Harde kernen ja, niet de bleekscheet zolder autisten, die haten gewoonquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Triest gedoe. Nog niet zo heel lang geleden zaten de harde kernen van die twee clubs elkaar nog anaal te ontmaagden tijdens een oefeninterland.
Leuk van die Twente-supporter. Voelt hij zich nu stoer? Hoort hij al bij de Mini-kern van VAK P?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
http://enschede.nieuws.nl/3673544
![]()
Niet dat ik het zo'n slimme actie vind maar toch.
Die ajacied heeft het wel zelf uitgeloktquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Leuk van die Twente-supporter. Voelt hij zich nu stoer? Hoort hij al bij de Mini-kern van VAK P?
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die ajacied heeft het wel zelf uitgelokt
Zal inderdaad verschil inzitten, in dit topic is ook iedereen nogal blij van Feyenoord (want vijand van vijand is goed).quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Harde kernen ja, niet de bleekscheet zolder autisten, die haten gewoon
Dit ja, Maarja Twente heeft last van een enorme toevoer van successupporters en die haten Ajax. Terwijl de echte Twente supporter meer voor de gemoedelijke sfeer is met Ajax en de collega supportersquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Triest gedoe. Nog niet zo heel lang geleden zaten de harde kernen van die twee clubs elkaar nog anaal te ontmaagden tijdens een oefeninterland.
En ik verkracht je vriendin omdat ze een rokje draagt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:24 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Die ajacied heeft het wel zelf uitgelokt
Mwah. Het is meer vriendjes worden omdat ze het in hun ééntje niet kunnen oplossen. Gezamenlijke vijand, m'n reet.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:25 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Dit ja, Maarja Twente heeft last van een enorme toevoer van successupporters en die haten Ajax. Terwijl de echte Twente supporter meer voor de gemoedelijke sfeer is met Ajax en de collega supporters
Ik heb ook sympathie voor Twente omdat mn vriendin fan is en mn oom, tante en neven en nicht in Enschede wonen
quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Mwah. Het is meer vriendjes worden omdat ze het in hun ééntje niet kunnen oplossen. Gezamenlijke vijand, m'n reet.
Alsof Twente-support zo'n lief volkje is. Schijnheilige leijers dat het zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:27 schreef TwenteFC het volgende:
[..]In ons eentje niet op kunnen lossen, tuurlijk.
Ook in Enschede zijn we niet heilig, maar dat heb ik ook nooit gezegd.quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Twente-support zo'n lief volkje is. Schijnheilige leijers dat het zijn.
Afgezien van Utrecht spelers molesteren, Ajax supporters omver rijden (omdat ze het zelf uitlokken!!) en spelers op het veld verwonden, is het best een leuk clubje ja. denken zequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit wel je supportersvriendjes te beschermen van ja: uitgelokt etcquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ook in Enschede zijn we niet heilig, maar dat heb ik ook nooit gezegd.
Dat bedoelt fctwente ook helemaal nietquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij snapt hem wel?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat bedoelt fctwente ook helemaal niet
Natuurlijk bescherm ik mijn 'supportersvriendjes'quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij zit wel je supportersvriendjes te beschermen van ja: uitgelokt etc
Lezen is soms moeilijk voor mequote:Op woensdag 2 mei 2012 13:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat bedoelt fctwente ook helemaal niet
Omdat het kan?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:30 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Natuurlijk bescherming ik mijn 'supportersvriendjes'
Tuurlijk.quote:
Hem zelf niet maar wat ie bedoelde wel jaquote:
en het doelwit Theo al bijna zn contract bij Ajax had getekendquote:Op woensdag 2 mei 2012 13:31 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Twente heeft gewoon het voordeel dat het niet elk incident onder een vergrootglas komt te liggen.
Vorig jaar toen Twente in Amsterdam speelde werd er ook van alles naar de spelers gegooid, klein verschil is wel dat de ajax supporters niet zo goed kunnen mikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |