"She got her boobs done, then she tried to hit me with a brick........I should give her a call....."quote:
Barney is gewoonquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"She got her boobs done, then she tried to hit me with a brick........I should give her a call....."
Bartney Spearsquote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben trouwens wel officieel 8 kg kwijt
Britney Stinson.quote:
Okquote:
Nadat ik de verkeerde soort begon te hosselen was het tijd voor pensioen ja.quote:
Drugs are bad hmmmkay?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nadat ik de verkeerde soort begon te hosselen was het tijd voor pensioen ja.
Ik heb nooit gehosseld en wat nu?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik was broodnuchter.quote:
Dan heb je slechts recht op een mager AOW-tje.quote:
Je moet ook geen potjes dekselenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee ik geloof er niets van, drugs oke, alcohol nietquote:
Well spokenquote:
en geen aioquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan heb je slechts recht op een mager AOW-tje.
Jij achter de mannen aan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef heloef het volgende:
[..]
En hoe doe je dat?quote:
Met pensioen gaan.quote:
Arme Tijnquote:
Hoe doe je dat?quote:
wat is aio?quote:
Nee man zij was van de verkeerde kant. Zoals opa het zou zeggen.quote:
Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik je nu om een date gevraagd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Meiden zoals ik treffenIk hossel altijd
door de bliksem worden getroffen is makkelijkerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Meiden zoals ik treffenIk hossel altijd
Oh, ja. Nouja, Cassandra sprak wel waarheidquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man zij was van de verkeerde kant. Zoals opa het zou zeggen.
Ze is fout de liefde?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee man zij was van de verkeerde kant. Zoals opa het zou zeggen.
Aanvulling op inkomsten voor ouderen met te weinig pensioenquote:
Vrouwen hosselen mij niet, zou ik ook niet doen als ik hun was. Daarom moet ik hun maar hosselen. Zwaar leven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:43 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja. Nouja, Cassandra sprak wel waarheid
Liefde is nooit fout Tijn.quote:
Dat is ongetwijfeld het grootste probleemquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:43 schreef Miniem het volgende:
[..]
Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik je nu om een date gevraagd.
Mooie kreet hequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:45 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat is ongetwijfeld het grootste probleem
Onzin! Met dat haar kun jij gehosseld worden als een bezetene.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen hosselen mij niet, zou ik ook niet doen als ik hun was. Daarom moet ik hun maar hosselen. Zwaar leven.
Alcoholist in opleiding dacht ikquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Aanvulling op inkomsten voor ouderen met te weinig pensioen
Sorry ik nam mijn werk weer ff mee naar huis
ohquote:
Met dat haar?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef twi het volgende:
[..]
Onzin! Met dat haar kun jij gehosseld worden als een bezetene.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Hij hangt op mijn toilet
Mijn kipfilet dekselt jouw kalkoen
Pokon moet op plantenquote:
Nou heloef, dat de vrouwen niet bij bosjes voor je vallen is mij een raadsel!quote:
Ze zagen door die bos het bos niet meerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou heloef, dat de vrouwen niet bij bosjes voor je vallen is mij een raadsel!
Neen. Zo bijzonder is het overigens niet.quote:
quote:
Fixedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:50 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ze zagen door die bos het bos de boom niet meer
Das mijn haar heul niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou heloef, dat de vrouwen niet bij bosjes voor je vallen is mij een raadsel!
Inderdaad.quote:
Ik heb niet zo de behoefte schattig te zijn hoorquote:
Ik was een beetje sarcastisch.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte schattig te zijn hoor
Dat was ook helemaal geen sarcasme in haar post.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb niet zo de behoefte schattig te zijn hoor
Nou, nee eigenlijk liever niet.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:55 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Op zich wel ja, zolang het maar niet vervalt tot een ja-knikker zijn.
Preciesquote:
Snarfjequote:
Laat dat nou danquote:
Oh dat vind ik lief dat je het zegtquote:
quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:55 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dat was ook helemaal geen sarcasme in haar post.
Dit ook niet.
Oh wacht..
Dat mag altijdquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:59 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja hoor eens mag ook niet zeggen dat je een lekker ding bent, wat wil je nou
Ja maar misschien dat een ander het van je aanneemtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
daar had je toch niks aan, lief lekker ding
huhquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja maar misschien dat een ander het van je aanneemt
Jij bent ook een schatje hoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef marbasnarf het volgende:
als jullie even verdergaan met elkaar lief vinden (en vooral niet van onderwerp veranderen.. anders mis ik zoveel) dan ga ik ff de muggen uit mn haar wassen... buitentrainen in een weiland.. kriebels..!!
En ze houd van honden!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij bent ook een schatje hoor
En een lekker ding![]()
![]()
![]()
Je bent een van de weinigen met die meningquote:
Dat zat al in de overwegingquote:
Oh. Ja maar tot die tijd heb je er niets aan. Alleen een kleine ego boost ofzoquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je bent een van de weinigen met die mening
Daarom moet je het ook niet tegen mij zeggen maar tegen andere vrouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Oh. Ja maar tot die tijd heb je er niets aan. Alleen een kleine ego boost ofzo
Ik zeg geen lekker ding tegen andere vrouwenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Daarom moet je het ook niet tegen mij zeggen maar tegen andere vrouwen
Pasta! Met visquote:
Inderdaad, de goede dingen gelijk maar even in balans brengen door de slechte dingen op te noemen, voordat ze naast 'r schoenen gaat lopen.quote:
Over mij, blondjequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:07 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik zeg geen lekker ding tegen andere vrouwen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, de goede dingen gelijk maar even in balans brengen door de slechte dingen op te noemen, voordat ze naast 'r schoenen gaat lopen.
Biefstukje, sperzieboontjes en aardappelpureequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
eergisteren al gegeten, en gisteren vega pasta
Bart wil een huisje boompje labrador-leventje. Normale mensen kiezen voor katten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:08 schreef twi het volgende:
[..]
Inderdaad, de goede dingen gelijk maar even in balans brengen door de slechte dingen op te noemen, voordat ze naast 'r schoenen gaat lopen.
Ik heb er 2quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bart wil een huisje boompje labrador-leventje. Normale mensen kiezen voor katten.
Katten!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bart wil een huisje boompje labrador-leventje. Normale mensen kiezen voor katten.
Guilty as chargedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, ik weet waarom ons aller Kaneelstokje een beetje raar deed gister
Waarom?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens, ik weet waarom ons aller Kaneelstokje een beetje raar deed gister
Oh nicequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik denk dat ik morgen tortilla achtig iets maak. Of maaltijd omelet met zalm
Bwhehehehhehehhehhe.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:11 schreef Bartholomeus het volgende:
40 days 40 nights #3 Ik word gek van het niet kunnen fappen
Waarom betwijfel ik dat?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehhehehhehhe.Ik zou iedereen kunnen ownen daar.
Ik niet. Het zou echt aan m'n oren naar buiten komenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bwhehehehhehehhehhe.Ik zou iedereen kunnen ownen daar.
Oh, ik dacht alleen fappen.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
Oh, ik dacht alleen fappen.
Je hebt gelijk, als seks meetelt houd ik het nog maar 8 dagen vol.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedere dag welquote:
Beter beter.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dus je weet nu al dat je 9 mei gaat dekselen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik dacht alleen fappen.
Je hebt gelijk, als seks meetelt houd ik het nog maar 8 dagen vol.
Wens jij niet zo'n vooruitziende blik?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je weet nu al dat je 9 mei gaat dekselen?
Nee, ik ga geen seks hebben. Het was een fopjen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dus je weet nu al dat je 9 mei gaat dekselen?
Mwah, dan zou de grap er ook af zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wens jij niet zo'n vooruitziende blik?
ergens in de komende 28 jaarquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Mwah, dan zou de grap er ook af zijn
Ja leukquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Idd. Beter gewoon knuffelen en wandelen door het park
Dan alquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Daarom doen we er ook niet aan in dit topic.
Wijze woorden kloon.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:27 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Daarom doen we er ook niet aan in dit topic.
Mijn vader zegt dat je seks hebt als je iemands handje vasthoudt.quote:
Ik heb jou een hand gegeven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn vader zegt dat je seks hebt als je iemands handje vasthoudt.
ohnee daar doe ik ook niet aan, dat wordt zo kleffig. Alleen in de winter, dan is t goedquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn vader zegt dat je seks hebt als je iemands handje vasthoudt.
Je hebt me in levende lijve kunnen aanschouwen.quote:
Ik ook toen ik het schreef.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik werd een beetje opgewonden toen ik dit las.
Buikjes, omnomnomnom. Daar kan ik niet vanaf blijven.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zit altijd aan buikjes en bovenbenen onbewust. Nek en alles kom ik niet zo snel.
Handen geven mag wel, pas als je het langer 10 seconden vasthoudt is het secks.quote:
en ook je vingers haken?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Handen geven mag wel, pas als je het langer 10 seconden vasthoudt is het secks.
in de hoop dat ze elke donderdag ijs gaat halen...?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil nog even vermelden dat ik een knap meisje zag bij de ijszaak tegenover het station. Maar ik ging niet naar binnen want ik moest me haasten voor werk.
Op de terugweg was ze er niet meer.
Donderdag ga ik eerder van huis weg en hopen dat ze er weer is.
Ze werkte daar lieverd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
in de hoop dat ze elke donderdag ijs gaat halen...?
hondentraining uiteraardquote:
oh, ja dan is het wel logisch hahaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze werkte daar lieverd.
Ik hoop dat ze donderdag weer werkt.
nee, gehoorzaamheid.... jaja mijn honden hebben een actief leven haha (en dan ook nog behendigheid op zaterdag)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:37 schreef DigitalGirl het volgende:
Dus je bent wezen frisbeen met je hond?
Ik hoop het in 1 keer af te kunnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh, ja dan is het wel logisch haha
jij wordt vaste ijsklant!
oeh oeh ik weet een slechte openingszin ghehequote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het in 1 keer af te kunnen.
Met slagroom?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop het in 1 keer af te kunnen.
Jij hebt echt veel foute kerels getroffen he?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
of nog slechter.....
brrr... wat een koud ijsje... * lik lik * wil je mn tong opwarmen
Hoe is het met Alina dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef DigitalGirl het volgende:
Hmmm, zal ik weer eens een paiq account nemen hmmm.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oeh oeh ik weet een slechte openingszin ghehe
dit heerlijke ijs kan jij nooit zelf gemaakt hebben, * sensueel likje aan je ijsje * met zon warme persoonlijkheid als jij hebt!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:42 schreef marbasnarf het volgende:
of nog slechter.....
brrr... wat een koud ijsje... * lik lik * wil je mn tong opwarmen
quote:
Nee, ik hoop alleen dat ze niet lesbisch is.quote:
Ja dat wel wat langer gemogen wat meer details om het sappigere te makenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:52 schreef heloef het volgende:
Zelfs mijn bericht over mijn faalhossel was korter.
De extended version heb ik nooit gepost. Bij deze.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat wel wat langer gemogen wat meer details om het sappigere te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe. Statistisch gezien lijkt me dat onmogelijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee, ik hoop alleen dat ze niet lesbisch is.
Die is nog steeds bloedmooi...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe is het met Alina dan?
Serieuze vraag.
Wij weten beter inmiddels.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Statistisch gezien lijkt me dat onmogelijk.
Goedenavond.quote:
Zie profiel. Ja, ik ben oud.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:53 schreef Drommeldaris het volgende:
Holy shit, 14 jaar geleden? Hoe oud ben je?
Sorry, te lang?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:51 schreef Myraela het volgende:
Hoewel ik graag meegeniet van een zoen, dat is wel een erg lang bericht hoor.
Ja voor jou is het iets normaals. Wij zien dat nog als iets bijzonders.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik snap niet dat jullie er altijd van die enorme verhalen van kunnen maken
In twitter style mag ook hoor als je dat liever hebtquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Nee hoor, voor jou een bijzonder moment, dan is het niet te lang. Voor een ander wellicht, maar dat maakt niets uitquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Sorry, te lang?
Ik wilde geen details weglaten.
@Retweetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
In twitter style mag ook hoor als je dat liever hebt
Als ik een hossel faal dan is de samenvatting. Ik faalde mn hossel "ze zei dat ze lesbisch was (zonder grappen het meest gebruikte excuus)"quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja voor jou is het iets normaals. Wij zien dat nog als iets bijzonders.
Ik werd op tijd ingelicht, ze hoefde niet eens te liegen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik een hossel faal dan is de samenvatting. Ik faalde mn hossel "ze zei dat ze lesbisch was (zonder grappen het meest gebruikte excuus)"
ZE IS HETERO EN SINGLEquote:
faal jij met je grote fallus?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als ik een hossel faal dan is de samenvatting. Ik faalde mn hossel "ze zei dat ze lesbisch was (zonder grappen het meest gebruikte excuus)"
HOAX, jij faalt geen hossels.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik vond het erg bijzonder.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:57 schreef Drommeldaris het volgende:
Dat moet je gewoon doen en niet uit een stuk tekst halen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef dyna18 het volgende:
Ik ga nog even info zoeken over hoe nou goed te zoenen.
Ik wil meer oefenenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon doen en niet uit een stuk tekst halen.
Nee joh, je kan er nog zoveel over lezen dat werkt niet op het moment supreme.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:12 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat moet je gewoon doen en niet uit een stuk tekst halen.
niet echt, tis best wel dood hierquote:
Tinychat maar daar mogen we het tegenwoordig niet meer over hebben.quote:
ohja dat is waar, das een verboden woordquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Tinychat maar daar mogen we het tegenwoordig niet meer over hebben.
Wtf, hoezo niet?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Tinychat maar daar mogen we het tegenwoordig niet meer over hebben.
Sinds het Lotincident.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds het Lotincident.
En nee ik ga nu niet uitleggen wat er toen is gebeurd.
Ja preciesquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Beetje alsof die past in het rijtje Bijlmerramp, 9/11
Ik wou het eerst Lotgate noemen, maar ik vond dat toch geschikter voor walvisgate.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wou het eerst Lotgate noemen, maar ik vond dat toch geschikter voor walvisgate.
Nee nu zijn we bezig met Mvr Koekoekgate, waar het hele verhaal al van is gepubliceerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heloef kan je daar alles over vertellen.
Heb je die dan?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Saaiii hier... laat ik maar eens een paiq account gaan aanmaken wat zijn volgens jullie mijn beste eigenschappen?
Dat je mysterieus bent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Saaiii hier... laat ik maar eens een paiq account gaan aanmaken wat zijn volgens jullie mijn beste eigenschappen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat je nooit wat over jezelf vertelt, maar de ander wel de oren van de kop zeurt over wat ze uitspoken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:09 schreef DigitalGirl het volgende:
Mysterieus dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:16 schreef twi het volgende:
[..]
Dat je nooit wat over jezelf vertelt, maar de ander wel de oren van de kop zeurt over wat ze uitspoken.
Ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:19 schreef dyna18 het volgende:
Als je een dame vertelt dat je het contact alleen als vriendschappelijk ziet na 3 dates.
Dan verbreek je waarschijnlijk het contact? of niet?
gene idee... als t leuk klikt kan t toch alsnog vriendschappelijk blijven...?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:19 schreef dyna18 het volgende:
Als je een dame vertelt dat je het contact alleen als vriendschappelijk ziet na 3 dates.
Dan verbreek je waarschijnlijk het contact? of niet?
Lijkt me lastig. Ik weet ook niet zo goed hoe zij er in staat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gene idee... als t leuk klikt kan t toch alsnog vriendschappelijk blijven...?
ohzo.... ik dacht dat t voor haar vooral vriendschappelijk was...?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:21 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Lijkt me lastig. Ik weet ook niet zo goed hoe zij er in staat.
Dit schreef ik in het andere topic:
En het was een druk weekend, want ik kreeg ook nog een mailtje van C. waarin ze eigenlijk mij vroeg waar ze aan toe is.
(Met C. heb ik de afgelopen 4 maanden 3x een date gehad, maar echt veel vaart zit er niet in.).
De waarheid is dat ik het contact met haar vooral als vriendschappelijk zie. We hebben eigenlijk helemaal geen lichamelijk contact gehad (en dan bedoel ik dus elkaar arm aanraken, niet dat andere) en ik zie mij ook nog niet zo snel met haar zoenen.
Dus nu ze me hier zo op de man af naar vraagt denk ik dat ik daar maar het beste open over kan zijn en vertellen dat ik het contact alleen als vriendschappelijk zie?
Betekend waarschijnlijk wel dat ik haar niet meer zie.
He he... nee, nu is het een keer omgekeerd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ohzo.... ik dacht dat t voor haar vooral vriendschappelijk was...?
denk dat je idd gewoon t beste eerlijk kan zijn, wellicht hikt zij beetje tegen t zelfde aan als jij.
( gezellig, maar geen lichamelijke aantrekkingskracht)
No shit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:24 schreef DigitalGirl het volgende:
kate upton wel lichamelijke aantrekkingskracht
Nee, het ging met C. helemaal nergens heen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:27 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar is dit nu een gevalletje burning bridges vanwege wat zoenen??
snap wel dat als t zo moeizaam gaat er dan "ineens" gezoend wordt dat ze wil weten wat de bedoeling is. Als t gewoon soepel was gegaan had ze denk ik geen vragen gesteld, omdat t dan "logisch" is... maar zij moet de afstand ook gevoeld hebben en een meer vriendschappelijke sfeer gevoeld en snapt er misschien ook niets van na die zoenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:30 schreef dyna18 het volgende:
Dat zij mij nu om meer duidelijkheid vraagt over waar we staan en er ook dit weekend gezoend is, is wat mij betreft toeval.
Ho misverstand.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:34 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
snap wel dat als t zo moeizaam gaat er dan "ineens" gezoend wordt dat ze wil weten wat de bedoeling is. Als t gewoon soepel was gegaan had ze denk ik geen vragen gesteld, omdat t dan "logisch" is... maar zij moet de afstand ook gevoeld hebben en een meer vriendschappelijke sfeer gevoeld en snapt er misschien ook niets van na die zoen
oooohw haha ik moet ook niet ondertussen serie kijkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:36 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ho misverstand.
Zoenen was met dame B. Die ik dus nog maar kort ken.
Met dame C. heb ik drie dates gehad over de afgelopen 4 maanden. En zij weet natuurlijk niets van het zoenen.
Neuh, dat is mijn eigen luiheid...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Alina negeert je niet voort niets nee.
Precies. Eerlijk zijn over hoe ik de relatie zie heeft ook mijn voorkeur.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:38 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooohw haha ik moet ook niet ondertussen serie kijken
mja als je met B wel zoent en met C niet, zegt dat toch genoeg... zou gewoon eerlijk zijn tegen C... kanz e zelf kiezen of ze wat meer moeite wil doen om dichterbij te komen of dat ze t hierbij laat en evt vriendschappelijk verder gaat met je
dat is haar keus... maar heel eerlijk... zie je verder contact zitten...?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:40 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Precies. Eerlijk zijn over hoe ik de relatie zie heeft ook mijn voorkeur.
Al verwacht ik wel dat ze hier op reageert door het contact af te breken.
De 3 dates waren wel gezellig. Lijkt me wel leuk om af en toe af te spreken om iets leuks te doen, maar ook weer niet te vaak. Zeg 1x per maand ofzo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:41 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is haar keus... maar heel eerlijk... zie je verder contact zitten...?
dan zou ik dat gewoon tegen haar zeggen... in mail, of tijdens een drankje als je toch nog afspreekt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:43 schreef dyna18 het volgende:
[..]
De 3 dates waren wel gezellig. Lijkt me wel leuk om af en toe af te spreken om iets leuks te doen, maar ook weer niet te vaak. Zeg 1x per maand ofzo.
Geweldig idee, zeggen dat ze lelijk is en ook nog namens haar praten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:44 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Zeggen dat jij gewoon niet lichamelijk aangetrokken voelt en t idee hebt dat zij ook niet zulke gevoelsn heeft.
Ik heb dat gedeelte inderdaad maar weg gelaten en het bij mijzelf gehouden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geweldig idee, zeggen dat ze lelijk is en ook nog namens haar praten.
lichamelijke aantrekkingskracht heeft weinig te maken met of iemand mooi of lelijk is...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:57 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Geweldig idee, zeggen dat ze lelijk is en ook nog namens haar praten.
Ja, zo kan ik er ook nog wel een paar verzinnen... een ieder waartegen je zoiets verteld zal 1 plus 1 bij elkaar optellen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lichamelijke aantrekkingskracht heeft weinig te maken met of iemand mooi of lelijk is...
Het gaat er niet om of hij/zij lelijk of mooi is het gaat er op of je hem/haar mooi vindt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
lichamelijke aantrekkingskracht heeft weinig te maken met of iemand mooi of lelijk is...
Ik mag hopen dat je een grapje maaktquote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken genoeg mooie mannen, waar ik nooit op zou vallenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je een grapje maakt
Dank je. Maar waarom dat laatste?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ken genoeg mooie mannen, waar ik nooit op zou vallen
Maar je valt toch niet op iemand die je lelijk vind neem ik aan.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat is het verschil tussen oog voor esthetiek hebben en persoonlijke smaakquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zat op de middelbare school een meisje inn mn klas , die zoooo populair was en in mijn herinnering ook super mooi. Zag tijd terug fotos terug en meisje was helemaal niet mooi, maar had gewoon veel uitstraling...quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar je valt toch niet op iemand die je lelijk vind neem ik aan.
Lichamelijk ook niet?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt... je hebt toch best wel eens "mooie" mannen in reclame of film... ik vind t verschrikkelijk, arrogant enzo...quote:
Idem hier voor vrouwen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Je vind dat ze arrogante lichamen hebben?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt... je hebt toch best wel eens "mooie" mannen in reclame of film... ik vind t verschrikkelijk, arrogant enzo...
Je zou het wel kunnen op iemand die je lelijk vindt?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klopt... je hebt toch best wel eens "mooie" mannen in reclame of film... ik vind t verschrikkelijk, arrogant enzo...
ja... nou ja oerlelijk niet.. maar zou liever met iemadn zijn die een lieve/vrolijke uitstraling heeft dan met zon arrogante kwal die uren voor de spiegel staat...quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:08 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je zou het wel kunnen op iemand die je lelijk vindt?
en te smooth en standaard ruige/excentrieke mannen zijn leukerquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Wat als die persoon een arrogante kwal is maar maar 10 seconden nodig heeft om zn haar te doen?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... nou ja oerlelijk niet.. maar zou liever met iemadn zijn die een lieve/vrolijke uitstraling heeft dan met zon arrogante kwal die uren voor de spiegel staat...
ik verkies uitstraling boven uiterlijk
ghehehehe lastig lastig...quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat als die persoon een arrogante kwal is maar maar 10 seconden nodig heeft om zn haar te doen?
Zo lang?quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:10 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Wat als die persoon een arrogante kwal is maar maar 10 seconden nodig heeft om zn haar te doen?
eerder zag ik "irritant"en "zeuren" al voorbij komenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed paiq, mysterious... nog meer termen die van toepassing zijn?
"Lelijk" & "Trollquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:23 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar goed paiq, mysterious... nog meer termen die van toepassing zijn?
Zou je zus dat ook vindenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eerder zag ik "irritant"en "zeuren" al voorbij komen
ik denk dat iedereen dat vindquote:
ik heb geen landelijk onderzoek ingesteld neequote:Op woensdag 2 mei 2012 00:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Ah, dus je kunt het niet met zekerheid stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |