En toch weerhoudt het je waarschijnlijk niet het beter te wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben nog niet zo oud, maar het is fijn om onder de wat ervaren mensen te posten.²
Het is de tweede helft en we gaan uit een ander vaatje tappenquote:
Primaquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Het is de tweede helft en we gaan uit een ander vaatje tappen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:09 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Prima![]()
Kleine update van mijn KDag gisteren.
De locale shoarmaboer had gisteren speciaal voor koninginnedag een keyboard buiten gezet waarop hij aan het spelen was.
Het gejengel was tot in mijn tuin toe te horen. Maar ineens was het rustig.
Bleek hij zijn speakers te hebben opgeblazen.
Daar hebben we dus geen last meer van
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond dat het bij het vuurwerk gisteravond toch nog misgegaan was; de hele dag stond er (net als ieder jaar) een grote goudkleurige kroon op een kraanwagen midden op het feestterrein, maar kennelijk had die kraanwagen benzine gelekt... dat ging dus niet goed in combinatie met het vuurwerk
majesteitsschennisquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond dat het bij het vuurwerk gisteravond toch nog misgegaan was; de hele dag stond er (net als ieder jaar) een grote goudkleurige kroon op een kraanwagen midden op het feestterrein, maar kennelijk had die kraanwagen benzine gelekt... dat ging dus niet goed in combinatie met het vuurwerk
Nah, het is een hele mooie kroon, en het is gewoon een heleboel inzet van mensen en bedrijven uit het dorp die het feest ieder jaar mogelijk maken, dus dan mag zo'n kroon wel op een kraanwagenquote:
Dat is een andere definitie van een dooddoenerquote:
Voor mij niet maar dat ligt andersquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
verwarrend trouwens hier, Aleandra en Leandra
Nou valt wel mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
verwarrend trouwens hier, Aleandra en Leandra
wat doen jullie, het NK koeienpoep gooien?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:28 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, vind ik een foto van de kroon op de kraan, staat m'n kleine krummel ook in beeld
[ afbeelding ]
Dat hele kleintje, met dat witte shirtje aan, dat half wegloopt.
echt een Koninginnedag spelletjequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bijna... het was eieren gooien
Je ziet het ei ook nog in de lucht hangen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het op het Leidseplein niet heel succesvol gaat worden
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Soms is het een groot voordeel dat dingen aan je voorbij gaan.
Die ruimte komt dan vanzelf wel op het leidsepleinquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]inderdaad
Maar op feesten met meer ruimte wel![]()
Biblebelt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef Leandra het volgende:
Ja, bijna... het was eieren gooien
Je ziet het ei ook nog in de lucht hangen
Wil je met me trouwu?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:22 schreef Aleandra het volgende:
Joh wat maakt het uit.
Al zit je nu met een rooie pruik op je kop en een zilveren ring door je neus in een piepklein bikinitje voor de computer. Als jij dat prettig vindt doe je dat toch?
Ik vond die kippen altijd vrij veel lawaai maken en stinken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef Leandra het volgende:
Yep, nogal
Maar ik vind het hier heerlijk... lekker rustig enzo
Niets mooier dan om 4u 's ochtends een kukelende haan de nek omdraaien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond die kippen altijd vrij veel lawaai maken en stinken.
Ja, ik was zelf aangenaam verrast dat ik kennelijk toch verstopt kon staan achter die knul met dat witte shirt, maar m'n kont komt er aan de zijkant nog wel achter vandaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest goed zoeken naar de kleine krummel
Nou, tegenwoordig lopen ze steeds meer buiten, daar word ik wel vrolijk van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond die kippen altijd vrij veel lawaai maken en stinken.
Je weet dat alleen JOU dit opvalt hequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik was zelf aangenaam verrast dat ik kennelijk toch verstopt kon staan achter die knul met dat witte shirt, maar m'n kont komt er aan de zijkant nog wel achter vandaan![]()
Triootje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef Aleandra het volgende:
Gaat niet werken nie........jij hebt Golfer
Nou, toen ik de foto zag twijfelde ik even of ik daar op dat moment wel stond, maar toen ik zag dat er nog net een stukje zonnebril te zien was aan de ene kant van die knul z'n hoofd, realiseerde ik me dat er toch ook ergens kont moest zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je weet dat alleen JOU dit opvalt he
Morgen in mn nieuwe indianenjurk op de trouwerij zie ik dus alleen mijn achterkant cq ouwe billenlillen. Dus voor het eerst van mn leven zo'n panty/leggingding gekocht met 'ondersteuning' of hoe noem je dat![]()
En wilde ik met blote armpies, maar ook dat doe ik niet meer
/oud dagboek
Een kukelende haan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niets mooier dan om 4u 's ochtends een kukelende haan de nek omdraaien.
Veel plezier morgen op de bruiloft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Jah wij gaan ook ff een schoonheidspowernapje doen
Een paling in de vijver en weg zijn de kikkers.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Een kukelende haan.![]()
Ik heb kikkers in mijn vijvertje. Die maken een herrie, wil je niet weten.
En overdag zie ik er geen eentje hé. Beesten houden me straal voor de gek.
Besos mi amorquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:58 schreef Leandra het volgende:
Oh damn.... bijna 1 uur
Tijd om te gaan slapen dus. Truste![]()
palingvissser ja dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:07 schreef Aleandra het volgende:
Een paling??
En mijn vissen ook weg zeker.
Een beetje paling ruimt alles op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:07 schreef Aleandra het volgende:
Een paling??
En mijn vissen ook weg zeker.
Nee hoor ik slaap nog niet, maar dat ga ik hierna wel doen.quote:
Dankjewel!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:18 schreef Leandra het volgende:
B&G, heel veel plezier op de trouwerij vandaag!
Dat scheelt een katerquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef Bluezz het volgende:
Het is een high tea, als het goed is hebben ze al JA gezegd om 9 uur vanochtend
Hoort toch gewoon drank bij, die kater kan dus nog welquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat scheelt een kater![]()
Veel plezier jullie!
High tea is toch vooral thee? Al schenken ze er ook wel eens één glaasje prosecco bij, maar daar zal je geen kater van krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoort toch gewoon drank bij, die kater kan dus nog wel
En hele mooie sandwiches natuurlijk, en scones...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
High tea is toch vooral thee? Al schenken ze er ook wel eens één glaasje prosecco bij, maar daar zal je geen kater van krijgen.
Er is veel vrijheid wat dat betreft, de Engelsen hebben er in ieder geval geen moeite mee maar die grijpen iedere gelegenheid om wat te drinken aanquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
High tea is toch vooral thee? Al schenken ze er ook wel eens één glaasje prosecco bij, maar daar zal je geen kater van krijgen.
Maar we waren pas bij de drankjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hele mooie sandwiches natuurlijk, en scones...
Hmmz, eigenlijk wel een heel goed idee voor een trouwerij!
Lief, lees je mee en help je onthouden?
En dat dan onder de noemer high tea, terwijl je ook steeds vaker hoort over high wine, wat me trouwens ook wel lekker lijktquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is veel vrijheid wat dat betreft, de Engelsen hebben er in ieder geval geen moeite mee maar die grijpen iedere gelegenheid om wat te drinken aan
Bij high wine gaat het ook om kleine gerechtjes en hapjes, waar dan wijn bij geschonken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat bij een high tea of afternoon tea om een 'tea' in de betekenis van 'maaltijd', dus high wine vind ik dan een rare afgeleide.
In High tea slaat 'tea' niet op thee maar op 'maaltijd'.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij high wine gaat het ook om kleine gerechtjes en hapjes, waar dan wijn bij geschonken.
Ja, in Engeland wel, maar in Nederland wordt er volgens mij een hele andere invulling aan een high tea gegeven dan in Engeland.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In High tea slaat 'tea' niet op thee maar op 'maaltijd'.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik denk dat we het allebei over 2 verschillende dingen hebben. De oorspronkelijke Engelse high tea en de high tea in Nederland, waar volgens mij nogal een verschil in zitquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Sorry Deis. De taalkundige in mij laat zich slecht verloochenen.
Nee, ik bedoel hetzelfde. Het is een maaltijd met kleine hapjes, zowel hartig als zoet, die 's middags wordt geserveerd en waar meestal thee bij gedronken wordt. Dat is hier en in Engeland hetzelfde, toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik denk dat we het allebei over 2 verschillende dingen hebben. De oorspronkelijke Engelse high tea en de high tea in Nederland, waar volgens mij nogal een verschil in zit![]()
Ik heb me eens laten vertellen dat een high tea in Engeland meer een avondmaaltijd is en in Nederland meer als een luxe lunch/brunch wordt gebruikt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:32 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel hetzelfde. Het is een maaltijd met kleine hapjes, zowel hartig als zoet, die 's middags wordt geserveerd en waar meestal thee bij gedronken wordt. Dat is hier en in Engeland hetzelfde, toch?
Het zit nog anders. Wat wij High tea noemen, noemen de Engelsen afternoon tea. Een High tea in Engeland is een avondmaal. En dan niet met al die fancy hapjes.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb me eens laten vertellen dat een high tea in Engeland meer een avondmaaltijd is en in Nederland meer als een luxe lunch/brunch wordt gebruikt.
Precies, geen scones met clotted cream bij de high tea in Engeland, maar toast met witte bonen in tomatensausquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het zit nog anders. Wat wij High tea noemen, noemen de Engelsen afternoon tea. Een High tea in Engeland is een avondmaal. En dan niet met al die fancy hapjes.
Volgt u het nog?
Echt, dacht ga je wel merken, wij zeiden het hier maandagavond ook al tegen elkaarquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het valt niet mee hè.... zo'n koninginnedag op deze leeftijd
Die van het naakt zwemmen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:49 schreef Lienekien het volgende:
We hebben de ranzige filmpjes gezien, Karzai.
Halfdood dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 12:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
2 dagen feest en flink gedronken, gister even niks
Ja, wel gezellig en leuk om wat familie en aanhang/kinderen/kleinkinderen weer te zien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef Leandra het volgende:
Jammer dat de High Tea zo slecht was, was het verder wel gezellig?
hehehe.. klinkt allemaal goed, maar van die boetiekachtige bakkertjes heb je niet in Almere, althans, nog nooit tegen gekomenquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:55 schreef Deisyy het volgende:
Jammer dat de high tea van Bluez en Golfer zo tegenviel, maar als het gezelschap goed was, maakte een harinkje dat wel weer goed.
Hier in het dorp zit een koffie- en theespeciaalzaak, die heerlijke high teas verzorgt, alles vers gemaakt, hele bijzondere theeën en elke keer weer iets anders op de etagèreNaast Afrojack zijn zij wereldberoemd hier in Spijkenisse
Jupsquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:02 schreef Deisyy het volgende:
Maar wat is dat met over 4 weken klaar met werken zijn? Zit je dan zonder werk?
O dat is minderquote:
Inderdaad. Vind het erg jammer hoor want het is een leuke werkgever waar ik werk, maar het mag niet meer. 3 tijdelijke contracten zijn verbruikt en vandaag de dag krijg je niet zomaar meer een vaste aanstelling. Dus als het niet lukt kan ik altijd hier thuis flink aan de slag, ondertussen een baan blijven zoeken en misschien wel een klein tuinfeestje te zijner tijd geven, maar dat zijn maar ideeën hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O dat is minderVandaar je oproep een paar weken geleden.
Ja das balen idd... Ik loop daar misschien ook wel tegenaan over 3 jaar ... Alhoewel ik wel hoorde dat er mogelijk een vaste positie vrij zou komen eind dit jaar en mogelijk als ik goed mn best doe wel kansen maak..quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Inderdaad. Vind het erg jammer hoor want het is een leuke werkgever waar ik werk, maar het mag niet meer. 3 tijdelijke contracten zijn verbruikt en vandaag de dag krijg je niet zomaar meer een vaste aanstelling. Dus als het niet lukt kan ik altijd hier thuis flink aan de slag, ondertussen een baan blijven zoeken en misschien wel een klein tuinfeestje te zijner tijd geven, maar dat zijn maar ideeën hoor
Kijk, mooie kansen dus. Dan maar even goed je best doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja das balen idd... Ik loop daar misschien ook wel tegenaan over 3 jaar ... Alhoewel ik wel hoorde dat er mogelijk een vaste positie vrij zou komen eind dit jaar en mogelijk als ik goed mn best doe wel kansen maak..
Tuinfeestjes zijn altijd leuk ... Heb geen tuin nml
K. klus?quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kijk, mooie kansen dus. Dan maar even goed je best doen
Tuinfeestjes zijn inderdaad leuk maar tuinonderhoud is een K. klus
Wil best een daggie helpen hoorquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:33 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kijk, mooie kansen dus. Dan maar even goed je best doen
Tuinfeestjes zijn inderdaad leuk maar tuinonderhoud is een K. klus
Oh, is het projectwerk wat je doet of loopt je contract af? Terugscrollen Bloesquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:14 schreef Mickeys het volgende:
En weer thuis. Bijna klokje rond weggeweest...
Goed om te lezen dat ik zachtjes genoeg heb gedaanNog 4 weekjes werken en dan zit het daar erop. maar eens zien wat we dan gaan doen...tuin op orde brengen of zo
Hight Tea heb ik nog nooit gedaan maar als ik soms die fotootjes zie zou ik dat ook wel eens ooit een keertje willen doen... Wie weet.
Nu even mail checken en wat happelen.
Dan ios een high wine misschien wel meer iets voor jou. Dat zaakje hier heeft een zoete en hartige gang, mijn voorkeur gaat ook uit naar de hartige gang ..... en sconesquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh, is het projectwerk wat je doet of loopt je contract af? Terugscrollen Bloes![]()
Ik ben niet zo van de hightea.... het meest is toch zoet en daar moet je van houden.
Geef mij maar een lekkere borrel en wat hapas erbij
Nooit vragen idd Sterktequote:Op woensdag 2 mei 2012 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toevallig vroeg ik vandaag ook aan mijn werkgever of ik me druk moet maken om mijn baan, hij zei van niet
Mijn werkgever is tevens mijn zwager, dus ik denk wel dat ik dat kan vragenquote:
Managers die zelf al weten dat ze weg moeten bv... En de opdracht hebben hun medewerkers niet te verontrusten..quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Welke filosofie schuilt hierachter?
Ah ok dan ligt het inderdaad andersquote:Op woensdag 2 mei 2012 19:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn werkgever is tevens mijn zwager, dus ik denk wel dat ik dat kan vragenMaar bedankt!
Ik zou de eerste zijn die het gaat horen als er grote dingen gaan veranderen, maar dat vond ik niet echt een geruststellende opmerkingquote:
Ik weet niet wat je doet, maar dat je al vraagt of je je druk moet maken zegt niet veel goeds voor de toekomst ..quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou de eerste zijn die het gaat horen als er grote dingen gaan veranderen, maar dat vond ik niet echt een geruststellende opmerking
Naja, we zullen zien.
Dat is lief, I'll keep it in mindquote:
Ik werk op kantoor bij een scheepsreparatiebedrijf en ontvang allerlei signalen waardoor ik op dat idee kwam. Een werkschip dat ineens getaxeerd wordt, terwijl daar geen aanleiding voor is, (bijna) geheim gehouden afspraak met een adviseur en nog meer kleine dingetjes waarop mijn voelsprieten reageren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je doet, maar dat je al vraagt of je je druk moet maken zegt niet veel goeds voor de toekomst ..
Vanzelfsprekend, dat is wel zo eerlijk en juist leuk!quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Tuinfeestje als in Amerikaanse BBQOok wat voordeliger voor mij anders gaat het m nooit worden
Ja, als het deze zomer weer een keertje mooi weer wordt moeten we dat nog maar eens herhalen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:26 schreef Bluezz het volgende:
Goed idee! Hebben wij hier ook een keer gedaan in de tuin!
Er kwamen zo'n 20 fokkers, voornamelijk uit de CULSC, en iedereen nam wat mee.
Ja, leuk centraal. Hoe groot is je huis en je tuin?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:01 schreef Mickeys het volgende:
an sich woon ik relatief centraal wel denk ik. Almere moet toch te doen zijn?
Blijven zit er niet meer in hoor. Klopt wel over dat vroege opstaan. Maar daar kleven ook nadelen aan zoals een sociaal leven opbouwen wat voor mij in deze periode o zo belangrijk voor mij is. Daarom heb ik maandag heerlijk genoten in Amsterdam met Karzai. Ben lekker mijzelf geweest en heb mij lekker laten gaan. Het kon allemaal.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:04 schreef Karina het volgende:
Vervelend Mickeys dat je straks misschien je baan kwijt bent.
Hopelijk mag je blijven, ik lees dat je het ondanks het hele vroege opstaan leuk vindt (dat ondanks maak ik ervan), dat zegt wel iets. Niet veel mensen willen voor hun werk zo vroeg opstaan, tenzij je wisseldiensten draait dan.
En bij Deisyy ook al van die sombere berichten. Gaat lekker
Groot genoeg voor een man of ehm... 20 gok ikquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, leuk centraal. Hoe groot is je huis en je tuin?
Ik heb er gewoon geen goed gevoel over en dat is denk ik niet voor niets, maar ik ga probeer me er niet al te druk over te maken en het beste ervan te hopen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Blijven zit er niet meer in hoor. Klopt wel over dat vroege opstaan. Maar daar kleven ook nadelen aan zoals een sociaal leven opbouwen wat voor mij in deze periode o zo belangrijk voor mij is. Daarom heb ik maandag heerlijk genoten in Amsterdam met Karzai. Ben lekker mijzelf geweest en heb mij lekker laten gaan. Het kon allemaal.
Hoop inderdaad voor Deisyy het positiever is dan het lijkt. Diezelfde voelsprieten zou ik ook hebben
Heb er inderdaad niet veel stress van wonderbaarlijk. Aankomende scheiding vreet veel meer energie dat ik zou willen. Met werk heb ik dit keer echt zoiets van.. tja, wat komt dat komt. Blijk recht te hebben op 27 maanden uitkering in het ergste geval en daarnaast vecht ik nu om alimentatie van de scheiding waardoor ik rond zou moeten kunnen komenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon geen goed gevoel over en dat is denk ik niet voor niets, maar ik ga probeer me er niet al te druk over te maken en het beste ervan te hopen.
Voor jou is het best wel een probleem als je zonder baan komt te zitten, maar ik krijg niet de indruk dat je er veel stress van hebt of lijkt dat maar zo?
Ow, hier wel donker maar geen onweer te zienquote:
Als iedereen wat meeneemt kom je al gauw een heel eind.. Dutch treat heet dat toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:11 schreef Mickeys het volgende:
Tuinfeestje als in Amerikaanse BBQOok wat voordeliger voor mij anders gaat het m nooit worden
Ja verdachte signalen... vingers crossedquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werk op kantoor bij een scheepsreparatiebedrijf en ontvang allerlei signalen waardoor ik op dat idee kwam. Een werkschip dat ineens getaxeerd wordt, terwijl daar geen aanleiding voor is, (bijna) geheim gehouden afspraak met een adviseur en nog meer kleine dingetjes waarop mijn voelsprieten reageren.
Soms is het ook allemaal even genoeg en is dit net een probleem teveel om je druk om te maken, dus wordt het even in de wachtkamer gezet. En je hebt ook altijd het recht op je uitkering nog, waar je jaren lang voor gewerkt hebt, dat is niet de ideale oplossing, want jij lijkt me geen type die al te lang zonder werk thuis wilt blijven, maar het geeft je wel de ruimte.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb er inderdaad niet veel stress van wonderbaarlijk. Aankomende scheiding vreet veel meer energie dat ik zou willen. Met werk heb ik dit keer echt zoiets van.. tja, wat komt dat komt. Blijk recht te hebben op 27 maanden uitkering in het ergste geval en daarnaast vecht ik nu om alimentatie van de scheiding waardoor ik rond zou moeten kunnen komen
Nee, dat is als ieder voor zichzelf betaalt bij een etentje.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Als iedereen wat meeneemt kom je al gauw een heel eind.. Dutch treat heet dat toch?
Alimentatie? Hebben jullie kinderenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Heb er inderdaad niet veel stress van wonderbaarlijk. Aankomende scheiding vreet veel meer energie dat ik zou willen. Met werk heb ik dit keer echt zoiets van.. tja, wat komt dat komt. Blijk recht te hebben op 27 maanden uitkering in het ergste geval en daarnaast vecht ik nu om alimentatie van de scheiding waardoor ik rond zou moeten kunnen komen
Oh ik dacht dat er misschien nog een klein kansje was dat je in dienst kon komen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Blijven zit er niet meer in hoor. Klopt wel over dat vroege opstaan. Maar daar kleven ook nadelen aan zoals een sociaal leven opbouwen wat voor mij in deze periode o zo belangrijk voor mij is. Daarom heb ik maandag heerlijk genoten in Amsterdam met Karzai. Ben lekker mijzelf geweest en heb mij lekker laten gaan. Het kon allemaal.
Hoop inderdaad voor Deisyy het positiever is dan het lijkt. Diezelfde voelsprieten zou ik ook hebben
Dat klinkt niet goed nee...quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik werk op kantoor bij een scheepsreparatiebedrijf en ontvang allerlei signalen waardoor ik op dat idee kwam. Een werkschip dat ineens getaxeerd wordt, terwijl daar geen aanleiding voor is, (bijna) geheim gehouden afspraak met een adviseur en nog meer kleine dingetjes waarop mijn voelsprieten reageren.
Partner alimentatie. De eikel verdiend meer dan dubbele dan ik en heeft mij 4,5 jaar lang 50% laten meebetalen aan alles. Huwelijkse voorwaarden zeiden wat anders... naar ratio van inkomen. Ben klaar met die meneerquote:
Het gaat dus over het liedjequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:33 schreef chufi het volgende:
Scheiden is nooit leuk maar soms noodzakelijk en soms ook achteraf misschien weer niet.....
En op de foto leek hij zo leukquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Partner alimentatie. De eikel verdiend meer dan dubbele dan ik en heeft mij 4,5 jaar lang 50% laten meebetalen aan alles. Huwelijkse voorwaarden zeiden wat anders... naar ratio van inkomen. Ben klaar met die meneer
Ow dat is idd niet erg eerlijk gegaan dan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:32 schreef Mickeys het volgende:
Partner alimentatie. De eikel verdiend meer dan dubbele dan ik en heeft mij 4,5 jaar lang 50% laten meebetalen aan alles. Huwelijkse voorwaarden zeiden wat anders... naar ratio van inkomen. Ben klaar met die meneer
Och wat erg voor jequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
Hij is veranderd. Hij heeft het uitgemaakt. Wou mij binnen een uur al het huis uit hebben. Heeft me uiteindelijk een week later gedumpt met -27 graden in een amper weekje tijd geprobeerd te verwarmen huis wat al 4 jaar leeg stond en met een waterbed wat lek ging en geen ondersteuning gevende... ach.. sorry. ik liet mij even gaan. Heb gewoon zoveel van die vent gehouden en dan zo gedumpt worden.. dat doet zeer inderdaad. Maar goed... moet zeggen dat ik mij zeer sterk voel en dat is goed![]()
en ik heb jullie toch? hihi
Lekkertje danquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
Hij is veranderd. Hij heeft het uitgemaakt. Wou mij binnen een uur al het huis uit hebben. Heeft me uiteindelijk een week later gedumpt met -27 graden in een amper weekje tijd geprobeerd te verwarmen huis wat al 4 jaar leeg stond en met een waterbed wat lek ging en geen ondersteuning gevende... ach.. sorry. ik liet mij even gaan. Heb gewoon zoveel van die vent gehouden en dan zo gedumpt worden.. dat doet zeer inderdaad. Maar goed... moet zeggen dat ik mij zeer sterk voel en dat is goed![]()
Nee, dat niet. Wel een ex in Italie die het niet uit durfde te maken maar meer dan haar weet ik nietquote:
Ja zeggen is ook leuk, maar opnieuw trouwen ... Wie zou dat doen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
Is mijn broer vandaag net getrouwd, gaat het nu hier over scheidingen.
Dank je. Moet zeggen dat ik daar wel heel veel hulp bij heb gehad hoor, onder andere van en op mijn werk. Maar ik heb ook wel eens mijn hele vervelende nare momenten hoor... afgelopen vrijdag nogquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekkertje dan![]()
Ondanks wat jij allemaal hebt meegemaakt de laatste maanden vind ik jou wel een hele sterke indruk maken, ik heb daar wel bewondering voor. Het komt wel goed met jou
Gefelicidingest met je nieuwe schoonzusje danquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:34 schreef golfer het volgende:
Is mijn broer vandaag net getrouwd, gaat het nu hier over scheidingen.
Ik zou hem helemaal leeg plukken voor zo ver mogelijkquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
Ze wonen al 10 jaar samen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef Mickeys het volgende:
Gefelicidingest met je nieuwe schoonzusje dan
Lol, die modes zit ik wel in. Wou het allemaal goed en netjes afhandelen maar meneer doet steeds vreemdere dingen waar ik het niet over mag hebben van de mediator dus maar niet doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou hem helemaal leeg plukken voor zo ver mogelijk
maar nu is ze pas echt je schoonzusjequote:
Als hij het hard wil spelen, zelf ook doenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, die modes zit ik wel in. Wou het allemaal goed en netjes afhandelen maar meneer doet steeds vreemdere dingen waar ik het niet over mag hebben van de mediator dus maar niet doen
Nare momenten, hoe kut ook, horen er wel bij, ik denk dat je daar echt doorheen moet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:42 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Dank je. Moet zeggen dat ik daar wel heel veel hulp bij heb gehad hoor, onder andere van en op mijn werk. Maar ik heb ook wel eens mijn hele vervelende nare momenten hoor... afgelopen vrijdag nog
Ja gelukkig heb ik dat in mijn geval wel goed en normaal geregeld ... Maar elke relatie heeft zn eigen dingetjes ...quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, die modes zit ik wel in. Wou het allemaal goed en netjes afhandelen maar meneer doet steeds vreemdere dingen waar ik het niet over mag hebben van de mediator dus maar niet doen
Zorg dat je er zelf goed mee weg komt en laat hem dan lekker los, heb je er ook geen last meer vanquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:46 schreef Mickeys het volgende:
Tja. Ik heb hier 2 boeken liggen, hoe herken ik een rat en hoe word ik een rat geloof ik. Daar testen uit gemaakt. Ik herken ze niet omdat ik zelf geen rat ben. Ook geen ietsjepietsje... moet de laatste weken heel veel aan deze boeken denken en ben er inderdaad mee aan de slag. Erg tegennatuurlijk gedrag, maar moet het nu heel even volhouden. Als het klaar is mag ik mijzelf weer zijn op dat vlak
klopt helemaal, maar andersom geld hetzelfde natuurlijk. Dit is zijn eigen "koekje van eigen deeg" en daar baalt hij van, begrijpelijk.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Wordt niet te rancuneus als je dat niet bent Mick
Doe een ander niet aan wat je zelf ook niet wil...
Mijn man heeft ergens een voetbalstream gevonden, ik zou je de link hebben gegeven, maar hij kijkt geen Ajaxquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Nog een paar minuutjes en dan krijgen we de schaal![]()
kijken of ik een stream kan vinden![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:48 schreef Karina het volgende:
Nog een paar minuutjes en dan krijgen we de schaal![]()
kijken of ik een stream kan vinden![]()
hahahhaquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn man heeft ergens een voetbalstream gevonden, ik zou je de link hebben gegeven, maar hij kijkt geen Ajax
Goed bezigquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:49 schreef Mickeys het volgende:
[..]
klopt helemaal, maar andersom geld hetzelfde natuurlijk. Dit is zijn eigen "koekje van eigen deeg" en daar baalt hij van, begrijpelijk.
Maar nee, ik vergeet hem zo snel mogelijk en ga genieten van het leven. Veel mooier vooruitzicht
Gezamenlijk? Die waren er niet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Goed bezigEn idd je zal je rotte momenten zeker nog ff houden, tis niet niks.
Hoe is het met jullie gezamenlijke vrienden?
Welterustenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:52 schreef Mickeys het volgende:
Kan ik eindelijk weer eens aan mijn beautyslaapje gaan werken.
Tnx voor jullie lieve woorden! Feestse strakjes en mooie dromen voor later.
*snoezelmodes*
Ok, dan kan je er geen gedoe mee krijgen ookquote:
Slaap lekker Mickeys.. Ik moet ook vroeg op maar wacht nog evenquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:52 schreef Mickeys het volgende:
Kan ik eindelijk weer eens aan mijn beautyslaapje gaan werken.
Tnx voor jullie lieve woorden! Feestse strakjes en mooie dromen voor later.
*snoezelmodes*
Zometeen NL1quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Slaap lekker Mickeys.. Ik moet ook vroeg op maar wacht nog even
Ja nee ik zapte al terugquote:Op woensdag 2 mei 2012 21:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Zometeen NL1Of nu, als je van Andre Rieu houdt
Maar dit is niet de TV SC.
Feest op AT5 Leidsepleinquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:00 schreef Karina het volgende:
Het duurt tot half 12, dat ga ik niet redden denk ik.
AT5 nog maar even dan. Kijken hoeveel er gesloopt wordt![]()
Geen talent ?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Leuke sport om naar te kijken hoor, maar dat met die absurde geld bedragen
Dat maakt nu toch niet meer uit, Ajax is kampioen en Feyenoord 2e (voorlopigquote:
Ach Amsterdammers en Rotterdammers, water en vuur hequote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat maakt nu toch niet meer uit, Ajax is kampioen en Feyenoord 2e (voorlopig)
Twee geloven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach Amsterdammers en Rotterdammers, water en vuur he
Nee maakt niet meer uitquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat maakt nu toch niet meer uit, Ajax is kampioen en Feyenoord 2e (voorlopig)
Ik ben ietsjes ouder en had een paar dagen geleden ook een gesprekje met iemand over de geldbedragen die omgaan in de voetballerij.quote:
Ja zo hoort datquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach Amsterdammers en Rotterdammers, water en vuur he
Maar kom jij ook uit de buurt van Rotterdam dan?quote:
Ja maar die voetballers verdienen nog niet de helft van wat honkballers, basketballers en ijshockeyers verdienen in de USofA volgens mijquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben ietsjes ouder en had een paar dagen geleden ook een gesprekje met iemand over de geldbedragen die omgaan in de voetballerij.
Het is toch te absurd voor woorden dat die voetballers miljoenen verdienen en dan nog al die schulden van de voetbalclubs, dat dat kan.... in Europa
Echt?! Dan is dat ook absurd. Dat dat kan in Amerika.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die voetballers verdienen nog niet de helft van wat honkballers, basketballers en ijshockeyers verdienen in de USofA volgens mij
Voor de grap even snel iets opgezocht, Alex Rodriguez:quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar die voetballers verdienen nog niet de helft van wat honkballers, basketballers en ijshockeyers verdienen in de USofA volgens mij
quote:Op 13 december 2007 kondigde Rodriguez aan dat hij een nieuwe 10-jarige contract bij de Yankees zou gaan tekenen. Met dit contract verdient hij in tien jaar $275 miljoen. Mocht hij het homerun-record van Barry Bonds (762) verbreken, dan komt daar nog eens $30 miljoen bovenop. Met het contract is hij de best betaalde speler ooit, waarmee hij zijn eigen record (een contract ter waarde van $252 miljoen) verbrak.
En schulden ...? Geen idee maar kan me niet voorstellen dat daar alles correct isquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?! Dan is dat ook absurd. Dat dat kan in Amerika.
O ja, in Amerika kan alles
Toen de uitgifte was heb ik er een paar gekochtquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
En daarnaast ook nog op de beurs ........... Geen aandelen
Ik heb geen idee wat ze nu waard zijn... 25 E waren ze toch bij uitgifte?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Toen de uitgifte was heb ik er een paar gekochtMaar die zijn al lang weer verkocht.
Voor mij ook, maar ik dacht dat je een liedje van plezier zong.quote:
Ik was gewoon melig en lalalala in zo'n slowchat moet kunnen toch?quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor mij ook, maar ik dacht dat je een liedje van plezier zong.
Tot voor kort stond Feyenoord nog onder curatele van de KNVB.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:28 schreef chufi het volgende:
[..]
En schulden ...? Geen idee maar kan me niet voorstellen dat daar alles correct is
Sinds 1998 dus 25 gulden was het in het begin volgens mijquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:33 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen flauw idee meer wat ze toen kostten. Zou best kunnen, die 25 gulden.
En nu 2e, oude tijden herleven.quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tot voor kort stond Feyenoord nog onder curatele van de KNVB.
Een lalalala doet het altijd goedquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik was gewoon melig en lalalala in zo'n slowchat moet kunnen toch?
Lekker makkelijk, iedereen kan het meezingen.quote:
Leiden!quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar kom jij ook uit de buurt van Rotterdam dan?
Daaromquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leijen, dan zit je dus tussen 1 en 2 in
En omdat jij net even anders wilt zijn dan de rest ben jij voor Feyenoordquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom![]()
De meeste neigen toch naar ajax hier.
Tuig ben ik hè, nee ik weet niet, de naam feyenoord klinkt gewoon een stuk fijner dan ''ajax'' Stomme kabouterquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En omdat jij net even anders wilt zijn dan de rest ben jij voor Feyenoord
Echt, van de richelquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Tuig ben ik hè, nee ik weet niet, de naam feyenoord klinkt gewoon een stuk fijner dan ''ajax'' Stomme kabouter
Dan kan je altijd nog NAC als alternatief kiezenquote:Op woensdag 2 mei 2012 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
Tsja Willem II heb ik tegenover gewoond en toch is het 3x niks.
Ik ben meer van het ijshockey.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je altijd nog NAC als alternatief kiezen
Ja dat kan natuurlijk ook, daar heb ik nog minder verstand van als van voetbalquote:
Keb gewoon niks met dat cluppie... Feyenoordquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt, van de richel![]()
Maar misschien dat je toch voor de verkeerde gekozen, want Ajax is net iets vaker landskampioen geworden, volgens mij. Of ben je altijd voor de underdog? (niet dat Feyenoord dat is natuurlijk).
Deisyy die jongen heeft geen mening en jij verleidt hem open en niet bloot tot Feyenoord terwijl je niks met voetbal hebt ..........quote:Op woensdag 2 mei 2012 22:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En omdat jij net even anders wilt zijn dan de rest ben jij voor Feyenoord
Ik ben meestal voor de underdog, gewoon voor het verrassende effect dat het geeft als ze winnen.... als ze winnenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Keb gewoon niks met dat cluppie... FeyenoordEn de underdog is wel cool meestal.
Dus als ik had gezegd dat ik voor Go Ahead was, dan was hij dat ook?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Deisyy die jongen heeft geen mening en jij verleidt hem open en niet bloot tot Feyenoord terwijl je niks met voetbal hebt ..........![]()
![]()
Dat moet je aan hem vragenquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als ik had gezegd dat ik voor Go Ahead was, dan was hij dat ook?
Kingtoppie?quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus als ik had gezegd dat ik voor Go Ahead was, dan was hij dat ook?
Jaquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huh wat? Moet ik nu van club wisselen?
Maar je mag ook een andere club kiezen...quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Huh wat? Moet ik nu van club wisselen?
Cricket is tof wanneer er Jamaicanen meedoen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 23:05 schreef golfer het volgende:
Ik ben van alle sporten!
Behalve cricket, want daar snap ik nog steeds niks van en darten is geen sport.
Duurt een match nog langer... Hey manquote:Op woensdag 2 mei 2012 23:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Cricket is tof wanneer er Jamaicanen meedoen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |