Daar krijg je toch een slappe anus van?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
Ik alleen poppers maar dat is niks, altijd alles geweigerd omdat ik er geen behoefte aan heb. De volgende keer weiger ik het misschien niet.
Al ben ik wat 'bang' hoe debiel ik dan ben
Ik wou nog bijna lapo stelen.quote:
Zeggen ze ja..quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar krijg je toch een slappe anus van?
Pica van je hockeyteam?quote:
en een kloon van ....quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Hebben we al om gevraagd, geeft ze niet. Maar ze is blond en 18 was het?
Nee.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Smoofie het volgende:
Hebben we al om gevraagd, geeft ze niet. Maar ze is blond en 18 was het?
de EK koorts is begonnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:21 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wat doen ineens al die vrouwen in VBL?![]()
Alleen Jojoortje mag dat
Ow god, zolang ze maar niet over een wedstrijd gaan mee pratenquote:
Daar ben ik wel benieuwd naar.. want dat heeft Jojo er niet bij gezegd, het is blijkbaar wel een dude.quote:
Heb je bij mij geen last van.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow god, zolang ze maar niet over een wedstrijd gaan mee praten
En die weet wat we allemaal leuk vinden.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Daar ben ik wel benieuwd naar.. want dat heeft Jojo er niet bij gezegd, het is blijkbaar wel een dude.
Het kunnen ook die mensen uit Voetbalfans zijn als je gisteren hebt gekeken.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ow god, zolang ze maar niet over een wedstrijd gaan mee praten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |