abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_111035040
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2012 23:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:

[..]

Nee, bijna niemand wordt blij van hem. En als ik rondvraag in mijn omgeving, blijkt dat vooral op lucht, VI en Johan D. gebaseerd te zijn. Een goal en zes assists in de competitie is prima voor een back. Verdedigend loopt er geen betere rond bij Twente. Of in de Eredivisie.
Je doet net alsof iedereen die zegt dat Rosales niet bepaald de beste back in de eredivisie is ene Johan D na praat. Nu heeft Johan het vaak mis, maar dat betekent niet dat het dús altijd precies andersom moet zijn.
Als je echt gelooft dat Rosales de beste back van de eredivisie is, dan neem ik nog steeds diezelfde Johan serieuzer in zijn voetbalkennis en inzicht dan jou.
pi_111035069
quote:
19s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:35 schreef TwenteFC het volgende:
Echt door zulke schijt joden als hier op fok had ik gewoon gehoopt dat die belg dat muntje gewoon vol in zijn oog had gekregen.
Dat zou een nog grotere financiële strop zijn voor je gemoedelijke provincieclubje
pi_111035160
quote:
Echt door zulke schijt joden als hier op fok had ik gewoon gehoopt dat die belg dat muntje gewoon vol in zijn oog had gekregen.
U mad bro? U mad?
pi_111035230
quote:
:D
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_111035234
quote:
6s.gif Op woensdag 2 mei 2012 12:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

U mad bro? U mad?
Zal ook eens het ajax topic hijacken en kut titels gaan maken.
pi_111035276
quote:
19s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:00 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Lukt je toch niet zolang ik er ben
pi_111035296
quote:
19s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:00 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Ja doe dat man, maar eerlijk is eerlijk voor een provincieclub als Twente is EL voetbal toch een prima resultaat.
pi_111035398
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:01 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja doe dat man, maar eerlijk is eerlijk voor een provincieclub als Twente is EL voetbal toch een prima resultaat.
Directe plaatsing EL was de doelstelling, dat een kampioenschap er niet inzat was al een hele tijd vrij duidelijk.
Maar dat betekend niet dat het constante getroll in ons eigen topic niet begint te irriteren.
pi_111035440
quote:
19s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:04 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Directe plaatsing EL was de doelstelling, dat een kampioenschap er niet inzat was al een hele tijd vrij duidelijk.
Maar dat betekend niet dat het constante getroll in ons eigen topic niet begint te irriteren.
Catch us if you can *O* :Y)

Oh nee, te druk met juichen vanwege geen kampioenschap voor ajax op 29 april en 6e staan.

CATCH US
pi_111035468
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Catch us if you can *O* :Y)

Oh nee, te druk met juichen vanwege geen kampioenschap voor ajax op 29 april en 6e staan.

CATCH US
:') Flapoor
pi_111035471
quote:

[..]

Die geforceerde haat slaat natuurlijk ook nergens op.
pi_111035476
quote:

[..]

Een TR is zo gemaakt en je titel is weer zoals je hem wil hebben.
Een speler zo bejgenen en zo iets toewensen is een vrije grote schande. Je praat het gedrag van je supoorters goed.
Wat weer extra reacties zal uitlokken waarin mensen gaan hopen dat Twente 30 miljoen moet betalen, een jaar lang zonder publiek of het dak instort terwijl ditr soort supporters er zitten,
pi_111035531
quote:
19s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:') Flapoor
(8> (8>
pi_111035541
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:06 schreef Adames het volgende:

[..]

Die geforceerde haat slaat natuurlijk ook nergens op.
Wat hebben zij sowieso tegen ons?
  woensdag 2 mei 2012 @ 13:09:03 #90
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111035595
Ben sowieso wel benieuwd of Leroy Fer al enige sportieve verbetering heeft kunnen bespeuren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111035621
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:09 schreef Caland het volgende:
Ben sowieso wel benieuwd of Leroy Fer al enige sportieve verbetering heeft kunnen bespeuren.
Martens ook niet dus die gaat niet komen denk ik.
pi_111035626
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

_O_ _O-
pi_111035933
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

:D
pi_111036055
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

eeuwenoude rivaliteit tussen Enschede en Amsterdam blijkbaar. Of in ieder geval sinds 2010
pi_111036095
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:07 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ze willen er ook bij horen
pi_111036123
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:19 schreef stevenmac26 het volgende:

[..]

Ze willen er ook bij horen
Alleen ADO, Utrecht, PSV en Feyenoord horen bij de haatclub
  woensdag 2 mei 2012 @ 13:21:11 #97
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_111036148
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:18 schreef Adames het volgende:

[..]

eeuwenoude rivaliteit tussen Enschede en Amsterdam blijkbaar. Of in ieder geval sinds 2010
Triest gedoe. Nog niet zo heel lang geleden zaten de harde kernen van die twee clubs elkaar nog anaal te ontmaagden tijdens een oefeninterland.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_111036160
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:18 schreef Adames het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_Twente Daarvan valt niets te bespeuren.

Buitenbeentje van de klas dus
pi_111036201
quote:
De meest bekende fanatieke supportersgroep van FC Twente zijn de "Ultras Vak-P". Maar ook "De Vriendenkring" is een trouwe FC Twente-aanhang. De Vriendenkring is veruit de oudste supportersvereniging van de club: in de jaren 80 begon zich echter een groep (vooral jonge) Twentefans zich van de oudere gevestigde supportersgroep af te splitsen. Deze jongere groep Twentse supporters wilden samen nieuwe activiteiten ondernemen voor jongeren gericht op FC Twente. Eind jaren 80 legde de op dat moment nog niet officiële supportersvereniging Vak-P zich meer toe op de tifocultuur.[bron?]

Een bekende uitdrukking binnen de fanatieke supportersvereniging luidt "Wij tegen iedereen", binnen Nederland bestaan er dan ook geen officiële banden met andere supportersgroepen. Wel heeft een grote groep Twente-supporters sinds de jaren 90 een vriendschapsband met aanhangers van het Duitse FC Schalke 04.[24][25]

Er zijn binnen Nederland enkele clubs waarmee spanningen heersen onder bepaalde supporters. Door een meerderheid van de fanatieke aanhang wordt Feyenoord gezien als grootste vijand. Deze rivaliteit is verklaarbaar door diverse incidenten in het verleden rondom wedstrijden van beide clubs. Bij een onderlinge ontmoeting in 1991 werd Twente-aanhanger Eric Lassche doodgestoken, hierdoor werd hij het eerste dodelijke slachtoffer van supportersgeweld in Nederland.[26]

Duels met FC Groningen stonden ook als beladen te boek, rondom de wedstrijden ontstonden vaak rellen. Deze rivaliteit kwam tot uitbarsting door een ongeval tijdens een thuiswedstrijd in 1991 waarbij er voor de wedstrijd een automobilist in paniek inreed op een Groningen supporter[27], hierna stapelden de incidenten tussen beide supportersgroepen zich op. Sinds de verhuizing van beide clubs naar nieuwe onderkomens is het geweld aanzienlijk afgenomen, echter is de rivaliteit nog wel in stand gebleven.

Ook zijn er spanningen met FC Utrecht, met name in de jaren 90 waren er diverse confrontaties tussen beide supportersgroepen. Op sportief gebied won Utrecht in 2004 de bekerfinale ten koste van Twente, het doelpunt was echter omstreden omdat de club uit de Domstad de bal niet teruggaf aan FC Twente nadat een moment daarvoor de bal werd uitgetrapt door Twente voor een blessurebehandeling. Recentelijk werd deze rivaliteit weer aangewakkerd, na het bekertreffen in Enschede op 2 maart 2011 zouden er een drietal reservespelers van FC Utrecht belaagd zijn in de omgeving van het stadion.[28] Vanuit het Utrecht vak zijn tijdens onderlinge wedstrijden regelmatig vuurwerkgeluiden te horen refererend naar de vuurwerkramp van 13 mei 2000.[29] Tijdens de wedstrijd in Stadion Galgenwaard op 4 december 2011 ging het opnieuw mis, een Twente-aanhanger zou een vuurwerkbom hebben gegooid naar het familievak van Utrecht. De fans van FC Utrecht ontstaken in woede waardoor er grote ongeregeldheden ontstonden zowel binnen als buiten het stadion, hierbij raakten acht agenten gewond. De tussenstand zorgde ook voor enige frustratie, de formatie uit Enschede leidde op het moment van staken met 5-0.[30] Later werd er op een ingelaste persconferentie door de verantwoordelijke burgemeester Aleid Wolfsen medegedeeld dat het eerdere incident in Enschede geen reden was deze wedstrijd als risicowedstrijd te bestempelen. De politie heeft sindsdien tientallen verdachten opgepakt van beide clubs, meestal na publicatie van hun foto op internet.

De wederzijdse rivaliteit met streekgenoot Heracles Almelo wordt als een 'gezonde' rivaliteit beschouwd onder het gros van de Twente-supporters. Tijdens de Twentse derby proberen supportersgroepen van beide teams hun ploeg te ondersteunen met ludieke spandoeken en liederen, zo verschijnen er geregeld beeltenissen van Calimero in de Twente vakken. Op sportief gebied wordt de relatief jonge derby in de meeste gevallen succesvol afgesloten door FC Twente.
Quote van Wiki.

ook geen ajax te bespeuren :{w
pi_111036210
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2012 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

http://nl.wikipedia.org/wiki/FC_Twente Daarvan valt niets te bespeuren.

Buitenbeentje van de klas dus
http://enschede.nieuws.nl/3673544

:') :') Niet dat ik het zo'n slimme actie vind maar toch.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')