Harde kernen ja, niet de bleekscheet zolder autisten, die haten gewoonquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Triest gedoe. Nog niet zo heel lang geleden zaten de harde kernen van die twee clubs elkaar nog anaal te ontmaagden tijdens een oefeninterland.
Leuk van die Twente-supporter. Voelt hij zich nu stoer? Hoort hij al bij de Mini-kern van VAK P?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://enschede.nieuws.nl/3673544
![]()
Niet dat ik het zo'n slimme actie vind maar toch.
Die ajacied heeft het wel zelf uitgeloktquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk van die Twente-supporter. Voelt hij zich nu stoer? Hoort hij al bij de Mini-kern van VAK P?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die ajacied heeft het wel zelf uitgelokt
Zal inderdaad verschil inzitten, in dit topic is ook iedereen nogal blij van Feyenoord (want vijand van vijand is goed).quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Harde kernen ja, niet de bleekscheet zolder autisten, die haten gewoon
Dit ja, Maarja Twente heeft last van een enorme toevoer van successupporters en die haten Ajax. Terwijl de echte Twente supporter meer voor de gemoedelijke sfeer is met Ajax en de collega supportersquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Triest gedoe. Nog niet zo heel lang geleden zaten de harde kernen van die twee clubs elkaar nog anaal te ontmaagden tijdens een oefeninterland.
En ik verkracht je vriendin omdat ze een rokje draagt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die ajacied heeft het wel zelf uitgelokt
Mwah. Het is meer vriendjes worden omdat ze het in hun ééntje niet kunnen oplossen. Gezamenlijke vijand, m'n reet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit ja, Maarja Twente heeft last van een enorme toevoer van successupporters en die haten Ajax. Terwijl de echte Twente supporter meer voor de gemoedelijke sfeer is met Ajax en de collega supporters
Ik heb ook sympathie voor Twente omdat mn vriendin fan is en mn oom, tante en neven en nicht in Enschede wonen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Het is meer vriendjes worden omdat ze het in hun ééntje niet kunnen oplossen. Gezamenlijke vijand, m'n reet.
Alsof Twente-support zo'n lief volkje is. Schijnheilige leijers dat het zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]In ons eentje niet op kunnen lossen, tuurlijk.
Ook in Enschede zijn we niet heilig, maar dat heb ik ook nooit gezegd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Twente-support zo'n lief volkje is. Schijnheilige leijers dat het zijn.
Afgezien van Utrecht spelers molesteren, Ajax supporters omver rijden (omdat ze het zelf uitlokken!!) en spelers op het veld verwonden, is het best een leuk clubje ja. denken zequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit wel je supportersvriendjes te beschermen van ja: uitgelokt etcquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook in Enschede zijn we niet heilig, maar dat heb ik ook nooit gezegd.
Dat bedoelt fctwente ook helemaal nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij snapt hem wel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat bedoelt fctwente ook helemaal niet
Natuurlijk bescherm ik mijn 'supportersvriendjes'quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit wel je supportersvriendjes te beschermen van ja: uitgelokt etc
Lezen is soms moeilijk voor mequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat bedoelt fctwente ook helemaal niet
Omdat het kan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Natuurlijk bescherming ik mijn 'supportersvriendjes'
Tuurlijk.quote:
Hem zelf niet maar wat ie bedoelde wel jaquote:
en het doelwit Theo al bijna zn contract bij Ajax had getekendquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Twente heeft gewoon het voordeel dat het niet elk incident onder een vergrootglas komt te liggen.
Vorig jaar toen Twente in Amsterdam speelde werd er ook van alles naar de spelers gegooid, klein verschil is wel dat de ajax supporters niet zo goed kunnen mikken.
Zijn inderdaad 2 seizoenen voor nodig.quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:09 schreef TwenteFC het volgende:
Twente is op een goede basis gebouwd, stadion in eigen beheer en ga zo maar door.
Is meer dan 1 bagger seizoen voor nodig om dat kapot te maken
Wat is dat nu... gewoon een volwassen reactie in dit topic :-Squote:Op woensdag 2 mei 2012 13:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wel leuk om te zien hoe de traditionele top3, en dan vooral sommige fans van Ajax en Feyenoord, opgelucht ademhalen; Twente is weer 'gewoon' een 'provincieclubje'.![]()
Ik gun iedereen zijn pleziertje, haar stokpaardje of een lekker trolletje. (Nee Caland, inderdaad Caland, geen sportieve verbetering Caland, 't is me wat met die Leroy Fer! 5 miljoen, tjongejonge!)
Ik had nooit van mijn leven verwacht dat Twente kampioen zou worden en koester de herinnering (en ja, de dvd). Ik zie dat Joop goed bezig is en de club naar een hoger plan getild heeft - op elk mogelijk terrein. Dat daar op den duur een keer een sportief dipje in komt was te verwachten, dat sommige supporters dan gefrustreerd raken en rare dingen gaan roepen of gooien ook.
We zijn in een jaar of vijf, zes, zeven van een club die blij moet zijn met Europees voetbal één keer per drie jaar, gegaan naar een vaste plek in de top3 en standaard Europees overwinteren. Ik denk dat ook qua stadion en begroting de aansluiting met de top definitief gemaakt is.
Het meest vrolijk word ik echter van de terugkeer van Steve McClaren; ik hou van die man. Je kunt niet verwachten dat hij alles even regelt binnen een maand of vier. Geef hem de tijd om een team naar zijn visie samen te stellen, en beoordeel hem op komend seizoen. En dat kan best eens een érg leuk seizoen gaan worden...![]()
Dat is ook niet erg, maar het wordt op den duur wel irritant als ze hier alleen komen om te trollen als het even niet lekker gaat, blijf dan weg.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:48 schreef d1ce het volgende:
Snap ook niet waarom je uberhaupt nog wilt discussiëren over het feit dat in dit topic ook ajacieden posten, laat ze lekker. Waar is die Twentse nuchterheid gebleven? En waarom al die haat?
Twente wil graag ook een echte (gelijkwaardige) aartsrivaal, dus doen ze maar lekker opgefokt tegen onze Amsterdamse vrienden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:48 schreef d1ce het volgende:
Snap ook niet waarom je uberhaupt nog wilt discussiëren over het feit dat in dit topic ook ajacieden posten, laat ze lekker. Waar is die Twentse nuchterheid gebleven? En waarom al die haat?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:35 schreef TwenteFC het volgende:
Echt door zulke schijt joden als hier op fok had ik gewoon gehoopt dat die belg dat muntje gewoon vol in zijn oog had gekregen.
Nou ja, ook al gaat het even niet lekker kan een beetje getroll ook geen kwaad. Zolang het getroll maar visa versa blijftquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:58 schreef June. het volgende:
[..]
Dat is ook niet erg, maar het wordt op den duur wel irritant als ze hier alleen komen om te trollen als het even niet lekker gaat, blijf dan weg.
Jij denkt nou echt dat iedereen in Twente opeens een haat voor Ajax heeft? Haat is een groot woord maar kan best begrijpen dat sommige mensen een hekel hebben aan ajacieden (constant getroll als voorbeeld hier in dit topic, zout in wonden strooien etc.). Toch is dat lang niet bij iedereenquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Twente wil graag ook een echte (gelijkwaardige) aartsrivaal, dus doen ze maar lekker opgefokt tegen onze Amsterdamse vrienden.Geeft niet, maar zelfs PSV is dat nog steeds niet gelukt. Dus geef het een jaar of 100.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wel leuk om te zien hoe de traditionele top3, en dan vooral sommige fans van Ajax en Feyenoord, opgelucht ademhalen; Twente is weer 'gewoon' een 'provincieclubje'.![]()
Ik gun iedereen zijn pleziertje, haar stokpaardje of een lekker trolletje. (Nee Caland, inderdaad Caland, geen sportieve verbetering Caland, 't is me wat met die Leroy Fer! 5 miljoen, tjongejonge!)
Ik had nooit van mijn leven verwacht dat Twente kampioen zou worden en koester de herinnering (en ja, de dvd). Ik zie dat Joop goed bezig is en de club naar een hoger plan getild heeft - op elk mogelijk terrein. Dat daar op den duur een keer een sportief dipje in komt was te verwachten, dat sommige supporters dan gefrustreerd raken en rare dingen gaan roepen of gooien ook.
We zijn in een jaar of vijf, zes, zeven van een club die blij moet zijn met Europees voetbal één keer per drie jaar, gegaan naar een vaste plek in de top3 en standaard Europees overwinteren. Ik denk dat ook qua stadion en begroting de aansluiting met de top definitief gemaakt is.
Het meest vrolijk word ik echter van de terugkeer van Steve McClaren; ik hou van die man. Je kunt niet verwachten dat hij alles even regelt binnen een maand of vier. Geef hem de tijd om een team naar zijn visie samen te stellen, en beoordeel hem op komend seizoen. En dat kan best eens een érg leuk seizoen gaan worden...![]()
Een beetje niet neequote:Op woensdag 2 mei 2012 16:02 schreef d1ce het volgende:
[..]
Nou ja, ook al gaat het even niet lekker kan een beetje getroll ook geen kwaad. Zolang het getroll maar visa versa blijftTenslotte gaat het ook om aandacht, zo lang dit topic gewoon over ontwikkelingen van Twente blijft gaan is het toch prima?
Oké man, z'n succes was gebaseerd op Ruiz en Janssen. Voor de rest wordt die gast overal ontslagen en als een drama coach neer gezet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het is gewoon grappig om te merken dat ze in de Grolsch Veste liever 6e staan en Ajax geen kampioen wordt in hun stadionnetje dan dat ze 2e worden. Blijft bijzonder om te merken hoe groot de afgunst jegens Ajax is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:05 schreef d1ce het volgende:
[..]
Jij denkt nou echt dat iedereen in Twente opeens een haat voor Ajax heeft? Haat is een groot woord maar kan best begrijpen dat sommige mensen een hekel hebben aan ajacieden (constant getroll als voorbeeld hier in dit topic, zout in wonden strooien etc.). Toch is dat lang niet bij iedereen
Ik had je zonder de afgelopen nederlagen ook wel kunnen vertellen dat er bij Twente een grote groep succes supporters zijn bijgekomen. Heb ik verder geen problemen mee, het is gewoon een (met de nadruk op 1) moment vol met emoties waarbij een ieder het even niet ziet zitten dat concurrent Ajax er met de schaal in de Grolsch Veste vandoor gaat. Probeer het ook niet goed te praten hoor, alleen te verduidelijken.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig om te merken dat ze in de Grolsch Veste liever 6e staan en Ajax geen kampioen wordt in hun stadionnetje dan dat ze 2e worden. Blijft bijzonder om te merken hoe groot de afgunst jegens Ajax is.
Daarnaast is het ook grappig om te zien dat de mensen die 2 jaar geleden o zo TROTS waren op hun Twente en dit op Facebook, Twitter, Hyves en meer van zulke sociale mediums moesten tentoonspreiden nu HELEMAAL NIKS meer van zich laten horen. Succes supporters anyone?
Alles beter dan Feyenoord, dus ook Ajaxquote:Op woensdag 2 mei 2012 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is gewoon grappig om te merken dat ze in de Grolsch Veste liever 6e staan en Ajax geen kampioen wordt in hun stadionnetje dan dat ze 2e worden. Blijft bijzonder om te merken hoe groot de afgunst jegens Ajax is.
Mooi en volwassen verwoord! Huldequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:52 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Jij komt blijkbaar niet uit twentequote:Op woensdag 2 mei 2012 16:15 schreef Scorpie het volgende:
Daarnaast is het ook grappig om te zien dat de mensen die 2 jaar geleden o zo TROTS waren op hun Twente en dit op Facebook, Twitter, Hyves en meer van zulke sociale mediums moesten tentoonspreiden nu HELEMAAL NIKS meer van zich laten horen. Succes supporters anyone?
NOFI maar dat snappen niet Twentenaren toch niet. Die kennen vaak hun eigen buren niet of willen ze niet kennen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:49 schreef June. het volgende:
[..]
Jij komt blijkbaar niet uit twenteHet heeft niet zozeer met successupporters te maken, maar eerder met de twentse cultuur denk ik. Veel twentenaren zijn trots dat ze uit twente komen, houden van het noaberschap, de nuchterheid etc. En als de regionale voetbalclub het dan goed doet dan ben je daar dan ook trots op. Die zullen heus niet ineens fan van Ajax of elke andere willekeurige voetbalclub worden
Dus ik snap het wel
Dat is moeilijk te voorkomen, ook nu zie je allerlei Amsterdamse (en Hoornse, Haarlemse, Almeerse en weet ik veel wat) huisvrouwen vrolijk roepen dat zij kampioen zijn dit jaar. Ook het Ajax topic zit vol met allerlei mensen die ik nooit heb gezien en dat zal alleen nog maar erger worden.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tegendeel is waar, ik kom ook uit Twente. Zoveel kneuzen die vroeger voor Ajax, PSV of Feyenoord waren en sinds het succes van Twente ineens veranderen van club.quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:49 schreef June. het volgende:
[..]
Jij komt blijkbaar niet uit twenteHet heeft niet zozeer met successupporters te maken, maar eerder met de twentse cultuur denk ik. Veel twentenaren zijn trots dat ze uit twente komen, houden van het noaberschap, de nuchterheid etc. En als de regionale voetbalclub het dan goed doet dan ben je daar dan ook trots op. Die zullen heus niet ineens fan van Ajax of elke andere willekeurige voetbalclub worden
Dus ik snap het wel
Dat hoort ook een beetje bij de groei van een club natuurlijk. Durf te wedden dat een flink percentage van de seizoenkaarthouders van Twente 6 jaar terug voor een andere club aan het juichen waren.quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tegendeel is waar, ik kom ook uit Twente. Zoveel kneuzen die vroeger voor Ajax, PSV of Feyenoord waren en sinds het succes van Twente ineens veranderen van club.Ik ken zelfs apen die in de loop van het kampioensjaar van Twente veranderden van club.
![]()
[noem willekeurige club uit de Bundesliga]quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat hoort ook een beetje bij de groei van een club natuurlijk. Durf te wedden dat een flink percentage van de seizoenkaarthouders van Twente 6 jaar terug voor een andere club aan het juichen waren.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
[noem willekeurige club uit de Bundesliga]
Kies dan voor Barcelona of Manchester United ofzoquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En mocht er dan een Duitse club zijn, dan is/was dat Schalke
Oke man, ik zal het Joop doorgevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 18:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kies dan voor Barcelona of Manchester United ofzo
Je mag een op de EL website de wedstrijd kopen, als die nog beschikbaar is.quote:Op woensdag 2 mei 2012 19:37 schreef steeez het volgende:
Waar is twente nu te zien dan, iemand link?? Niet op EL.
Gast, ik kijk dat irritante schakel geouwehoer.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:12 schreef blistah het volgende:
Als ik Ajax wil zien kijk ik wel EL1. Feyenoord ook 1-0 voor.
Ik ookquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:14 schreef steeez het volgende:
[..]
Gast, ik kijk dat irritante schakel geouwehoer.
Eerst maar de resultaten afwachten voor we te vroeg juichenquote:Op woensdag 2 mei 2012 20:47 schreef blistah het volgende:
We kunnen 3e worden(met doelsaldo voor PSV) als AZ verliest en wij winnen. Zou er al een heel stuk beter uit zien!
Hoe wil je 3e worden,.. als psv wint en az ook staan we nog altijd 4e met 63 punten.quote:Op woensdag 2 mei 2012 20:48 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Eerst maar de resultaten afwachten voor we te vroeg juichen
Had even verkeerd gekeken, daarom had ik mijn reactie ook maar weer verwijderd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 21:07 schreef steeez het volgende:
[..]
Hoe wil je 3e worden,.. als psv wint en az ook staan we nog altijd 4e met 63 punten.
Ik hoop dat het vannacht ook hier komt, heerlijk bij het slapenquote:
Het ergste trekt volgens mij net langs Enschedequote:Op woensdag 2 mei 2012 21:10 schreef blistah het volgende:
[..]
Ik hoop dat het vannacht ook hier komt, heerlijk bij het slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |