De Turk. (denk ik)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:22 schreef mrstylo het volgende:
Maar welke van de 2e had de moord gepleegd?
dat is niet niks, goed dat ze dat doetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:56 schreef alors het volgende:
Moeder heeft een oproep gedaan bij de Nos dat haar zoon zich moet melden..
Zover waren wij ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:58 schreef Nystiq het volgende:
http://imgur.com/V610S
Pff, die rechter ken ik van school. Hij heet Ziya.
Ik weet niet veel over hem, alleen dat hij een "rapper" was. Verder was hij gewoon rustig op school.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:59 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zover waren wij ook.
Vertel meer over hem.
Nee, dat heet hij al gedaan. Ze herkende haar eigen zoon niet op de beelden ofzo? Zullen we straks weer horen dat hij verkeerde vrienden heeft, dat hij er he-le-maal niets aan kon doen? En dat hij zich daarnaast gedwongen voelde een juwelier te overvallen omdat hij zich altijd zo gediscrimineerd voelde, kon ner-gens werk vinden, snif. Arme arme knul, wie brengt hem een bosje rozen, voor op zijn hoed.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:00 schreef Travel. het volgende:
''Ik weet hij gaat niks verkeerd doen'' Uhh fout gedacht mevrouw.
We weten toch nog niet wie de trekker heeft overgehaald?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:06 schreef yavanna het volgende:
Nee, dat heet hij al gedaan. Ze herkende haar eigen zoon niet op de beelden ofzo? Zullen we straks weer horen dat hij verkeerde vrienden heeft, dat hij er he-le-maal niets aan kon doen? En dat hij zich daarnaast gedwongen voelde een juwelier te overvallen omdat hij zich altijd zo gediscrimineerd voelde, kon ner-gens werk vinden, snif. Arme arme knul, wie brengt hem een bosje rozen, voor op zijn hoed.
Oh nee, wacht, het échte slachtoffer is dood en zijn familie en vrienden hebben levenslang.
Dit. Polderturk is echt grappigquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef De_Dakgoot het volgende:
oftewel een turk en een georgier.
want koerdistan bestaat niet
En dit. Turkije (er)kent geen koerden, dus het zijn Turken. Op de paspoort staat ook gewoon Turkije. Het is een Turk klaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:17 schreef mrstylo het volgende:
Koerden zijn Turken maar als ze slechte dingen doen zijn het weer Koerden?En waar is het bewijs dat hij een Koerd is? Poldermongool?
Dit inderdaad. Het is net alsof men voortaan ook gaat vermelden dat de dader een Fries is wanneer hij uit Heerenveen komt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:10 schreef Rechten_Student het volgende:
En dit. Turkije (er)kent geen koerden, dus het zijn Turken. Op de paspoort staat ook gewoon Turkije. Het is een Turk klaar.
Ik schrijf toch niet dat de zoon van deze moeder de trekker overhaalde. Hij was de winkel aan het overvallen, dader dus sowieso, geen slachtoffer. Wie de trekker overhaalde is volgens mij, nog, niet bekend gemaakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:08 schreef AryaMehr het volgende:
Dader is toch gewoon een Turk met een Koerdische achtergrond?
[..]
We weten toch nog niet wie de trekker heeft overgehaald?
Ja, maar een overval is totaal iets anders dan moord. Veel vragen die nog beantwoordt moeten worden inderdaad.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:12 schreef yavanna het volgende:
Ik schrijf toch niet dat de zoon van deze moeder de trekker overhaalde. Hij was de winkel aan het overvallen, dader dus sowieso, geen slachtoffer. Wie de trekker overhaalde is volgens mij, nog, niet bekend gemaakt.
Klopt. Hopelijk worden ze snel opgepakt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, maar een overval is totaal iets anders dan moord. Veel vragen die nog beantwoordt moeten worden inderdaad.
Volgens mij hadden ze ook de moord op beeld? En kunnen ze wel voor moord veroordeeld worden, in plaats van doodslag?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:13 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, maar een overval is totaal iets anders dan moord. Veel vragen die nog beantwoordt moeten worden inderdaad.
Doodslag is aannemelijker, alhoewel moord theoretisch gezien ook gewoon mogelijk is. Het ligt er maar net aan met welke intentie de beide mannen de juwelier ingingen. Die schoten hadden ze inderdaad op beeld, dus waarschijnlijk weten ze wel wie van de twee de trekker heeft overgehaald.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:35 schreef Doler12 het volgende:
Volgens mij hadden ze ook de schoten op beeld? En kunnen ze wel voor moord veroordeeld worden, in plaats van doodslag?
Maar dat is natuurlijk bijna onmogelijk te bewijzen. Maar wie weet, misschien hebben ze wel wraak genomen voor iets. Laten we het onderzoek afwachten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:39 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Doodslag is aannemelijker, alhoewel moord theoretisch gezien ook gewoon mogelijk is. Het ligt er maar net aan met welke intentie de beide mannen de juwelier ingingen. Die schoten hadden ze inderdaad op beeld, dus waarschijnlijk weten ze wel wie van de twee de trekker heeft overgehaald.
Vertel meer over hem man.quote:
Hij had de rapnummer opgenomen in buurtcentrum 'De Bras' in Ypenburg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vertel meer over hem man. Welke nationaliteit was hij enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |