Dit topic gaat de goede kant uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Leuk en slank wil niet zeggen dat ze niet 'lekker gek en spontaan' probeert te doen, terwijl ze in feite een gigantisch saaie draak is die alleen maar heel de dag wil puzzelen, om vervolgens in bed de zeester uit te hangen.
Kan zeker. Ben er alleen nog niet aan toe om over te praten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef GroenerDanGras het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel eens verkracht door een vrouw worden.. kan dat eigenlijk?
Know that feel.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Vreemd gaan
Ik woonde destijds samen met mijn toenmalige vriendin en die had een gay stel ontmoet om leuke dingen mee te gaan doen alleen die gasten waren niet gay maar beste vrienden en neukte haar
No joke
Vrouwen praten. Ik weet genoeg over hun seksleven om je te zeggen dat zij geen overjaarse doos met gesloten pruim is... Hij heeft al gezegd dat zij hem keer op keer heeft proberen verleiden, en op een keer is hij erop ingegaan. Toen hij dat de volgende keer niet meer wilde is de minnares uit wraak naar zijn vrouw gestapt. Zit toch niet te zeiken dat het mijn vriendin haar schuld is. Voor vreemdgaan is gewoon geen excuus. Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het! Hij vond haar niet eens speciaal of zo, zak leeg en huppa.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef Kamergezocht het volgende:
[..]
Leuk en slank wil niet zeggen dat ze niet 'lekker gek en spontaan' probeert te doen, terwijl ze in feite een gigantisch saaie draak is die alleen maar heel de dag wil puzzelen, om vervolgens in bed de zeester uit te hangen.
Droom..quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hoop ook altijd uit de auto te worden getrokken door 4 chicks
Hij kan er niks aan doen, hij is slachtoffer van deze situatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vrouwen praten. Ik weet genoeg over hun seksleven om je te zeggen dat zij geen overjaarse doos met gesloten pruim is... Hij heeft al gezegd dat zij hem keer op keer heeft proberen verleiden, en op een keer is hij erop ingegaan. Toen hij dat de volgende keer niet meer wilde is de minnares uit wraak naar zijn vrouw gestapt. Zit toch niet te zeiken dat het mijn vriendin haar schuld is. Voor vreemdgaan is gewoon geen excuus. Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het! Hij vond haar niet eens speciaal of zo, zak leeg en huppa.
Laat ik even van de gelegenheid gebruik maken om rationeel en wetenschappelijk in dit topic te redeneren daar iedereen met emoties loopt te spuiten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:45 schreef Alborz het volgende:
[..]
Omdat je misschien een 'relatie' hebt met een persoon waar je respect hebt voor je partners' gevoelens. Is dat zo moeilijk om te realiseren of lijk ik nou zo gek? Een relatie fundeert op vertrouwen, jij besluit bij het vreemdgaan dat _jij_ iniedergeval niet meer te vertrouwen bent.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als je mannetje vreemd gaat betekend dat gewoon dat JIJ niet aan je taken hebt voldaan meissie.
Vrouwenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Vrouwen praten. Ik weet genoeg over hun seksleven om je te zeggen dat zij geen overjaarse doos met gesloten pruim is... Hij heeft al gezegd dat zij hem keer op keer heeft proberen verleiden, en op een keer is hij erop ingegaan. Toen hij dat de volgende keer niet meer wilde is de minnares uit wraak naar zijn vrouw gestapt. Zit toch niet te zeiken dat het mijn vriendin haar schuld is. Voor vreemdgaan is gewoon geen excuus. Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het! Hij vond haar niet eens speciaal of zo, zak leeg en huppa.
Zo hoort het.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Slaat ook weer nergens op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als je mannetje vreemd gaat betekend dat gewoon dat JIJ niet aan je taken hebt voldaan meissie.
Hahahahahaha, jezus dit is wel classic hoor.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:43 schreef stevenmac26 het volgende:
Vreemd gaan
Ik woonde destijds samen met mijn toenmalige vriendin en die had een gay stel ontmoet om leuke dingen mee te gaan doen alleen die gasten waren niet gay maar beste vrienden en neukte haar
No joke
Lage zak betwijfel ik, in ieder geval na al die jaren nu wel een lege.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Marie30 het volgende:
Hij is normaal ook mijn kameraad, maar ik bekijk hem nu volledig anders... Een lage zak is het!
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Skol het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij is slachtoffer van deze situatie.
Er zijn vrouwen die vreemdgaan die vreemdgaan op die manier rectificeren HIJ VERLEIDDE ME!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Skol het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen, hij is slachtoffer van deze situatie.
Ik was zo dom om te geloven dat ze echt gay waren, en ik aan het werk en zij werd gebanged door die gasten in mijn bedquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:52 schreef Skol het volgende:
[..]
Hahahahahaha, jezus dit is wel classic hoor.
Wow jij bent heel goed, ik ga deze text opslaan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat ik even van de gelegenheid gebruik maken om rationeel en wetenschappelijk in dit topic te redeneren daar iedereen met emoties loopt te spuiten.
Over het feit dat vreemd gaan slecht is; dat ligt aan christelijk moraal dat gedurende 2000 jaar lang onze strot is doorgeduwd. Wij zijn allemaal christen (of post christen) en een hoop morele waarden hebben we gewoon te danken aan dit geloof, je nu nog daadwerkelijk gelooft of niet. En niet op de laatste plaats omdat de maatschappij nog steeds is doordrengt met christelijke waarden; dus sociale druk met christelijke waarden. En volgens deze waarden is vreemd gaan verkeerd.
Biologisch gezien is vreemd gaan alles behalve verkeerd (voor de man) de man is er op gemaakt om zijn zaad zo veel mogelijk te spreiden, de man kan dit ook zelfs nog na zijn 70ste. Door met veel vrouwen seksuele gemeenschap te hebben spreidt je je 'winkansen'. De vrouw is vaak op zoek naar zowel een man die voor het gezin kan zorgen als stiekem ook wel een beetje naar een bad guy. Dit is bij vrouwen vaak in tweestrijd. Ligt ook vaak aan de periode van de maand.
Maar dat is de biologische kant. Wij vooredelen dus vanuit een bepaald moraal wat met behulp van de geschiedenis te verklaren valt. In weze willen we allemaal voortplanten, elk organisme op Aarde, en termen als goed en kwaad zijn afkomstig uit geloof. Vanuit een plastische wetenschappelijke hoek bestaan ze niet.
Dat is echt wel fucked upquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was zo dom om te geloven dat ze echt gay waren, en ik aan het werk en zij werd gebanged door die gasten in mijn bed
Als jij kinderen wilt als man wil je wel zelf de gene zijn die de kinderen verwerkt, ergo vreemdgaan is slecht.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Laat ik even van de gelegenheid gebruik maken om rationeel en wetenschappelijk in dit topic te redeneren daar iedereen met emoties loopt te spuiten.
Over het feit dat vreemd gaan slecht is; dat ligt aan christelijk moraal dat gedurende 2000 jaar lang onze strot is doorgeduwd. Wij zijn allemaal christen (of post christen) en een hoop morele waarden hebben we gewoon te danken aan dit geloof, je nu nog daadwerkelijk gelooft of niet. En niet op de laatste plaats omdat de maatschappij nog steeds is doordrengt met christelijke waarden; dus sociale druk met christelijke waarden. En volgens deze waarden is vreemd gaan verkeerd.
Biologisch gezien is vreemd gaan alles behalve verkeerd (voor de man) de man is er op gemaakt om zijn zaad zo veel mogelijk te spreiden, de man kan dit ook zelfs nog na zijn 70ste. Door met veel vrouwen seksuele gemeenschap te hebben spreidt je je 'winkansen'. De vrouw is vaak op zoek naar zowel een man die voor het gezin kan zorgen als stiekem ook wel een beetje naar een bad guy. Dit is bij vrouwen vaak in tweestrijd. Ligt ook vaak aan de periode van de maand.
Maar dat is de biologische kant. Wij vooredelen dus vanuit een bepaald moraal wat met behulp van de geschiedenis te verklaren valt. In weze willen we allemaal voortplanten, elk organisme op Aarde, en termen als goed en kwaad zijn afkomstig uit geloof. Vanuit een plastische wetenschappelijke hoek bestaan ze niet.
Die gasten zijn echt koningen zeg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik was zo dom om te geloven dat ze echt gay waren, en ik aan het werk en zij werd gebanged door die gasten in mijn bed
Oh kijk, daar hebben we de nihilist. Ik ben het eens met de theorie, maar piep je hetzelfde als jouw vrouw/vriendin achter je rug om rond loopt te neuken? Denk dat je op dat moment niet aan de heren/slavenmoraal denkt maar puur aan afgunst en wrok.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Geil man. Lig je gewoon in het zaad van een ander. Je wijf uitgewoond, dus die wil niet meer en jij maar handkarren tot je je scheel begint te zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee hoor, daarom heeft de natuur homos gemaakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij kinderen wilt als man wil je wel zelf de gene zijn die de kinderen verwerkt, ergo vreemdgaan is slecht.
Ach het duurde maar 6maanden voordat ik het door hadquote:
Ik lach me de ballen uit mn broek hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Oke, ik ben weer liefquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Jij wil geraakt dus ook niet meer in mijn broek
Jij had toch een man/vriend?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ach het duurde maar 6maanden voordat ik het door had
Deden zij ook.quote:
Na 101 fokkers heb ik er geen zin meer in.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Een ander?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:54 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geil man. Lig je gewoon in het zaad van een ander. Je wijf uitgewoond, dus die wil niet meer en jij maar handkarren tot je je scheel begint te zien.
Damn Steviequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja halloquote:
Donder op Skippyquote:
Haha jezus ik lach hardop hier. Jij aan het werk en zij geairlocked.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Niet weten dat Stevie zijn enige lichtpuntje van de dag is als je meegaat in zijn trollquote:
Is 2,5 jaar terug nu, nu kan ik er redelijk om lachen maar toen nietquote:
Ohjaquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Niet weten dat Stevie zijn enige lichtpuntje van de dag is als je meegaat in zijn troll
Haha, jij bent me er een. "Airlocked" nondejuquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef Skol het volgende:
[..]
Haha jezus ik lach hardop hier. Jij aan het werk en zij geairlocked.![]()
quote:
Geloof je het lekker nietquote:
Fuck... Ik ben wel eens behoorlijk belazerd maar zo erg niet. Lang last van gehad?quote:
Ik wil het verhaal gewoon geloven, kan ik mezelf strak in slaap gniffelen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Is 2,5 jaar terug nu, nu kan ik er redelijk om lachen maar toen niet
Maarja die gasten hebben mij misschien een goede dienst bewezen ergens
Dit somt het wel op ja voor die stoere bois hier.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Hoezo totaal anders
Meeste mannen vinden het niet leuk als je een andere vent neukt
Zo grappig was het nou ook weer nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:57 schreef Skol het volgende:
[..]
Haha jezus ik lach hardop hier. Jij aan het werk en zij geairlocked.![]()
Uiteraard maar het moment dat mij zoiets overkomt redeneer ik niet meer objectief maar met emoties en kan ik er dus eigenlijk niets zinnigs meer over zeggen. Ik verklaar alleen maar waarom we er zo fel op reageren en dat er in essentie geen goed en kwaad bestaat, slechts overleving en voortplanting. Vreemdgaan en dit afkeuren hebben te danken aan (post) christelijke samenleving. Hoewel het in bepaalde andere geloven ook dikwijls wordt afgekeurd. Dat je als man zijnde kwaad wordt dat je vrouw vreemd gaat is in principe een ego kwestie; jij bent de man en jij beschermt het gezin tegen zaad van indringers. Maar tegelijkertijd wil jij je zaad ook verspreiden om de kansen te spreiden. Daarom zoek je ook vaak vrouwen die waarschijnlijk voor je kinderen kunnen zorgen (fysiek: bijv. brede heupen, handig voor baren maar ook geestelijk; zorgzaamheid bijv.) als jij er niet bent. Het komt heel nihilistisch over maar zo banaal steekt het helaas in elkaar. Goed en kwaad bestaan niet, vreemd gaan is in wezen niet eens slecht maar vanuit wetenschappelijk oogpunt zelfs goed, dat bevorderd de kans dat jij je gene doorgeeft aan een volgende generatie.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:54 schreef Alborz het volgende:
[..]
Oh kijk, daar hebben we de nihilist. Ik ben het eens met de theorie, maar piep je hetzelfde als jouw vrouw/vriendin achter je rug om rond loopt te neuken? Denk dat je op dat moment niet aan de heren/slavenmoraal denkt maar puur aan afgunst en wrok.
HAHAHAHAH WAT EEN LEUKE GARP!!!!!quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Als je de ander kent is het toch geen vreemdgaan.
Beide scheldwoorden zijn terecht in dit geval.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een klootzakO dat wijf zei het.. Wat een kuthoer
in dat geval.
Een of andere random chick towerbridgen in het bed van haar vriend. Uiteraard inclusief high five. Veel briljanter krijg je het niet idd.quote:
quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:48 schreef gogosweden het volgende:
marie30 klacht
altijd een terechte klacht
Nouja ze was wel soepeltjes over de huisraad verdeling, ik kreeg de tvquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:58 schreef focal het volgende:
[..]
Fuck... Ik ben wel eens behoorlijk belazerd maar zo erg niet. Lang last van gehad?
Zou me toch zorgen maken over je eigen veiligheid als je dat soort shit flikt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een of andere random chick towerbridgen in het bed van haar vriend. Uiteraard inclusief high five. Veel briljanter krijg je het niet idd.
Yeah, maar ons vermogen tot nadenken heeft ons ook een bepaald moralistisch vermogen gegeven waardoor je er van zou kunnen gaan walgen zelfsquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:59 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Uiteraard maar het moment dat mij zoiets overkomt redeneer ik niet meer objectief maar met emoties en kan ik er dus eigenlijk niets zinnigs meer over zeggen. Ik verklaar alleen maar waarom we er zo fel op reageren en dat er in essentie geen goed en kwaad bestaat, slechts overleving en voortplanting. Vreemdgaan en dit afkeuren hebben te danken aan (post) christelijke samenleving. Hoewel het in bepaalde andere geloven ook dikwijls wordt afgekeurd. Dat je als man zijnde kwaad wordt dat je vrouw vreemd gaat is in principe een ego kwestie; jij bent de man en jij beschermt het gezin tegen zaad van indringers. Maar tegelijkertijd wil jij je zaad ook verspreiden om de kansen te spreiden. Daarom zoek je ook vaak vrouwen die waarschijnlijk voor je kinderen kunnen zorgen (fysiek: bijv. brede heupen, handig voor baren maar ook geestelijk; zorgzaamheid bijv.) als jij er niet bent. Het komt heel nihilistisch over maar zo banaal steekt het helaas in elkaar. Goed en kwaad bestaan niet, vreemd gaan is in wezen niet eens slecht maar vanuit wetenschappelijk oogpunt zelfs goed, dat bevorderd de kans dat jij je gene doorgeeft aan een volgende generatie.
Ik gniffel me op het moment vooral uit mn slaap.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:59 schreef Skol het volgende:
[..]
Ik wil het verhaal gewoon geloven, kan ik mezelf strak in slaap gniffelen.
high fivequote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Een of andere random chick towerbridgen in het bed van haar vriend. Uiteraard inclusief high five. Veel briljanter krijg je het niet idd.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ja in mijn andere uitleg, zelfs een beetje in deze is dat nadenken beïnvloedt door 2000 jaar geloof, voor het westen dus christendom. Dat nadenken is dus irrationeel, niet rationeel. Natuurlijk laten mensen zich veelal leiden door emotie maar voor dit soort kwestie hebben we dus wetenschap, dan kunnen we het verklaren. En begrijpen we de emoties en waar moralistische ideeën vandaan komen. En kunnen heel eerlijk tegen onszelf zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Yeah, maar ons vermogen tot nadenken heeft ons ook een bepaald moralistisch vermogen gegeven waardoor je er van zou kunnen gaan walgen zelfs
Towerbridging 6 thumbs upquote:
Dan snap ik em nog niet vast lelijke realitykings-stijl zekerquote:
Met 3 man kan je airlocken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:06 schreef .Masturbatron. het volgende:
wel eens van dichtbij gezien dat towerbridgen...nooit meegemaakt helaas
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:06 schreef .Masturbatron. het volgende:
wel eens van dichtbij gezien dat towerbridgen...nooit meegemaakt helaas
En nu, you like?quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:07 schreef Marie30 het volgende:
Thanks voor de Towerbridge uitleg... Meer geleerd dan ik wilde
Neen, wil alleen keiharde seks met Bio. Maar hij blijft weer lang achter..weer overwerken.quote:
Lees het topic eens man.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:08 schreef focal het volgende:
Maar ontopic, je kan je lul niet in een prettige relatie stoppen. Als zij niet wilt dan moet hij wel he.
GOed, ideaal is anders, maar voor het verhaal moet je wat over hebben.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:10 schreef Nobu het volgende:
[..]
Beetje tegen de hangzak van je maat aanketsen zeker, mij niet gezien.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:10 schreef Skol het volgende:
Lekkere andere kut eten en zij maar geloven dat ze de enige is, niks mooier dan dat.
Wat een baas is bio toch ook, gewoon tijdens het vreemdgaan in dit topic posten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:08 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Neen, wil alleen keiharde seks met Bio. Maar hij blijft weer lang achter..weer overwerken.
Keurige posts Frank. Waren de mensen maar stoïcijnen en maakten ze uitsluitend gebruik van hun intellect. Dingen zoals moraal en emoties zouden zo een eigen plekje vinden en totaal geen issue zijn. Wat dat betreft ben ik het wel eens met het christendom. Het vlees is uitermate zwak, de mens zal nooit zijn dierlijke kant kunnen opgeven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:04 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja in mijn andere uitleg, zelfs een beetje in deze is dat nadenken beïnvloedt door 2000 jaar geloof, voor het westen dus christendom. Dat nadenken is dus irrationeel, niet rationeel. Natuurlijk laten mensen zich veelal leiden door emotie maar voor dit soort kwestie hebben we dus wetenschap, dan kunnen we het verklaren. En begrijpen we de emoties en waar moralistische ideeën vandaan komen. En kunnen heel eerlijk tegen onszelf zijn.
Ik bedoel dit niet als vrijbrief om vreemd te gaan, ik bekijk het slechts met wetenschappelijk bril, wat iedereen hier eigenlijk zou moeten die niet direct betrokken is. Je kunt afstand nemen, objectief zijn, en daar is ratio te vinden.
Daarom is hij de mijnequote:Op woensdag 2 mei 2012 01:11 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat een baas is bio toch ook, gewoon tijdens het vreemdgaanoverwerken in dit topic posten.
Door deze post krijg ik de behoefte om allerlei oneerbare voorstellen te gaan doen, tijd voor een dutje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daarom is hij de mijneHij eet alleen thuis hoor, wat denk jij dan als Marie de geile Vlaamse je lief is
quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Door deze post krijg ik de behoefte om allerlei oneerbare voorstellen te gaan doen, tijd voor een dutje.
Zijn je zweetvoeten al over?quote:
mp3 van jouw heerlijke vlaamse accent or it didn't happen!quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:13 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Daarom is hij de mijneHij eet alleen thuis hoor, wat denk jij dan als Marie de geile Vlaamse je lief is
Ik dm je zodra de Bio-romance over is.... Vreemdgaan doe ik niet. Slaap lekkerquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:17 schreef Nobu het volgende:
[..]
Door deze post krijg ik de behoefte om allerlei oneerbare voorstellen te gaan doen, tijd voor een dutje.
Neen, iemand anders krijgt de eer om jou te ontmaagden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:24 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
mp3 van jouw heerlijke vlaamse accent or it didn't happen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |