En toch weerhoudt het je waarschijnlijk niet het beter te wetenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben nog niet zo oud, maar het is fijn om onder de wat ervaren mensen te posten.²
Het is de tweede helft en we gaan uit een ander vaatje tappenquote:
Primaquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:04 schreef APK het volgende:
[..]
Het is de tweede helft en we gaan uit een ander vaatje tappen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:09 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Prima![]()
Kleine update van mijn KDag gisteren.
De locale shoarmaboer had gisteren speciaal voor koninginnedag een keyboard buiten gezet waarop hij aan het spelen was.
Het gejengel was tot in mijn tuin toe te horen. Maar ineens was het rustig.
Bleek hij zijn speakers te hebben opgeblazen.
Daar hebben we dus geen last meer van
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond dat het bij het vuurwerk gisteravond toch nog misgegaan was; de hele dag stond er (net als ieder jaar) een grote goudkleurige kroon op een kraanwagen midden op het feestterrein, maar kennelijk had die kraanwagen benzine gelekt... dat ging dus niet goed in combinatie met het vuurwerk
majesteitsschennisquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik hoorde vanavond dat het bij het vuurwerk gisteravond toch nog misgegaan was; de hele dag stond er (net als ieder jaar) een grote goudkleurige kroon op een kraanwagen midden op het feestterrein, maar kennelijk had die kraanwagen benzine gelekt... dat ging dus niet goed in combinatie met het vuurwerk
Nah, het is een hele mooie kroon, en het is gewoon een heleboel inzet van mensen en bedrijven uit het dorp die het feest ieder jaar mogelijk maken, dus dan mag zo'n kroon wel op een kraanwagenquote:
Dat is een andere definitie van een dooddoenerquote:
Voor mij niet maar dat ligt andersquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
verwarrend trouwens hier, Aleandra en Leandra
Nou valt wel mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:23 schreef Koen66 het volgende:
verwarrend trouwens hier, Aleandra en Leandra
wat doen jullie, het NK koeienpoep gooien?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:28 schreef Leandra het volgende:
Nou ja, vind ik een foto van de kroon op de kraan, staat m'n kleine krummel ook in beeld
[ afbeelding ]
Dat hele kleintje, met dat witte shirtje aan, dat half wegloopt.
echt een Koninginnedag spelletjequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, bijna... het was eieren gooien
Je ziet het ei ook nog in de lucht hangen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk toch dat het op het Leidseplein niet heel succesvol gaat worden
quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
Soms is het een groot voordeel dat dingen aan je voorbij gaan.
Die ruimte komt dan vanzelf wel op het leidsepleinquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]inderdaad
Maar op feesten met meer ruimte wel![]()
Biblebelt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:32 schreef Leandra het volgende:
Ja, bijna... het was eieren gooien
Je ziet het ei ook nog in de lucht hangen
Wil je met me trouwu?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:22 schreef Aleandra het volgende:
Joh wat maakt het uit.
Al zit je nu met een rooie pruik op je kop en een zilveren ring door je neus in een piepklein bikinitje voor de computer. Als jij dat prettig vindt doe je dat toch?
Ik vond die kippen altijd vrij veel lawaai maken en stinken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef Leandra het volgende:
Yep, nogal
Maar ik vind het hier heerlijk... lekker rustig enzo
Niets mooier dan om 4u 's ochtends een kukelende haan de nek omdraaien.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond die kippen altijd vrij veel lawaai maken en stinken.
Ja, ik was zelf aangenaam verrast dat ik kennelijk toch verstopt kon staan achter die knul met dat witte shirt, maar m'n kont komt er aan de zijkant nog wel achter vandaanquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Ik moest goed zoeken naar de kleine krummel
Nou, tegenwoordig lopen ze steeds meer buiten, daar word ik wel vrolijk van.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond die kippen altijd vrij veel lawaai maken en stinken.
Je weet dat alleen JOU dit opvalt hequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Leandra het volgende:
Ja, ik was zelf aangenaam verrast dat ik kennelijk toch verstopt kon staan achter die knul met dat witte shirt, maar m'n kont komt er aan de zijkant nog wel achter vandaan![]()
Triootje?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:53 schreef Aleandra het volgende:
Gaat niet werken nie........jij hebt Golfer
Nou, toen ik de foto zag twijfelde ik even of ik daar op dat moment wel stond, maar toen ik zag dat er nog net een stukje zonnebril te zien was aan de ene kant van die knul z'n hoofd, realiseerde ik me dat er toch ook ergens kont moest zijnquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je weet dat alleen JOU dit opvalt he
Morgen in mn nieuwe indianenjurk op de trouwerij zie ik dus alleen mijn achterkant cq ouwe billenlillen. Dus voor het eerst van mn leven zo'n panty/leggingding gekocht met 'ondersteuning' of hoe noem je dat![]()
En wilde ik met blote armpies, maar ook dat doe ik niet meer
/oud dagboek
Een kukelende haan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Niets mooier dan om 4u 's ochtends een kukelende haan de nek omdraaien.
Veel plezier morgen op de bruiloft.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Bluezz het volgende:
Jah wij gaan ook ff een schoonheidspowernapje doen
Een paling in de vijver en weg zijn de kikkers.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:00 schreef Aleandra het volgende:
[..]
Een kukelende haan.![]()
Ik heb kikkers in mijn vijvertje. Die maken een herrie, wil je niet weten.
En overdag zie ik er geen eentje hé. Beesten houden me straal voor de gek.
Besos mi amorquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:58 schreef Leandra het volgende:
Oh damn.... bijna 1 uur
Tijd om te gaan slapen dus. Truste![]()
palingvissser ja dusquote:Op woensdag 2 mei 2012 01:07 schreef Aleandra het volgende:
Een paling??
En mijn vissen ook weg zeker.
Een beetje paling ruimt alles op.quote:Op woensdag 2 mei 2012 01:07 schreef Aleandra het volgende:
Een paling??
En mijn vissen ook weg zeker.
Nee hoor ik slaap nog niet, maar dat ga ik hierna wel doen.quote:
Dankjewel!quote:Op woensdag 2 mei 2012 09:18 schreef Leandra het volgende:
B&G, heel veel plezier op de trouwerij vandaag!
Dat scheelt een katerquote:Op woensdag 2 mei 2012 09:52 schreef Bluezz het volgende:
Het is een high tea, als het goed is hebben ze al JA gezegd om 9 uur vanochtend
Hoort toch gewoon drank bij, die kater kan dus nog welquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat scheelt een kater![]()
Veel plezier jullie!
High tea is toch vooral thee? Al schenken ze er ook wel eens één glaasje prosecco bij, maar daar zal je geen kater van krijgen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoort toch gewoon drank bij, die kater kan dus nog wel
En hele mooie sandwiches natuurlijk, en scones...quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
High tea is toch vooral thee? Al schenken ze er ook wel eens één glaasje prosecco bij, maar daar zal je geen kater van krijgen.
Er is veel vrijheid wat dat betreft, de Engelsen hebben er in ieder geval geen moeite mee maar die grijpen iedere gelegenheid om wat te drinken aanquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
High tea is toch vooral thee? Al schenken ze er ook wel eens één glaasje prosecco bij, maar daar zal je geen kater van krijgen.
Maar we waren pas bij de drankjesquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hele mooie sandwiches natuurlijk, en scones...
Hmmz, eigenlijk wel een heel goed idee voor een trouwerij!
Lief, lees je mee en help je onthouden?
En dat dan onder de noemer high tea, terwijl je ook steeds vaker hoort over high wine, wat me trouwens ook wel lekker lijktquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is veel vrijheid wat dat betreft, de Engelsen hebben er in ieder geval geen moeite mee maar die grijpen iedere gelegenheid om wat te drinken aan
Bij high wine gaat het ook om kleine gerechtjes en hapjes, waar dan wijn bij geschonken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:01 schreef Lienekien het volgende:
Het gaat bij een high tea of afternoon tea om een 'tea' in de betekenis van 'maaltijd', dus high wine vind ik dan een rare afgeleide.
In High tea slaat 'tea' niet op thee maar op 'maaltijd'.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij high wine gaat het ook om kleine gerechtjes en hapjes, waar dan wijn bij geschonken.
Ja, in Engeland wel, maar in Nederland wordt er volgens mij een hele andere invulling aan een high tea gegeven dan in Engeland.quote:Op woensdag 2 mei 2012 11:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
In High tea slaat 'tea' niet op thee maar op 'maaltijd'.
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar ik denk dat we het allebei over 2 verschillende dingen hebben. De oorspronkelijke Engelse high tea en de high tea in Nederland, waar volgens mij nogal een verschil in zitquote:Op woensdag 2 mei 2012 11:28 schreef Lienekien het volgende:
Sorry Deis. De taalkundige in mij laat zich slecht verloochenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |