Daar krijg je toch een slappe anus van?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik alleen poppers maar dat is niks, altijd alles geweigerd omdat ik er geen behoefte aan heb. De volgende keer weiger ik het misschien niet.
Al ben ik wat 'bang' hoe debiel ik dan ben
Ik wou nog bijna lapo stelen.quote:
Zeggen ze ja..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar krijg je toch een slappe anus van?
Pica van je hockeyteam?quote:
en een kloon van ....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Hebben we al om gevraagd, geeft ze niet. Maar ze is blond en 18 was het?
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Hebben we al om gevraagd, geeft ze niet. Maar ze is blond en 18 was het?
de EK koorts is begonnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat doen ineens al die vrouwen in VBL?![]()
Alleen Jojoortje mag dat
Ow god, zolang ze maar niet over een wedstrijd gaan mee pratenquote:
Daar ben ik wel benieuwd naar.. want dat heeft Jojo er niet bij gezegd, het is blijkbaar wel een dude.quote:
Heb je bij mij geen last van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow god, zolang ze maar niet over een wedstrijd gaan mee praten
En die weet wat we allemaal leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar.. want dat heeft Jojo er niet bij gezegd, het is blijkbaar wel een dude.
Het kunnen ook die mensen uit Voetbalfans zijn als je gisteren hebt gekeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow god, zolang ze maar niet over een wedstrijd gaan mee praten
quote:
Nee, vertel..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kunnen ook die mensen uit Voetbalfans zijn als je gisteren hebt gekeken.
En als ze naar sierd kijken steken ze nog iets op over cultuur en historiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kunnen ook die mensen uit Voetbalfans zijn als je gisteren hebt gekeken.
Vind dat mensen als jij een perm ban moeten krijgen, je geeft ook nog gewoon toe dat je de boel besodemietertquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Gnieperd het volgende:
Ik ben sowieso geen dude, mijn echte account staat op een man om reacties te voorkomen in ONZ en KLB. Dat heb ik ooit al toegegeven
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wat doe je dan tijdens de wedstrijden?
Dit dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon snacks bakken en drinken brengen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Maver24 het volgende:
Weet niet of deze al ergens in gepost maar ik vond em wel geniaal
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed, ik heb liever mensen die verantwoordelijk met drugs om gaan dan mensen die zich kapot zuipen op zo'n dag
Oerbeer heeft ook een half jaar gedaan alsof ze een man was. Heb ik ook gedaan, maar dan anderhalf jaar. Iets mis mee? De echte echte wisten het allemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind dat mensen als jij een perm ban moeten krijgen, je geeft ook nog gewoon toe dat je de boel besodemietert
Je aanmelden als ander geslacht
Top zeg, bier en chips halen voor de mannenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Dit dusvoor het eten/drinken zorgen. Vind ik niet erg. Gewoon met vriendinnen lekker in de keuken ouwehoeren en wat lekkers maken.
Ik ben daar wel eens ingetrapt jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Oerbeer heeft ook een half jaar gedaan alsof ze een man was. Heb ik ook gedaan, maar dan anderhalf jaar. Iets mis mee? De echte echte wisten het allemaal.
Zal ik een ban aanvragen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind dat mensen als jij een perm ban moeten krijgen, je geeft ook nog gewoon toe dat je de boel besodemietert
Je aanmelden als ander geslacht
Oerbeer is een vrouw?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Oerbeer heeft ook een half jaar gedaan alsof ze een man was. Heb ik ook gedaan, maar dan anderhalf jaar. Iets mis mee? De echte echte wisten het allemaal.
Oerbeer is een gastquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Kijk mijn note dan... Gedoogkloontjequote:
Omdat het triest is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Doe maar.quote:
Ik kom bijna nergens andersquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
En alleen de eckte VBL-hooligans weten dat jojoortje een voetbalkameleon is. Zo heeft ieder subforum zijn eigen raadsels
Jojoortje is een lekker dingquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
En alleen de eckte VBL-hooligans weten dat jojoortje een voetbalkameleon is. Zo heeft ieder subforum zijn eigen raadsels
Ik weet alles, maar dan ook ALLES van jojo.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet alles, maar dan ook ALLES van jojo.
Ja, leuk, we zijn nog geen uur aan het praten, en het grote lekken is alweer begonnen, bedankt!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Que?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:28 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik weet alles, maar dan ook ALLES van jojo.
koekoekquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, leuk, we zijn nog geen uur aan het praten, en het grote lekken is alweer begonnen, bedankt!
Nu weet straks ieder subforum deze gevoelige info.
Laat ze maar lullen, wij weten beterquote:
Die drinken niet. Nee dus.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Iemand nog wat op te biechten?
Is Steven een marokkaan?
quote:
Ik denk het.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:30 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Laat ze maar lullen, wij weten beter
GOOOOOOL ATLETIIIIquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik gok dat Johannes_Vermeer stiekem Sierd de Vos is.
Laatste keer was begin maart, echt uitgaan dan he. Zit meestal in een kroeg of bij vriendenquote:
Oh kroegen gaan ze niet, maar ze drinken echt veeeeel meer dan Nederlanders.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Laatste keer was begin maart, echt uitgaan dan he. Zit meestal in een kroeg of bij vrienden
Dat mag toch niet van het geloof?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh kroegen gaan ze niet, maar ze drinken echt veeeeel meer dan Nederlanders.
En ze vechten ook veel meer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh kroegen gaan ze niet, maar ze drinken echt veeeeel meer dan Nederlanders.
Maar doen het toch wel, maakt ze wel wat rustiger(als ze met Ned. uitgaan dan).quote:
Die komen in de helquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:35 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar doen het toch wel, maakt ze wel wat rustiger(als ze met Ned. uitgaan dan).
Als ze zo blijven leven wel.quote:
Eng he? Ik word ook altijd verlegen van (mooie) meiden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Allemaal meisjes in een serieus VBL-topic
Ze weten het nu nog niet, maar dat zijn de toekomstige spelersvrouwen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Allemaal meisjes in een serieus VBL-topic
Trophy wijfen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze weten het nu nog niet, maar dat zijn de toekomstige spelersvrouwen.
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt dat bestand echt nog niet?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij hebt dat bestand echt nog niet?
quote:
Waaromquote:
Ik denk het wel ja.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waaromerbij?
Zit daar iets in wat je kots misselijk maakt?
6 maanden?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja.
Iets waardoor jordii een ban heeft van 6 maanden.
Door die cactus pic 6 maanden? Nee toch?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja.
Iets waardoor jordii een ban heeft van 6 maanden.
Nope, Littlerabbit was de man van de cactus. 3 wekenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Door die cactus pic 6 maanden? Nee toch?
Ohja, Jordii .. geen idee wat hij heeft gedaan, niet veel in Ajax topic gezeten laatste tijd.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope, Littlerabbit was de man van de cactus. 3 weken
Is nog steeds gebanned zeker?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nope, Littlerabbit was de man van de cactus. 3 weken
Gebeurde in deze SC.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ohja, Jordii .. geen idee wat hij heeft gedaan, niet veel in Ajax topic gezeten laatste tijd.
Misschien dat ik er een keer niet was op dat moment, weet het echt niet, of weet het wel maar vergeten geen ideequote:
Naja, vergeten zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien dat ik er een keer niet was op dat moment, weet het echt niet, of weet het wel maar vergeten geen idee
Ben ff aan 't eten dus dan kan ik moeilijk studeren he.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nou je hebt het ook niet lang volgehouden
Zeg gewoon wat het was.. desnoods via DMquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, vergeten zal het niet zijn.dat vergeet je niet meer.
Ik kreeg toen ook een ban van een week.terecht overigens.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, vergeten zal het niet zijn.dat vergeet je niet meer.
Ik kreeg toen ook een ban van een week.terecht overigens.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zeg gewoon wat het was.. desnoods via DM
Neuh maar voor sommigen een vervelend onderwerp en als er daadwerkelijk links worden geplaatst volgen er lange bans en dat wil ik nietquote:
Waarom zei je het niet eerder, want nu wil ik ook alles weten.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Neuh maar voor sommigen een vervelend onderwerp en als er daadwerkelijk links worden geplaatst volgen er lange bans en dat wil ik niet
Laat lekker gaan joh!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom zei je het niet eerder, want nu wil ik ook alles weten.
Hoef geen links hoor.
Whuuuut?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:58 schreef Geo4kant het volgende:
Stylo, beetje zeveren via DM kan je ook al naakt pics opleverendus ga de perv uit hangen zou ik zeggen!
Ok. Zeker omdat er een neger in voorkwam?quote:
Ja die piemols steken uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Zeker omdat er een neger in voorkwam?
DISCRIMENEERTJE DIE MOD.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok. Zeker omdat er een neger in voorkwam?
Ja, maar je was te laat. Heb al geklaagd bij Googlequote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, maar je was te laat. Heb al geklaagd bij Google
Ik ook. Ze zijn daar niet zo happig op discriminazi's.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Muto het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:09 schreef Muto het volgende:
[..]
Dan zorg ik dat BMI in de buurt is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]Fok!kers komen naar je huis en fokken je up broeder.
Waarom wil je zo graag dat we gezond zijn?quote:
***** ik dacht aan andere natuur.quote:
Is over te discussiëren.quote:
Kikkervisjes?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Heb je nu zin om weer nieuwe kikkervisjes te vangen?
Ik ook.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Mij spoiler je nietheb ze allemaal gezien.
Huh is dat een Nederlander?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Onze indiaan op Nederland 3! ITS YOU AND ME!
Hoeveel hedde er al?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:15 schreef mrstylo het volgende:
Heb een vrije dag dus ik ga voor de nummer 1 positie van vandaag.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Jaaa!
Maar ik heb al mijn kikkervisjes gekilled 2 weken terug.
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:16 schreef Jojoortje het volgende:
Jaaa!
Maar ik heb al mijn kikkervisjes gekilled 2 weken terug.
Kan je die link geven hoe je dat kan zien.quote:
Per ongeluk manquote:
Moordenaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Per ongeluk manIk had wat kikkervisjes van een collega van mij in een bak gedaan voor mijn klas, maar heb daar teveel kraanwater bij gedaan.
Helemaal niet stoer
Nee man, maar ik ben slecht met namen verzinnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:19 schreef Geo4kant het volgende:
Je hebt er 100 en staat op de 11e plek, stylo. En wat een kut bijnaam heb je, je bent zeker een Marokkaan?
Volgens mij gewoon aanmaken op http://fotoboek.fok.nl. Geen abo nodig.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Hoe werkt zo'n fotoboek? Heb ik dat ook en hoe kom je daar via een usernaam? Of heb je er een abo voor nodig?
Ik ookquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee man, maar ik ben slecht met namen verzinnen.
Ik had een pen(om op papier te schrijven(ben jullie voor)) in mijn hand en ben een man.quote:
Okee. Maar als een user dat heeft, stel jij, hoe zie ik dan die foto's? Als ik op je usernaam klik, dan zie ik alleen je postgeschiedenis...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon aanmaken op http://fotoboek.fok.nl. Geen abo nodig.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee. Maar als een user dat heeft, stel jij, hoe zie ik dan die foto's? Als ik op je usernaam klik, dan zie ik alleen je postgeschiedenis...
Rechts boven bij die quote knop komen er wat meer icoontjes als je muis er over gaat, dan zie je ook een foto icon als iemand een fotoboek heeft.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Okee. Maar als een user dat heeft, stel jij, hoe zie ik dan die foto's? Als ik op je usernaam klik, dan zie ik alleen je postgeschiedenis...
Sweet. Maar waarom post Jojoortje allemaal strips en andere onzin? Waar staan de foto's van haarzelf, de electrische deken en de kikkervisjes?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rechts boven bij die quote knop komen er wat meer icoontjes als je muis er over gaat, dan zie je ook een foto icon als iemand een fotoboek heeft.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
quote:
Daarvoor moet je haar eerst versieren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sweet. Maar waarom post Jojoortje allemaal strips en andere onzin? Waar staan de foto's van haarzelf, de electrische deken en de kikkervisjes?
Bitches be crazyquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Sweet. Maar waarom post Jojoortje allemaal strips en andere onzin? Waar staan de foto's van haarzelf, de electrische deken en de kikkervisjes?
Er werd enkele pagina's terug hoog opgegeven over haar looks; wou toch eens kijken wie er knapper is: zij of ik..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daarvoor moet je haar eerst versieren.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er werd enkele pagina's terug hoog opgegeven over haar looks; wou toch eens kijken wie er knapper is: zij of ik..
SPOILER: verboden voor Jojoortje om te lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Beide een snor maar de pronte tietjes van haar geven de doorslagquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:29 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Er werd enkele pagina's terug hoog opgegeven over haar looks; wou toch eens kijken wie er knapper is: zij of ik..
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]En dan zeggen hey zat jij ook op basisschool de blauwe kabouter!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]Nee, dat vind ik vieze ouwe mannenmaniertjes. Ik dacht dat een fotoboek op fok! gewoon openbaar was, maar daar staan dus alleen stipfiguren. Ach ja, blijf ik gewoon lekker in de waan dat ze eruit ziet als...SPOILER: verboden voor Jojoortje om te lezenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Look behind you! It's your ass!
Userfoto's #275quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Zoek gewoon in Userfoto's. Daar staan twee foto's van Jojo
Kun je lang zoeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:34 schreef ajacied4lf het volgende:
Zoek gewoon in Userfoto's. Daar staan twee foto's van Jojo
Dat is een man met een bril en een snor. Past niet helemaal bij het idee wat ik van Jojoortje had..quote:
Leven wordt makkelijk gemaakt voor je.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Ik kreeg het via DM toegestuurd.van iemand die zich verveelde en een ban had.
Dan zou iedereen ineens heel aardig zijn/doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Stel je voor dat je op een dag wakker wordt, naar dit forum gaat, en dat alle avatars zijn veranderd in echte hoofden. Bovendien zit de boel op slot, en kan niemand er iets aan veranderen...
Stel je voor dat je tegen de échte hoofden van alle users aan moet kijken, telkens weer. 641 keer Ajacied422 vól op je beeldscherm, om maar even een random voorbeeld te noemen..
Ik denk dat we in het echte leven al voldoende schedels met vlees en bloed zien..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zou iedereen ineens heel aardig zijn/doen.
Jouw UI is niet je echte hoofd?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:39 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Stel je voor dat je op een dag wakker wordt, naar dit forum gaat, en dat alle avatars zijn veranderd in echte hoofden. Bovendien zit de boel op slot, en kan niemand er iets aan veranderen...
Stel je voor dat je tegen de échte hoofden van alle users aan moet kijken, telkens weer. 641 keer Ajacied422 vól op je beeldscherm, om maar even een random voorbeeld te noemen..
Ik vind zijn reactie leuk.quote:
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind zijn reactie leuk.
En kan eigenlijk geen andere ava vinden met de eisen van Fok.
Maak dan een PSV ava voor me.quote:
Neem een muziekles, zou ik zeggen. Ik ben wel ongeveer even harig, maar kijk meestal een stukje vrolijker.quote:
Okee. Jij bent toch niet stiekem een man met een bril en een snor? Toch?quote:
Plaats liever een foto van God. Dat is veel spannender.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoe snel zou het gaan als ik een pic van Jojo post..![]()
Mag ik het doen?
Blufkut.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Mag ik het doen?
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:49 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Plaats liever een foto van God. Dat is veel spannender.
Als je postrechten je lief zijn zou ik niet zonder toestemming een pic van iemand plaatsen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Mag ik het doen?
Mmm, daar heb ik me een beetje op verkeken dus. Ik voel de kick niet écht...quote:
Ja want misschien werken de foto's inmiddels niet meer en wil ze dat ze niet nogmaals geplaatst worden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ookal heeft ze het zelf op fok geplaatst?
Ok meneer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja want misschien werken de foto's inmiddels niet meer en wil ze dat ze niet nogmaals geplaatst worden.
Fok! brein/ACTA/SOPAquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja want misschien werken de foto's inmiddels niet meer en wil ze dat ze niet nogmaals geplaatst worden.
lolquote:
Bedoelde meer dat Fok! daar op leek.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:55 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lolnee.
Met SOPA/ACTA.. en er is alweer iets nieuws.. gaat Fok! binnen no time down, maar niet om de redenen die jij neerzet.
USA komt er ook steeds dichterbij.quote:
Dude...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:46 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Neem een muziekles, zou ik zeggen. Ik ben wel ongeveer even harig, maar kijk meestal een stukje vrolijker.
Wat zeg je dat gayquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:02 schreef GGMM het volgende:
Een heerlijk kommetje dubbelvla zou niet verkeerd zijn nee.
Wát nou?!quote:
Om eerlijk te zijn weet ik niet wie dat is.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wát nou?!![]()
Kom om drie uur bij de hekje jongen, ongelooflijke cultuurbarbaar dat je er bent!
Je bent zelf een cultuurbarbaar man door zo'n slechte foto van Syd te gebruiken als UI.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Wát nou?!![]()
Kom om drie uur bij de hekje jongen, ongelooflijke cultuurbarbaar dat je er bent!
Why so serieusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij interpreteert het gay, dat is wat anders.
Okee, laat de hekje dan maar zitten. En Syd was een gebroken man en dat geeft deze foto prima weer.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:06 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf een cultuurbarbaar man door zo'n slechte foto van Syd te gebruiken als UI.
Ik heb tijdens Ek tentamens.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
Je weet dat je tentamenstress hebt als je zelfs tijdens het schijten je boeken meeneemt.
Ik ook. Maargoed, dat was het vorige WK ook zo en toen heb ik ze ook ge-....fuck.quote:
Amerikanen hebben dan ook geen humor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Die hot fuzz heeft een goed cijfer op IMDB maar in 45min nog niks leuks gebeurd..hoop dat het nog wat wordt.
Die film is geniaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Die hot fuzz heeft een goed cijfer op IMDB maar in 45min nog niks leuks gebeurd..hoop dat het nog wat wordt.
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Director en veel cast members komen uit de UK.
Amerikanen hebben wel humor.
Seinfield vinden ze bijv, grappig daar, ik kan daar echt niet om lachen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:23 schreef Geo4kant het volgende:
Wel man, genoeg leuke stand up uit Amerika. De grootste komen er vandaan.
Nee, ik ook niet.. nooit begrepen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Seinfield vinden ze bijv, grappig daar, ik kan daar echt niet om lachen.
Communityquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Seinfield vinden ze bijv, grappig daar, ik kan daar echt niet om lachen.
Ik lach meer in een deuk van bijv. Lock , stock and two smakking barrels.quote:
Hou dan maar op, want dan gaat het voor jou niks meer worden. Het begin is juist het leukste stuk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:18 schreef Geo4kant het volgende:
Dat hij weggestuurd wordt en dat schrale dorpje binnen komt?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Hou dan maar op, want dan gaat het voor jou niks meer worden. Het begin is juist het leukste stuk.
Dat kan ik je niet uitleggen. Gevoel voor humor is bijzonder persoonlijk.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hij weggestuurd wordt en dat schrale dorpje binnen komt?
Dat is grappig?
The office is geniaalquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet uitleggen. Gevoel voor humor is bijzonder persoonlijk.
Welke komedies (flims) vind jij wel leuk? En series, The Office (UK) bijvoorbeeld, vind je dat wel grappig?
Ik haat alle UK series. Is gewoon niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:35 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat kan ik je niet uitleggen. Gevoel voor humor is bijzonder persoonlijk.
Welke komedies (flims) vind jij wel leuk? En series, The Office (UK) bijvoorbeeld, vind je dat wel grappig?
UKquote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik haat alle UK series. Is gewoon niet mijn smaak.
Accent.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
UK![]()
![]()
Brits accent![]()
Wat kan je d'r tegen hebben
Stem van Mascheranoquote:
probeer eens duitse humor.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ik heb er ook niks mee, valt me gewoon niet op die humor.. misschien ligt dat aan mij![]()
Ik zal eens zoeken wat ik leuk vind aan comedies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |