Ook niet als ik zo ga liggen in m'n Speedo met uitgeknipt kruis?quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Het vlees is zwak, staat in de Bijbel.
Yep, meneer wilde alleen even wippen met haar en zij zag dat even anders... Stond ze onaangekondigd bij mijn vriendin op de stoep om even alles haarfijn uit te doeken te doen. Met grafische details. Ben een pacifist maar heb zin om ze allebei kapot te trappen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ze kreeg het te horen van de collega?
Dat is dan weer eenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ook niet als ik zo ga liggen in m'n Speedo met uitgeknipt kruis?
We zouden sexy time doen
What has been imagined, cannot be unimaginedquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We zouden sexy time doen
Altijd hetzelfde met die wijven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yep, meneer wilde alleen even wippen met haar en zij zag dat even anders... Stond ze onaangekondigd bij mijn vriendin op de stoep om even alles haarfijn uit te doeken te doen. Met grafische details. Ben een pacifist maar heb zin om ze allebei kapot te trappen.
Wat is dit nou voor debiele vraag? Ik stel me 1. niet aan, en 2. gaat je geen zak aan maar ben best tof voor me leeftijd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Wat stel je je aan dan, hoe oud ben je eigenlijk?
Dan speelt er al veel langer iets en is ze bezig met territorium afbakenen. Nu is die dude van haar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Yep, meneer wilde alleen even wippen met haar en zij zag dat even anders... Stond ze onaangekondigd bij mijn vriendin op de stoep om even alles haarfijn uit te doeken te doen. Met grafische details. Ben een pacifist maar heb zin om ze allebei kapot te trappen.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:38 schreef Skol het volgende:
[..]
Wat is dit nou voor debiele vraag? Ik stel me 1. niet aan, en 2. gaat je geen zak aan maar ben best tof voor me leeftijd.
Krijg zelf altijd wel een trots gevoel als ik een bezette chick aan de pik rijg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met klacht, heb ook een hekel aan vreemdgaan.
Maar ik heb ook een enorme hekel aan gasten met zo'n "alles kan stuk"-mentaliteit. Die denken wel even je vriendinnetje af te pakken. Als ze trouw is gebeurd dat natuurlijk niet, dus hoef je niet bang te zijn, maar ik vind het echt enorm laf en respectloos van de gasten die dat proberen.
...quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:37 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:36 schreef Biogarde het volgende:
[..]
We zouden sexy time doen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
What has been imagined, cannot be unimagined
Dit. Wtf Bio met je tempel van je lijf heb je die ranzige kruisloze speedo niet nodig.quote:
Vergelijk het met een auto inderdaad: na 10 jaar is het interieur vaak ook wel versleten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Nober het volgende:
[..]
Na 10 jaar is het ook wel tijd voor een nieuwe.
Echte mannen zijn jagers en pakken wat ze willen hebben. Aantal bits en bytes, vastgelegd in onze genenpoel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:38 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met klacht, heb ook een hekel aan vreemdgaan.
Maar ik heb ook een enorme hekel aan gasten met zo'n "alles kan stuk"-mentaliteit. Die denken wel even je vriendinnetje af te pakken. Als ze trouw is gebeurd dat natuurlijk niet, dus hoef je niet bang te zijn, maar ik vind het echt enorm laf en respectloos van de gasten die dat proberen.
Kort pittig kapsel, een bril met kleurig montuur en zeker twintig kilo aangekomen waarschijnlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft ze het er zelf naar gemaakt schat.
Mits zij het ook doen terecht dat ze rotten natuurlijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Alborz het volgende:
Kijk al die boys hier nonchalant doen over vreemdgaan. Ik hoop van niet- maar ooit op een dag zal jullie chick vreemdgaan en voel je je van binnen wegrotten.
True story.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel, een bril met kleurig montuur en zeker twintig kilo aangekomen waarschijnlijk.
True! Vrouwen die vreemdgaan zijn daarentegen kuthoeren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:40 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Echte mannen zijn jagers en pakken wat ze willen hebben. Aantal bits en bytes, vastgelegd in onze genenpoel.
Ja nouja hij is vreemdgegaan he, hij heeft zelf die relatie vernield. En die collega voelde zich blijkbaar ook gebruikt door hem.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:40 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
...
......
Ik vind het heel triest... Dat er zulke mensen zijn... Vreemdgaan tot daar en toe, maar iemands relatie bewust vernielen....
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Alborz het volgende:
Kijk al die boys hier nonchalant doen over vreemdgaan. Ik hoop van niet- maar ooit op een dag zal jullie chick vreemdgaan en voel je je van binnen wegrotten.
True story.
Ik bedoel maar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef focal het volgende:
[..]
True! Vrouwen die vreemdgaan zijn daarentegen kuthoeren.
Aanname! Slechte veronderstelling. Ze is een leuke, slanke vrouw. Zorgt goed voor haar man, kinderen en huishouden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kort pittig kapsel, een bril met kleurig montuur en zeker twintig kilo aangekomen waarschijnlijk.
Dan ga je niet grafische details vertellen aan zijn vrouw.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja nouja hij is vreemdgegaan he, hij heeft zelf die relatie vernield. En die collega voelde zich blijkbaar ook gebruikt door hem.
Daarom altijd zo snel mogelijk ZELF vreemd gaan, kan je tenminste ergens op teren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Alborz het volgende:
True story.
shiiiitquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Vreemd gaan
Ik woonde destijds samen met mijn toenmalige vriendin en die had een gay stel ontmoet om leuke dingen mee te gaan doen alleen die gasten waren niet gay maar beste vrienden en neukte haar
No joke
Territorium. Geloof me nou. Ze heeft beet en blijft nu vasthouden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan ga je niet grafische details vertellen aan zijn vrouw.
Daar zat meer kwaadwillendheid achter... Bewust....
Haha! Ga hier eens op in marie30?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Daar gaat mijn mooie theorie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Aanname! Slechte veronderstelling. Ze is een leuke, slanke vrouw. Zorgt goed voor haar man, kinderen en huishouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |