen, jij besluit bij het vreemdgaan dat _jij_ iniedergeval niet meer te vertrouwen bent.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als je mannetje vreemd gaat betekend dat gewoon dat JIJ niet aan je taken hebt voldaan meissie.
Vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vrouwen praten. Ik weet genoeg over hun seksleven om je te zeggen dat zij geen overjaarse doos met gesloten pruim is... Hij heeft al gezegd dat zij hem keer op keer heeft proberen verleiden, en op een keer is hij erop ingegaan. Toen hij dat de volgende keer niet meer wilde is de minnares uit wraak naar zijn vrouw gestapt. Zit toch niet te zeiken dat het mijn vriendin haar schuld is. Voor vreemdgaan is gewoon geen excuus. Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het! Hij vond haar niet eens speciaal of zo, zak leeg en huppa.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Slaat ook weer nergens op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als je mannetje vreemd gaat betekend dat gewoon dat JIJ niet aan je taken hebt voldaan meissie.
Hahahahahaha, jezus dit is wel classic hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Vreemd gaan
No joke
Lage zak betwijfel ik, in ieder geval na al die jaren nu wel een lege.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Skol het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij is slachtoffer van deze situatie.
Er zijn vrouwen die vreemdgaan die vreemdgaan op die manier rectificeren HIJ VERLEIDDE ME!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Skol het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij is slachtoffer van deze situatie.
Ik was zo dom om te geloven dat ze echt gay waren, en ik aan het werk en zij werd gebanged door die gasten in mijn bedquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:52 schreef Skol het volgende:
[..]
Hahahahahaha, jezus dit is wel classic hoor.
Wow jij bent heel goed, ik ga deze text opslaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat ik even van de gelegenheid gebruik maken om rationeel en wetenschappelijk in dit topic te redeneren daar iedereen met emoties loopt te spuiten.
Over het feit dat vreemd gaan slecht is; dat ligt aan christelijk moraal dat gedurende 2000 jaar lang onze strot is doorgeduwd. Wij zijn allemaal christen (of post christen) en een hoop morele waarden hebben we gewoon te danken aan dit geloof, je nu nog daadwerkelijk gelooft of niet. En niet op de laatste plaats omdat de maatschappij nog steeds is doordrengt met christelijke waarden; dus sociale druk met christelijke waarden. En volgens deze waarden is vreemd gaan verkeerd.
Biologisch gezien is vreemd gaan alles behalve verkeerd (voor de man) de man is er op gemaakt om zijn zaad zo veel mogelijk te spreiden, de man kan dit ook zelfs nog na zijn 70ste. Door met veel vrouwen seksuele gemeenschap te hebben spreidt je je 'winkansen'. De vrouw is vaak op zoek naar zowel een man die voor het gezin kan zorgen als stiekem ook wel een beetje naar een bad guy. Dit is bij vrouwen vaak in tweestrijd. Ligt ook vaak aan de periode van de maand.
Maar dat is de biologische kant. Wij vooredelen dus vanuit een bepaald moraal wat met behulp van de geschiedenis te verklaren valt. In weze willen we allemaal voortplanten, elk organisme op Aarde, en termen als goed en kwaad zijn afkomstig uit geloof. Vanuit een plastische wetenschappelijke hoek bestaan ze niet.
Dat is echt wel fucked upquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was zo dom om te geloven dat ze echt gay waren, en ik aan het werk en zij werd gebanged door die gasten in mijn bed
Als jij kinderen wilt als man wil je wel zelf de gene zijn die de kinderen verwerkt, ergo vreemdgaan is slecht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat ik even van de gelegenheid gebruik maken om rationeel en wetenschappelijk in dit topic te redeneren daar iedereen met emoties loopt te spuiten.
Over het feit dat vreemd gaan slecht is; dat ligt aan christelijk moraal dat gedurende 2000 jaar lang onze strot is doorgeduwd. Wij zijn allemaal christen (of post christen) en een hoop morele waarden hebben we gewoon te danken aan dit geloof, je nu nog daadwerkelijk gelooft of niet. En niet op de laatste plaats omdat de maatschappij nog steeds is doordrengt met christelijke waarden; dus sociale druk met christelijke waarden. En volgens deze waarden is vreemd gaan verkeerd.
Biologisch gezien is vreemd gaan alles behalve verkeerd (voor de man) de man is er op gemaakt om zijn zaad zo veel mogelijk te spreiden, de man kan dit ook zelfs nog na zijn 70ste. Door met veel vrouwen seksuele gemeenschap te hebben spreidt je je 'winkansen'. De vrouw is vaak op zoek naar zowel een man die voor het gezin kan zorgen als stiekem ook wel een beetje naar een bad guy. Dit is bij vrouwen vaak in tweestrijd. Ligt ook vaak aan de periode van de maand.
Maar dat is de biologische kant. Wij vooredelen dus vanuit een bepaald moraal wat met behulp van de geschiedenis te verklaren valt. In weze willen we allemaal voortplanten, elk organisme op Aarde, en termen als goed en kwaad zijn afkomstig uit geloof. Vanuit een plastische wetenschappelijke hoek bestaan ze niet.
Die gasten zijn echt koningen zeg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was zo dom om te geloven dat ze echt gay waren, en ik aan het werk en zij werd gebanged door die gasten in mijn bed
Oh kijk, daar hebben we de nihilist. Ik ben het eens met de theorie, maar piep je hetzelfde als jouw vrouw/vriendin achter je rug om rond loopt te neuken? Denk dat je op dat moment niet aan de heren/slavenmoraal denkt maar puur aan afgunst en wrok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geil man. Lig je gewoon in het zaad van een ander. Je wijf uitgewoond, dus die wil niet meer en jij maar handkarren tot je je scheel begint te zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom heeft de natuur homos gemaakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij kinderen wilt als man wil je wel zelf de gene zijn die de kinderen verwerkt, ergo vreemdgaan is slecht.
Ach het duurde maar 6maanden voordat ik het door hadquote:
Ik lach me de ballen uit mn broek hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, ik ben weer liefquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij wil geraakt dus ook niet meer in mijn broek
Jij had toch een man/vriend?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het duurde maar 6maanden voordat ik het door had
Deden zij ook.quote:
Na 101 fokkers heb ik er geen zin meer in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Een ander?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geil man. Lig je gewoon in het zaad van een ander. Je wijf uitgewoond, dus die wil niet meer en jij maar handkarren tot je je scheel begint te zien.
Damn Steviequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja halloquote:
Donder op Skippyquote:
Haha jezus ik lach hardop hier. Jij aan het werk en zij geairlocked.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet weten dat Stevie zijn enige lichtpuntje van de dag is als je meegaat in zijn trollquote:
Is 2,5 jaar terug nu, nu kan ik er redelijk om lachen maar toen nietquote:
Ohjaquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet weten dat Stevie zijn enige lichtpuntje van de dag is als je meegaat in zijn troll
Haha, jij bent me er een. "Airlocked" nondejuquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef Skol het volgende:
[..]
Haha jezus ik lach hardop hier. Jij aan het werk en zij geairlocked.![]()
quote:
Geloof je het lekker nietquote:
Fuck... Ik ben wel eens behoorlijk belazerd maar zo erg niet. Lang last van gehad?quote:
Ik wil het verhaal gewoon geloven, kan ik mezelf strak in slaap gniffelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is 2,5 jaar terug nu, nu kan ik er redelijk om lachen maar toen niet
Maarja die gasten hebben mij misschien een goede dienst bewezen ergens
Dit somt het wel op ja voor die stoere bois hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo totaal anders
Meeste mannen vinden het niet leuk als je een andere vent neukt
Zo grappig was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef Skol het volgende:
[..]
Haha jezus ik lach hardop hier. Jij aan het werk en zij geairlocked.![]()
Uiteraard maar het moment dat mij zoiets overkomt redeneer ik niet meer objectief maar met emoties en kan ik er dus eigenlijk niets zinnigs meer over zeggen. Ik verklaar alleen maar waarom we er zo fel op reageren en dat er in essentie geen goed en kwaad bestaat, slechts overleving en voortplanting. Vreemdgaan en dit afkeuren hebben te danken aan (post) christelijke samenleving. Hoewel het in bepaalde andere geloven ook dikwijls wordt afgekeurd. Dat je als man zijnde kwaad wordt dat je vrouw vreemd gaat is in principe een ego kwestie; jij bent de man en jij beschermt het gezin tegen zaad van indringers. Maar tegelijkertijd wil jij je zaad ook verspreiden om de kansen te spreiden. Daarom zoek je ook vaak vrouwen die waarschijnlijk voor je kinderen kunnen zorgen (fysiek: bijv. brede heupen, handig voor baren maar ook geestelijk; zorgzaamheid bijv.) als jij er niet bent. Het komt heel nihilistisch over maar zo banaal steekt het helaas in elkaar. Goed en kwaad bestaan niet, vreemd gaan is in wezen niet eens slecht maar vanuit wetenschappelijk oogpunt zelfs goed, dat bevorderd de kans dat jij je gene doorgeeft aan een volgende generatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:54 schreef Alborz het volgende:
[..]
Oh kijk, daar hebben we de nihilist. Ik ben het eens met de theorie, maar piep je hetzelfde als jouw vrouw/vriendin achter je rug om rond loopt te neuken? Denk dat je op dat moment niet aan de heren/slavenmoraal denkt maar puur aan afgunst en wrok.
HAHAHAHAH WAT EEN LEUKE GARP!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als je de ander kent is het toch geen vreemdgaan.
Beide scheldwoorden zijn terecht in dit geval.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een klootzakO dat wijf zei het.. Wat een kuthoer
in dat geval.
Een of andere random chick towerbridgen in het bed van haar vriend. Uiteraard inclusief high five. Veel briljanter krijg je het niet idd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:48 schreef gogosweden het volgende:
marie30 klacht
altijd een terechte klacht
Nouja ze was wel soepeltjes over de huisraad verdeling, ik kreeg de tvquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:58 schreef focal het volgende:
[..]
Fuck... Ik ben wel eens behoorlijk belazerd maar zo erg niet. Lang last van gehad?
Zou me toch zorgen maken over je eigen veiligheid als je dat soort shit flikt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een of andere random chick towerbridgen in het bed van haar vriend. Uiteraard inclusief high five. Veel briljanter krijg je het niet idd.
Yeah, maar ons vermogen tot nadenken heeft ons ook een bepaald moralistisch vermogen gegeven waardoor je er van zou kunnen gaan walgen zelfsquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uiteraard maar het moment dat mij zoiets overkomt redeneer ik niet meer objectief maar met emoties en kan ik er dus eigenlijk niets zinnigs meer over zeggen. Ik verklaar alleen maar waarom we er zo fel op reageren en dat er in essentie geen goed en kwaad bestaat, slechts overleving en voortplanting. Vreemdgaan en dit afkeuren hebben te danken aan (post) christelijke samenleving. Hoewel het in bepaalde andere geloven ook dikwijls wordt afgekeurd. Dat je als man zijnde kwaad wordt dat je vrouw vreemd gaat is in principe een ego kwestie; jij bent de man en jij beschermt het gezin tegen zaad van indringers. Maar tegelijkertijd wil jij je zaad ook verspreiden om de kansen te spreiden. Daarom zoek je ook vaak vrouwen die waarschijnlijk voor je kinderen kunnen zorgen (fysiek: bijv. brede heupen, handig voor baren maar ook geestelijk; zorgzaamheid bijv.) als jij er niet bent. Het komt heel nihilistisch over maar zo banaal steekt het helaas in elkaar. Goed en kwaad bestaan niet, vreemd gaan is in wezen niet eens slecht maar vanuit wetenschappelijk oogpunt zelfs goed, dat bevorderd de kans dat jij je gene doorgeeft aan een volgende generatie.
Ik gniffel me op het moment vooral uit mn slaap.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:59 schreef Skol het volgende:
[..]
Ik wil het verhaal gewoon geloven, kan ik mezelf strak in slaap gniffelen.
high fivequote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een of andere random chick towerbridgen in het bed van haar vriend. Uiteraard inclusief high five. Veel briljanter krijg je het niet idd.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ja in mijn andere uitleg, zelfs een beetje in deze is dat nadenken beïnvloedt door 2000 jaar geloof, voor het westen dus christendom. Dat nadenken is dus irrationeel, niet rationeel. Natuurlijk laten mensen zich veelal leiden door emotie maar voor dit soort kwestie hebben we dus wetenschap, dan kunnen we het verklaren. En begrijpen we de emoties en waar moralistische ideeën vandaan komen. En kunnen heel eerlijk tegen onszelf zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah, maar ons vermogen tot nadenken heeft ons ook een bepaald moralistisch vermogen gegeven waardoor je er van zou kunnen gaan walgen zelfs
Towerbridging 6 thumbs upquote:
Dan snap ik em nog niet vast lelijke realitykings-stijl zekerquote:
Met 3 man kan je airlocken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:06 schreef .Masturbatron. het volgende:
wel eens van dichtbij gezien dat towerbridgen...nooit meegemaakt helaas
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:06 schreef .Masturbatron. het volgende:
wel eens van dichtbij gezien dat towerbridgen...nooit meegemaakt helaas
En nu, you like?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:07 schreef Marie30 het volgende:
Thanks voor de Towerbridge uitleg... Meer geleerd dan ik wilde
Neen, wil alleen keiharde seks met Bio. Maar hij blijft weer lang achter..weer overwerken.quote:
Lees het topic eens man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:08 schreef focal het volgende:
Maar ontopic, je kan je lul niet in een prettige relatie stoppen. Als zij niet wilt dan moet hij wel he.
GOed, ideaal is anders, maar voor het verhaal moet je wat over hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Beetje tegen de hangzak van je maat aanketsen zeker, mij niet gezien.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:10 schreef Skol het volgende:
Lekkere andere kut eten en zij maar geloven dat ze de enige is, niks mooier dan dat.
Wat een baas is bio toch ook, gewoon tijdens het vreemdgaan in dit topic posten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, wil alleen keiharde seks met Bio. Maar hij blijft weer lang achter..weer overwerken.
Keurige posts Frank. Waren de mensen maar stoïcijnen en maakten ze uitsluitend gebruik van hun intellect. Dingen zoals moraal en emoties zouden zo een eigen plekje vinden en totaal geen issue zijn. Wat dat betreft ben ik het wel eens met het christendom. Het vlees is uitermate zwak, de mens zal nooit zijn dierlijke kant kunnen opgeven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja in mijn andere uitleg, zelfs een beetje in deze is dat nadenken beïnvloedt door 2000 jaar geloof, voor het westen dus christendom. Dat nadenken is dus irrationeel, niet rationeel. Natuurlijk laten mensen zich veelal leiden door emotie maar voor dit soort kwestie hebben we dus wetenschap, dan kunnen we het verklaren. En begrijpen we de emoties en waar moralistische ideeën vandaan komen. En kunnen heel eerlijk tegen onszelf zijn.
Ik bedoel dit niet als vrijbrief om vreemd te gaan, ik bekijk het slechts met wetenschappelijk bril, wat iedereen hier eigenlijk zou moeten die niet direct betrokken is. Je kunt afstand nemen, objectief zijn, en daar is ratio te vinden.
Daarom is hij de mijnequote:Op woensdag 2 mei 2012 01:11 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat een baas is bio toch ook, gewoon tijdens het vreemdgaanoverwerken in dit topic posten.
Door deze post krijg ik de behoefte om allerlei oneerbare voorstellen te gaan doen, tijd voor een dutje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daarom is hij de mijneHij eet alleen thuis hoor, wat denk jij dan als Marie de geile Vlaamse je lief is
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Door deze post krijg ik de behoefte om allerlei oneerbare voorstellen te gaan doen, tijd voor een dutje.
Zijn je zweetvoeten al over?quote:
mp3 van jouw heerlijke vlaamse accent or it didn't happen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daarom is hij de mijneHij eet alleen thuis hoor, wat denk jij dan als Marie de geile Vlaamse je lief is
Ik dm je zodra de Bio-romance over is.... Vreemdgaan doe ik niet. Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Door deze post krijg ik de behoefte om allerlei oneerbare voorstellen te gaan doen, tijd voor een dutje.
Neen, iemand anders krijgt de eer om jou te ontmaagden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
mp3 van jouw heerlijke vlaamse accent or it didn't happen!
Neen, Bio's garde handelen is enkel voor de getrainde mens. Slaapwelquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Trio dan?
Nee ok...
Ik ga slapen sterkte
Ik ben het roerend met jou eens. De Stoa was een bijzonder wijze stroming naar waar ik op bepaalde vlakken zo veel mogelijk naar tracht te leven. Het christendom heeft ook zeker zijn goede en correcte punten; de mens is dierlijk, dat zal er nooit uitgaan. Wij kunnen een groot deel verbloemen met beschaving (denk bijv. aan manieren) maar wij moeten onder ogen blijven zien dat we dieren blijven, ondanks de façade van beschaving komen nog steeds dierlijke instincten naar boven, vreemd gaan is daar een goed voorbeeld van. Het christendom had goed door dat dit problemen zou kunnen opleveren voor de maatschappij (Montesquieu gaf destijds aan dat dit een reden kon zijn voor de Westerse voorsprong op de rest van de wereld) en legde dit aan banden met moraal. Dit moraal is onontbeerlijk voor een samenleving die we nu kennen; als iedereen met iedereen vreemd zou gaan zou dat naar mijn idee een zekere anarchie opleveren, dus ik wijs het af, vreemdgaan is niet bevorderlijk voor de staat van de maatschappij. Biologisch gezien is het een ander verhaal maar dat heb ik uitgelegd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef Alborz het volgende:
[..]
Keurige posts Frank. Waren de mensen maar stoïcijnen en maakten ze uitsluitend gebruik van hun intellect. Dingen zoals moraal en emoties zouden zo een eigen plekje vinden en totaal geen issue zijn. Wat dat betreft ben ik het wel eens met het christendom. Het vlees is uitermate zwak, de mens zal nooit zijn dierlijke kant kunnen opgeven.
Alsof jij buiten komt en er dus achter komtquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Honden zijn 't.
Als mijn man ooit vreemd zou gaan ik hak z'n ballen eraf vrind.
Nee dat zijn maar praatjes mja zou wel beste straf zijn jatoch
Daarvoor hoeft deze kluizenaar nieteens naar buitenquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alsof jij buiten komt en er dus achter komt
Yep, goede straf, je mag mijn bijl lenen danquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Honden zijn 't.
Als mijn man ooit vreemd zou gaan ik hak z'n ballen eraf vrind.
Nee dat zijn maar praatjes mja zou wel beste straf zijn jatoch
Seks als "niks" zienquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:46 schreef Waaghals het volgende:
Jullie moeten sex niet zo overwaarderen.
Als ik met vrienden een potje ga voetballen is toch ook niet erg?
Dit bedoelde ik dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Seks als "niks" zien
Je lichaam zomaar geven
Je niet in kunnen houden
Vrouw hebben die niet voldoende bevredigt
Geen ballen hebben om het uit te maken
Mannelijke sletten
Ja dat mijn ex 6maanden vreend ging met een gaystel dat niet gay bleek te zijn heeft mij veel streedcreds opgeleverd jaquote:
Eens, maar monogamie is nergens voor nodig.quote:
Dit meen je echt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan nu een heel biologisch praatje gaan houden wat het principe van vreemdgaan enigszins verklaart maar ik denk niet dat ts daar rationeel op reageert.
Mag je vinden, maar dan moet je niet trouwen, twee kinderen nemen en vervolgens je collega naaien. Pretty sure dat het huwelijk nog steeds een levenslange monogame verbintenis is...quote:Op woensdag 2 mei 2012 04:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Eens, maar monogamie is nergens voor nodig.
Uhm, neequote:
Geloof niet dat ze daar op zit te wachtenquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:14 schreef sinepedraap het volgende:
Dan mag die vriendin nu ook van bil gaan om het weer goed te maken.
Eens. En in zijn eerste post beloofde hij nog zo om dat praatje niet af te stekenquote:Op woensdag 2 mei 2012 07:40 schreef Pharkus het volgende:
Frank_Drebin, rationeel kan je het mooi verklaren, maar kom je ook met die rationele praatjes als je eega dagelijks met een paar netalsofdoende gays heeft liggen batsen?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:30 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik kan nu een heel biologisch praatje gaan houden wat het principe van vreemdgaan enigszins verklaart maar ik denk niet dat ts daar rationeel op reageert.
En dat vind jij wel een goed verhaal?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben het roerend met jou eens. De Stoa was een bijzonder wijze stroming naar waar ik op bepaalde vlakken zo veel mogelijk naar tracht te leven. Het christendom heeft ook zeker zijn goede en correcte punten; de mens is dierlijk, dat zal er nooit uitgaan. Wij kunnen een groot deel verbloemen met beschaving (denk bijv. aan manieren) maar wij moeten onder ogen blijven zien dat we dieren blijven, ondanks de façade van beschaving komen nog steeds dierlijke instincten naar boven, vreemd gaan is daar een goed voorbeeld van. Het christendom had goed door dat dit problemen zou kunnen opleveren voor de maatschappij (Montesquieu gaf destijds aan dat dit een reden kon zijn voor de Westerse voorsprong op de rest van de wereld) en legde dit aan banden met moraal. Dit moraal is onontbeerlijk voor een samenleving die we nu kennen; als iedereen met iedereen vreemd zou gaan zou dat naar mijn idee een zekere anarchie opleveren, dus ik wijs het af, vreemdgaan is niet bevorderlijk voor de staat van de maatschappij. Biologisch gezien is het een ander verhaal maar dat heb ik uitgelegd.
Het jammer aan dit soort discussies vind ik altijd dat iedereen maar wat brult (dit is toch een wat serieuzer topic, met potentie voor serieuze discussie) i.p.v. visies en logica uitwisselt. Maar dat gaf jij goed aan, de Stoa is een bijzonder wijze filosofische stroming; met ratio lossen we dingen op. En dat kunnen zelden de direct betrokkenen maar wij als buitenstaanders kunnen ons hier buiten plaatsen en het van een objectieve, rationele kant bekijken.
Nee dat zal wel niet. De schade is sowieso al niet of amper te herstellen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Geloof niet dat ze daar op zit te wachten
Hieruit begrijp ik dat dit malse kippetje het behagen van haar man serieus neemt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:50 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Seks als "niks" zien
Je lichaam zomaar geven
Je niet in kunnen houden
Vrouw hebben die niet voldoende bevredigt
Geen ballen hebben om het uit te maken
Mannelijke sletten
Maar als je je haar kort knipt vraag je er wel een beetje om hoor, Engelvreugd-Sanquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:34 schreef Angel-Joy het volgende:
Mensen die hier denken dat vreemdgaan oke is, tering
Als je echt van iemand houdt, dan doe
je zo iets gewoon niet, klaar, 'lust' en 'zaad verspreiden' en 'geloof' boeien mij geen fuck, vreemdgaan is vreemdgaan.
Niemand vraagt er om om kapot gemaakt te worden en dagen lang te jankenquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:36 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Maar als je je haar kort juist vraag je er wel een beetje om hoor, Engelvreugd-San
Anders ga je er effe serieus op inquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:38 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niemand vraagt er om om kapot gemaakt te worden en dagen lang te janken
En anders maak je het maar eerst uit/ga scheiden voordat je een ander neukt.
Maarja, daar zijn de meeste mannen weer te laf voor.
Wat een trutquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dan is het wel begrijpelijk dat je een hekel hebt aan mensen die vreemdgaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Nee hoor, dat denk ik niet, zat sletten die ook vreemdgaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:39 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Anders ga je er effe serieus op in
En je denkt toch niet dat vreemdgaan een mannelijk probleem is he?
Je reageert op een post, niet op een onderwerp. Niet slim proberen te doen nou hequote:Op woensdag 2 mei 2012 08:43 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee hoor, dat denk ik niet, zat sletten die ook vreemdgaan.
En tuurlijk reageer ik serieus
Het is ook een serieuze onderwerp, onz is de andere kant op.
Jouw post was dat sommige mensen het gewoon verdienen, dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:46 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Je reageert op een post, niet op een onderwerp. Niet slim proberen te doen nou he
Hetgeen natuurlijk een grapje was over jouw haarknip topic, mijn bij-wet-verboden-passievruchtquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jouw post was dat sommige mensen het gewoon verdienen, dus
Hi ha ho.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:54 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Hetgeen natuurlijk een grapje was over jouw haarknip topic, mijn bij-wet-verboden-passievrucht
Als neusjes supporter verdien je ook niet beter................. Past het nog een beetje die 31e ster?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Vreemd gaan
No joke
That's how a nigga feel, ik weetsquote:
Wowquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
terechte klacht, als iemand mijn dit zou flikken steek ik haar in brand.
Getypt vanuit mijn cel.Ik schaam mij dat ik hierom moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:29 schreef Chai het volgende:
Al die mensen met hun biologisch blablabla. Prima, maar als je dat van jezelf weet moet je gewoon geen monogame relatie aangaan.
Maar meestal vinden mannen zoals die van TS vriendin het ook niet erg leuk als hun vriendin ook door anderen wordt gepaald, dus gaan ze toch maar voor het monogame, zodat ze zelf wel stiekem kunnen snoepen.
Wtfquote:Op woensdag 2 mei 2012 08:56 schreef HSG het volgende:
TS is zo'n iemand die vindt dat ze zelf wel vreemd mag gaan mits ze een goede reden heeft, maar het nooit accepteert van een ander.
Mag ik ook 's toekijken?quote:
Ja, ik ben er nog steeds niet goed van en het zijn mijn problemen niet eensquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:32 schreef JeMoeder het volgende:
Maar; dit is echt bagger van die gast trouwens Marie...
quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat een vreselijk lot voor die gozer.
Vind ik ookquote:
Ja natuurlijk vanavond Groningen voor de Mediamarkt grquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:43 schreef 2NutZ het volgende:
Zijn hier nog juffrouwen die in een relatie zitten en met mij vreemd willen gaan?
*le me checht foboquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vanavond Groningen voor de Mediamarkt gr
ok ziba zie je daar, ik ga niet verder dan voelen hoor grquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:46 schreef Ziba het volgende:
[..]
Ja natuurlijk vanavond Groningen voor de Mediamarkt gr
Mannen vinden het wel oke als de ander vreemdgaat?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:31 schreef Skol het volgende:
Waar is jouw sigarenmeisje? en "le me checht.."quote:
Hoe is dat eigenlijk afgelopen ja?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is jouw sigarenmeisje? en "le me checht.."_______!!!!!!!!!!!!
Die hoeft niets te weten, die sopt maar met een sigaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar is jouw sigarenmeisje? en "le me checht.."_______!!!!!!!!!!!!
ondertussen zitten te fappen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die hoeft niets te weten, die sopt maar met een sigaar.
kuttypo, typen met een hand is lastig
Frank zou dat heel rationeel bekijken en denken, hè vervelend, dat deze man zijn genen wilden verspreiden in mijn vrouw/vriendin, maar wel begrijpelijk het is zijn natuur.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mannen vinden het wel oke als de ander vreemdgaat?
Ik leer elke dag iets nieuws op FOK!
Mensen die vreemdgaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:55 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Die hoeft niets te weten, die sopt maar met een sigaar.
kuttypo, typen met een hand is lastig
WAT? M'n kat aaien, zieke geestquote:
Zoals voorspeld.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Mensen die vreemdgaan
Maar was dus wel verzonnen... oke
Stroking pussyquote:
Hoezo vervelend? Mannen denken daar toch heel anders over dan vrouwen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Frank zou dat heel rationeel bekijken en denken, hè vervelend, dat deze man zijn genen wilden verspreiden in mijn vrouw/vriendin, maar wel begrijpelijk het is zijn natuur.
Heul niequote:
Lijkt me toch niet dat je staat te juichen omdat je vrouw/vriendin genen heeft liggen mengen met een ander, ook al ben je heel rationeel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoezo vervelend? Mannen denken daar toch heel anders over dan vrouwen?
Ik kijk nergens meer raar van op wat ik op FOK! leer over mannen, dus you tell me.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat je staat te juichen omdat je vrouw/vriendin genen heeft liggen mengen met een ander, ook al ben je heel rationeel.
Het is wel een beetje dom denk ik om de mannelijke Fokker te pakken als voorbeeld voor een doorsnee man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:03 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer raar van op wat ik op FOK! leer over mannen, dus you tell me.
Hoezo?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel een beetje dom denk ik om de mannelijke Fokker te pakken als voorbeeld voor een doorsnee man.
Hij heeft ook gepost dat hij hier vast ook niet van staat te juichen mocht het hem overkomen. Ik vind het een mooi tegengeluid (en vele malen interessanter) om deze kant te lezen naast al die Fok!kers die het met elkaar eens zijn dat vreemdgaan verwerpelijk is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:02 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Lijkt me toch niet dat je staat te juichen omdat je vrouw/vriendin genen heeft liggen mengen met een ander, ook al ben je heel rationeel.
Neem dat nou maar aan.quote:
In ieder geval raadzaam om die stereotype met wat water aan te lengen, ja.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel een beetje dom denk ik om de mannelijke Fokker te pakken als voorbeeld voor een doorsnee man.
Je moet niet alles serieus nemen hier. KLB is ONZ Light.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:07 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Omdat jullie allemaal autisten zijn? Ofzoiets?
Ik ben het eens met zijn rationele view, echter in een relatie zit ook een emotionele zijde (die we ook hebben gekregen van onze genen).quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij heeft ook gepost dat hij hier vast ook niet van staat te juichen mocht het hem overkomen. Ik vind het een mooi tegengeluid (en vele malen interessanter) om deze kant te lezen naast al die Fok!kers die het met elkaar eens zijn dat vreemdgaan verwerpelijk is.
En meer zout dan Akzo in tien jaar kan verwerken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
In ieder geval raadzaam om die stereotype met wat water aan te lengen, ja.
Emotionele zijde, wat ben je romantischquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben het eens met zijn rationele view, echter in een relatie zit ook een emotionele zijde (die we ook hebben gekregen van onze genen).
Stel je niet aan, dat tegengeluid is al met zo grijsgedraaid.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:06 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Hij heeft ook gepost dat hij hier vast ook niet van staat te juichen mocht het hem overkomen. Ik vind het een mooi tegengeluid (en vele malen interessanter) om deze kant te lezen naast al die Fok!kers die het met elkaar eens zijn dat vreemdgaan verwerpelijk is.
Wat gari en psy zeggen. Ik denk dat de mannen die jij kent heel anders denken.quote:
En die zijde wordt door alle overige Fok!kers in dit topic belicht. Helemaal terecht overigens, maar het is ook wel interessant om te lezen over het waarom. Want hoe stout en verderfelijk we het ook vinden met zijn allen, het blijft toch wel gewoon gebeuren. Op enorme schaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:08 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik ben het eens met zijn rationele view, echter in een relatie zit ook een emotionele zijde (die we ook hebben gekregen van onze genen).
Ja en "vreemdgangers moeten de ballen eraf" hebben we nog lang niet vaak genoeg gehoord.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:09 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Stel je niet aan, dat tegengeluid is al met zo grijsgedraaid.
Dat vroeg iemand ook al eerder in dit topic en ik denk niet dat ik dan ook met een rationele verklaring komt daar het mijzelf dan wordt aangedaan en ik reageer hoogstwaarschijnlijk (helemaal zeker doe je dit natuurlijk nooit) dan ook met emotie. Ik ben dan niet langer meer objectief maar irrationeel omdat er dan te veel gevoel meespeelt. Maar het interessante aan deze discussie is dat wij er ver van af staan (behalve de mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt en dus nog verse wonden hebben) en daardoor met een objectieve verklaring kunnen komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 07:40 schreef Pharkus het volgende:
Frank_Drebin, rationeel kan je het mooi verklaren, maar kom je ook met die rationele praatjes als je eega dagelijks met een paar netalsofdoende gays heeft liggen batsen?
Nee, maar iedereen reageerde zo irrationeel in dit topic dat ik dacht dat het misschien weleens interessant zou zijn, misschien niet voor jou wellicht voor anderen, om met een wetenschappelijke bril eens naar deze situatie te kijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:22 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Eens. En in zijn eerste post beloofde hij nog zo om dat praatje niet af te steken
[..]
Er lopen weet ik veel hoeveel miljard mensen op Aarde rond, de kans bestaat en alle tijden dat je altijd iemand tegenkomt die net even leuker, aardiger, mooier is en dat diegene je laat inzien dat jou partner - waarvan gedacht dat het de 'ware' is - toch niet zo perfect blijkt te zijn als je jarenlang dacht. Dat soort situaties kunnen altijd voorkomen en zijn haast onvermijdelijk, een ander verhaal zijn natuurlijk die gasten die gewoon ieder wijf pakken voor de sport terwijl ze getrouwd zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 08:27 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
En dat vind jij wel een goed verhaal?
Je moet gewoon niet bij het verkeerde wijf blijven hangen, hoef je ook niet vreemd te gaan.
Dit is niet waar, als man reageer je daar kwaad op, al in een eerder post uitgelegd waarom.quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:56 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Frank zou dat heel rationeel bekijken en denken, hè vervelend, dat deze man zijn genen wilden verspreiden in mijn vrouw/vriendin, maar wel begrijpelijk het is zijn natuur.
Genocide ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En die zijde wordt door alle overige Fok!kers in dit topic belicht. Helemaal terecht overigens, maar het is ook wel interessant om te lezen over het waarom. Want hoe stout en verderfelijk we het ook vinden met zijn allen, het blijft toch wel gewoon gebeuren. Op enorme schaal.
Ik weet niet meer hoe die mannen die ik ken denken, als ik sommige FOK!kers (inclusief jijzelf btw) moet geloven over hoe mannen denken tbh.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat gari en psy zeggen. Ik denk dat de mannen die jij kent heel anders denken.
Iets met labiel.
Dat wij het een keer eens zouden worden... man, man, man...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat gari en psy zeggen. Ik denk dat de mannen die jij kent heel anders denken.
Iets met labiel.
Zoals de waard is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Dat wij het een keer eens zouden worden... man, man, man...
je punt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Genocide ook
Mishandeling van stiefkinderen ook trouwens.
Lekker ontopic manquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef Prins_Eerlijk het volgende:
[..]
Genocide ook
Mishandeling van stiefkinderen ook trouwens.
Desondanks dat je het rationeel kan verklaren, ga je alsnog irrationeel boos lopen doen? (en waar bleef je?)quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat vroeg iemand ook al eerder in dit topic en ik denk niet dat ik dan ook met een rationele verklaring komt daar het mijzelf dan wordt aangedaan en ik reageer hoogstwaarschijnlijk (helemaal zeker doe je dit natuurlijk nooit) dan ook met emotie. Ik ben dan niet langer meer objectief maar irrationeel omdat er dan te veel gevoel meespeelt. Maar het interessante aan deze discussie is dat wij er ver van af staan (behalve de mensen die iets soortgelijks hebben meegemaakt en dus nog verse wonden hebben) en daardoor met een objectieve verklaring kunnen komen.
[..]
Nee, maar iedereen reageerde zo irrationeel in dit topic dat ik dacht dat het misschien weleens interessant zou zijn, misschien niet voor jou wellicht voor anderen, om met een wetenschappelijke bril eens naar deze situatie te kijken.
[..]
Er lopen weet ik veel hoeveel miljard mensen op Aarde rond, de kans bestaat en alle tijden dat je altijd iemand tegenkomt die net even leuker, aardiger, mooier is en dat diegene je laat inzien dat jou partner - waarvan gedacht dat het de 'ware' is - toch niet zo perfect blijkt te zijn als je jarenlang dacht. Dat soort situaties kunnen altijd voorkomen en zijn haast onvermijdelijk, een ander verhaal zijn natuurlijk die gasten die gewoon ieder wijf pakken voor de sport terwijl ze getrouwd zijn.
[..]
Dit is niet waar, als man reageer je daar kwaad op, al in een eerder post uitgelegd waarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |