Daar krijg je toch een slappe anus van?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik alleen poppers maar dat is niks, altijd alles geweigerd omdat ik er geen behoefte aan heb. De volgende keer weiger ik het misschien niet.
Al ben ik wat 'bang' hoe debiel ik dan ben
Ik wou nog bijna lapo stelen.quote:
Zeggen ze ja..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar krijg je toch een slappe anus van?
Pica van je hockeyteam?quote:
en een kloon van ....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Hebben we al om gevraagd, geeft ze niet. Maar ze is blond en 18 was het?
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Hebben we al om gevraagd, geeft ze niet. Maar ze is blond en 18 was het?
de EK koorts is begonnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat doen ineens al die vrouwen in VBL?![]()
Alleen Jojoortje mag dat
Ow god, zolang ze maar niet over een wedstrijd gaan mee pratenquote:
Daar ben ik wel benieuwd naar.. want dat heeft Jojo er niet bij gezegd, het is blijkbaar wel een dude.quote:
Heb je bij mij geen last van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow god, zolang ze maar niet over een wedstrijd gaan mee praten
En die weet wat we allemaal leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar.. want dat heeft Jojo er niet bij gezegd, het is blijkbaar wel een dude.
Het kunnen ook die mensen uit Voetbalfans zijn als je gisteren hebt gekeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow god, zolang ze maar niet over een wedstrijd gaan mee praten
quote:
Nee, vertel..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kunnen ook die mensen uit Voetbalfans zijn als je gisteren hebt gekeken.
En als ze naar sierd kijken steken ze nog iets op over cultuur en historiequote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het kunnen ook die mensen uit Voetbalfans zijn als je gisteren hebt gekeken.
Vind dat mensen als jij een perm ban moeten krijgen, je geeft ook nog gewoon toe dat je de boel besodemietertquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Gnieperd het volgende:
Ik ben sowieso geen dude, mijn echte account staat op een man om reacties te voorkomen in ONZ en KLB. Dat heb ik ooit al toegegeven
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Wat doe je dan tijdens de wedstrijden?
Dit dusquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:23 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Gewoon snacks bakken en drinken brengen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Maver24 het volgende:
Weet niet of deze al ergens in gepost maar ik vond em wel geniaal
[ afbeelding ]
Dat ben ik met je eensquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed, ik heb liever mensen die verantwoordelijk met drugs om gaan dan mensen die zich kapot zuipen op zo'n dag
Oerbeer heeft ook een half jaar gedaan alsof ze een man was. Heb ik ook gedaan, maar dan anderhalf jaar. Iets mis mee? De echte echte wisten het allemaal.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind dat mensen als jij een perm ban moeten krijgen, je geeft ook nog gewoon toe dat je de boel besodemietert
Je aanmelden als ander geslacht
Top zeg, bier en chips halen voor de mannenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Dit dusvoor het eten/drinken zorgen. Vind ik niet erg. Gewoon met vriendinnen lekker in de keuken ouwehoeren en wat lekkers maken.
Ik ben daar wel eens ingetrapt jaquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Oerbeer heeft ook een half jaar gedaan alsof ze een man was. Heb ik ook gedaan, maar dan anderhalf jaar. Iets mis mee? De echte echte wisten het allemaal.
Zal ik een ban aanvragen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vind dat mensen als jij een perm ban moeten krijgen, je geeft ook nog gewoon toe dat je de boel besodemietert
Je aanmelden als ander geslacht
Oerbeer is een vrouw?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Oerbeer heeft ook een half jaar gedaan alsof ze een man was. Heb ik ook gedaan, maar dan anderhalf jaar. Iets mis mee? De echte echte wisten het allemaal.
Oerbeer is een gastquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:25 schreef Gnieperd het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |